Tja misschien moet ik dat ook maar is proberen, eigenlijk nog niet aan begonnen omdat ik niet gauw medicijnen neem en er maar af en toe last van heb. Maar als ik er last van heb is het echt een r*t gevoel.
ja, heb ook altijd rennie gebruikt of algatel.. of hoe dat spul ook heet.. Maar is op.. heb net een paar lepels vla naar binnen gewerkt. helpt ook een beetje.
Hallo dames, ik ben er ook weer! Ik mocht gelukkig weer naar huis vandaag. Bloeddruk is weer verder gestegen, 1e keer 150/95 2e keer 150/95-100. Spoortje eiwit in mn urine maar dat was heel erg weinig. CTG van Junior was uitstekend! Ook heb ik nauwelijks klachten op dit moment. Alleen constant slapende vingers. Typt heel vervelend maar is vrij onschadelijk. Donderdag moet ik weer voor controle. Als ik zo door blijf sukkelen, moet ik zo'n 3 keer per week op controle. Maar ze laten me niet doorlopen na 40 weken. Ik ga dus tussen nu en 3 weken bevallen en niet tussen nu en 5 weken! Dat is dan wel weer een voordeel. Als bij een volgende controle de situatie verslechterd, kan het inderdaad zo zijn dat ik meteen moet blijven. Maar dan gaan ze ook meteen kijken naar een inleiding. Ik hoef dus niet dan in het ziekenhuis te wachten tot 40 weken ofzo. Ik ga nu even lekker lunchen, ga straks weer gezellig bijlezen en op iedereen reageren.
Hoi allemaal, Zo te lezen zijn de meeste van jullie het zat, ik ook inmiddels. Maar de kleine vermaakt zicht prima in mijn buik. In bed heb ik wel vaak ongeveer een uur lichte weeen, maar het zet niet door Ben benieuwt hoe het met Selmama is, hopelijk is ze al aan het genieten van de kleine.
Hoi allemaal! Daar ben ik weer...En inmiddels zoals jullie weten mama van Luuk. Ten eerste alvast gefeliciteerd aan alle mama`s die ook hun kindjes gekregen hebben (heb al eea vernomen via Daphne en Wenniepenny, dank daarvoor!) Het is een geweldig lief mannetje dat zich voorbeeldig gedraagt! Gisteren zijn we thuis gekomen na 5 dagen zh. Was nog even spannend want de kinderarts vond hem geel zien en wilde perse bilirubine geprikt hebben (hij had net daarvoor ook al de hielprik gehad!). Dus moesten we even wachten maar de uitslag was gelukkig ok! We hebben tm as vrijdag kraamhulp. Een hele lieve vrouw die je echt het gevoel geeft dat je het goed doet. Tja vwd de keizersnede vond ik dat wel heftig hoor. Heb ruim een liter bloed verloren tijdens operatie en was ook erg stoned van de morfine. Nu nog veel last van de wond (16! hechtingen) en wss blaasontsteking. Maar alles vergeet je snel als ik weer naast me kijk en dat mooie mannetje in zijn wiegje zie liggen. Ga nu eerst even bijlezen en zal wat nieuwe foto`s in mijn album plaatsen! Liefs, Bab
Hallo dames. feestje zaterdag was leuk maar misschien teveel van het goede. had gister een beetje een koortsige dag, nu gaat het beter alhoewel ik nog maar een uurtje op ben natuurlijk Ik denk dat vandaag de eerste dag is dat ik mijn huis niet verlaat in mijn hele zwangerschap, heb gewoon geen puf. Verder alles rustig, geen weeen, wel nog steeds een drukke beeb, vermaakt zich volgens mij prima. Heb allen al wel twee dagen onwijs spierpijn aan de binnenkant van mijn bovenbenen, heel raar. @Pendrag, fijn dat je weet waar je aan toe bent @maisy moet raar voor je zijn, al zo lang zwanger @daphne, fijn dat het zo goed gaat, zelfs mijn vriend leeft met je mee!
