Heb ik zaterdagochtend cadeautjes gekocht met de jongste dochter van mn vriend voor haar moeder omdat ze a.s. vrijdag jarig is, heeft mn vriend zich vergist. Ze is pas in maart jarig. Lekker is dat. Nou ja, de kleine kan haar moeder in ieder geval lekker verwennen met cadeautjes op haar verjaardag. Ben benieuwd of ze het geheim kan houden, ruim een maand!
Heb nog even mijn angelsound aangelegd en een paar minuten geluisterd en geteld met een horloge erbij, hartje klopt rond de 125 slagen wat eigenlijk nog goed is geloof ik, vooral wanneer hij in rust is.
Daarstraks samen met mijn vriend ons ventje zijn wiegje klaargezet, dat was eigenlijk het enige wat we nog moesten doen. staat nu mooi in de living te wachten tot wanneer ons ventje komt.
nee, hier nog geen oorbelletjes op zo'n jonge leeftijd. vanaf een jaar of vier ofzo denk ik. vandaag weer naar de vk geweest. bloeddruk nog steeds hetzelfde, 130/90. geen eiwitten. moet donderdag weer terugkomen. blijft nu al twee weken stabiel gelukkig. is een goed teken volgens de vk. ben wel zenuwachtig aan het worden. we moeten morgen voor een echo. (eerste na echo met 9 weken) omdat beeb nog helemaal niet is ingedaald. kindje ligt RUIM boven mn bekken. lekker dan. volgens vk kan het goed dat de placenta toch voor de uitgang ligt ondanks dat ik de hele zwangerschap geen bloedingen heb gehad. dan wordt het dus een keizersnee. maar ff afwachten. hoop dat ik vannacht een beetje slaap! hier een hartslag(van de beeb) van 140 hebben jullie trouwens al een babyfoon gekocht? ik heb net de alecto DBX-85 besteld via internetwarenhuis.nl.
Zo ben ik ook weer... hartslag van de beeb hier was tijdens de ctg rond de 140-145 hartslag van mezelf was geloof ik rond de 116 Ik vind de hartslag van de kleine nog behoorlijk snel klinken.. vind het wel lief staan die oorbelletjes maar denk dat het leuker om te geven is als mijn dochter wat ouder is en ze zelf ook graag wilt..
Die hebben wij ook gekocht, superfijn ding zeggen vrienden met kinderen. komt uit dezelfde fabriek als philips maar is goedkoper! was de eerste aanschaf die mijn vriend (een echte nerd) voor de baby kocht. Maar het is hier iid rustig, zeker allemaal greys anatomy gekeken? groetjes Lisette
@pendrag.. een maand is wel lang voor zon meisje! Ach ja de verassing is niet minder leuk toch! @liefje, jullie zijn er dus nu helemaal klaar voor? @annelies, veel suc6 morgen, zeker spannend ik ben heel erg benieuwd! Probeer een beetje te ontspanning en denk er vooral aan dat je je beep nog een keertje extra mag zien! Hier zie je dus heel veel babies met oorbelletjes, ik vind het wel schattig staan.. maar twijfel nog een beetje! Ze zeggen wel hoe vroegerr hoe minder last.. geloof dat ik ze zelf ook voor een jaar had! Dames ik wens jullie nog een fijne avond.. ik ga wat lekkers klaar maken.. hoop dat mn mannetje er zo aankomt!
@ Annelies: Fijn dat je bloedruk iig stabiel blijft en ze het niet verontrustend vinden, moet je wel vaker op controle? Ze willen mij het liefst 2 x per week zien. Spannend zeg weer een echo, ik moet je wel zeggen dat ik weinig kon zien op mijn echo 2 weken terug omdat de kleine zo groot is, en ze alleen de omtrek van het hoofdje en de buik hebben gemeten. Ook ging de gyn zo snel met dat ding over mijn buik dat het voor mij allemaal voorbij raaste, wel heeft ze ff laten zien dat het nog steeds en meisje is. (dit was de derde keer dat ik het bevestigd kreeg dus dat geloof ik nu wel) Misschien een tip, vraag of ze wat meer wil laten zien.. Ik ben zo stom geweest om er niks van te zeggen.... Succes en hopelijk hoef je geen keizersnee? Wat heeft eigenlijk je voorkeur? thuis, ziekenhuis of keizersnee?
