Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Of tot zo ;)

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Slaap lekker Cellie. Ik hoop dat het nu lukt.

Compeed is echt een verbetering. Schoner en je kunt er niet meer met je vingers aanzitten. Ik heb ze altijd in huis tegenwoordig.

3. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    Nou ik ga je hier achter laten en naar mijn bedje,

hopelijk lukt het slapen bij jou ook straks ...
    [-o<

4. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Trusten missymona.

5. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Volgens mij sta ik nog lang niet in het rijtje topposters maar ik voel me wel een beetje forumverslaafd. Ben degene die afsluit en opent. Hmm, get a life girl!

6. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ik heb gelukkig ook geen last van koortslip, lijkt me heel verrot om eenmaal gehad te hebben, dan kom je er idd nooit meer vanaf :(

Haha pendrag jij bent gewoon een vroege vogel ;)

Hier de verrotste nacht EVER gehad, die harde buiken/voorweeen bleven de hele nacht doorgaan, volgensmij heb ik zelfs gewoon de hele nacht 1 keiharde buik gehad en zeer dat het deed joh, heb een uur n de badkamer gezeten nog, maar zet niet door :cry: En het erge is , het is nu nog niet weg, wordt een lange dag :(

7. spruitje

spruitje Bekend lid

16 aug 2006
    548
    0
    0
    Dat klinkt geweldig Dapnhe. Dat ze zo door mag gaan en snel mee naar huis kan met jullie ;)

8. spruitje

spruitje Bekend lid

16 aug 2006
    548
    0
    0
    Maisy, sterkte ermee. Ik hoop voor je dat het echt doorzet hoor ;)

9. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    @AmyLee: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Milan! Veel sterkte met het herstellen van je operatie!

@Judith75: Fijn dat de eerste nachten met Kian prima zijn verlopen! Sterkte met je bekken, hopelijk heb je er snel minder last van!
    Volgens mij zitten we nog wel in hetzelfde topic straks, want de mama-topics zijn per 3 maanden gebundeld. Dus januari, februari en maart 2007 voor ons.

@IkenKleine: De enige voor wie de volle maan heeft gewerkt is kennelijk Asjuh :eek: .

@Aichaatje: Nog gefeliciteerd met het bereiken van de 37-weken mijlpaal!

@daphne78: Goed zo, weer een mijlpaal vour jullie kleine dappere vechtstertje :thumup: !

@Pendrag: Vervelend een koortslip, je wilt je kindje toch wel kunnen knuffelen als het er eenmaal is :( . Hopelijk is het snel weer over (Zovirax helpt goed)! Dit is ook voor mij de tijd van de koortslip over het algemeen (met dank aan mijn ex, van wie ik het koortslipvirus heb gekregen :x ), dus ik smeer preventief Zovirax bij het minste of geringste vermoeden dat er weer eentje opkomt. Hopelijk kan ik hem dan in de kiem smoren of is hij op 12 februari weer over.

@maisy: He pffff, wat vermoeiend al die harde buiken en voorweeën. Ik hoop voor jou dat het weer afzakt, of liever nog doorzet naar de echte bevalling!

Groetjes, Wendy

10. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Hey wenniepenny, heb jij geen last van voorweeen of iets dergelijks? Straks begint het alsnog voor de 12e...

11. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Maisy, het kan natuurlijk altijd dat ons kleintje zich voor de 12e meldt. Mocht dat zo zijn, dan is dat ook geen probleem. Ik heb afgelopen maandag de screening voor de keizersnede gehad, dus de keizersnede kan ook uitgevoerd worden op het moment dat onze uk zich eerder meldt. Maar alles is nog rustig hier en ik heb het gevoel dat dat nog wel zo zal blijven tot en met de 12de.

Jullie zijn de eersten die het horen, als er ook hier wat actie komt.

Groetjes, Wendy

12. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    @maisy: Sterkte vandaag, hopelijk gaat het een beetje doorzetten voor je!

Ik had gisteravond echte voorweeën, het was anders dan de harde buiken die ik tot nu toe heb gehad. Het trok helemaal door mijn onderrug en onderbuik en ik moest gewoon wiegen om het een beetje aan te kunnen. Maar wat denk je... ik ga naar bed en het zwakt af en ik val lekker in slaap. Vanmorgen opgestaan met een zere rug en weer hele zware benen. De harde buiken komen weer op en sommigen zijn heftiger dan andere. Ik doe het vandaag lekker rustig aan, mijn man is thuis dus hij kan Rens tillen enz.
    Net voelde ik trouwens tijdens het lopen ineens iets zakken in mijn bekken, echt pijnlijk. Het was maar kort, maar misschien dat het hoofdje nog iets gezakt is, lijkt me sterk want het zit helemaal ingedaald?

