Ha ha als de zon maar schijnt! Mijn eerste bestemming zal NL zijn.. misschien van de zomer als ik het paspoortje rond heb!
@Aichaatje: geen verlegenheid hier hoor wat mn werkgever betreft. Dan had ik wel in een PB teruggereageerd. No problemo. @Judith: fijn dat het met Kian zo goed gaat. Hopelijk gaat je BI snel ook die kant op. Ik zou nog op iemand reageren maar die zeef boven mn schouders heeft te grote gaatjes. Beweegt jullie baby ook zoveel? Ik heb echt het idee dat ze helemaal niet meer slaapt.
@ pendrag: Nee ik heb helaas geen poffertjespan, kant en klare meegenomen van de supermarkt maar ze waren wel lekker hoor! Zo je bent weer helemaal fris en fruitig zo te lezen, daar knap je lekker van op hé. Vervelend dat het nu zo slecht loopt op je afdeling, hopelijk kun je het van je afzetten je hebt nu wel wat anders aan je hoofd.Hoe vond de dochter van je vriend de groepsles? Fijn dat je mannetje ondertussen het eten maakt kan je straks zo aanschuiven, eetsmakelijk! @ Maisy: 50 weken ! Als je nu al uit verveling gaat shoppen, dan heb je dadelijk geen centjes meer over als tie prins van jou pas met 50 weken komt Februari is een drukke verjaardagsmaand voor jou zo te lezen .... @ Lisette: Vervelend dat je nu zo alleen zit en je mannetje het zo druk heeft met het nieuwe huis. Ik weet wel een beetje hoe het is wij hebben het hele huis grondig aangepakt en zijn ook nog maar net klaar... Erg hé hoe vaak je dan bij de Gamma komt, volgens mij hebben ze de winkel zo ingedeeld dat je altijd wel iets vergeet en de volgende dag weer moet. Kan je mannetje het nog wel aan, werken en klussen en zich ook voorbereiden op jullie kleintje? @ Dagdag: Leuk om te horen dat het zo goed gaat met Dain, veel plezier met het naar buiten gaan met jullie mannetje! @ Achiaatje: Hmmmmmm zon, zee en strand perfecte combi ! Sterkte met je oor. @ Erna: Zo te horen heb je weer een boost nesteldrang gehad ! @ Judith: Fijn dat het zo goed gaat met Kian, wel balen dat je zelf nog zo r*t voelt van die BI. Gewoon in ons topic komen kletsen hoor! Zal strakkies ff op jullie site kijken ben erg benieuwd ! @ Spruitje: Jij ook nog veel sterkte met je oor! Heb geprobeerd om op iedereen te reageren, Mocht ik iemand hebben overgeslagen.. Sorry !
@pendrag, hij beweegt hier juist wat minder nu, hij zat ook al een stuk ingedaald woensdag, daar zal het ook wel aan liggen denk ik..
O ja: het was nav Judiths opmerking over wel of niet verder bij februarimama's blijven posten als je in een andere maand bevalt. Ik vind persoonlijk dat als je hier maandenlang samen bent, je ook na de bevalling bij elkaar kunt blijven posten in hetzelfde topic. Of je nu eind januari of begin maart bent/gaat bevallen, voor mijn gevoel ben en blijf je een februarimama. De januarimama's die zich nu hier melden: van harte welkom! Met bovenstaande bedoel ik echt niet dat jullie hier niet zouden 'horen' ofzo. Ik vind dat je daar moet posten waar je je het meest thuisvoelt. Februarimama's zonder Judith kan in mijn ogen niet. Die heeft volgens mij alleen al wel zo'n 250 pagina's gepost hier! Kortom: iedereen welkom, zolang je je hier maar lekker voelt.
Idd ik ben het ook met je eens Pendrag, we zijn een clubje en we hebben zo'n beetje lief en leed met elkaar gedeeld, de datum dat je bevalt boeit echt niet vind ik.
@missymona: ik ga morgen gelijk kijken bij de super, goed idee die poffertjes! Madam vond de les geweldig, ze heeft veel nieuwe dingen gedaan en heel enthousiast meegedaan. En het eten stond klaar. Heerlijk luxe vind ik dat altijd. Werk kan ik goed het werk laten nu. Hoe gaat het nu verder met jou? @maisy: hier van indalen nog geen teken te bespeuren, dat zal ongetwijfeld veel uitmaken. @aichaatje: hier ook duidelijk een beentje te voelen in mn rechterzij. Kan geen voetje vastpakken maar voel beentje heel duidelijk liggen. En schoppen!
@Cellie: telt aankomende nacht niet? Hij ziet er nu ook nog zo vol uit. Ik ga duimen dat de maan komende nacht jouw beeb eruit trekt.
En ik ook! Eens een team altijd een team Heeft er iemand trek in aarbeien of besjes.. vers van de pers.. onbespoten! Yamie!
Ik hoop het ook Pendrag..... zal je net zien...komt het morgennacht........dan hebben we 5 kids! Ik heb net wéér een bakje ananas op......maarja gisterenavond ook trouwens.....hahaha
Zo'n weekend hebben wij ook Cellie, nou ja, wij zijn met z'n vieren. Op zich niet verkeerd. In het weekend dat alleen de jongste dochter van mn vriend er is, vind ik spannender. Zij woont drie kwartier rijden hier vandaan, precies tegenovergestelde richting van het ziekenhuis. Dus als ik ga beginnen en zij is hier, wat dan? Moet mijn vriend haar eerst naar huis brengen? En ben ik dan anderhalf uur alleen thuis? En hebben we dan nog tijd om naar het ziekenhuis te gaan? Ik hoop maar dat ik lekker door de week beval. In ons geval het rustigst.
\________/ bakje fruit voor jouw pendrag! mijn buik schud helemaal.. mannetje zei gisteren nog.. ze zit aan 2 kanten.. whhaahah handen en voeten schat!