Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    He verdomd, ikben helemaal niet scherp vandaag!
    Aichaatje jij ook gefeliciteerd met je 37 weken mijlpaal! :D

2. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    AmyLee: Proficiat met de geboorte van jullie MILAN!

fredje: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van RIK!

Jeetje, wat gaat het eigenlijk ineens snel hè met de geboortes, of zie ik dat verkeerd?

Hoe is het hier allemaal meisjes? Alles goed met jullie?
    Ik mis het zeer regelmatige posten hier wel hoor! Maar ik kan zo moeilijk zitten, dat het al een hele opgaaf is hier iedere dag alles bij te lezen en te posten ;) Maar ik doe mn best! :p

Gisteren hebben we de geboortekaartjes verstuurd, maar volgens mij zijn ze nog niet aangekomen vandaag.. Heb er iig nog niemand over gehoord ;) Ik zal vandaag nog de foto ervan plaatsen, dan kunnen jullie oordelen of ons knutselwerk geslaagd is :p En dan doe ik gelijk ook maar een update van Kian op de foto, want serieus hij verandert met de dag joh! (Hoorde vandaag dat ie op mij lijkt :D :D :D )

3. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
  4. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Jaaaaaaaa Judith, ik had je kaartje vanmiddag al hoor! Hijs heel mooi geworden, knap gedaan! :D

@aichaatje, nee nog niet, kga ff kijken

5. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @maisy, dr staat nog niet veel hoor.. maar dat zal nog wel komen!

@judith.. leuk dat je er ook even bent!

Gisteren klopte mn mannetje op mn buik.. klop klop ineens dezelfde klop klop van de beep toeval of niet? haha

6. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Hihi leuk he, die kleine hier reageert ook heel goed op porretjes van mij :D

7. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Judith ben benieuwd naar je kaartje :D

enne Aichaatje jij ook 37 weken Joepie! :D

8. Dagdag

Dagdag Actief lid

30 mei 2006
    467
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Fredje en man: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Rik! Het klinkt echt als een geweldige bevalling, fijn voor je hoor! Lekker genieten! Heb je een fijne kraamweek gehad?

Aichaatje: fijn dat je wat hebt gehad aan de maten en gewicht etc!

Erna: op je knieën de slaapkamer dweilen..... :confused: Als je nog meer schoonmaakbehoeften hebt, mag je best even bij ons langskomen hoor ;) Wel een heerlijk idee dat alles klaar is en dat je man gezorgd heeft voor het technische deel van de kinderwagen! Lachen hoor!

Met Dain gaat het verder goed. Hij komt nu netjes aan, niet vreselijk veel, maar dat hoeft ook niet. Vandaag zijn we voor het eerst met hem naar buiten geweest! Echt heerlijk was dat! We liepen echt als trotse papa en mama achter de kinderwagen. Het was ook zulk lekker weer. Voor de rest merk ik dat vooral ik nogal moet wennen aan alles. Ik ben op sommige gebieden nogal perfectionistisch en dat is niet zo handig nu. :( Wat ik vooral moeilijk vind is wanneer je je kindje even kan laten huilen. De ervaren mama's onder ons hebben daar misschien wel een mening over. Vanmiddag had hij bijvoorbeeld al twee keer achter elkaar gedronken, luier verschoond etc. Er was niets meer wat ik kon verzinnen waardoor hij zou kunnen huilen. Toch bleef hij maar bezig. Ik heb hem toen echt even laten huilen, maar het voelde gewoon vervelend. Na weer een nieuwe luier en voeding is hij wel weer rustig gaan slapen, gelukkig.... We hebben absoluut geen klagen hoor, want hij is ontzettend lief!

De klossen zijn ook weer onder bed vandaan, raar gezicht zo'n laag bed. Wel weer lekker, want ik moest er echt een beetje in klauteren ;)
    Vanavond lekker even helemaal niets!

Fijne avond

Liefs,

DAGDAG :)

9. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Hoi allemaal.......

ik heb even niks te melden....maar wilde me 'neus' toch even laten zien.

Hier nog helemaal niks hoor.........pffff

Fijne avond allemaal....ik ga lekker buisje kijken en tot morgen.

xx

10. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    @ Wenniepenny: Bedankt voor de update van Bab, gelukkig gaat het weer wat beter met haar.
    Ben benieuwd naar de foto.

@ Achiaatje: Gefeliciteerd met het behalen van de 37 weken, hopelijk mag je stoppen met de remmers.

