Een kinderwagen hoeven we niet meer die had ik nog van mijn dochter ook een quinny driewieler perfecte wagen scheelt inderdaad een hoop als je hem van je moeder krijgt Mijn moeder zal vanmiddag ook wel gaan shoppen als we weten wat het wordt Ben benieuwd hoe mijn dochtertje reageerd die wil een zusje en een broertje hoeft ze niet hahaha zal wel bijdraaien
succes vanmiddag Erna, ik hoop dat bij jullie alles goed te zien is. Bij ons wilde de beeb niet meewerken moeten nu volgende week terug. Deed elke keer zijn handjes voor zijn gezicht en als ze iets wilde meten voordat ze een foto konden maken ging hij/zij lekker bewegen, zodat ze niets konden zien Hij is dus niet foto geniek. liefs fredje
Joepie! We hebben gisteren ons kamertje besteld! Begin december hebben ze em! De winkel houd 7 maanden aan, maar dan werd het half dec. en dat vlak voor de feestdagen werd mij iets te druk. Ben blij Weet iemand waar de banners zijn gebleven? ik ben em kwijt
Nou we zijn geweest en het was in 1 woord geweldig we hadden al veel gehoord over dit echobureau maar het was werkelijk geweldig we hebben hele mooie echo's ik zal ze zo spoedig mogelijk plaatsen En het allerbelangrijkste het kindje is helemaal gezond en het wordt tatatatata een JONGEN dus nu maar shoppen
Erna gefeliciteerd met je baby-boy, leuk dat je nu eindelijk weet wat het wordt, nu kun je heerlijk BLAUW gaan shoppen
Weet jij het het ook al dan maisy!!!!!! dat is gaaf 4 meiden en nu een jongen wow wat leuk joh die wordt verwend straks door zijn zussen
@ Mirella: Kan zelf kiezen hoor. Ze bezorgen hem wanneer ik maar wil. En dit lijkt mij vroeg genoeg. Is twee maanden voor ik uitgerekend ben. Neemt alleen maar ruimte in beslag dus zou niet weten waarom ik hem nu al in huis zou moeten hebben. Ik vind het wel prettig zo.
Gefeliciteerd Erna! Leuk hoor! kun je lekker stoere kleren enzo kopen. Hebben jullie ookal een naam voor de kleine man?
Hoi allemaal! Ben vandaag weg geweest voor onze 2 echo`s. De eerste was de officiele screeningsecho en de 2e was bij de vk om te oefenen voor haar examen as dinsdag. Moet eerlijk zeggen dat ik best een beetje zenuwachtig was maar de echoscopiste stelde me snel op mijn gemak! Ze was heel meegaand en legde elke stap die ze deed prima uit! Het was heel duidelijk en we hebben ook echt genoten ondanks dat het geen pretecho was. Onze baby maakt het prima! Was erg duidelijk zichtbaar maar heeft wel een maar....Ligt momenteel in een onvolkomen stuitligging! Daarbij lag/ligt de baby regelmatig met het kontje in mijn bekken waardoor sommige dingen moeilijk te bepalen waren. Maar na veel geduld en een beetje gefriemel was dan toch alles zichtbaar. Onze baby is volgens de echo (dus wat ze daarop kunnen meten) helemaal GEZOND en groeit precies volgens schema, 20 wk en 4 dagen dus. Hebben van beide echo`s 3 foto`s meegekregen. Zal proberen ze zsm in te scannen! Op 2 foto`s zie je echt heel duidelijk dat baby in stuit ligt. Voetjes liggen bij het hoofdje! Hoop zo dat de baby draait! Mijn zus heeft 2 stuitliggingen gehad, lag zelf ook in stuit en ik ben met keizersnede geboren omdat ik dwars lag! (baby van mijn zus lag al met 7 weken in stuit en op elke (wekelijkse) echo lag hij ook in stuit!!) Onze baby lag met 12 weken ook al in stuit en nu dus nog steeds.... En nu willen jullie graag weten wat het is natuurlijk????? Uhm de pendel van Sonja heeft ongelijk.......rarara wat krijgen wij?? Even over onze verloskundigen......Ik ben zeer tevreden over hun aanpak. Ben voor de 1e echo in het ZH geweest en voelde me daar echt een nummer...! Moest zelfs een