Afgelopen maandag was ze nog op yoga. Aanstaande maandag ga ik voor het laatst, dus dan zal ik eens kijken of ze er weer is (ze is nu met verlof, dus ze kan niet meer afwezig zijn omdat ze een bevalling moet begeleiden). Keep you posted... Groetjes, Wendy
@ DAGDAG, leuk dat je man volgende week ook lekker vrij heeft en geniet van de wandeling buiten. @ weken jong en dan al veranderingen, mooi is dat he? @ Wennypennie, ik herken dat alles is klaar en buiten de dagelijkse dingetjes in het huishouden is er niets meer te doen. Ik ben ook steeds aan het zoeken geweest. Alleen ben ik deze week helemaal niet vooruit te branden en moet ik mezelf dwingen, hahah. Geniet lekker van de rust, voor je het weet is die voorbij. @ Selmama, jammer dat de VK niet verder is gekomen en ik duim voor je dat we voor maandag goed nieuws te lezen krijgen. @ Pendrag, boh lekker uitslapen, wat is dat hihih Morgen vroeg op, dat zal inderdaad tegenvallen. Fijn dat jou manneke ook zo veel zin erin heeft, nu alleen nog een beetjegeduld hebben helaas. @ Bijtje, succes met de laatste loodjes. @ IkenKleine, wij willen storm! Wij willen storm! Hahah @ Lisette, kan me goed voorstellen dat jullie liever samen zijn hoor. Gaan jullie dan ook nog op kort termijn verhuizen of is er nog heel veel te klussen in de nieuwe woning? @ Aichaatje, mijn oor is nog steeds droog en het trommelvlies staat bol omdat de ontsteking erachter zit, pfff vanochtend dacht ik dat het wat beter ging maar als je dan moet bukken of een snelle beweging maakt dat worden de steken echt heftig. Ik heb op de site www.omaweetraad.com gelezen dat wanneer je het sap van een ui je oor zou doen de pijn ook weg zou gaan. Dat ga ik voor het slapengaan maar eens proberen. Heerlijk dat jullie in de zon hebben kunnen eten aan het strand, lekker zeg. @ Judith, heerlijk zo te horen en ik ga nu direct kijken op de site van jullie zoon. Sterkte met de BI en mogen we hopen dat het snel zal herstellen. @ Cellie, waar was je banner nu gebleven, ben je daar nog achter gekomen of was hij er gewoon weer? @ Maisy, lekker geshopt, zullen de meiden helemaal niet treurig om zijn, en nu kan het nog dadelijk heb je je handen wel even vol. Voor de dames die ik over geslagen heb, sorry, maar ik probeer op iedereen te reageren.
@spruitje; de volgende ochtend was 'ie er gewoon weer.....had liever dattie weggebleven was en dattie baby was gekomen..... @Judith; fijn te lezen dat alles goed gaat en lekker om weer thuis te zijn bij je gezin!
nou en of! ben ik Hurghada in juni geweest en pffff was erg heet. Vooral in The Valley of the Kings/Luxor. En verschil is er inderdaad erg groot, maar dat zie je in meer landen zodra je de gebieden met hotels verlaat. Maar nu wel ff lekker zo'n zonnetje Aicha... lijkt me ook wel wat. Al was het hier vanmiddag ook lekker zonnig.
Volgens verloskundigen, gynaecologen en huisartsen is er ook een verband tussen de maanstand en bevallingen. Rond Volle Maan zouden naar verhouding meer babies worden geboren. Bij Volle Maan staan de Maan en de Zon recht tegenover elkaar. We zien de Maan dan volledig beschenen en zij oefent dan ook de grootste aantrekkingskracht op aarde uit. Ben je rond Volle Maan uitgeteld, dan zou je baby best eens 'op tijd' kunnen komen. beetje extra virtuele volle maan kracht voor iedereen die op z'n eind loopt! Aangezien er voorlopig nog geen storm voorspeld wordt.
ja eigenlijk een smerige gedachte he, maar ik wil van die pijn af en de olie werkt niet echt vind ik. Op die genoemde site staan nog meerdere tips, dus wie weet
Asjuh van harte gefeliciteerd met de geboorte van julie dochter Fleur!! P.s Prachtige naam, zo heet mijn zusje ook
Wij wonen in Hurghada.. maar luxor in de zomer dat is bijna zelfmoord.. pff daar lopen de temp makelijk boven 45! @Erna, ik heb een foto van in mn album geplaatst! (vanuit het vliegtuig) Ik kon net een voetje pakken in mn zij.. best wel griezelig
Ben je rond Volle Maan uitgeteld, dan zou je baby best eens 'op tijd' kunnen komen. .... tellen 3 weken ook Morgen 37 weken.... hopenlijk zegt de DOC dat ik dan geen weeenremmers meer hoef te slikken!
@Aicha: Zit gelijk weer even alle foto's van die vakantie te bekijken... memories En Luxor was wel heet ja, maar wel mooi en indrukwekkend. Was het wel waard. Ook de rit (met bus) er naar toe was erg indrukwekkend.
@ikenkleine, nu ben ik wel heel nieuwschierig.. welk hotel zaten jullie in Hurghada? En ja luxor moet je gezien hebben... ik heb het hele gebied al eens per trein gedaan met mn mams.. (luxor_aswan) prachtig!
Ikenkleine.. ja die is ver ja.. das wel jammer! Vond je het leuk? Egypte vind je of leuk of verschrikkelijk..
Ik heb er een heerlijke vakantie gehad. Hotel was echt super goed (denk dat je het daar ook mee moet treffen). En we houden van zon, zee en strand -MAAR er moet ook wel cultuur zijn (dat we iets kunnen ondernemen). Was dus de perfecte combinatie. We zouden er zo nog eens naar toe terug gaan. Dus ja, wij vinden Egypte leuk!
ben trouwens gelijk helemaal in de vakantie-mood. Zit al te kijken op internet naar leuke bestemmingen waar we met de kleine naar toe zouden kunnen...