Idd Pendrag, wat voor draagdoek heb jij? Ik heb echt van alles maar niks is me ECHT bevallen, behalve de babybjorn dan maar die vind ik net zo mooi, kheb ook zo'n tricot slen draagdoek maar dat is teveel gefriemel voor mij hoor.
Ik heb een tricot slen achtig ding. Weet even niet meer hoe deze variant heet. Is in ieder geval tweedelig en je hoeft niet te knopen. Vriendin van mij heeft hem en die was er erg over te spreken. Ben benieuwd hoe die gaat bevallen. En als hij tegenvalt zal ik toch eens naar een shelter moeten kijken. Dat zou erg zijn.
Tricotti heet de draagdoek die ik heb. We moeten op dezelfde dag weer voor controle maisy. Hoop dat er bij jou dan wat schot in zit.
Tricotti heten die toch? Komt idd veel handiger over dan zo'n slen, dat is een hele lange doek, voo rmij met al die kinderen is de shelter echt heel handig ik kan n als de baby huilerig is de kleine in de draagzak doen en als het me te zwaar weer wordt zo ind e maxi cosi in de kinderwagen leggen, of in de kinderwagenbak, ik zie het helemaal zitten dat ding
Precies, tricotti. Shelter klinkt daar zeker handig voor. Hoef je je kleine prinsje niet steeds in en uit te pakken.
Ik hoop het, denk het niet. Ik moet ook gewassen plas bij de huisarts inleveren maar in de staat waar ik nu in verkeer ga ik niet eens de straat uit hoor
Kan de VK dan niet bij jou komen en ter plekke je urine controleren? Zo'n stickie kan ze net zo goed bij jou thuis gebruiken als bij haar op de praktijk.
Idd Pendrag en dat de kids niet ondertussen gebruikvan de situatie kunnen maken want ik heb hem dan zo in een wip weer vastgeklikt in de cosi veilig en warm. (ik stel me dan scenario's in de winkel/stad voor he )
Haha, precies. Dat 1 van je meiden denkt: ach mama heeft toch haar handen vol. Met de shelter heb je ze zo weer leeg!
Nou vraag me niet waarom maar dat kan dus alleen bij de huisarts Het moet op kweek ook namelijk, ik denk dat ik mijn moeder ff bel en haar vraag, maar dat is zo rot want dan moet ze smorgens omfietsen en het is nu zo koud, ach anders wacht ik tot donderdag en dan vlak voor ik naar de vk ga zelf ff langsbrengen. Ik neem aan dat zij wel begrijpen als ze me snotterend zien aankomen dat ik niet eerder ben geweest.
Ja, sorry dat had ik er niet bij gezegd, en omdat ik dus al vaker blaasontsteking heb gehad (ervan uitgaand dat ik dat nu weer heb) willen ze weten welke bacterie het nu precies is. Wilde ik ff met jullie delen hoor
Mooi hoor, zo'n trotse dochter! HA is toch wat lastiger om langs te laten komen dan de VK. Toch je moeder maar vragen dan.
Ja, of tot donderdag wachten, bah mijn hele lijf reageert op mijn "griepje" , zouden je hormonen daar ook van slag door kunnen zijn? Mijn borsten gieren mijn lijf uit pfff
Geen idee maisy. Heb nog geen last van de griep. Hoop het ook zo te houden. Lijkt me nu extra slopend.
Ja dat is het ook, mijn lijf voelt wel 2 keer zo zwaar aan, dus 4 keer zo zwaar als normaal, het schijnt ook dat als je je ellendig voelt dat dat de bevalling ook ophoudt dus ik verwacht niks voorlopig, lijkt me ook heel barbaars trouwens om nu te bevallen Ik denk dat je me dan bij elkaar kan vegen.
Aan de ene kant wel lekker dat je niet gaat bevallen als je ziek bent. Aan de andere kant wil je natuurlijk zo snel als maar kan. Lekker dubbel dus.
Ja nou idd, heel dubbel. Ik zat net te enken dat ik het echt knap van je vind dat je hoogzwanger toch achter die paarden aanzit zeg, pfff porbeer me een beetje voor te stellen hoe dat zou zijn, ik denk dat ik uit wanhopigheid had gezegd acht stik ook maar en had gewacht tot je vriend dan thuis was petjes af hoor dat je dat nog allemaal ff doet!