Ik ben ook weer is klaar wakker, de zuuroprispingen hebben hier een hoogte punt bereikt, ik word er echt gestoord van. En idd vandaag veel vragen via foon en sms....waar die baby blijft...... ik denk trouwens dat ze dokters zich hebben vergist, ze bedoelde vast 4 feb 2008!
Ja, echt spannend voor je cellie.. nog even geduld duurt niet lang meer.. ik heb makkelijk praten, ik ben niet overtijd en wil al graag bevallen.
@runner: Zou een vlekkerig en meer opgeblazen gezicht betekenen dat het bijna zover is? O jee... heel veel mensen vonden mijn gezicht ineens ook meer opgeblazen dan een paar dagen geleden... vol verwachting klopt ons hart (want eerder dan 12 februari kan en mag natuurlijk ook) @sweetcandie: He, een nieuwe banner! En hopelijk is het inderdaad vruchtwater wat je verliest, en gaat het binnenkort gebeuren bij jou! @Marjanne: Fijn dat je je kindje weer wat meer voelt! Enorme opluchting denk ik. @Asjuh: Leuk dat je weer meeleest! Wat een moppie is Fleur, geniet ervan! @Aichaatje: GRRR... dat is balen zeg, dat de dokter gewoon niet beschikbaar is als je hem nodig hebt ! In Nederland is dat inderdaad niet denkbaar. @Selmama: Veel succes bij de controle vandaag! @maisy: Wat ontzettend jammer dat je niet naar het concert kon gisteravond! En sterkte met de pestbui, knuf hebben? (((maisy))) @Judith75: Fijn dat je wat extra kraamzorg hebt gekregen vanwege je BI! Wat een prachtige foto van Kian heb je neergezet! En waar kunnen we tekenen voor zo'n 'droombevalling'? @daphne78: Jullie kunnen trots zijn op jullie kleine vechtertje dat het zo goed doet! Gefeliciteerd met weer een paar belangrijke stappen vooruit ! @Cellie: Ik hoop voor jullie de kleine nu echt niet lang meer op zich zal laten wachten! Ik mag zometeen weer naar de gyn voor controle en vanmiddag naar de tandarts. Vanavond voor het laatst naar yoga. Groetjes, Wendy
@cellie, precies dezelfde gedachte hier hier, zo van, hebben ze zich niet een maand verteld ofzo... Voor mij is dit een ellenlange zwangerschap
Hey meiden nog fftjes en jullie hebben allemaal een wondertje in jullie armen. Ik wens jullie natuurlijk ook het beste. Al kan ik niet ontkennen dat het me pijn doet dat ik normaal in jullie zelfde positie zou zitten en helaas dat niet doorging. Wenniepenny begrijpt me precies denk ik. Maar geniet van jullie wondertjes.
Dankjewel Lana, voor je lieve wensen! En inderdaad snap ik precies wat je voelt, omdat jij ook een dezer dagen uitgerekend zou zijn geweest. Hoe is het nou met jou? Groetjes, Wendy
@ wenniepenny, drukke dag voor jou vandaag. Succes bij de GYN en de tandarts. En vanavond veel plezier @ Sweetcandie, spannende dag voor jullie zoon vandaag. Hoop dat hij het leuk heeft gehad. @ Judith, wat een snelle bevaling, heerlijk toch en wat een pracht kereltje. @ Daphne, bedankt voor de tip. En Sam, geweldig in een gewoon bedje zonder slangetjes, en dat papa haar op schooot heeft mogen houden. Nu moeten de vooruitzichten toch echt mooi voor jullie zijn he. @ Maisy, vraag je VK deze week. Als je op deze manier de laatste weken moet door brengen is het voor jou en je kids geen doen meer. Zij zien uiteindelijk ook dat je er helemaal doorheen zit en hoe moet het dan na de bevalling? Je stelt je niet aan (((HUG))) @ Cellie, ik duim voor je Vandaag gaat het gelukkig beter, ik voel me niet meer beroerd gelukkig. Allemaal een goeie dag vandaag en tot later
wendy, werd me wel verteld ja, dat het nu wel eens op kan gaan schieten. ben benieuwd. judith heeft voor mij a.s vrijdag gependeld, hoop dat ze gelijk heeft. succes bij de gyn. cellie, het word er allemaal niet makkelijker op als je overtijd loopt he?! daphne, klinkt errug goed hoor! die kleine meid van jullie doet wel haar best zo! judith, klinkt idd als een ideale bevalling (uitgezonderd de naweeen dan) sweetcandy, ben benieuwd hoe je zoontjes 1e schooldag was! spruitje, jij ook een hele goede dag vandaag! wat een film joh gisteravond. na 10 min. zat ik al met tranen in m'n ogen! hihi. wel afgekeken, maar minder goed geslapen straks weer naar de vk. vraag me nu echt af wat ik daar alweer moet doen, haha. vrijdag avond naar een verjaardag geweest en idd IEDEREEN kon het alleen maar over de beeb hebben tegen mij. heb op een gegeven moment wel gezegt dat ik het wel genoeg vond en dat ik wel meer beleef dan dat, rarara, waar hadden we het 3 min. later weer over..... precies de beeb. incl. een schoonmoeder die zaterdag 300x heeft gezegt dat ze het oh zo spannend vind! ik vind het niet raar dat we af en toe gillend gek worden van al die nieuwsgierige mensen!
