Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ach maisy, dan beval je gelijk van een peuter man na 50 weken! Dat is bijna een olifantsdracht. Ik hoop echt voor je dat het voor de 40 weken gaat gebeuren.

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik ga me maar eens aankleden (oops). Misschien kom ik dan ook nog een beetje op gang vandaag.

3. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    thnx Pendrag, hoop het voor jou natuurlijk ook! Ik vind de dagen nu wel moeilijk door te komen hoor. kheb net al uit zieligheid bij Didi geshopt voor wat truitjes voor na de bevalling en zelfs leuke pyamaatjes voor na de bevalling, ik bedoel hoe desperate kan je worden :rolleyes:
    Voor de meiden voor hun goede rapporten een kadootje en ook voor het afzwemmen van Iris maandag, alvast een kadootje gekocht , kheb gewoon niks meer te doen man bah, dat cocnert is trouwens zodnag en niet maandag, dat is wel een leuk vooruitzicht! Overmorgen al :D Lekker afleiding

4. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    En om het nog moeilijker te maken, zijne r zelfs data's dat hij liever NIET geboren mag worden, de 8e is mn lievelingsnichtje jarig en de 14e is mijn oudste jarig :( En mocht ik overtijd gaan raken dan is de 28e ook not done, dan is Sterre jarig :p

5. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Dat wordt nog een heel gepuzzel voor je prinsje om op de juiste dag geboren te worden maisy.
    Saai zijn de dagen nu soms he? Ik zit in ieder geval weer fris en fruitig EN aangekleed achter mn laptoppie. Voelt toch beter, even tandenpoetsen enzo. Waar je al niet van op kan knappen.

Straks met de dochter van mn vriend naar paardrijles. Ze krijgt vanmiddag haar eerste groepsles. Ben erg benieuwd hoe ze dat gaat vinden. Kan mn vriend in de tussentijd mooi koken. Heerlijk, hoef ik me daar niet druk over te maken.

Vandaag een aantal collega's aan de telefoon gehad. De hele afdeling zit nu zonder leidinggevenden. Ik ben natuurlijk thuis vanwege mn zwangerschap. De andere 3 wegens ziekte en promotie naar een andere afdeling. Nu is er niemand! Jeetje. Nou ja, ik kan er nu vanaf hier niets aan doen. Hoop dat verder iedereen wat in de been blijft.

6. erna1974

erna1974 Actief lid

18 jul 2006
    416
    0
    0
    moeder
    Wijk bij Duurstede
    Asjuh gefeliciteerd met Fleur

7. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Nou Pendrag, jij hebt nu verlof hoor! ;)

8. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Asjuh, gefeliciteerd met je dochter FLEUR!
    dat ging opeens toch nog heel snel...

Vandaag weer naar de Gamma geweest, woon daar nu ongeveer :( . mijn vriend is ook steeds aan het klussen in het nieuwe huis, daar zou ik blij om moeten zijn maar ik moet toegeven dat ik hem liever hier had.

Vannacht voorweeen gehad (denk ik, heb natuurlijk geen ervaring) volgden elkaar rap op maar stopte na een half uurtje weer, daarna weer in slaap gevallen...ben benieuwd, verwacht zelf dat de beeb nog zeker 2 weken blijft zitten, dat hou ik ook nog wel vol gelof ik. Vriend is de 27e jarig dus als ik overtijd raak dan graag een andere dag..

Ik vind dat Cellie en de januarimama's nu eerst aan de beurt zijn hoor!

Groetjes Lisette

9. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @maisy: ja, dat is ook zo. Maar het is niet leuk om te horen dat een collega emotioneel naar huis gaat omdat ie het niet meer aan kan. Dat gun je iemand niet. En nu er dus niemand meer is, wordt de druk voor de rest van de groep ook groter. Kijk, dat het werk niet zo loopt, maakt mij niet uit. Maar dat collega's ziek worden, dat trek ik me wel aan. Ik word er niet deep van ofzo en heb ook niet de neiging wat te gaan doen maar ik vind het gewoon heel vervelend voor ze.

@Lisette: ja, eigenlijk zijn de overtijd lopende januarimama's eerst aan de beurt. Gun het ze van harte! Kan me goed voorstellen dat het nu best even lastig is voor jullie met al dat geklus terwijl je graag lekker samen wilt zijn.