@ Maisy: Balen dat je vannacht zo slecht hebt geslapen...heb je het vandaag nog een beetje kunnen inhalen? Oeff dat is wel schrikken zeg dat verhaal van mvjanelle, las gisteren wel dat ze het misschien snel ging halen maar deze update had ik nog niet gelezen, ik ga gauw ff bijlezen ..

@ Fredje: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Rik. Ben erg blij voor je dat je bevalling zo goed is verlopen, fijn ook dat je man zo goed geholpen heeft. Heb je nog een foto van Rik, en wat is eigenlijk zijn geboorte gewicht? Sorry voor mijn nieuwsgierigheid.

@ Runner: Druk weekend, wat ben je allemaal van plan ?

@ Pendrag: hé gelukkig dat de controle in het ziekenhuis goed is verlopen, hoe was je boeddruk nu ?
    Gefeliciteerd nog met het behalen van jouw 37 weken :oops:

@ Marjanne: Je weet het hé, als je denk dat het niet oke is gewoon ff je VK bellen daar zijn ze voor al is het maar om een beetje gerustgesteld te worden. Waarschijnlijk is de beeb gewoon ingedaald en heeft het wat minder bewegingsruimte of misschien komt het inderdaad door de stress van je zus, gelukkig bleek met je zus alles goed te zijn.

@ Judith: Jaaaa foto’s daar zijn we dol op,
    we missen je wel hoor maar heel erg begrijpelijk dat je nu ff andere prioriteiten hebt. Sterkte met je BI !

@ Dagdag: Ik vind het erg leuk om al die baby verhalen nu te lezen, heerlijk !
    Geweldig lijkt het me om als trotse ouders achter de kinderwagen te lopen op zo’n prachtige dag als vandaag.
    Kan me voorstellen dat het soms nog ff wennen is maar zo te horen heb je allemaal prima onder controle hoor! Hoe gaat het verder met jouw, en het ontzwangeren ?

Nou hier niet veel te melden, lekker rustig aan gedaan vandaag, beetje huishouden gedaan en wat boodschappen terwijl ik al honger had, resultaat allemaal heerlijke dingen in huis gehaald :oops: .

11. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    lekker toch, lekker snoepen... dat hebben we wel verdient dacht ik zo!

Ga zo nog naar feestje, dus tot morgen maar weer dames, doen jullie rustig aan vandaag :)

Groetjes Lisette

12. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    FEBRUARI 2007 MAMA’S
    • Selmama – SURPRISE - 26-01-2007 - 2e kindje
    • Brenda77 - surprise - 1-2-2007 - 1e kindje - Lara: geboren 25-01-2007!
    • Ukkie2007 - surprise - 1-2-2007 - 1e kindje - Luna-Fay: geboren 01-02-2007!
    • Fredje8 - SURPRISE - 2-2-2007 - 1e kindje - Rik: geboren 27-01-2007!
    • Cellie - SURPRISE - 4-2-2007 - 4e (6e) kindje
    • Bab28 - jongen - 5-2-2007 - 1e kindje - Luuk: geboren 31-01-2007!
    • DAGDAG - suprise - 6-2-2007 - 1e kindje - Dain: geboren 20-01-2007!
    • Teigertje - jongen - 6-2-2007 -
    • AmyLee - jongen - 7-2-2007 - 1e kindje - Milan: geboren 29-01-2007!
    • RianneD - jongen - 7-2-2007 - 2e kindje
    • Judith75 - jongen - 9-2-2007 - 3de kindje - Kian: geboren 31-01-2007!
    • IkenKleine - meisje - 10-2-2007 - 1e kindje
    • Missymona - meisje - 12-2-2007 - 1e kindje
    • Runner - jongen - 12-2-2007 - 1e kindje
    • Spruitje - SURPRISE - 12-2-2007 - 2e kindje
    • Lisette28 - SURPRISE - 14-2-2007 - 1e kindje
    • Asjuh - meisje – 15-2-2007 - 3e (4e) kindje - Fleur: geboren 02-02-2007!
    • Marjanne - SURPRISE - 16-2-2007 - 1e kindje
    • Wenniepenny - SURPRISE - 16-2-2007 - 1e kindje
    • Kristel - meisje - 16-2-2007 - 3e kindje
    • Carola1980 - SURPRISE - 18-2-2007 -
    • Maisy - jongen - 18-2-2007 - 5de kindje
    • Sweetcandie - SURPRISE - 19-2-2007 - 2de kindje
    • Annelies - SURPRISE - 20-2-2007 - 1e kindje
    • Morgaine - jongen - 20-2-2007 - 3e kindje
    • Uschel - meisje - 20-2-2007 - 1e kindje
    • Erna1974 - jongen - 21-2-2007 - 2de kindje
    • Pendrag - meisje - 23-2-2007 - 1e (5e) kindje
    • Aichaatje - meisje - 24-2-2007 - 1e kindje
    • Mirella28 - meisje - 24-2-2007 -
    • Daphne78 - meisje - 25-2-2007 - 1e kindje – Sam: geboren 18-12-2006!
    • Liefje - SURPRISE - 25-2-2007 - 1e kindje
    • Summer28 - meisje - 26-2-2007 - 1e kindje

