Tja....kan wel een weekend overslaan, maar kan ook een weekend later pas gebeuren, ook zo flauw anders...hahaha. Maar ach heb er zelf al 3, dus die 2 meer of minder maakt dan ook niet meer uit. Maarrrr 5 kids rond me bed zit ik ook niet echt op te wachten hoor.....
Weet je waar ik eerlijk gezegd tegenop zie? Een aantal van mijn kennisjes hebben kindere die best vervelend, druk en vaak vies van het spelen en snottebellen zijn (ik ben daar heel strikt in vooral in hygiene0 en dat zij hun kids meenemen op kraamvisite
Lijkt mij ook wat veel Cellie. Wil jij wel kinderen aan je bed bij de bevalling? Ik in ieder geval niet. Maar ligt voor mij denk ik ook wat anders dan voor jou. Het is mijn eerste bevalling. Het zijn, uiteindelijk, mijn kinderen niet. De oudste wil het zelf niet en de jongste vind ik er niet klaar voor. Ik wil bevallen met alleen mn vriend. En natuurlijk medisch personeel, daar ontkom ik niet meer aan.
Lijkt me ook vies maisy. Gewoon doen zoals jij het wilt. Van die snoetenpoetsers bij de voordeur. Meteen korte metten maken.
Nou kheb eigenlijk liever dat ze ZONDER hun kinderen komen, die kinderen van hun kunnen de baby altijd later nog zien, als die kleine niet zo heel super super jong meer is. Ik ga het egwoon aangeven denk ik, schijt Ik heb trouwens opvallend veel achter elkaar opvolgende zere harde buiken maar zal wel niks zijn, as usual
Haha wie weet, ach khb me er bij neergelegd dat het misschien wel 40 weken of meer gaat worden, zodat ik niet aldoor teleurgesteld ben...
Ach, maak je dat ook nog eens mee maisy. Is uiteindelijk toch relaxter dan te vroeg bevallen lijkt me.
@Maisy: Ik vind persoonlijk dat je kleine kinderen niet mee moet nemen op kraambezoek, ikzelf doe dat nooit. Veels te druk, het laatste jaar neem ik me oudste dochter wel mee, maar die is bijna 11 jaar en heel wijs voor haar leeftijd etc etc. En ik heb zelf geen vriendinnen/familie met vieze kindjes (ik snap nl. wel wat je bedoelt....), maar als ik ze wel zou hebben zou ik gewoon zeggen dat ze niet bij de baby mogen....bacteriën etc etc. @Pendrag; Alleen de oudste zou ik eventueel bij me bevalling willen/goed vinden, ze wil het zelf wel, maar ik heb niks beloofd, ligt er gewoon aan hoe het loopt allemaal. (Ik plan dus niks!) Wat we wel hebben afgesproken....als ze er dus is...mag ze de navelstreng doorknippen, ik heb dat zelf bij me 3e gedaan, nu mag zij! Maar de rest dus ook niet, de andere 2 zijn te klein en bij de andere 2 heb ik niet die band zoals ik die met me dochter heb....
@Cellie: zelfde gevoel dus. Ik vind persoonlijk een kind van 7 (in ons geval) te jong om zoiets mee te maken. Vooral als het niet vlekkeloos gaat verlopen. Misschien ga ik wel heel hard brullen en schreeuwen. Ik vind dat voor een klein kind al snel te heftig. Bovendien wil ik me tijdens de bevalling kunnen concentreren op mezelf en de bevalling. Dus hoe minder mensen, hoe liever het mij is. Lekker samen met mijn eigen kerel!
Ik neem mijn kinderen zelf ook nooit mee op kraamvisite idd, zou me best generen iegenlijk dat doe je gewoon niet, maar goed zulke heb ik wel in mijn omgeving, niet iedereen denkt hetzelfde he, ik ben de laatste tijd zowiezo steeds meer zo van, ja hallo ik ben zwanger van mijn 5de, ff rustig aan ja, nu gewoon ff niet enzo dus dat zal ik straks zeker ook zeggen, dat ik te moe ben voor zulk bezoek.
Ik ga weer ff languit op de bank. Weet niet of ik later vanavond nog langskomt. Alle dames in ieder geval een hele fijne avond!