Het is hier wel erg rustig met de nieuwe beebs he? Waar blijven ze nou? @Lana, ik kan me je gevoel wel een beetje voorstellen. Ik zit wel in een iets andere situatie dan jij, omdat ik natuurlijk al wel bevallen ben. Maar het ging allemaal niet normaal en erg veel vroeger dan het zou moeten. Ik zou nu 37 weken zwanger zijn, en een lekkere dikke buik met alle zware laatste loodjes. Maar die heb ik overgeslagen, en daar heb ik stiekem best wel moeite mee. Dus ik zwanger hier nu met iedereen mee, dan lijkt het nog een beetje of ik ook "hoogzwanger" ben geweest. Sam doet het idd lekker momenteel. De planning die de arts 2 weken geleden had bedacht: na einde antibiotica (as woensdag laatste dag) nog een week groeien, en rusten.. en dan operatie (om stoma's aan elkaar te maken) en dan is het nog 1 a 2 weken als alles goed gaat en dan mag ze misschien echt rond de uitgerekende datum mee naar huis Het begint nu eindelijk ergens op te lijken. @Maisy, als ik jouw was zou ik zelf er wel vanuit gaan dat je dit keer wat langer moet wachten. Anders duurt het wachten heeeeeeeeelemaal zo lang, als je denkt dat hij vanacht al komt (bij wijze van spreken). Leg je er bij neer! (wat een strenge woorden hihihihi) En wel klote van het concert, ik las ineens idd dat je gisteren misschien niet zou gaan terwijl ik nog dacht aan vanavond (maar dat had je zelf dus ook). En die dochter van jou.. die komt zichzelf over een paar jaar wel tegen hihihihi, als ze zelf ooit zwanger is (over heel veel jaartjes!) Groetjes Daphne
@daphne, wat een goed nieuws weer.. dat moet echt heerlijk voor jullie zijn! @maisy, ik snap echt wel dat jij baalt, en met die andere bevalling die allemaal te vroeg waren ga je er toch stiekem vanuit dat het eerder gebeurd! @judith, wat een koppie! Mooi je bevallings verhaal.. ik zit hier al weer met tissues.. @wendy succes bij de VK
@lana, ik snap heel goed wat je bedoeld.. ik had het zelfde afgelopen JULI.. keep the faith en een dikke kus van mij.. wie vertelde er nu van otrivin? ben het even een beetje kwijt.. mijn kno arts zei altijd.. (lekker goor) haal op die wekker snot smaakt lekker dus niet snuiten en zelf een zoutoplossing maken.. glas water koken en een theelepel zout erbij.. werkt net zo goed! Tja of de zee in maar die is nu te koud
we zitten echt met zijn alle iedere minuut van dag af te wachten he begint het nu al. Vooral voor de gene onder ons die een eerste verwachten jullie hebben echt geen idee hoe het begint dat voordeel heb je als je er al 1 hebt dan weet je toch een klein beetje wat je te wachten staat. Mijn dochtertje is vandaag weer naar school het is nu weer superstil in huis dus moet ik ook weer ff me draai krijgen Sterkte allemaal vandaag
@erna, suc6 met je draai te vinden.. hier zitten we ook te wachten! Het eerste wat ik vanochtend heb gedaan toen ik uit bed stapte is de douche cabine schrobben.. van binnen en buiten pfff
De controle bij de gyn was prima! Ons kindje ligt nog steeds in stuit - dat kon ik hem zonder echo ook wel vertellen - en de billetjes zijn ingedaald in mijn bekken. Vandaar dat ik de laatste dagen sneller last heb van mijn onderrug, bekken en onderbuik, en dat het lopen moeizamer gaat. Uit de hartslag en de activiteit van ons kindje kon de gyn opmaken (dat is dus inderdaad zo, runner!) dat het zich nog steeds opperbest vermaakt in mijn buik. Hij is het met mij eens dat het ernaar uitziet dat het voorlopig nog wel rustig zal blijven. Verder was mijn bloeddruk iets gestegen, 120/85, maar niet schrikbarend en heel normaal zo tegen het eind van de zwangerschap. Dus ik hoef wat hem betreft niet meer terug te komen op controle vóór B-Day! Verder heb ik net nog een buikfoto in mijn album gezet. Groetjes, Wendy
