@Selmama: wat ontzettend fijn voor je. Ik ben heel benieuwd! Succes met je bevalling. @maisy: voor jou ook veel succes! @Cellie: fijn dat je beter geslapen hebt. Zal ik vanavond nog een klusje voor je zoeken? Wie weet ligt het daaraan, hihi. Mooi dat je controle weer goed was. Ik hoop echt voor je dat je niet naar het ziekenhuis hoeft omdat je dan al bevallen bent. Heb je komend weekend wat rust of een huis vol kids? @wenniepenny: vandaag maar even rustig aan doen dan. En nog heel even geduld, het is zomaar de 12e. Doe jij ook een beetje rustig aan? Klinkt alsof je het hele huis in 1 dag klaar wilt hebben! Bij ons staat in het lokale krantje vaak een advertentie van een inkoper van boeken. Misschien ook op marktplaats? @runner: je bedoelt het natuurlijk niet zo, maar het leest wel grappig: vriend moet thuiskomen zodat jij wegkunt. Alsof jullie elkaar ontlopen. Maar een schommelstoel is wel errug lekker! @liefje: fijn dat je toch redelijk hebt kunnen slapen. @Aichaatje: blijf je nog wel even rustig aan doen meid? Je lijf en je beeb geven dat niet voor niets aan hoor. In drie stukken heb ik alles bij elkaar toch ruim 8 uur geslapen vannacht. Voel me redelijk. Werd wel wakker met gigahoofdpijn maar dat zakt nu heel mooi af, zonder paracetamol. Straks proefdruk van het geboortekaartje laten aanpassen (we zijn nog niet tevreden met de lay out) en wat boodschapjes doen. Verder lekker niks vandaag!
Ik heb ook even zitten spieken bij de januari mama's kan niet ontdekken of Selmama daar een sms maatje heeft. Wat ik wel heb gezien is dat Mrklb1 afgelopen zaterdag mama is geworden van zoon Tieshan via ks en hij weegt 4590gr en is 54 cm. wel moeten ze een paar dagen in het ZH blijven. Mrklb1 hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon, geniet er lekker van.
@Mrklb1: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Tieshan! Zo zeg, 54 cm lang en ruim 9 pond, da's een stevige jongen! Groetjes, Wendy
EIndelijk weer eens actie hier! Februari is toch echt begonnen hoor! Ik zit hier gewoon met kippevel te lezen, wat spannend Maisy en Selmama, zet 'm op. Of wellicht... zijn ze er al? Hier ben ik erg druk zoals altijd, vanochtend lekker uitgeslapen (was ik aan toe) maar natuurlijk onderbroken door 2x kolven. Ik merk trouwens dat 2007 een erg kinderrijk jaar zal zijn, ik heb in mijn omgeving al 7 mensen die in juni/juli/aug gaan bevallen. Ook ik ben nog kleertjes aan het wassen maar ze mag nu ook haar kleertjes aan he.. maatje 44 zit nog erg ruim hihihihi.
Wow Daphne, dat zal schattig staan, je dochter in kleertjes! Zo leuk om te lezen dat er steeds weer stapjes vooruit gaan met Sam. Wat doet ze het toch goed voor zo'n kleine frummel. Daar zijn jullie vast apetrots op.
mijn laatste wasje hangt te drogen se. Nu voor de zoveelste keer zijn valiesje nakijken voor het ziekenhuis, mijn vriend vind het zo grappig, hoe dikwijls ik dat valiesje al nagekeken heb op de kleertjes die erin zitten, maar je wil toch dat je kindje er op zijn mooist uitziet he. Nu ga ik nog wat in mijn bedje kruipen om wat slaap van vorige nacht in te halen, ik kom dan vanavond nog eens piepen om te zien of er ondertussen al meer nieuws is van selmama en maisy en wie weet mss nog andere
Net even bij de paardjes geweest. Mn paard heeft een ontstoken wond op z'n bil waar nogal vieze korsten aan zaten. Dus die heb ik even voor hem weggehaald. Vond ie erg fijn. Normaal kan ik heel goed tegen viezigheid maar nu dus niet. De wond is nog ontstoken dus onder de korst zit nog wat pus (sorry dames). Getsie, ging zowat over mn nek. Heb ik normaal dus helemaal niet. Raar he? Dat belooft nog wat tijdens de bevalling. Heb nu van die visioenen dat ik het hele bed onder poep enzo. Bah.