Tandartscontrole was - zoals altijd overigens - ok, hij heeft alleen een klein beetje tandsteen verwijderd. Ik zit al 30 jaar bij deze tandarts en hij vond het hardstikke leuk dat ik zwanger was. Ging gelijk allemaal verhalen ophalen ("Ik weet nog dat jij als klein meisje samen met je moeder en je broertje op controle kwam... en nu word je zelf moeder. Leuk hoor!"). @spruitje: Fijn dat je je wat beter voelt vandaag! @runner: Ik hoop dat Judith en de gyn gelijk hebben, en dat het bij jou niet te lang meer duurt. Wel vermoeiend hoor, dat continue gepraat over de baby. Net alsof er nu inderdaad niets anders meer bestaat dan dat . @missymona: Beeb heeft niet goed geluisterd kennelijk (daar wacht je nog een schone opvoedingstaak ). Fijn dat je zo lekker en zo lang hebt kunnen slapen! @sweetcandie: Heb je je zoontje alweer opgehaald van school? En wat vond hij er van, nadat hij over zijn drempelvrees heen was? Sterkte met het maagzuur! @Pendrag: Fijn dat je weer naar huis mocht, en fijn dat je nu ook je 'uiterste datum' weet! Het komt nu echt in zicht he? Eet smakelijk! @Bab28: Hee, je bent weer thuis! Nog bedankt voor je MMS'je maar ik kon er helaas helemaal niets mee . Ik heb net in je album gezien dat Luuk een schattig ventje is. Laat je nu thuis maar lekker vertroetelen, je hebt het verdiend! @Lisette28: Doe je het rustig aan meis? Groetjes, Wendy
Hey heyy, ik kom even snel updaten, ik ga straks alle steruglezen, IRIS HEEFT HAAR B DIPLOMAAAAA Ik heb de verloskundige net gebeld ik zit er helemaal doorheen, ze komt zo kijken of er misschien al wat gaande is, jullie horen het straks wel dan.
Gefeliciteerd Iris, goed gedaan meisje! \/ En Maisy, ik duim voor je dat het niet lang meer duurt. Groetjes, Wendy
Ik doe al de hele dag geen reet! Wel nog een beetje bijgeslapen van vannacht. Zojuist kwamen de rapporten mee naar huis, ik ben weer trots! Alle3 een geweldig goed rapport. Donderdagavond zijn de rapportbesprekingen, ben benieuwd of ik daarbij aanwezig kan zijn....we gaan altijd samen namelijk....maar ik hoop grondig dat ik een keer 'moet' verslaan! Ga ik nu weer verder met niksen....pffff
Hoi meiden! Ik heb nog niet terug gelezen, dat komt nog wel. Vandaag ben ik naar het zkh geweest voor controle. Het duurde allemaal wat langer want het was erg druk! Alles was goed! Ik heb bijna een uur aan de ctg gelegen en daarna kregen we nog een echo om te zien hoeveel vruchtwater ik nog heb. Dat was allemaal prima! En.... VRIJDAG WORD IK INGELEID! Dan ben ik precies 42 weken. ik ben blij dat we weten dat het uiterlijk vrijdag gaat gebeuren, nu kunnen we naar die dag toeleven!
@Cellie: Gefeliciteerd met de goede rapporten van je kids! @Selmama: Fijn dat je nu weet waar je aan toe bent! Nog een paar daagjes wachten, maar met de eindstreep in zicht is dat te doen denk ik. Groetjes, Wendy
@pendrag: wel fijn dat je naar huis mocht. Ik wist niet eens dat je in het ziekenhuis moest blijven. Sorrij had het niet meegekregen. @morgaine: inderdaad iedereen is het hier zat. @bab28: Heel fijn om te horen dat het nu goed gaat en ook met de kleine luuk. Het is een kanjer van een jongetje. Dikke knuffel van mij . @cellie: fijn dat je kids een goed rapport hebben.. en doe lekker rustig aan. @selmama: Fijn om te horen dat je vrijdag al wordt ingeleid. Het kan natuurlijk ook eerder gebeuren, wat jij niet erg zult vinden denk ik. @wennie: Hij was in het begin zenuwachtig, maar gelukkig was hij snel op zijn gemak. Toen ik eenmaal wegging was het al goed. Lisette: Hier is er ook eentje die geen energie meer heeft. Ik heb vandaag bijna niets gedaan.. Alleen vroeg opgestaan met mijn zoontje en hem naar school gebracht en eten gemaakt. voor de rest op de bank gelegen. Ik had namelijk ook een feest zaterdag en dan ook nog van familie. En is toch een beetje teveel voor mij geweest, had ook constant harde buiken. @maisy: ik duim voor je meid en hopelijk zet het door.