@ Asjuh: Wauw heey wat een mooi meisje! @ Pendrag:Echt eeen deugniet die pony van jou, hopelijk zal die snel begrijpen dat ie binnen moet blijven. Hoe was het in het ziekenhuis? Mijn vk heeft me van het weekend niet meer gebeld , beetje vreemd maarja ze zullen het wel te druk hebben gehad @ Achiaatje: Hé verdorie, komt wel weer heel slecht uit nu dat je DOC op vakantie is. Hopelijk wacht de kleine tot hij weer terug is met vakantie, wel vreemd dat jullie niet van zijn afwezigheid op de hoogte zijn gebracht. @ Lana: Ik heb het in november 2005 ook meegemaakt, zoals al eerder is gezegd:Keep the faith! Sterkte en success! @ Selmama: Hoe was het bij jou in het ziekenhuis, heb je een datum gekregen voor de inleiding? @ Maisy: Kl*te dat je niet naar het concert kon het was je zo gegund. ((knuff)) @ Judith: Fijn dat je wat extra kraamzorg uren hebt gekregen, is het een leuke kraamverzorgster ? Die foto van jullie prinsje is echt prachtig, wat een knap kereltje is het! Bedankt voor je bevallingsverhaal, was interessant om te lezen en je hebt het geweldig gedaan! @ Daphne: Wat een goed nieuws over Sam, blij te horen dat het zo goed met haar gaat! @ Sweetcandie: Spannend zon eerste school dag van je zoontje, succes! @ Wenniepenny: Fijn dat alles goed was bij de Gyn , mooie buikfoto! @ Runner: Jij ook weer succes bij de Vk, irritant hé die leuk bedoelde opmerkingen en nieuwsgierige mensen. @ Cellie: Kl*te hé dat maagzuur, soms dagen geen last van en ineens is het weer volop aanwezig! Zo ik ben weer bijgelezen en heb geprobeerd om op iedereen te reageren, hopelijk ben ik niemand vergeten. Ik heb zelf eigenlijk niet zoveel te melden, Beeb zit er nog steeds en heeft zich dus niets aan getrokken van de afspraak met de verloskundige om afgelopen weekend eruit te komen. Vannacht eindelijk een beetje snel in slaap gevallen en geslapen van 12:00 tot 7:00 toen is mijn mannetje naar zijn werk gegaan en ben ik weer verder gaan slapen tot 12:00 uur .
@Aicha, ik ben diegene van de Otrivin promotie Ik heb zelf het bewijs ook meegemaakt van de werking van Otrivin op mijn oren. Wij kwamen net terug uit Nepal, en ik had al 48 uur mijn oren dichtzitten (dankzij vliegen). Maar neus was toen open dus bleef van de Otrivin af. Toen mijn neus weer dicht zat pufte ik even met dat spul, en een halve minuut later "ploep ploep" oren open... Als ik dat eerder had geweten.
@spruitje: fijn om te horen dat het goed gaat met jou. @Wennie: fijn dat alles goed was bij de gyn. dus het blijft voorlopig rustig bij jou. Kan nog altijd veranderen. @aicha:Wat goed van je dat je nog kunt schrobben. Het bukken gaat bij mij moeilijk de laatste dagen. @lana: ik begrijp wel wat je bedoelt, meid. Ook al heb ik het niet meegemaakt, voel ik even goed met je mee. Hopelijk mag jij ons snel blij maken met goed nieuws en niet opgeven. @runner: kan mij voorstellen dat je gek wordt van het gepraat over de beeb. Vooral als je de hele tijd aan het wachten bent. Schoonmoeder kunnen inderdaad door blijven zanikken. Wie o wie zal de volgende zijn. Hopelijk cellie.. omdat zij al overtijd is. Nou zoals jullie wisten was het de eerste oefendag voor mijn zoontje bij de kleuterschool. Toen wij eenmaal voor de school waren, wou hij niet naar binnen. Hij was aan het zeggen dat hij niet naar deze school wou gaan. Maar eenmaal met de juf gepraat te hebben en toen eventjes in de klas gezeten totdat alle leerlingen er waren. Toen ben ik weggegaan. Hij heeft gelukkig niet gehuild of zo. Hij was gewoon aan het rondkijken. Nou heb ik dat ook weer gehad, was voor mij ook spannend is weer anders dan een peuterspeelzaal. Leuk om die kinderen allemaal naar school zien te gaan.
Dames ik word echt gek van die maagzuur.. kan niet eens stofzuigen dan wordt het alleen maar erger en gaan liggen ook.