10. Annelies

Annelies Niet meer actief

:) :) :) ASJUH, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!!

gaat lekker hard zo met de feb. mama's! halverwege februari is het hele lijstje gewoon afgewerkt joh! dat zou nog eens leuk zijn!

11. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Goed streven Annelies! Ik hoop dat je gelijk krijgt.

12. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @spruitje, hoe is het vandaag met je oor? Gisteren dacht ik dat mn oor weer los was.. maar vanmorgen weer precies het zelfde, pijn komt met golven en mn oor is echt nattig heel raar.. Vervelend he oorpijn :rolleyes:

@mrklb1, jeetje 12 dagen overtijd! ik hoop dat ze je morgen inleiden.. maximaal is 14 dagen toch? Suc6

@missymona, jaaaa nesteldrang in Egypte... ( ;) daar zouden de egyptenaren ook eens last van moeten krijgen dan was het hier een stuk schoner) :D Hopenlijk voel je je vandaag weer wat beter... lekker zeuren lucht soms goed op dus gewoon doen 8)

@judith, hoe was jullie eerste nacht thuis.. Jij bent bevallen op de door jouw zelf gependelde datum toch?

@caroline, jij ook heel veel succes met de laatste loodjes!

@wendy, hoe is het bij jouw? lees niks over jouw in je berichtje ;)

@selmama, 3 keer is scheepsrecht en dat in combi met volle maan.. Zet hem op he! En anders heel veel succes maandag@

@dagdag, wat fijn dat het zo goed gaat bij jullie! Welke maat heeft DAIN nu (en bij welk gewicht?)

@pendrag, lekker he slapen :oops: zou zo graag weer eens op mn buik slapen.. Mijn mannetje is ook zo nieuwschierig!

@bijtje, nog een zittenblijver! Heel veel succes..

@ikenkleine, hier is het ineens heel heet geworden, teld dat ook :)

Asjuh gefeliciteerd met FLEUR.. :D :D :D :D :D :D

@cellie.. jij zit al bijna op 40 weken.. 8)

@maisy, lekker geshopt weer! De verveling slaat hier ook toe.. en ik moet ook nog even :rolleyes:

@pendrag, werk je soms bij de ABN ofzo 8) Lekker hoor dat je vriend voor je kookt..

Wij zijn vandaag "sorry dames" lekker aan zee, in de zon wezen eten! het was zooo ontzettend warm vandaag.. Dit is wel de maand van de zandstormen dus dat kan zo weer veranderen! Maar wat een genieten zeg! Mag ook wel eens toch.. EN hoef mooi niet te koken dus 8)

13. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0

Daar ben ik het nou is helemaal mee eens! ;)

14. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Je maakt me jaloers Aichaatje. Maar fijn dat je zo kunt genieten en lekker uiteten kan.

Hoe heb jij een idee waar ik werk? Knap vanuit Egypte!

15. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @pendrag, er waren eens tijden dat ik ook in het koude kikkerlandje werkte.. klonk me heel bekend in mn oren.. dus ik heb nog gelijk ook :) :)

16. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Je hebt zeker gelijk. De laatste paar jaar is er wel heel veel verbeterd in mijn ogen maar dit kantoor is de uitzondering. Wel erg jammer.

17. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    @Pendrag; Wow heeft ze echt gelijk....na een paar regeltjes over jou werk.....

@Aichaatje; ben jij helderziende ofzo?

Waar werk ik? ;)

18. erna1974

erna1974 Actief lid

18 jul 2006
    416
    0
    0
    moeder
    Wijk bij Duurstede
    @aichaatje dat klinkt mij als muziek in mijn oren ben zo gek op strand, zee en heerlijk eten vooral buitenlands eten ben ik gek op.

Blijven jullie daar voor altijd wonen of denk je dat je nog wel is terug komt naar Nederland

19. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Cellie: jij verwacht helemaal een wonder van Aichaatje, zonder 1 zin raden waar je werkt! Nog veel knapper. Ben benieuwd waar ze mee komt.

20. erna1974

erna1974 Actief lid

18 jul 2006
    416
    0
    0
    moeder
    Wijk bij Duurstede
    @aichaatje en wat is of was mijn beroep? :)

Deel Deze Pagina