Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    @ Judith:Tot morgen!
    @ Achiaatje:Weltrusten!

2. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    @ Maisy: Die van mij wil nog niet echt naar me luisteren, zelfs niet naar de verloskundige. Het heeft nu al een eigen willetje geloof ik ;)

3. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ja nou en de baarmoeders van ons, die moeten ook meewerken he

4. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    Het is hier erg rustig vandaag,
    misschien weer stilte voor de storm ?

Morgen hopelijk weer baby nieuws!

Ik ga naar mijn bedje toe,

weltrusten dames!

5. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Marianne: hier nog volop beweging. Maar ik ben ook een week minder ver dan jij en Junior is hier nog niet ingedaald. Ze heeft nog alle ruimte en gebruikt die goed!
    Hoe gaat het nu met je zusje?

@Aichaatje: jij ook van harte met je mijlpaal!

@Judith: leuk, zo'n site van Kian. Hij gaat wel hard hoor. Nu al 1 jaar en 4 dagen oud :confused: :confused: :confused: .
    Leuk kaartje.

@DAGDAG: fijn dat Dain begint te groeien. En het was zeker heerlijk weer om vandaag naar buiten te gaan. Kan me voorstellen dat jullie er enorm van genoten hebben.

@missymona: bloeddruk was vandaag 130/85. Beide keren. Hartfilmpje van Junior was erg rustig maar dat kwam ook omdat we er vanochtend moesten zijn. Dan slaapt ze altijd. Maandag mag ik weer.
    Heb je lekker genoten van alle lekkernijen?

@Lisette: hoe was je feestje?

@IkenKleine: fijn dat je weer gerustgesteld bent. Fijn is dat als zowel je VK als het ziekenhuis zo mee kunnen werken.

@Erna: ik vind auto's ook altijd zonde van het geld. Ik zeg al 100.000 km tegen mijn auto dat ie nog een ton mee moet. Dat heeft ie inmiddels gedaan maar ik blijf hetzelfde zeggen. Hopelijk houdt ie het nog even uit. Jullie veel succes met het maken van een goede keuze.

@Selmama: op zich fijn dat alles rustig is maar kan me voorstellen dat jij juist actie wilt!

@Liefje: van harte met je mijlpaal, lekker gevoel he?

Na de drukte van vanochtend heb ik de hele middag op bed gelegen. Toen wat eten gekookt en nog wat op de bank gehangen. Maar dat wou ook niet echt. Op bed nog lekker tv gekeken en vervolgens nu dus niet kunnen slapen. Bah, mn hele ritme is aan het omdraaien. En er is geen bal meer op de tv op dit tijdstip. Ga straks maar weer een poging wagen. Ik ben in ieder geval wel weer lekker bijgelezen :D .

6. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Weer niks!

Pffffff............ik wil bevallen!

7. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    Goedemorgen,

Hier ook nog niks........

Gisterenavond wel een zeurderig gevoel maar dat waren dus mijn darmen die een beetje van slag zijn, wat wil je met al dat lekkers..

@ Pendrag: Echt fijn dat je bloeddruk weer wat gezakt is, als het goed is (niet te druk) dan komt de VK vandaag bij mij thuis langs om de bloeddruk op te meten, ik ga hard duimen dat ie van mij ook iets gezakt is.

8. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    @ Cellie: Ik zie dat je vandaag de 40 weken hebt bereikt, tjonge hoop voor je dat er vandaag wat actie gaat komen!

[-o<

Ik nog 8 dagen te gaan :(

9. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Hier ook nog niks, behalve fijne voorweeen, alsof ik daar op zit te wachten :(

En mn vriendin sms te vanmorgen dat ze vanavond toch geen oppas heeft voor haar kleine :( Ik moet dus zo mijn moeder maar ff heel lie fvragen of ze die ok hier kan laten...zal wel niet maarja kan het vragen heh...

10. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    @ Maisy: Hopelijk vind je moeder het niet erg,
    kunnen jullie lekker saampjes naar het concert!

11. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ach ben nu al helemaal in een dip, kheb haar nog niet een gebeld... alle bewegingen van die kleine doen zo zeer en mijn ene dochter met al die moeilijkheden maak er feilloos gebruik van dat ik niet zo snel meer ben en snelle rmoe, die loopt me de hele dag uit te dagen :(

12. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    @ Maisy: Hé wat kl*te voor je,
    zeker als je dochter het aanvoelt en er gelijk misbruik van maakt.
    Kun je der niet afleiden met een dvd ofzoiets ?
    (hier geen ervaring dus vergeef me als ik nu iets stoms zeg)

Lastig hoor,
    hoop dat je een oplossing vind.

((Knuff))

13. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    De MMS van Bab28 kon ik niet openen en al helemaal niet naar mijn pc sturen, dus helaas pindakaas geen foto van Luuk.

Hebben jullie dat ook, dat het echt per dag zwaarder lijkt te worden?
    Vannacht deden mijn bekken en onderbuik een beetje zeer. Ik vermoed indalingspijn, maar ik heb toch even in de gaten gehouden of die pijnen met een bepaalde regelmaat kwamen. Dat was niet zo, en bovendien zakten ze na een tijdje weer af.

@Pendrag: Fijn dat je bloeddruk weer een beetje op normaal niveau is! En gefeliciteerd met het bereiken van de 37 weken mijlpaal!

@maisy: Wat een naar verhaal van mvjanelle, en wat een ontzettend klein en fragiel poppetje! Arme mvjanelle, haar kleine meisje is er nog lang niet, het zal nog een heel gevecht op leven en dood worden vrees ik... :cry:

@Marjanne: Gelukkig dat alles goed is met je zus, kan me voorstellen dat je erg bent geschrokken!
    De ene dag kan je kindje rustiger zijn dan de andere, maar als je het niet vertrouwt gewoon de vk bellen. Better safe than sorry!