@ Pendrag:Raar toch dat wij zon hoge bloeddruk hebben, waar zou dat nu aan kunnen liggen ? Gelukkig mocht je nu weer naar huis en weet je nu een beetje wat je van de komende weken kunt verwachten. Ik ben vandaag 39 weken maar heb nog niets gehoord over evt. eerder ingeleid worden ivm hoge bloeddruk , zal het is vragen woensdag. Het moet hier nu sowieso tussen nu en 3 weken ook gaan gebeuren....spannend! Eetse! @ Bab: Leuk dat je er weer bent en nog leuker dat je nu fijn thuis bent met de kleine man! Prachtige fotos van jullie zoon Luuk (hij ligt echt heel tevreden te slapen ) Top dat je het zo goed kan vinden met je kraamverzorgster. Hopelijk gaat het herstellen van de keizersnede voorspoedig en ben je snel weer de oude! @ Lisette: Goeie beslissing om is ff een dagje binnen te blijven, probeer veel te slapen en misschien wat extra vitaminen om er weer een beetje bovenop te komen. @ Wenniepenny: Fijn dat je zon goed contact hebt met je tandarts en dat alles weer oke was. @ Maisy:Goed van je dat je de vk gebeld hebt, hopelijk kan ze iets voor je doen. We duimen voor je ! @ Iris (dochter van Maisy) : Van harte gefeliciteerd Iris met het behalen van je B zwemdiploma, heel erg goed van je ! @ Cellie:Geweldig, allemaal een goed rapport, je zal wel ape trots zijn op die kanjers! @ Selmama: Héhé, eindelijk het eind in zicht voor jouw! Fijn om te horen.
@Maisy: spannend! Laat je weten hoe de 'stand van zaken' is? En wat goed zeg van Iris! @Bab: wat een mooie fotootjes van Luuk @Pendrag: Fijn dat alles goed is met Junior en je weer naar huis mocht! @selmama: Spannend vrijdag inleiden! @Cellie: Goede rapporten voor de kids..super! @sweetcandie: rustigaan hè met de harde buiken! @Aichaatje: Idd hier wordt ook altijd water met zout gesnoven hoor! Geemotioneerd door mn bevallingsverhaal? Lief Zo dames, ik zal vast wel iemand vergeten zijn maar echt sorry dan hoor! Hier gaat alles zn gangetje. Met Kian alles prima! Hij heeft vandaag zn hielprik gekregen en gehoortest. Deze was keurig! Kian begint een beetje geel te zien, maar echt maar een vleugje, dus (nog) geen lamp voor hem. Hij heeft me vandaag tot 2x toe te pakken gehad met nat plassen, dus mikken kan ie wel! Vandaag issie over gegaan naar mini luiers ipv de newborn, want die werden aan de kleine kant! Zal de aangebroken pakken newborn maar aan mn nichtje geven
@judith: wat fijn om te horen dat het goed gaat met kian..Heerlijk zo.n lekker mannetje.. hoe gaat het met de zusjes, hoe gaan hun ermee om en vooral de jongste.. iK ben echt benieuwd hoe mijn zoontje dadelijk gaat reageren. En hoe het is om twee kinderen te hebben.
@Sweetcandie, wist je dat stofzuigen de zwaarste klus in het huishouden is? Dus dat je "zelfs niet eens kan stofzuigen" is helemaal niet gek hoor! Doe lekker rustig aan en laat iemand anders maar stofzuigen. @Lisette, fijn om te horen dat zelfs je vriend meeleeft. Gelukkig maar dat dit een zwangerschap is geweest waar maar weinig mensen mee te maken krijgen (mijn zwangerschap+einde) @Maisy, feliciteer je die dame van je van mij en van Sam. B diploma, die heb ik niet eens (kan niet duiken) @Babette, ik dacht ook een blaasontsteking te hebben na de keizersnede maar dit bleek gewoon puur een reactie op die stomme katheter die er in moest van te voren en een paar dagen later eruit. Het plassen deed echt een paar dagen pijn! Maar was geen ontsteking.