Nou pfff, wat ik al eerder zei, dat kind komt nooit uit zichzelf, geloof me, nu was mijn baarmoedermond maar voor een kwart verstreken en maximaal 1 cm. ze kon niet strippen dus, maar misschien dat door het gefriemel dat de boel op gang zou komne, nou heb er een hard hoofd in.
@ Maisy: Tjonge het zit je niet mee, heb nog zo voor je zitten duimen. Nu maar hopen dat het gefriemel nog wat gaat helpen.
das balen maisy. jij bent het levende bewijs dat geen ene zwangerschap op elkaar lijkt! jammer genoeg.... kom ook net bij de vk vandaan. ze schatte 'm op 56 cm en 4200 gram. das geen beebie meer! ga nu maar ff koken. tot vanavond.
@ Runner: Ook al een beeb geschat op de 8 pond, hier ook en krijg nu van een aantal mensen zo'n opmerking dat het nu een moeilijke bevalling zal worden FIJN dat wou ik nou net horen grrrrr..... Eetsmakelijk!
@wendy, fijn dat alles goed was bij de VK.. nu is het wachten dus echt op de Bday Mooie buik hoor! @daphne, ik geloof niet dat ze hier otrivin hebben.. zon wondermiddel wil ik ook @missymona, fijn dat je zo lekker hebt geslapen! @sweetcandie, ik schrob ook alleen als niemand kijkt.. je zou me eens moeten zien in al die rare posities.. Leuk zon eerste "echte" schooldag.. vond hij het achteraf ook leuk? @pendrag, wat fijn dat ze je niet gewoon door laten lopen.. binnen nu en drie weken.. hoe voeld dat? @bab, wat fijn dat het zo goed gaat met Luuk.. 16 hechtingen zo hey.. hoop dat je er niet lang last van zal hebben! Leuke foto's van jullie mannetje! @maisy, wat fijn voor iris! Hoop dat het gefriemel je gaat helpen meis @cellie, lekker niksen en van die goed rapporten genieten hoor! @selmama, vrijdag de BDAY wat fijn voor je! @runner, zo jullie krijgen een flinke beep 8) @judith, ha ha een wilplasser wat gaat dat snel met die pampers.. Waar ik zo benieuwd naar ben.. "mama's met baby's.. welke maten zitten er ongeveer bij welk gewicht en lengte.. of is dit toch altijd anders.. En wanneer kun je het beste de beep een fopspeen geven? Hier veel harde buiken vandaag! Colega van mn man is al eerder terug gekomen dus we kunnen weg als het moet Vandaag van een vriendinnetje cadeautjes van de hema gehad.. zo schatig spul
aan alle nieuwe mama's ; van harte gefeliciteerd Hier begint alles zijn gangetje te gaan. Kraamzorg is gedaan sinds vrijdag. Was een lieve dame, maar ben blij dat ik mijn huis terug voor mezelf heb Met Lara gaat het prima, drinkt sinds vandaag 90 cc. Het is een lieve baby die alleen huilt als ze hongerheeft. Had alleen van de weekeen keer last van krampjes, was zoooo zielig groetjes Brenda
@brenda, wat fijn dat het zo goed gaat met Lara! hoe gaat het verder met jou na de bevalling? En heb je nog nieuwe foto's
Dames, jullie zijn niet bij te houden voor zo'n slaapkop als ik. Ben naar de lunch 'even' op bed gaan liggen. Mn vriend belde me een half uur geleden wakker. Hij mist me, de schat. Dus nu zit ik weer heerlijk te eten (opgebakken boerenkool) en het forum te lezen. Laatste loodjes klinken nu bij iedereen pittig. Aan de ene kant ben ik blij dat ik maar uiterlijk tot week 40 hoef te tellen. Aan de andere kant komt het nu heel dichtbij. Ik begin toch wel zenuwachtig te worden. Merk echt dat ik nog om moet schakelen. Had toch een bevalling in mn hoofd met mn eigen VK, lekker relaxt voor zover mogelijk. Nu moet ik me instellen op de kans dat ik ingeleid ga worden, dat er een willekeurige VK van het ziekenhuis of een gyn aan mn bed staat. Uiteindelijk maakt het weinig uit maar ik vind het toch spannender. Heb trouwens gisteren van mn moeder zo'n beschermhoesje voor het autostoeltje gekregen. Had ze bij de prenatal gescoord voor een tientje!