@Judith75: De banner op de site van Kian klopt niet, volgens die banner is ie al 1 jaar en 4 dagen oud :eek:
    Mooi geboortekaartje, en leuke foto's op de site! Jullie staan er echt stralend op!

@DAGDAG: Fijn dat het zo goed gaat met Dain! Kan me voorstellen dat het in het begin echt even wennen is, en dat je je - als het mannetje blijft huilen - toch afvraagt wat er aan de hand is.
    Sterkte met ontzwangeren!

@IkenKleine: Goed dat je het welzijn van je kindje toch even hebt laten controleren omdat je er zo bezorgd over was. Gelukkig is alles in orde!
    En al voorweeën, hopelijk laat het Echte Werk dan niet lang meer op zich wachten! [-o<

@Aichaatje: Interessante beschrijving van de planeetstanden! Geldt dat alleen voor 2007 of voor elk jaar (ik ben op 13 februari geboren en heb inderdaad af en toe de neiging om mezelf te overschreeuwen, maar ik kan - diep van binnen - ook ontzettend onzeker zijn :-k ).

@liefje: Gefeliciteerd met de 37 weken mijlpaal!

Groetjes, Wendy

14. spruitje

spruitje Bekend lid

16 aug 2006
    548
    0
    0
    goedemiddag allemaal,

zo wat heb ik weer veel bij mogen lezen :)

Dames proficiaat met de mijlpaal van 37 weken :oops: nu al 1 of 2 dagen erover heen en ik heb het nu oas gelezen/ gezien.

Fredje, proficiaat met jullie zoon RIK
    Een echte droombevalling zo te lezen.
    Geniet er lekker van.

@ Judith, leuk kaartje en echt mooie foto's op de site.

DAGDAG, is altijd moeilijk om je baby even te laten huilen, vind ik.
    Mss waren het gisteren de bekende regeldagen,,,,

Maisy, ik hoop voor je dat je moeder het oké vind als het kindje van je vriendin ook mag komen. Alvast veel plezier vanavond ;)

Verder iedreen succes en sorry dat ik niet reageer op alles,
    Ik had gisteren echt een !@# dag mijn oren zitten echt potdicht en heb er nu geloof ik ook nog een voorhoofdholte ontsteking bij.
    Voel me dus echt niet zo lekker.

Fijne dag allemaal en hopenlijk wordt het vandaag weer een babyrijke dag ;)

15. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Cellie: jammer meid, laat het maar een mooi zondagskindje worden! Maarre, dan wel deze zondag hoor, niet volgende week.

@missymona: hoop dat jouw bloeddruk ook goed is vandaag.

@maisy: sterkte vandaag en ik hoop dat jullie lekker samen naar het concert kunnen.

@Wenniepenny: ik heb dat gevoel af en toe. Niet hele dagen. Maar ik heb dan ook veel minder last van laatste loodjes kwaaltjes dan sommigen. Af en toe wat slapeloosheid maar dan vooral 's nachts. Al met al slaap ik nog genoeg uren. Ik kan nog goed liggen, zelfs op mn rug en op mn buik! Dat scheelt natuurlijk enorm. Ook geen last van mn bekken.
    Waar ik het meeste moeite mee heb, is dat ik zo ontzettend weinig kan. Gisterochtend dus veel te druk geweest met ziekenhuisbezoek, winkelen en boodschappen doen in Assen. Dat is dus teveel en de rest van de dag kun je mij dan bij elkaar vegen.

Vanmiddag komen mn ouders langs. Ik ga zo even lekker lunchen en dan stofzuigen. Hopelijk heeft mn vader zn oude kleren mee (of liggen die zelfs nog hier?) dan kan hij mooi helpen met stal uitmesten en omheining maken! Haha, ze zullen weten dat hun dochter hoogzwanger is!

16. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @spruitje: beterschap meid. Klinkt sowieso al niet lekker, voorhoofdsholteontsteking en dichtzittende oren, maar nu is het helemaal zwaar irritant.

17. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @liefje, gefeliciteerd met je mijlpaal!

@maisy, balen hoor dat je dochter er nu gebruik van maakt! Denk maar lekker aan het concert van morgen and have fun ;)

@Wendy, ik dacht dat het alleen voor 2007 was.. maar het zal wellicht overeen kunnen komen met je sterrenbeeld

@spruitje, chips jij ook nog steeds oorpijn.. hier dus nu al 2 weken en ook mn neus zit nu dicht! Beterschap! Heb je al een zoutoplossing geprobeerd?

@cellie, ik hoop dat vandaag jouw dag gaat worden!

@pendrag.. handig hoor zon vader in werkkleding ;)

Sorry als ik iemand over sla.. ik ga kijken of de DOC vandaag aanwezig is!

Tot laters en fijne dag meiden!

18. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Aichaatje: jij ook sterkte met je oren en neus. Ik hoop dat je dokter er is en er wat aan kan doen voor je. Of kijkt hij alleen naar je zwangerschap?

19. liefje

liefje Actief lid

12 okt 2005
    404
    0
    0
    verpleegkundige
    willebroek
    De kinderen van mijn broer op weekend gehad, wat is dat vermoeiend nu seg, ze zijn vol ongeduld tot hun neefje geboren word, maar ja het is aan hem he hij moet er zin in hebben om te voorschijn te komen hihi :)))

20. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @liefje: gefeliciteerd met je 37 weken! Ook voor jou mag het gaan gebeuren.
    Alles wordt zwaarder nu, kan me voorstellen dat je gesloopt bent na zo'n bezoekje.

Deel Deze Pagina