haha, hij mag wel mee hoor. maar meestal wilt ie eerst een uurtje op de bank slapen. (vanmorgen vroeg begonnen) anders ben ik 'm vanavond veelste vroeg kwijt en die schommelstoel ga ik zeker niet zelf sjouwen hoor! dan moet hij mee! hihi. klinkt niet erg lekker van je paard. hopelijk is het snel weer genezen. aichaatje, jij hebt er zin in vandaag. 3x je berichtje posten liefje, slaap lekker.[/b]
Herken het wel van een vriend die vroeg opstaat. Even een tukje doet dan wonderen. En je hebt groot gelijk, voor het echte sjouwwerk mag ie weer lekker aan de bak.
Ik heb onder de mama's een topic geopend voor de februari 2007 mama's dus voor degene die al bevallen is ,, dan is daar al een topic open Ik ben op 3 februari mama geworden ,,
WOW - WOW - WOW Wat een actie hier ineens. Geweldig. Maisy; meid zet 'm op! Hoop dat je snel je zoon in je armen hebt. Selmama; voor jou ook heel veel succes. werd wel tijd he. Mrklb1; hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon, geniet er lekker van. Hier gisteravond erg veel pijn aan de onderkant van m'n buik en veel harde buiken. Dacht misschien een blaasontsteking, maar plasje gebracht en niets aan de hand gelukkig. Maar ja, waar komt dan die vervelende pijn vandaan? Dus vk gebeld en ze denken dat het komt omdat de kleine nu nog verder is ingedaald en dt daardoor alles pijn doet daar. Herkenbaar voor sommige dat het zo'n pijn doet aan de onderkant? Met name als je even gezeten hebt en je gaat lopen? Of als je gelopen hebt en je gaat weer zitten... Bleh, komen steeds meer kwaaltjes bij. En deze vind ik toch het minst leuk van allemaal. Hopelijk schieten de bevallingshormonen van de andere een beetje over op mij.
@IkenKleine: hoop voor je dat de bevallingshormonen jouw kant op komen vliegen. Hier relatief weinig last van de laatste kwaaltjes. Junior begint heel voorzichtig in te dalen. Heb af en toe wat steekjes en licht ongi gevoel. 's Nachts kruipt madam weer lekker omhoog. @mvjanelle: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Benthe. Heel veel sterkte en ik wens jullie alle goeds. Leuk dat je alvast een topic voor ons geopend hebt. Kunnen we daar straks net zo actief verder als hier. @mrklb1: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
Vandaag qua energie een minder dagje dan gisteren. Ik ga dus nog even een tukje doen. Tot later dames. Ik hoop dat er dan nieuws is van Selmama en maisy!
Ligt het aan mij of ben ik de enige die het wat voorbarig vindt om al een nieuw topic te openen..... Februari is net begonnen en degene die pas over een week of 2/3 uitgerekend zijn zouden wel is tot zeker eind februari (of nog erger...maart....dan hoor je er toch nog steeds bij...)door kunnen lopen....niet leuk als je dalijk hier met enkele over bent. Ik mag toch hopen dat we elkaar blijven steunen op DIT topic tot de allerlaatste beep zich heeft aangedient. Sorry maar ik vind het dus niet leuk.
Ik denk dat iedereen hier blijft maar dat het voor degene DIE wel zijn bevallen ook leuk is om daar ervaringen uit te wisselen,,
hihi, cellie. maak je daar maar niet al te druk over.... ik denk dat de meeste meiden toch te nieuwsgierig zijn, en hier zeker niet wegblijven! maar ik begrijp wat je bedoeld hoor. de meiden die in dec. en jan. bevallen zijn blijven hier toch ook nog. 9 maanden lief en leed gedeeld, dat gaat zomer niet over