@pendrag, ik snap je gevoel wel hoor! Hoe meer bekends hoe beter ja toch.. Wat lief van je moeder! Ik kreeg vandaag een spenenkoord met spenen en een heel leuk rompertje (in een al wat grotere maat) zo schattig
Maisy; goed nieuws en slecht nieuws voor jou vandaag . Goed van je meid dat ze haar B-diploma heeft gehaald. En wat jammer dat er nog niet echt schot in zit bij die kleine man. Heel veel sterkte meid, hoop dat je t nog ff volhoudt. *hug* Enne... GOED dat je hebt gebeld en het hebt aangegeven! Pendrag: wat een omschakeling voor jou. MAar wel fijn om te weten dat je tussen nu en 3 weken mama wordt. Lekker idee hoor! Daphne: klinkt goed zeg van die kleine Sam, misschien eind deze maand al naar huis, wauw. Ga voor je duimen, lijkt me heerlijk vor jullie. Missymona: controle klinkt weer prima, wanneer is de datum ook weer? de 12e? Nog effies maar... Mama's; jullie verhalen klinken zo leuk allemaal. Wat een genieten! Rest: heb wel gelezen, maar ben t alweer vergeten, sorry als ik niet reageer.
@maisy is balen joh maargoed je weet in ieder geval iets wel leuk nieuws van je dochter gefeliciteerd hoor is altijd weer een mijlpaal zo'n zwemdiploma en een fijn gevoel voor moeder
Heb daarjuist mijn angelsound eens gebruikt en ik vind dat ons ventje zijn hartje veel trager gaat dan anders, moet ik mij nu ongerust maken?
@ Brenda: wat leuk om weer wat van jou en Lara te horen, fijn dat het zo goed gaat met jullie! Toppie dat je het zo goed kon vinden met de kraamzorg! @ Ikenkleine: Ehm welke controle heb je het over? Die van afgelopen woensdag? Of bedoel je misschien toch iemand anders........ (Pendrag misschien ) Verloskundige zou wel van 't weekend ff bij me langs komen maar die is niet geweest, 7 febr. mag ik weer op controle. Idd 12 febr, jij 10 toch? Heb je zelf nog wat leuks te melden, je hebt alleen maar gereageerd... @ Pendrag: Lief dat je mannetje je ff belt om te zeggen dat hij je mist. De schat van mij vraagt nu ook al aan de beeb of ze eruit wil komen, zelfs hij is het wachten zat. Zag dat hij achter zijn msn naam "almost daddy" had gezet, ik was helemaal ontroerd. Het komt nu idd allemaal erg dichtbij, kan me voorstellen dat je hier ff zenuwachtig van word.Lief van je moeder dat ze die beschermhoes heeft gescoord. Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij zo'n beschermhoes, ik heb alleen zo'n hoes voor tegen de regen bedoel je zoiets ?
Ik zou je graag van die onrust af willen helpen maar hier heb ik echt geen verstand van misschien ff je VK bellen ( en schaam je niet om te bellen, daar zijn ze voor )
@ Pendrag: Owh ja die, ik begrijp het nu helemaal... Zo'n hoes wat je over de maxi heen doet en waar de kleine dan op zit, en die je kan wassen.. Stom zeg dat ik het ff niet vatte, zw. dementie denk ik .. Mannetje roept dat het eten klaar is dus ga aan tafel... Kip, patat en appelmoes
De hartslag van een baby is bij de geboorte redelijk normaal toch? Zou dat aan het einde er dan al op kunnen lijken. Tijdens de (begin) zwangerschap megasnel, ten opzichte van ons zeg maar? Vol je me nog?
Liefje, ik vond die van mij ook anders klinken, weet niet of ik het direct trager vind maar veel verder (kan het niet zo goed omschrijven) en ik moest veel langer zoeken.. hoorde niet het treintje zeg maar Maar luister eens naar je eigen hart slag met dat ding.. die vind je ook niet makelijk en klinkt heeeel langzaam.. Maar als je je ongerust maakt zou ik gewoon de VK bellen! (((knuff)))