Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Hij zegt? dat je geen excell hoeft te hebben om iets in excell op te slaan?

Dus als je je adressenbestand opent en dan naar bestand gaat (links bovenin) en gaat naar OPSLAAN ALS dan krijg je een schermpje hoe je je bestand nog meer kan opslaan? En dan onderin kun je kiezen uit alle opties, hopelijk staat excell ertussen....dan ben je klaar....jij kunt het dan niet lezen, maar de drukker wel. Mocht excell er niet tussen staan hopelijk WORD wel, neem dan WORD en willen wij het anders wel proberen.........

Zoiets hoor..........ik wacht het even af.........blijf online ;)

2. spruitje

spruitje Bekend lid

16 aug 2006
    548
    0
    0
    k ga nu even op de bank liggen want die hardebuiken trekken helemaal door naar mijn benen en heb het gevoel dat ze steeds willen gaan slapen.

Mss tot straks en anders een goeie nacht

en Cellie voor jou in het bijzonder, hoop echt voor je dat je eens lekker de nacht door kunt slapen ;)

3. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Dank je wel Spruitje! Lief dat je aan me denkt!

4. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    @Maisy: Wat een leuke foto van
    Iris met haar B-zwemdiploma!

De meesten van jullie gaan er aardig doorheen zitten geloof ik hè..balen zeg :(

Pendrag, als het niet lukt wil ik je wel helpen met je adressenbestand in exel zetten hoor! Heb mijne laatst ook gedaan ;)

5. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Cellie (en vooral man): ik kan wel kiezen opslaan als maar daar staat excel niet tussen. Ik kan kiezen uit drie varianten works (.wdb), tekst en puntkomma's, tekst en tabs (.txt) en twee varianten dBASE (.dbf).

6. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Tx Judith! Lief van je. Ik wacht even af hoe het met de hulp van Cellie en haar man gaat. Maar mocht het niet lukken, dan trek ik graag bij jou aan de bel.

Wat een schatten hier op het forum!

7. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Stuur je even een pb.

8. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Tx Cellie. Ik heb de bestanden inmiddels gemaild.
    Heb Judith even gepbd om te horen of zij works op pc heeft.

9. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Er is al mail terug!

10. liefje

liefje Actief lid

12 okt 2005
    404
    0
    0
    verpleegkundige
    willebroek
    Heb een lekker warm badje genomen, maar de pijn is nog niet weg, heb nu ook nog eens krampen in mijn bovenbenen, het zal een leuke nacht worden.

11. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Cellie: nogmaals mijn dank.

Ik ga nu lekker op bed. Krijg hoofdpijn en word moe. Tijd dus om lekker te gaan relaxen.

Fijne nacht allemaal en tot morgen!

12. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Graag gedaan hoor!

Als heb ik alleen getypt wat mijn man zei ;)

Slaap lekker allemaal....ga het ook maar weer is proberen........

13. Dagdag

Dagdag Actief lid

30 mei 2006
    467
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Dag dames!

Fijn dat jullie het een leuk bevallingsverhaal vonden. Ik kijk ook echt met een goed gevoel op de bevalling terug. Het is echt waar: als je die kleine in je armen hebt ben je bijna alle pijn etc. weer vergeten!

Missymona: ik kan me voorstellen dat je best een beetje gespannen bent over de bevalling en de pijn. Je moet echt in je zelf geloven, het mooie is namelijk dat je jezelf echt er doorheen knokt! Op een gegeven moment raak je in je eigen wereld en dan kan je een hele hoop hebben! Vertrouw op je eigen kracht, dan komt het helemaal goed!

Aichaatje: tja, het flapje hier en daar... Ik moest er zelf ook wel een beetje om lachen op dat moment. Maar met de legpuzzel is het inmiddels best goed gekomen! Ik heb echt geen klagen, alle uitwendige hechtingen zijn al weg en ik heb er niet veel last van gehad!

Gisteren zijn we met Dain naar mijn ouders geweest, voor het eerst weg met hem in de auto! Het was maar 10 minuten rijden, dus mooi om uit te proberen. Alles ging goed en het was lekker om weer even weg te zijn. Vandaag zijn we dan ook maar gelijk naar de andere opa en oma geweest, da's gelijk wel een uur rijden, maar Dain vindt het allemaal prima in de auto! Het jammere was dat het daar toch misschien te onrustig of te ongemakkelijk was om te voeden. Dat liep dus niet zo en daardoor zat ik helemaal niet op mijn gemak. Gelukkig heb ik gelijk aangegeven dat ik weer op tijd wilde gaan. Toch merkte ik dat het net even iets te veel was, we waren alledrie helemaal uitgeblust. Tja, je moet af en toe even iets uit proberen hè!

Ik ga zo de kleine man verschonen en voeden en dan lekker slapen! Trusten iedereen!

Liefs,

DAGDAG :)

14. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Goedenavond dames,

hoe is het hier verder.. ik heb niet alles kunnen lezen..

@maisy: wat een leuke foto van je dochter iris, echt heel trots kijkt ze.

verder niet veel gebeurd hier.. geen bevallingen.

15. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Spruitje: hij vond het achteraf toch harstikke leuk, had ook niet anders verwacht, want hij is ook gek op de speelzaal.

16. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Hey iedereen, wat een computergeklets hier :D

@wenniepenny en cellie, ik hoop dat jullie goed slapen vannacht.

@spruitje, sterkte met de pijn!

Ik zit te vol en heb koorts en voel me heel kut dus ik ga niet opiedereen reageren, normaal ben ik wat vaker aanwezig en wat scherper maar ik ben echt op.
    Kheb wel nog voor de zekerheid een nieuwe buikfoto, je weet nooit he of het toch de laatste is.

17. spruitje

spruitje Bekend lid

16 aug 2006
    548
    0
    0
    Sweetcandie, fijn dat je zoon het leuk vond.
    Dan breng je hem ook met een goed gevoel naar school toe he.
    Kimberley wordt in juli 4 en ik vind het best een rare gedachte dat ze dan al naar school gaat. Maar ook zij vind het geweldig om naar de peuterspeelzaal tegaan. Het liefst gaat ze iedere dag maar dat kan natuurlijk niet.

Hoe is het verder met jou?

18. spruitje

spruitje Bekend lid

16 aug 2006
    548
    0
    0
    Dank je Maisy, ben toch maar weer even komen kijken hier, het liggen helpt ook niet veel.

Hoop voor jou dat het de laatste buikfoto is.
    Tegen mij werd ook gezegd dat wanneer je zelf niet in orde bent de baby nog niet zal komen. Tja of alsof we daar op zitten te wachten he.
    wel zei ik ook toen ik die vette oorpijn had dat ik er niet aan moest denken, dubbel he, want ik zou niet weten waar de dan de puf vandaan moet halen.

Onderstaande werkt bij mij altijd goed als ik pot dicht zit:

Maak dadelijk melk warm en pers daar een teen knoflook inuit, even mee laten koken en zeven.
    Peper erop en zo heet mogelijk drinken dan zweet je een groot deel uit vannacht.

hoop echt dat je de dag morgen met een beter gevoel begint ;)

19. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ohhh ik zou dat zo proberen als ik me niet al beroerd voelde, ben bang dat dat er zo weer uit komt :( Ik ga zo wel ff stomen.

20. spruitje

spruitje Bekend lid

16 aug 2006
    548
    0
    0
    Oké Maisy, beterschap (((HUG)))

Deel Deze Pagina