is waar alles was hier zo goed geregeld he, mijn vriend was thuis dus moest er iets gebeuren was hij er om me naar het ziekenhuis te brengen, nu moet hij eerst nog thuis geraken en dan pas kan hij me wegdoen.
Haha, moet even lachen liefje. Niet vervelend bedoeld hoor maar jouw uitdrukking: dan pas kan hij me wegdoen. Wegdoen klinkt hier als bij het grof vuil zetten. Jij bedoelt natuurlijk gewoon naar het ziekenhuis brengen. Ik heb hetzelfde probleem. Als ik mn vriend bel, duurt het een uur voor hij hier is. En dan nog zeker een half uur voor we in het ziekenhuis zijn. Best lang dus.
Ik weet het niet hoe het hier bij ons gaat wenniepenny, heb wel al gehoord dat als je veel last hebt van weeën de laatste weken, dat ze soms wel inwendig onderzoek doen om de voelen of de baarmoederhals nog in orde is.
@annelies: Ik en mijn broertje zijn allebij pas tijdens de weeen ingedaald en waren gewone "standaard" bevallingen van een uurtje of 12 9en ik was een 9 ponder van 56 cm!) dus maak je geen zorgen zou ik zeggen (en mijn mama is trouwens er klein en smal ik ben zelf een kop groter)
hahahahahaha is waar Pendrag klonk nogal melig he. Hier duurt het ook meer dan een uur voor die thuis is en dan ook nog ongeveer een half uurtje naar het ziekenhuis, ik hoop dat het dan s'nachts gebeurd dan is het rustiger op de baan.
Ik ga hier nog wat in de zetel liggen, mss vallen mijn oogjes wel toe. Zal vanavond nog eens langskomen. Tot ziens medezwangere hihi
hihi, lees net op teletekst dat het tussen amsterdam en rotterdam zo sneeuwt... nu woon ik daar tussen, maar geen sneeuw te zien hier :-? Had toch wel gezellig geweest... Lees dat het bij sommige van jullie ook sneeuwt. En zie t nu ook op de TV, de verslaggever over het regeerakkoord staat in de sneeuw. Ik wil ook sneeeeeeeuw. En bevallen... tjee wat een wensen Net even naar de brievenbus gelopen, nou ja, heen gelopen, terug gewaggeld. Tjee, hele onderneming nu zoiets. Maar goed voor de beweging.
@dagdag, mooi geschreven je bevallings verhaal! Moest erg lachen om je flapje hier of daar @judith, thanks voor de maten info! Wat is het toch een heerlijk mannetje @wenniepenny, in egypte is inderdaad de gewoonte zo snel mogelijk oorbelletjes! @ikenkleine, spannend hoor gerommel @annelies, goed nieuws! Sneeuw waar? Leuk dat iedereen zn mening wil delen of de oorbelletjes.. ik ben er zelf nog niet helemaal uit! Ik heb een super slechte nacht gehad.. veel buikpijn : last van mn lies : al met al maar een uurtje geslapen ofzo.. BAH Het eten is pas half af en ik heb gewoon geen puf meer om op te staan..
Klink voor jou ook als een baaldag Aichaatje. Kan je het eten niet zo laten en wat makkelijks laten brengen/halen? Zo, ik heb de omheining af. Ben nu helemaal kapot. Zit echt te hijgen als een postpaard. Maar het is wel goed zo. Ergste wat me nu kan overkomen is dat Junior besluit nu geboren te worden. O, wat erg! Als mn pony nu nog ontsnapt, staat ie morgen op marktplaats! Bijna EUR 100,00 aan nieuw koord gehaald en ruim een uur bezig geweest. Dat moet echt genoeg zijn hoor. Ben heel benieuwd.
@Pendrag, geloof er niets van dat je je pony dan wegdoet! eerst lekker uitrusten dan pas bevallen hoor....
Haha, je leert me hier al aardig kennen. Maar paarden verkopen die niet bevallen doe ik wel hoor. Maar pas na er goed over nagedacht te hebben. En ik zoek een heel goed adresje. Dit ponnietje is er nog maar net, die mag zeker nog even blijven! Maar dan graag binnen mijn nieuwe omheining!
voila het eten voor mijn vriend is bijna klaar en hij gaat zo gaan thuiskomen, ben ik blij. Ondertussen is het hier beginnen sneeuwen seg !
Gezellig liefje. Eet smakelijk en geniet van het uitzicht met de sneeuw. Pony staat nog binnen de omheining! Nieuw record!
hier sneeuwt het nu ook een heeeeeeel klein beetje, maar blijft niet liggen Hoorde van m'n vriend dat het op Schiphol flink sneeuwde en dat is zo'n 10 km hier vandaan. Gek he hoe dat zo kan verschillen. Aicha; ohja de oorbelletjes. Persoonlijk vind ik het niet zo leuk, dus ik doe het niet. Pas als ze er zelf om gaat vragen denk ik. Zelf kreeg ik ze voor het afzwemmen, dus met een jaar of 5-6 zoiets. Pendrag: actief hoor! Nu lekker uitrusten. Maisy: meid trek je het nog een beetje? Je bent erg stil vandaag! Voor straks: eet smakelijk allemaal.
Mn moeder belde net, ze heeft de Lodger Bunker binnen die ze voor me besteld heeft. Een Folklore Aubergine. Wauwie, ben er nu al blij mee. Ik had zelf geen puf om het te regelen dus dat heeft zij voor mij gedaan. Vanavond gaat ze op kraamvisite bij de dochter van een vriendin. Die is net bevallen van een dochter. Ze heeft er helemaal zin in. Ik zei al: nog even voorpret. Tussen nu en ruim 2 weken kun je hier een baby bewonderen. Blijft leuk, zoals mn ouders meegenieten.
Mooi Pendrag! Ik heb de shelter (draagdoek/maxi cosi zak) en de stof van de Lodgers is zooo heerlijk!
@ikenkleine, nou eerlijk gezegd sta ik de hele dag al op het punt om zwaar in huilen uit te barsten, mijn hoofd doet zo zeer en loop de hele tijd te snotteren en die buik zit in de weg en alle bewegingen van de baby doen zeer, pff worden nog een lange anderalf week janken als het niet langer wordt
Ja, lekker he? Ik heb al een draagdoek. Vind het stiekum wat jammer anders had ik zeker ook naar de shelter gekeken.