Heey Judith, leuk dat je meiden ook helemaal verliefd zijn op hun broertje. Zijn ze al in de weer met de poppen en doen ze je al na ? Het is idd niet aan Kian te zien dat het een 8 ponder is, wel dat het een knap kereltje is Wetrusten!
@Missymona.. het bloeddruk raadsel Dit fenomeen ben ik dus ook tegengekomen, handmatig wijkt vaak af van automatisch, omdat het best lastig is om je bloeddruk nauwkeurig te meten. En dan zit er ook nog een verschil tussen een brede band en een smalle (wat normaal wordt gebruikt). De brede band wordt gebruikt bij wat dikkere armen, en dat scheelde in mijn geval ook vaak wel 10iets (weet ik veel waar ze het in meten). Ook moet je altijd dezelfde arm aanbieden, en dus in de gaten houden met wat voor band je wordt gemeten. Groetjes Daphne
Goedemorgen, brrrr tis ineens koud zeg... Vriendlief was het ijs al van zijn autoraam aan het beitelen Hier weer last van het maagzuur, vanmiddag toch maar is Rennie's meenemen. Voor de rest wel lekker geslapen hoor van 01:30 tot 4:00 ff plaspauze en weer 2 uurtjes verder geslapen, nu er ff uit maar ik duik zo weer mijn bedje in om te kijken of ik nog een tukkie kan doen. @ Cellie: Echt f*ck dat je zo slecht slaapt, sterkte meid.. ((( HUG))) @ Daphne: Volgens mij is het handmatig en aan het apparaat een brede band maar ik zal er is wat beter opletten
@dagdag mooi verhaal geworden en leuk dat je het zo uitgebreid verteld hebt. Inderdaad maisy is stil geweest gisterenavond misschien is er wat begonnen Hier goed geslapen en verder geen tekenen te bekennen van enige vorm van weeën
Ik zal het lijstje weer is tevoorschijn toveren FEBRUARI 2007 MAMAS Selmama SURPRISE - 26-01-2007 - 2e kindje Brenda77 - surprise - 1-2-2007 - 1e kindje - Lara: geboren 25-01-2007! Ukkie2007 - surprise - 1-2-2007 - 1e kindje - Luna-Fay: geboren 01-02-2007! Fredje8 - SURPRISE - 2-2-2007 - 1e kindje - Rik: geboren 27-01-2007! Cellie - SURPRISE - 4-2-2007 - 4e (6e) kindje Bab28 - jongen - 5-2-2007 - 1e kindje - Luuk: geboren 31-01-2007! DAGDAG - suprise - 6-2-2007 - 1e kindje - Dain: geboren 20-01-2007! Teigertje - jongen - 6-2-2007 - AmyLee - jongen - 7-2-2007 - 1e kindje - Milan: geboren 29-01-2007! RianneD - jongen - 7-2-2007 - 2e kindje Judith75 - jongen - 9-2-2007 - 3de kindje - Kian: geboren 31-01-2007! IkenKleine - meisje - 10-2-2007 - 1e kindje Missymona - meisje - 12-2-2007 - 1e kindje Runner - jongen - 12-2-2007 - 1e kindje Spruitje - SURPRISE - 12-2-2007 - 2e kindje Lisette28 - SURPRISE - 14-2-2007 - 1e kindje Asjuh - meisje 15-2-2007 - 3e (4e) kindje - Fleur: geboren 02-02-2007! Marjanne - SURPRISE - 16-2-2007 - 1e kindje Wenniepenny - SURPRISE - 16-2-2007 - 1e kindje Kristel - meisje - 16-2-2007 - 3e kindje Carola1980 - SURPRISE - 18-2-2007 - Maisy - jongen - 18-2-2007 - 5de kindje Sweetcandie - SURPRISE - 19-2-2007 - 2de kindje Annelies - SURPRISE - 20-2-2007 - 1e kindje Morgaine - jongen - 20-2-2007 - 3e kindje Uschel - meisje - 20-2-2007 - 1e kindje Erna1974 - jongen - 21-2-2007 - 2de kindje Pendrag - meisje - 23-2-2007 - 1e (5e) kindje Aichaatje - meisje - 24-2-2007 - 1e kindje Mirella28 - meisje - 24-2-2007 - Daphne78 - meisje - 25-2-2007 - 1e kindje Sam: geboren 18-12-2006! Liefje - SURPRISE - 25-2-2007 - 1e kindje Summer28 - meisje - 26-2-2007 - 1e kindje TOTAAL 12x meisje 10x jongen 11x surprise
Goeiemorgen....... nou de kinders zijn naar school.......ik ben echt brak.......ga zo maar lekker in bad, wie weet slaap ik daarna nog lekker wat bij!