@liefje: 125 is prima in rust hoor. Geeft mijn CTG ook heel regelmatig aan en de gyn is heel enthousiast over de CTGs. Schattig gezicht he, zo'n klaarstaand wiegje. Ik heb het wiegje nog niet naast mn bed staan maar denk dat dat deze week wel gaat gebeuren. @Annelies: fijn dat bij de controle alles goed is, op het indalen na dan. Ik hoop voor je dat je beeb gewoon wat traag is en dat je niet verplicht aan een keizersnee vastzit. Hier nog geen babyfoon, maar we gaan wel een Alecto kopen. Philips hoor ik teveel slechte verhalen over, mijn vriend heeft ook alleen maar ellende gehad met de Philips. @Aichaatje: volgens mij kan het ook helemaal geen kwaad om al vroeg voor oorbellen te kiezen en is het alleen maar een kwestie van smaak. Eet smakelijk straks. Ik ga mn paarden voeren en lekker douchen. Daarna op bed nog wat tv kijken. Iedereen alvast welterusten en tot morgen!
ja zenne aichaatje en of we er klaar voor zijn, mijn mannetje zit op hete kolen diene hoopt dat elke moment mijn vliezen hier breken hahahaha ahzo ongeduldig maar ik ook zenne
Ik ga hier ook stillekes aan mijn bedje opzoeken, nog wat tv kijken met ventje en dan lekker dromen van wat komen gaat
@ Pendrag: Eetsmakkelijk voor je paarden! Geniet lekker van die warme douche, en verwen jezelf daarna maar lekker met een crempie Hopelijk vind je nog wat leuks op de tv, ik kon niets vinden... En alvast weltrusten!
@missymona: ja, heb nog lekkere zwitsal mama buikbalsem. En ik kijk meestal Pauw en Witteman als mn vriend late dienst heeft. Dus ik vermaak me straks nog wel even. Ben wel een beetje zielig want mannetje moet overwerken. Hij is dus pas om 1 uur thuis!
@missymona: ik moet idd al sinds mn bloeddruk hoger is twee keer in de week komen. steeds met urine. vind het eigenlijk ook wel een fijn idee hoor. wordt in ieder geval goed in de gaten gehouden. ben benieuwd hoe die echo zal zijn morgen. hoop dat ze wel de tijd ervoor nemen maar meestal ben je maar een nummertje bij die artsen. heb ik zelf wel gemerkt toen ik in het ziekenhuis werkte. ik wil wel even vragen wat meer te laten zien. we zijn er nu toch. alleen mn man wil niet weten wat het wordt. moet een verrassing blijven, en aangezien ik het slecht voor me kan houden denk ik, blijft dat voor mij ook nog even een verrassing. of het moet zo duidelijk naar voren komen (HOPE SO ) het liefst beval ik trouwens thuis maar goed, als het niet anders is.... bij jou trouwens bloeddruk ed. ook lekker stabiel he?
Ik heb bij mijn oudste (nu bijna 11 jaar) toen ze een maand of 4 oorbelletjes laten schieten. Ik was zelf toen 20 en vond dat zo leuk. Ze heeft nergens last van gehad. Nu ben ik wat ouder (mmm...valt ook wel mee trouwens...ik ben net 31 ) en denk ik toch dat ik nu zou wachten tot ze er zelf om zou vragen. Fijne avond verders allemaal en alvast slaap lekker. Trouwens een vieze tegenvaller dat 'overtijd' lopen, had ik echt niet verwacht hoor! Pffffffff