Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Het duurde bij mij in totaal 4 a 5 dagen. Daarna nog een paar dagen een beetje bruinverlies. Maar daarvoor had ik dat ook. Nu is het helemaal over.

Ik mag op 27 juni voor een volgende echo in het ziekenhuis en voor de uitslag van het uitstrijkje.

2. Niet meer actief

Oh dat is ook al lekker snel zeg! En krijg je dan met 12 weken nog een echo?

3. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Aloha, ik meld me ook hier: als alles goed gaat ben ik rond 19 februari a.s. uitgerekend!
    Alle andere februari-mama's natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!

Leuk om onze ervaringen te delen en om elkaar te steunen in de moeilijke momenten (want die komen er voor mij in ieder geval, dat weet ik nu al). Zeker de komende twee weken worden voor mij lang en onzeker, want bij mijn laatste twee zwangerschappen ging het in de 6de week mis. Als ik dat punt maar eenmaal voorbij ben en alles is nog in orde, dan durf ik misschien een beetje vooruit te kijken. Nu neem ik het per dag zoals het komt.

Groetjes, Wendy

4. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    wenniepennie,
    Hartelijk gefeliciteerd geniet van je zwangerschap!!!!!
    liefs fredje

Allemaal februari kindjes leuk joh!!!

En, heb je ook al zwangerschapskwaaltjes??

5. Niet meer actief

hey Wenniepenny, van harte gefeliciteerd en welkom!! Moeilijk he, genieten als je nog zo onzeker bent! Krijg je nu ook eerder een echo?

6. ikbennic

ikbennic Lid

13 jun 2006
    24
    0
    0
    Nieuwegein
    Hm...gisteren had ik bij het afvegen een klein beetje rozig bloed. Vanmorgen nog wat bruin ( echt heel weining) en nu is het volgens mij over. Ik schrok me rot joh. Hebben jullie dit ook (gehad)?

7. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Ja, daardoor had ik ook het vermoeden dat het weer raak was:
    - opgezette en opgeblaven onderbuik
    - zere borsten/tepels
    - verstoorde spijsvertering
    - maagzuurbranden (het komt niet terug of zo, maar wel vaak een brandend gevoel achter mijn borstbeen. Heb zelfs al Rennies gekocht, hoop niet dat het zo blijft)
    - duizelig
    - ik begin deze week een beetje moe te worden
    - het gevoel dat er 'iets' in mijn onderbuik zit
    - zo vergeetachtig, echt niet normaal (kan niet op bepaalde woorden komen. En gisteren had ik een waterijsje voor mezelf uit de vriezer gepakt, vervolgens verder gegaan met waar ik mee bezig was en het ijsje glad vergeten. Helemaal gesmolten natuurlijk...)

De verloskundige heeft aangegeven dat ik vooral eerder moest bellen als ik weer zwanger zou zijn, en dat ze dan met een week of 8, 9 al een echo zouden maken. Dus duimduimduim dat ik eerst maar eens zover kom.

@ikbennic: Kan me voorstellen dat je geschrokken bent van het beetje bloedverlies. Zolang het rozig, bruinig of donkerrood is, is er niets aan de hand. Als het helderrood wordt en je krijgt er ook nog kramp bij, dan moet je direct contact opnemen met de vk of gyn.
    Is het nu alweer wat minder?

Groetjes, Wendy

8. Maaike1986

Maaike1986 Nieuw lid

15 jun 2006
    4
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben hier nieuw, maar denk meld me hier ook maar bij.
    Ik ben 3 februari uitgerekent. Nu ga ik even uitzoeken hoe ik zo'n leuk dingetje in mijn onderschrift kan krijgen zoals iedereen hier bijna heeft.

9. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    HOIIIIIIIIIIIIIIII!! ik ben 22 februari uitgeteld!! Wordt al lekker gezellig hier he!! Wie heeft hier ook zo'n licht menstruatie gevoel (gehad) voelt echt kut...ook al had ik het de vorige keren ook...

10. Calizz

Calizz Lid

2 apr 2006
    8
    0
    0
    Docent
    raamsdonksveer
    Hoi maisy, gefeliciteerd :D en de rest natuurlijk ook nog, idd heb ook zo'n gevoel al bijna de hele week en de ene keer is het erger als de andere, heb even het een en ander nagezocht en het schijnt dat er banden aan je baarmoeder zitten de nu oprekken en die veroorzaken het zeurderige gevoel. Als het goed is stopt het weer vanzelf.

groetjes

11. Niet meer actief

Maisy en Maaike gefeliciteerd en welkom! :D

12. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Gefeliciteerd meiden,

en welkom op het februari forum!!

Groetjes Cellie.

13. Miekje

Miekje Lid

6 jun 2006
    13
    0
    0
    Gefeliciteerd allemaal!
    Het begint inmiddels hier ook al lekker druk te worden met februari mama`s :)

Hoe staat het op dit moment met jullie klachten?
    De eerste 4 weken had ik vooral last van menstruatie-achtige-krampjes en daarna gevoelige borsten. Op dit moment heb ik eigenlijk nergens last van. Ben misschien iets moeier dan normaal...maar het scheelt bijna niets.

14. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    @Miekje mijn klachten zijn veel afscheiding net als rond mn eisprong en zere borsten en een rare smaak in mn mond en rommelende darmen, heel erg en smorgen ook al misselijk...bwehh maar mijn huid straalt helemaal!! dat is wel heel leuk!!!en ja zo'n lichte menstruatie gevoel in mn buik, best een vervelend gevoel...had ik bij de andere kids ook

15. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    welkom mieden!
    word idd wel lekker druk!

die krampen in mijn buik blijf ik ook houden, word tijd dat dat weg gaat trekken.
    hebben jullie dat ook, dat je een leeg gevoel hebt van binnen, constant honger gevoel en tegelijkertijd een beetje misselijk?

aan de ene kant ben ik wel blij dat ik ergens last van heb, anders word het nog moeilijker om te geloven. maar het mag wel iets minder ;)
    haha, het is ook nooit goed met mij!

16. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    @runner, ja dat heb ik ook wel dat hongergevoel en dingen staan me echt tegen, maar ik heb NOG meer dorst pffff en ik moet zoooooooooooooo vaak naar de wc en mijn borsten..wowwwwwwww hehe klaag klaag nee hoor ik vind t allemaal hardstikke PRIMA, alles voor de beeb!!

17. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Maaike1986 en Maisy, ook van harte welkom bij de februari-mama's, en natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Hopelijk verloopt alles voorspoedig.

Groetjes, Wendy

18. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Goeiemorgen mede-zwangeren! Er is natuurlijk nog geen hond zo vroeg wakkeer als ik...hihi maarja de eerste is hier rond 6 uur al wakkeer, kheb alweer een was gedaan ondertussen. Ik kan zelf ook niet meer slapen want de hormonen racen echt door mijn lijf en ben smorgen zo leeg in de maag en misselijk, bwehhh, hoe is het met jullie??

19. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey goede morgen dames!

@maisy dat is erg vervelend dat je misselijk bent zeg! gaat het al wat beter nu of is het de hele ochtend door??
    hier nergens last van gelukkig!
    ga zo lekker genieten van het mooie weer, fijne dag iedereen!
    liefs van bianca

20. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    smorgens en savonds....

Deel Deze Pagina