nummer trekken bij binnenkomst! Bij onze vk word je heel persoonlijk benaderd en wordt er echt naar je geluisterd! Ook zijn ze het er helemaal mee eens dat ik geen borstvoeding wil geven en graag in het ZH wil bevallen.... Wij hebben al onze spulletjes al met 13 weken uitgezocht omdat we momenteel midden in een verbouwing zitten en het graag met zorg wilden uitkiezen. Dat hebben we dus in alle rust gedaan en alles komt rond eind november binnen. Als kinderwagen hebben we gekozen voor een EasyWalker Sky, de nieuwste uitvoering. Zwarte wagen en reiswieg en een limegroene voetenzak. Ook hebben we de nieuwe Maxi Cosi Cabrio Fix gekocht zodat we straks niet hoeven de prutsen met de riem op de achterbank enzo... Sorry voor het lange verhaal! Groetjes Bab
Leuk je lange verhaal babs! Hoe gaat dat verder als je beep in stuitliging ligt? Succes met alles en gefeliciteerd met je :
Huh? Mijn pendel is weg......enne volgens mij bij iedereen, kan dat kloppen? Sonja voorspelde een meisje....dus rara wat krijgen wij? Uhm de vk houdt het nu goed in de gaten maar omdat we pas 20 weken zwanger zijn is het heel goed mogelijk dat de baby draait! Dat kan nog tot 36 weken geloof ik!! Ga dus maar veel op mijn hoofd hangen hahah! Hopen dat de baby in de juiste positie komt! Groetjes, Bab
Wow bab, wat een boel jongens hier!!! Krijg ik vast weer een meid voor de evenwicht Alle banners zijn weg en alle onderschriften dat klopt, er is een berichtje geplaatst door Lotte van de week heb je denk ik over het hoofd gezien, staat bij over deze site.
Gefeliciteerd Babs!! Leuk hoor, blauw voor jouw! Een kennis zag mn buikje vandaag.. trots trots Zal proberen zo een foto te plaatsen! ... gelukt!
@marjanne Ja we hadden de namen al maar we vonden de jongensnaam het allermooist dus nu kunnen we hem ook gaan gebruiken maar die houden wij nog voor onszelf @maisy oh ik dacht al want wij zouden op dezelfde dag gaan inderdaad ik ga trouwens 4 okt ook nog hoor ik moet wel zeggen bij mijn dochter wisten wij het niet en toen we er gisteren heen gingen vondt ik het ineens een raar idee dat we het te horen kregen wat het worden zou ik was ineens ook heel bang dat er iets mis zou zijn gelukkig is alles helemaal oke Mocht iemand van jullie in de buurt van Ochten wonen raad ik je zeker aan als je een echo wilt om naar Jan de Koning te gaan waanzinnig zon perfecte uitleg heb ik nog nooit gehad De echo die we hadden laten maken is een 2D maar ontzettend duidelijk ik zet hem in mijn album kunnen jullie het zien En de prijs was ook heel redelijk bij de meeste betaal je al gauw 70 euro of meer ik was maar 40 euro kwijt nou en die waren het waard dubbel en dwars
@ aicha mooi buikje!! @erna ik moet wachten tot 4 oktober, maar dat is het al gauw genoeg! Voor mij zal het ook raar zijn want ik wist het bij de 4 meiden niet van te voren! Vind t wel heeeeeeeeel spannend!!!
ik loop ff achter. in ieder geval bab en erna gefeliciteerd met jullie zoontjes!!! ik moet nog 2 nachtjes wachten, ben nu alweer een beetje zenuwachtig, hihi. @missymona, ik moet er om 14.00 zijn, jij? wij weten al een week of 6 dat het een beebieboy is maar de naam... toen we nog niet wisten wat het was hadden we er al een maar na een week of 3 zei ik tegen mijn vriend zet m maar uit je hoofd want ik vind het toch niks. nu lopen we al een tijdje met een andere naam, maar zelfs daar ga ik nu weer aan twijfelen..... ik word niet goed van mezelf!!! enne mirella, ik heb ook mijn quinny (buzz) bij burgerhout besteld maar krijg hem pas in november. maisy, heb je zelf al een gevoel wat het geslacht kan zijn?