Wow, hier wordt nog veel gekletst, dat was ik al niet meer gewend bij de januari-mama's ! @Asjuh: Gefeliciteerd met de geboorte van je kleine meid Fleur! Fijne kraamtijd en geniet ervan! @maisy: Ik heb hetzelfde gevoel als jij! Als ze me niet gaan inleiden loop ik volgens mij ook door tot de 50 weken . Mijn zoontje werd 4 weken te vroeg geboren en deze kunnen ze straks nog halen, gek hoor! Ik hoop voor je dat je niet tot de 40 weken hoeft te lopen. @IkenKleine: Ik was uitgerekend op 26 januari en we weten nog niet wat het wordt.
kan me ook goed voorstellen hoor Maisy dat je liever geen kids aan je kraambed hebt. Zou ik ook niet willen, helemaal als de papa/mama niet zo op snottebellen en vieze handjes letten. FF een snoetendoekje (of gewoon handjes wassen) en ze zien er weer als nieuw uit. Zelf heb ik ook een vriendin met een kleine van 3 (wervelwindje) en die neemt ze ook mee op kraamvisite. Zat er ook al aan te denken om te vragen of ze in elk geval de eerste keer alleen wil komen. Die kleine is zo druk, daar heb ik geen zin in hoor.
FEBRUARI 2007 MAMAS Selmama SURPRISE - 26-01-2007 - 2e kindje Brenda77 - surprise - 1-2-2007 - 1e kindje - Lara: geboren 25-01-2007! Ukkie2007 - surprise - 1-2-2007 - 1e kindje - Luna-Fay: geboren 01-02-2007! Fredje8 - SURPRISE - 2-2-2007 - 1e kindje Cellie - SURPRISE - 4-2-2007 - 4e (6e) kindje Bab28 - jongen - 5-2-2007 - 1e kindje - Luuk: geboren 31-01-2007! DAGDAG - suprise - 6-2-2007 - 1e kindje - Dain: geboren 20-01-2007! Teigertje - jongen - 6-2-2007 - AmyLee - jongen - 7-2-2007 - 1e kindje RianneD - jongen - 7-2-2007 - 2e kindje Judith75 - jongen - 9-2-2007 - 3de kindje - Kian: geboren 31-01-2007! IkenKleine - meisje - 10-2-2007 - 1e kindje Missymona - meisje - 12-2-2007 - 1e kindje Runner - jongen - 12-2-2007 - 1e kindje Spruitje - SURPRISE - 12-2-2007 - 2e kindje Lisette28 - SURPRISE - 14-2-2007 - 1e kindje Asjuh - meisje 15-2-2007 - 3e (4e) kindje - Fleur: geboren 02-02-2007! Marjanne - SURPRISE - 16-2-2007 - 1e kindje Wenniepenny - SURPRISE - 16-2-2007 - 1e kindje Kristel - meisje - 16-2-2007 - 3e kindje Carola1980 - SURPRISE - 18-2-2007 - Maisy - jongen - 18-2-2007 - 5de kindje Sweetcandie - SURPRISE - 19-2-2007 - 2de kindje Annelies - SURPRISE - 20-2-2007 - 1e kindje Morgaine - jongen - 20-2-2007 - 3e kindje Uschel - meisje - 20-2-2007 - 1e kindje Erna1974 - jongen - 21-2-2007 - 2de kindje Pendrag - meisje - 23-2-2007 - 1e (5e) kindje Aichaatje - meisje - 24-2-2007 - 1e kindje Mirella28 - meisje - 24-2-2007 - Daphne78 - meisje - 25-2-2007 - 1e kindje Sam: geboren 18-12-2006! Liefje - SURPRISE - 25-2-2007 - 1e kindje Summer28 - meisje - 26-2-2007 - 1e kindje TOTAAL 12x meisje 10x jongen 11x surprise
Jammie, broodje was lekker.. had nog wel meer gelust! @maisy, gelijk heb je hoor.. wil ook geen snottebellen aan het babybedje En zolang je het zelf ook niet doed vind ik dat je het gewoon mag zeggen! @selma, mooie buik foto's!
@Aichaatje: Dank je! Grappig dat ik nu bovenaan het lijstje sta terwijl ik bij de januari-mama's onderaan stond!