Fijne dag allemaal en geniet van het zonnetje!

13. spruitje

spruitje Bekend lid

16 aug 2006
    548
    0
    0
    Selmama, ik hoop voor je dat dit het begin van het einde is en we vandaag nog mooi nieuws te lezen krijgen.

Ik duim voor je ;)

14. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @selmama, toch leuk weer hoor zon buik foto.. ik hoop voor je dat het de laatste is :)

@amylee, gefeliciteerd meid met jullie prachtige zoon wat een bevalling zeg, ik hoop dat je gauw weer opknapt!!

@dagdag, thanks voor je uitleg.. ik was een beetje aan het uitrekenen gegaan! Gaat alles goed met jullie kleine mannetje 8)

@erna, dat gaat lekker daar bij jouw.. maar op je knieen.. pas je wel een beetje op! :confused:

@sweetcandie, fijne dag vandaag!

@daphne, wat fijn dat het zo goed gaat met Sam.. en en gaat ze de wedstrijd winnen :)

15. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @pendrag, balen joh nu een koortslip! ik heb gelukkig op het moment geen last! compeed dat ken ik ook niet.. echt een aanrader dus?

@maisy, hoop dat je harde buiken wat minder worden of anders goed doorzetten! sterkte vandaag!

@selmama, spannend die "echte" weeen hoop dat ze doorzetten vandaag!

Jippie 37 weken! en nu maar hopen dat ik van die rotte weeenremmers afmag..

16. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Ik kreeg net weer een sms'je van Bab28:
    Het gaat iets beter met haar, ze heeft nu gelukkig wat minder pijn. Wel heeft ze last van stuwing.

Ze probeert me vandaag via MMS een foto van Luuk te sturen, ik zal eens kijken of ik die foto dan hier neer kan zetten op de een of andere manier.

Jullie krijgen allemaal de groetjes van haar, en de kersverse mama's uiteraard felicitaties!

Groetjes, Wendy

17. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Goeiemorgen, hier nog steeds niks hoor.......

Maar gelukkig toch nog een beetje kunnen slapen vanancht.

@Wenniepenny; volgens mij is dat een tijdje geweest per 3 maanden gebundeld de mama's, maar volgens mij is dat al niet meer.
    Lijkt me ook niet leuk met 3 maanden bij elkaar, dan is het verschil alweer zo groot en hier zijn we al zo bekend met elkaar.

18. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    Goedenmorgen,
    Ik heb nog geen tijd gehad om terug te lezen om te kijken wie al bevallen is. Maar ik kan in ieder geval laten weten dat onze zoon geboren is. Hij heet Rik.
    Is vorige week zaterdagochtend geboren om 5.11 uur. De bevalling is mega snel gegaan. We zijn sávonds uit eten gegaan (vrijdagavond), toen verloor ik rond 8 uur mijn slijmprop, maar ik wist dat het dan nog een aantal dagen of weken kan duren dus we zijn lekker uit eten geweest. Ik had nergens last van, totdat we om 23 uur thuis kwamen en ik een mega harde buik had, dus ik dacht dat ik weer teveel gedaan had. Totdat na een uurtje ik wat buikpijn kreeg, dan zal ik wel te veel gegeten hebben dacht ik nog, maar toen zette het door en kreeg ik weeen. Die werden heftiger, maar ik kreeg ze goed weggepuft, LEVE DE JOGA! Om half vier onder de douche gaan staan en toen ik me aan ging aankleden verloor ik mijn vruchtwater toen de verloskundige gebeld om 4.20, want ik kreeg poepdrang (oftewel persdrang blijkt achteraf) en de verloskundige was er om half vijf en ik bleek al volledige ontsluiting te hebben En om 5.11 mochten we onze zoon in mijn armen sluiten. Mijn man is kraamhulp geweest want we wisten niet dat ik al zoverwas ik ging ervan uit dat een bevalling ongeveer 12 tot 15 uur zou duren dus we hadden nog niet gebeld Mijn man heeft de verloskundige geassisteerd en om 6 uur was de kraamhulp eral. Ik heb eigenlijk nergens last van. ben niet ingescheurd heb geen hechting! Echt een geweldige bevalling

Als ik tijd heb van de week ga ik verder zoeken. Dus hij is geboren 27 januari om 5.11
    liefs fredje (een trotse moeder)

19. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    FREDJE VAN HARTE MET JE ZOON RIK! :D

Geweldig, je bevalling! Nu wij nog zo'n bevalling en dan zijn we allemaal happy ;)

20. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    @fredje8: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Rik! Wat een droombevalling zeg, fijn dat het zo snel en goed is verlopen!

Groetjes, Wendy

Deel Deze Pagina