Ja, dat vind ik nou ook. Vind het ook wel es leuk om zo'n jurkje te kunnen kopen. Of een stoer broekje natuurlijk.
Hoi Mirella en Maisy, laten jullie wel weten wat het is?? Carola, sterkte gewenst! Wat een afschuwelijke gebeurtenis!
@ Dominique Ja, ik krijg 7 oktober mijn scr. echo en dan laat ik het zeker weten! Ik denk zelf dat het een meisje is, maar ik kan het mis hebben. Man komt uit jongensgezin, maar dat zegt niks toch?
Carola, gecondoleerd met je buurmeisje en heel veel sterkte gewenst !!! Fijn om te horen dat alle VK bezoekjes weer goed verlopen zijn. Voor de meiden die nog moeten succes en veel plezier! Hier gaat alles ook goed, geen hele rare eetgewoonte's, maar wel veel meer honger dan eerst. Ben heel nieuwschierig hoe ons beebje er nu uitziet , en kan bijna niet wachten tot we naar de echo mogen. Hopelijk kunnen ze het geslacht zien! Heel veel liefs. P.s Wie van jullie doen een zwangerschapscusrcus en wanneer beginnen begonnen jullie daarmee?
@carolla sterkte toegewenst @maisy wij moeten op de zelfde dag voor de echo maisy ik moet namelijk ook 4 oktober Ik heb vandaag ook een dip dag zie allemaal sterretjes /flitsjes zal misschien van de lage bloeddruk kunnen komen wie weet Groetjes
@ erna, hey leuk!! ik moet er om 1 uur zijn, wilde jij ook weten wat het is en vertel jehet dan ook hier?
@maisy ik moet om 9:30 lekker vroeg en ik vertel wat het wordt hoor ik wil het namelijk heel graag weten de echo duurt ongeveer een uur dus ik laat als ik thuis kom gelijk een bericht achter En nu maar dagen aftellen
Ik weet nog niet zeker of ik zwangerschapsyoga ga doen... Zit nog te dubben... Kan ook overal mee zitten he!
Ik ben bang met de yoga of welke andere cursus dan ook, dat ik straks heb betaald, en heel goedkoop is het niet, en dat ik de helft van de tijd zonder oppas zit, dat zou echt heel zonde zijn, ik denk dus ook nog even goed na
Hier is het iets van 90 euro voor 10 lessen, ook best duur, kan ik heel wat kleertjes ofzo voor kopen dus ik zie nog ff of het uit kan voor mij i.v.m oppas.
Ik heb bij de 1e een soort van zwangerschapsgym gedaan, na een paar lessen had ik al door dat het niets voor mij was/is. Daarna heb ik nooit meer aan zoiets mee gedaan, en dat puffen is me prima gelukt. Ik denk dat als je echt graag iets aan lichamelijke beweging wilt doen, dat zwemmen een goed betaalbaar alternatief is. Gr. Cellie.
Ja klopt, zwemmen is ook leuk en ook leuk om samen met de kids te doen , maar het ging me er ook een beetje om mede zwanegren in het echt te leren kennen enzo, ik heb nl nog nooit eerder een cursus gedaan, en ja een puf cursus hoef ik niet meer, kan zelf wel les gaan geven
Ik ben best onzeker en heb lage pijngrens dus leek me alle soort voorbereiding en ontspannende oefeningen een goede investering. Aangezien we in NL allemaal worden geacht volop pijn te lijden zoek ik mijn heil maar in dit soort voorbereiding en ik wil ook een geboortetens huren.
Carolla, veel sterkte!! Wat leuk toch al die echo's.. ben zelf ook zo benieuwd wat het wordt! Het lijkt ook eigenlijk zo normaal te weten tegewoordig of verbeeld ik me dat nu maar! Mensjes hier helaas geen gym of yoga.. baal baal dus voor de mensen die gaan : wie stuurd me wat tips en of oefeningen toe??
Aicha je kan ook wel zwangeryoga dvd's downloaden hoor, moet je ff goed zoeken, ik zal straks ff voor je kijken dan stuur ik je wel een linkje! En het lijkt idd alsof het heel normaal is! Terwijl de 20 weken echo's pas sinds kort zijn....ik wist t van de vorige 4 niet dus deze keer is het wel heel spannend!