TOTAAL
    12x meisje
    11x jongen
    11x surprise

13. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @dagdag, wat leuk joh een wandeling buiten! :) lijkt mij ook moeilijk om aan te voelen.. wanneer laten huilen en wanneer niet! SUC6

@missymona, winkelen als je trek hebt is al geen goed idee laat staan als je zwanger bent en trek hebt ;)

Hier is de nesteldrang echt toegeslagen.. ik heb al van alles opgeruimd.. mn handtas bv :rolleyes: was hoogtijd, mutsjes en sokjes wassen.. 100 keer tassen in en uit pakken.. alles checken :)

14. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    Veel plezier op het feestje, doe jij ook rustig aan...
    Veel respect voor het nog harde werken van jullie hoor!

15. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @lisette, veel plezier!

16. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    Hallo dames, daar was ik ook weer eens.

AmyLee; van harte met jullie zoon!
    Hoop dat je snel weer opknapt. Fijne tijd samen.

Fredje: jullie ook gefeliciteerd met jullie zoon!
    We misten je al hier, dus we hadden al een vermoeden dat je was bevallen. En wat een prettige bevalling heb je gehad zeg. Nu lekker genieten.

Hier verder nu alles weer goed. Verschrikkelijke nacht gehad. Maakte me sinds gisteravond erg ongerust over het weinige bewegen van de baby en afgelopen nacht was het niet veel beter. Dus om 12:30 uur voor de zekerheid toch maar even de VK gebeld en die is toen 14:00 uur even langsgeweest. Wat haar betreft was alles gewoon in orde, maar voor de zekerheid toch even door gestuurd naar het ziekenhuis voor een CTG. Die was gelukkig harstikke goed in orde en ook de echo was prima.
    Gelukkig reageert er echt niemand raar, dus als je ook twijfelt. Gewoon bellen. Beter dan je ongerust zitten maken. Ben echt heel erg blij dat ik gebeld heb en ben overal super goed opgevangen. Alles is uitgelegd wat er gedaan werd. Erg prettig.
    En mocht ik weer twijfelen dan kan ik gewoon weer bellen. Voel me weer helemaal gerust.

Zag trouwens op de CTG dat ik al wat voorweeen heb, ik dacht steeds dat het iets anders was.

Maar hier dus alles in orde!

Ga nog even verder bijlezen, had alleen even snel door de berichten geblarderd voor bevallingsnieuwtjes.

17. erna1974

erna1974 Actief lid

18 jul 2006
    416
    0
    0
    moeder
    Wijk bij Duurstede
    @dagdag ik had daar ook moeite mee hoor met mijn dochter laten huilen en ik hoorde pas voor eerst toen ze een prikje op het consultatiebureau kreeg wat echt zielig huilen was daarvoor vondt ik het ook heel moeilijk om haar te laten huilen en dat je handen en voeten te kort komt dat is ook heel logisch hoor. Het was vandaag inderdaad superweer om ff lekker te wandelen met de kleine gelijk heb je.

Nou wij hebben vandaag niet zoveel bijzonders gedaan tja bij een andere auto zijn we wezen kijken we zaten te denken aan een grotere ik vindt het alleen zo zonde eigenlijk we gaan er dan op achteruit wat betreft de leeftijd en de km stand van de auto dus tja wat is wijsheid om te doen he we gaan er dit weekend is ff rustig over nadenken wat we zullen doen

De kleine is hier heel druk in me buik nu doet gedurig gewoon zeer

verder ook weinig nieuws te melden eigenlijk

18. erna1974

erna1974 Actief lid

18 jul 2006
    416
    0
    0
    moeder
    Wijk bij Duurstede
    fredje gefeliciteerd met jullie zoon

amylee ook van harte met jullie knul

19. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    @ Ikenkleine: Hé wat moet jij een vervelende nacht hebben gehad,
    goed van je dat je de Vk ff gebeld hebt en ze alles even gecontroleerd hebben. Hoe was het om je ukkie weer ff te zien ?

20. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @ikenkleine, Goed dat je gebeld hebt! Was het een leuke echo? Fijn dat alles in orde is.. Waar zag jij de voorweeen voor aan dan?

Deel Deze Pagina