Nou hier heb ik mijn dochter ook net op school gebracht mijn dochtertje hangt heel erg aan me sinds verleden week ineens last van gekregen zal best te maken hebben met de baby die op komst is ben ook wel heel benieuwd hoe ze er op zal reageren hoor. Ik kon trouwens haast niet terug lopen net zulke harde buiken had ik
Ik heb vannacht, na de laatste yogales gisteravond, echt heerlijk geslapen. Ik hoefde er niet uit om te plassen en heb ook geen Rennie nodig gehad. Dus ik stond vanmorgen heerlijk uitgerust op, wat een luxe! @Judith75: Fijn dat het zo goed gaat met jullie! Kian nu al naar de mini-luiers ? Jeetje, dan is het voor ons wellicht handig om ook al vast een paar pakken miniluiers te halen i.p.v. alleen maar newborn. Aangezien ze bij ons toch ook wel van een 8-ponder uitgaan. @maisy: Probeer je niet zo druk te maken meissie, je mannetje komt er echt wel uit als de tijd daar is! Jij kijkt je kindje bijna je buik uit . @runner: Zoooo... 56 cm en 4200 gram, dat is ook niet mis! Allemaal grote februari-kindjes dit jaar? @missymona: Trek je niets aan van al die mensen die zeggen dat het moeilijk bevallen wordt met zo'n zwaar kind, er zijn meerdere factoren die dat bepalen dan alleen hoe zwaar jouw kindje is! Ik stop sowieso mijn oren dicht voor alle verhalen over 'horrorbevallingen'die ik de laatste tijd te horen krijg. In de meeste gevallen gaat het nog steeds goed en met niet al teveel complicaties. @Brenda77: Fijn dat het zo goed gaat met Lara! Hoe bevalt het je om moeder te zijn? @Pendrag: Omschakelen van jouw 'ideale bevalling' naar een ander scenario valt inderdaad niet mee. Ik moest ook even wennen aan het idee van een keizersnede i.p.v. een thuisbevalling. @Aichaatje: Oorbelletjes laten zetten bij een baby zou ik zelf niet doen, ik wacht liever tot het moment dat het kind zelf aangeeft oorbelletjes te willen. Heeft ook veel te maken met cultuur volgens mij, ik weet niet wat de gewoonte is in Egypte? @liefje: Ik heb in het ziekenhuis geleerd dat de hartslag van je kindje gewoonlijk tussen de 120 en 160 zit, met veel variatie als je kindje wakker is en wat minder variatie als het slaapt. @Annelies: Fijn dat jouw bloeddruk nu stabiel blijft! Veel plezier bij de echo vandaag, hopelijk ligt jouw placenta op een veilige plaats en is een keizersnede niet nodig! @DAGDAG: Mooi bevallingsverhaal! Als het geen keizersnede zou worden bij ons, zou ik zeggen: Waar kan ik tekenen voor zo'n bevalling? Groetjes, Wendy
@ Wenniepenny, heerlijk zo'n goede nacht, daar knap je aardig van op. En was de laatste les gisteren gezellig? @ Cellie, jeetje alweer zo'n gebroken nacht. Ik heb echt met je te doen ik dum voor je dat het snel zal loos zal gaan @ Missymona, koud ja zeg dat, hoop dat je nog even lekker hebt geslapen @ Erna, vervellend zo'n harde buik dat je bijna niet meer kunt lopen. Rustig aan doen hoor, is natuurlijk makkelijk gezegd de kids moeten toch naar school he. Hoe zou het met Maisy zijn, ze is gisteren niet meer geweest en nu nog niet, zou het voor haar dan toch geholpen hebben, dat gefriemel Ik moet vanmiddag weer naar de VK, ik ben benieuwd
Ja, de yogales was heel gezellig. Veel nieuwe gezichten weer aan het begin van de nieuwe maand (doorstroomsysteem). Dit 'oudje' kon nog best meekomen ondanks haar dikke buik, kreeg zelfs een complimentje van de instructrice dat het bij mij allemaal nog steeds zo soepel ging. Maisy is volgens mij een avondmens, ze is 's avonds met name heel actief hier op het forum (daarom moet ik 's morgens ook eerst tig pagina's bijlezen ). Maar je weet maar nooit... ik hoop dat het inderdaad allemaal niet te lang meer duurt voor haar, want volgens mij heeft ze het best wel zwaar. (((HUG voor Maisy))) @Cellie: Wat vervelend dat je zo slecht slaapt! Sterkte meid! @erna1974: Wat vervelend dat je bij je dagelijkse bezigheden zo gehinderd wordt door harde buiken, sterkte ermee! @spruitje: Veel succes bij de vk vanmiddag! Groetjes, Wendy
