Heyyy kom ff melden dat Asjuh net ge sms-t heeft dat haar vliezen zijn gebroken en dat ze onderweg naar het zieken huis is! SPANNUNDDDDDD
Wow spannend weer een baby vandaag! Houden jullie het ook nog een beetje vol met de laatste loodjes . liefs caroline
Ha maisy , ik sta niet op het lijstje maar ik lees altijd wel met jullie mee. Jullie gaan soms zo snel dat ik het niet bij kan houden . Het word echt spannend hier en jij houd het ook goed vol ,he . Je was toch bij de meiden eerder bevallen?
Haha ja soms houd ik het als topposter allemaal niet meer bij hoor en reageer ik op wat ik snel heb gelezen , ja dat klopt van de meiden was ik veelte vroeg, deze houdt zich vast aan mijn ingewanden geloof ik, zit geen beweging in joh! Nog een paar dagen voor jouw uitgerekende datum he! Rommelt het al wat?
Ja soms wat menstruatieachtige krampen maar ik weet ook niet hoe het voelt. Ik hoop wel dat het snel komt want ik heb de laatste week zo,n pijn aan mijn ribben en ik ben zo benieuwd hoe mijn babytje eruit ziet. Ik zit me nu toch wel een beetje te vervelen heel de dag maar er komen gelukkig genoeg (zwangere) vriendinnen theeleuten.
Ja dat menstruatie gevoel heb ik ook al een paar dagen en Judith had daar ook heel erg last van, zegt allemaal niks helaas, stom he
Het kan allemaal snel gaan , ben benieuwd hoe de bevalling gaat bij asjuh. Dat vind ik ook zo :x , dat je niet weet wanneer het komt. Ben normaal echt een controle freak wat dat betreft , plan altijd alles en nu is het maar gewoon geduldg wachten (en een beetje poesten, haha)
@Judith75: Welkom thuis, en wat een prachtige foto van Kian! @mrklb1: Hopelijk duurt het bij niet al te lang meer voordat je je kleintje mag begroeten! @missymona: Jij had gisteren inderdaad een rotdag, gaat het vandaag weer wat beter met je? Sterkte meid, met alle ongemakken! @sweetcandie: Je hoeft je echt niet telkens te verontschuldigen omdat je niet op iedereen reageert. Is ook teveel om bij te houden, er wordt hier zoveel gekletst. @maisy: Bedankt voor de update over Asjuh! @asjuh: Zet hem op meid! Misschien ben je nu al mama, en anders hoop ik dat het niet te lang meer duurt! @caroline27: Long time no see, leuk dat je weer even meeleest! Groetjes, Wendy
Goeiemorgen meiden! Hier is alles nog steeds erg rustig helaas. Ik heb net de vk gebeld of ze me nog een keer wil strippen (3eX) en dat komt ze vandaag weer doen. Ze zei dat ze dacht dat het geen zin had, maar voor mijn gevoel heb ik er dan weer iets aan gedaan om het misschien op te wekken. Ik had nadat ze me woensdag had gestript erg veel hele harde buiken en een menstruatiegevoel en roze-rood slijmverlies. Ik had goede hoop dat het door zou zetten, maar dat was helaas niet zo. Nu hoop ik dat het strippen in combinatie met volle maan vanavond voor een wondertje gaat zorgen ! Ik krijg vandaag ook te horen hoe laat ik maandag in het zkh moet zijn voor verdere controle. @Ukkie2007: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Luna-Fay! Ik denk dat ze op de uitgerekende datum is geboren hé? Leuk! @Judith75: Wat een mooi kereltje is Kian! Geniet ervan! @Asjuh: Spannend hoor, je bevalling is begonnen! Succes en ik hoop dat je een vlotte bevalling hebt of dat je je kindje nu al lekker in je armen hebt!
