Ooohhh maisy, wat spannend! Ik zeg: concentreer je op het resultaat, houd in gedachten je kleine prinsje al in je armen, alleen jij en hij zijn nu even belangrijk! En veel sterkte en succes de komende uren/dagen! Groetjes, Wendy
ja hoor wenniepenny heb toch wat kunnen slapen, ben op van 6.30u vanmorgen, dus heb een goeie vijf uurtjes geslapen, moest wel heel voorzichtig zijn met het draaien in bed want dat deed toch wel pijn. Maisy leuk om te horen dat het bij jou begonnen is hopelijk zet het zich door en kan je je kindje vlug in je armen houden.
Wat een nieuws allemaal op de vroege morgen @wenniepenny, snap wel een beetje dat je nu niet op weeen zit te wachten hoor! Maisy en Selmama zet hem op Hier weer een rot nacht gehad maar ik voel me wel beter dan gisteren! De beep houd zich heel rustig, gisteren ook al.. zal de stress ook wel niet vinden denk ik Dames succes bij de VK.. met de griep en de dipjes! Dikke kus Aicha
Ben me hier ook nog wat aan het bezighouden, juist nog de laatste kleertjes voor ons ventje in de wasmachine gestoken se, zodat alles pikfijn is wanneer hij er is. Voor de rest gaat het hier zijn gangetje, af en toe wel oefenweeën, die wel wat pijnlijk aanvoelen.
Doe ik dus ook met de was wel grappig hoor allemaal dezelfde sympthonen waar we last van hebben en maar wachten of er wat gebeurt
Leuk hoe je nu met de was bezig kunt zijn, hihi ik moet wachten dat er weer was bij komt hahah zodat ik weer een machine kan draaien. Maar goed de dag is nog niet om en straks heb ik de mand weer vol. MAISY, ZET "M OP. en wat fijn dat de kinderen gehaald worden, is beter als je helemaal tot jezelf kunt komen. Selmama sterkte en zet 'm op ik wil ook
@liefje: Sterkte met de oefenweeën! Fijn dat je redelijk hebt kunnen slapen! Als ik me omdraai in bed, kraakt alles (en dat is niet het bed... ). @Aichaatje: Wat vervelend dat je weer niet goed hebt geslapen! Ik ben allerlei klussen aan het doen waar ik anders nooit aan toekom: oude schoenen en kleren uitzoeken voor kledinginzameling, studieboeken uitzoeken die ik wil bewaren, boekenlijst maken van boeken die ik wegdoe, wassen en strijken, opruimen in huis. Nesteldrang ten top vrees ik . Vraagje: Weten jullie waar ze, behalve bij De Slegte, nog meer tweedehands studieboeken inkopen? Ik wil eerst kijken of iemand er nog wat voor wil geven voordat ik ze weggooi. Groetjes, Wendy
Spannend Maisy! Zet um op! Hier geen bijzonderheden verders, net bij de verloskundige geweest en alles prima. Nu weer een afspraak staan voor maandag....als de beeb er dan niet is krijg ik een afspraak in het zkh voor extra controle. Ze heeft niet gevoeld van onderen. Ik wilde dat niet, omdat ik denk dat het niet uit zal maken....met mijn argumenten was ze het trouwens eens.
Duimduimduimduim, de duimen draaien hier op topsnelheid dat je je kleine mannetje maar snel mag begroeten! Al nieuws van Selmama overigens? Heeft zij ook een sms-maatje hier? Groetjes, Wendy
Ja ik ben verbaasd over mezelf, heb echt pijnlijke weeen maar tusendoor klep ik gewoon hier op de bank met vriendin en Iris hihi
He wendy. zover ik weet heeft Selmama geen sms maatje. Mss bij de januari mama's wel. Ben wel benieuwd hoe ze er voorstaat op dit moment. Hopenlijk geniet ze al van haar kleine
Ik heb net gespiekt bij de januari-mama's, maar daar was ook nog geen nieuws over Selmama. We duimen gewoon verder! Groetjes, Wendy