Leuk zo'n compliment van de intructrice, en voor jezelf ook een prettig evoel te weten dat je zoveel nog kan, mooi voor je. Maisy, is inderdaad in de avond actiever hier, maar na gisteren vroeg in de avond hebben we haar niet meer gezien. Maisy, ik duim voor je hoor [-o<
Wat een mooie bevallingsverhalen en wat ben ik jaloers dat jullie het achter de rug hebben. Ach ja nog ff dan mogen wij, wat zal ik blij zijn als ik het kindje gezond en wel in mijn armen mag sluiten.Ik zie namelijk zo tegen de bevalling op. Mijn urine is trouwens best donker, hebben jullie dat ook? Beetje oranje lijkt het wel
@morgaine, ik heb dat ook als ik niet zoveel heb gedronken of te lang gewacht heb voor ik naar de wc ging @wenniepenny, thnx voor de hug Ik heb ook al in de aanbiedind 3 pakken mini luiers gekocht vorige week, ik heb 2 pakken newborn (van die kleine pakjes) en zoals het nu gaat zal ik die mini's ook wel snel nodig hebben. @cellie, ik vind mzelf zielig, maar jou ook! Pffff, ik ben ook nog eens super super verkouden geworden, ik was het al een beetje, maar gisteren bij het afzwemmen van Iris zaten we in zo'n benauwde, vochtige ruimte, ik bezweek zowat joh, en nu is het wel tien keer zo erg, koppijn van hie tot tokyo en ik heb de hele ochtend geslapen, niet dat dat helpt tegen hoofdpijn ofzo Ik was niet eens in staat de kids klaar te maken voor school, die zitten hier dus nog, allen Lorraine is gehaald met de taxi en ach de andere 3 zijn heel rustig, die hebben ook hun deken maar naar beneden gehaald.
dagdag, mooi bevallings verhaal! spruitje, veel plezier bij de VK. annelies, spannend die echo vandaag, leuk hoor! cellie, welterusten! hoop echt dat je nog wat uitrust na zo'n gebroken nacht. aicha, oorbelletjes bij zo'n kleintje.... hhmmm, echt mooi kan ik het niet vinden, solly! judith, nu al uit de newborn gegroeit?! dan zal guppie hier er al helemaal niet meer inpassen! haha. ik heb ook weer niks te klagen gehad vannacht. ben om 1.00 en om 6.00 mijn bed uitgeweest om te plassen, meteen weer in slaap gevallen en vanmorgen werd ik om 10.30 wakker gebeld zal dat uitslapen nog missen straks kreeg gister te horen dat de meeste vrouwen een dag voor de bevalling een stuk rustiger worden. aangezien dat dit bij mij niet het geval is, zal ik het nog wel een tijdje uit moeten houden. 07-02-2007 klonk eigenlijk wel leuk in mijn oren.... gaat 'm waarschijnlijk niet worden
@aicha, mijn meisjes hadden met 3 maanden allemaal oorbelletjes (mijn oudste heeft nog niet gezegd dat ze dat nooit had gewild )
Mmmm....nee ik ben ook allesbehalve rustig. Ik heb namelijk iets te doen gevonden, normaal geef ik te kleine kleding van de kids altijd weg....maar uit pure verveling heb ik nu eerst de kast van de oudste opgeruimd en van alles foto's gemaakt en op Marktplaats gezet. Ik verdien nu geld met het thuis niksen! Kost veel tijd, maar die heb ik nu, en heb er nog lol in ook! Ennuh Maisy....ik heb mazzle dat mijn kids ietwat groter zijn, die doen echt alles zelf (ja ik heb ze graag zelfstandig ) en het hoogzwanger zijn vind ik een goed excuus om niet mee te gaan naar school. Dus die komen wel op school op die manier.