Goedmorgen, @Asjuhhhh succes meid asls je nu niet al mama bent, spannend zeg. @ Missymona, em meid gaat het vandaag weer een beetje.? @selmama, is de VK al langs geweest voor het strippen en hoe gaat het nu? @ erna, de laptop wel zo nu en dan even neer zetten hoor @ Wenniepenny, over precies 10 dagen zul jij je baby in je armen mogen nemen, boh spannend he? @ Caroline, succes met de aller laatste loodjes, en gewoon mee lezen EN schrijven nauurlijk want er zullen steeds meer febr. mama's het drukker krijgen
Klinkt voor jullie mss een beetje vreemd maar van de ene kant wil ik wel bevallen nu en van de andere kant denk ik: blijf maar even zitten want als ik eraan moet denken om druk te moeten zetten met mijn oorpijn dan weet ik niet en kan ik me niet voorstellen dat dat gemakkelijk zal gaan. Oorpijn is gelukkig wel iets minder tenminste de hevige steken heb ik niet meer constant achter elkaar door. Vandaag is volle maan dames Veel mensen van de generaties voor ons geloven daar sterk in, dus wie weet wordt het later op de dag nog druk voor de VK's en Gyn. Laten we het voor het meerendeel van de dames onder ons hopen.
Nog geen nieuws over Asjuh? Oef, wat ben ik nieuwsgierig (jullie ook waarschijnlijk)! De duimen draaien hier op topsnelheid. [-o< @Selmama: Hopelijk geldt voor jou vandaag '3 keer is scheepsrecht' en leidt de derde keer strippen wel tot actie! @spruitje: Fijn dat de oorpijn al ietsjes minder wordt! Ben benieuwd of de volle maan inderdaad leidt tot een vloedgolf aan bevallingen (bij mij mag het nog wel rustig blijven tot de 12e). Groetjes, Wendy
Alweer een baby! En weer niet die van mij!? Hahahaha..... Spannend hoor.......hier nog steeds in afwachting..
Owww is het volle maan vanavond, had ik toch maar die ananas net gekocht Asjuh zet hem op! Echt spannend voor jou Selmama. Judith wat een mooie zoon en die handje aaaaah
@ Asjuh: Zet hem op meid, nog ff en dan heb je een wolk van een baby in je handen! Spannend hoor! Ik ben net mij bedje uit, wilde er eigenlijk de hele dag in blijven liggen maar daar wordt je ook niet vrolijker van. Vanmorgen nog op bed een film gekeken (united 93) maar die viel tegen. Ik ga maar ff wat doen, beetje afleiding kan nooit kwaad. Tot later!
Judith: wat een ontzettend mooi mannetje is Kian! Heerlijk van genieten! Asjuh: spannend! Zet hem op hè! Erna: ja, tot nu toe is volgens mij iedereen te vroeg bevallen, dus misschien voor jou straks ook wel! Doe in ieder geval lekker rustig aan, straks heb je het druk zat! Wenniepenny: ik herkende veel in jouw moeder! Mijn moeder is net zo namelijk! Ik heb altijd het gevoel dat ze even kritisch om zich heel kijkt en vaak komt er dan wel een opmerking. Meestal ging ik mezelf verdedigen, maar tegenwoordig bevestig ik gewoon wat ze ziet en probeer er verder niet op te reageren. Helaas heeft het wel tot resultaat dat je dan inderdaad aan de slag gaat met last van je lijf als uitkomst! Het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer lekker je eigen ding te doen! Ik ben wel benieuwd of er nog een aantal dames besluiten om vandaag te bevallen! We zullen het in ieder geval in de gaten houden! Afgelopen week heeft mijn man weer gewerkt, tjee wat was dat wennen zeg! Gelukkig heeft hij aankomende week weer vrij, dus dan kunnen we lekker met z'n tweeën genieten van Dain. In het weekend gaan we voor het eerst met Dain naar buiten. Dan zit hij zo om en nabij z'n geboortegewicht en we hebben zo'n zin om lekker met hem naar buiten te gaan! Hij is trouwens echt al gegroeid! Ondanks dat z'n gewicht anders doet denken, merk ik dat de kleertjes die hij net na de geboorte aankreeg nu al te klein zijn Dat gaat echt snel! De kraamverzorgster had al gezegd dat na twee weken al heel veel dingen anders zijn en dat is echt zo! Zijn gezichtje krijgt ook al meer uitdrukking, leuk om zijn ontwikkeling te zien. Dames, de maand februari is pas net begonnen, dat het een supermooie maand mag worden met hele mooie, lieve en gezonde baby's. Nog eventjes volhouden voor degenen die nog moeten wachten! Liefs, DAGDAG