Leuk Bab dat je zo genoten heb tijdens de echo! Leuk een jongen! ik denk idd dat er zo te zien in februari een heleboel jongens worden geboren. Ben benieuwd wat wij krijgen Wij hebben 3 oktober de screeningsecho, maar tot nu toe zeggen we allebei nog steeds dat we het niet willen weten. Ik heb nog een volle week als ik van gedachten wil veranderen.
Straks even de stad in om foto's in een half uur te laten ontwikkelen. Dan heb ik dus een half uur in de stad niets te doen ..... Zag gisteren dat mn salaris al binnen is, zou ik met 1 of met veel tassen vol babyspullen thuiskomen? Daarna naar Paard & Erfgoed, is hier in de buurt. Heb ik veel zin in. Lekker weer, lekker buiten en lekker relaxed. Eindelijk gewoon wat leuks doen. Waar een mens al niet van kan genieten als ie zich een tijd slecht voelt he?
hahaha wat jongens, wij willen niet weten wat het wordt maar mijn gevoel zegt steeds het is een meid, maar ja 50 % kans, zoals men zegt over 23 weken zulen we het weten. liefs fredje
Ja dat gevoel heb ik ook dat wij een meid krijgen. Maar zeker weten doen we natuurlijk niet. Ach we zijn bijna op de helft, kan ik die andere helft ook nog wel in spanning wachten hoop ik
ik hoop het ook marjanne, blijft spannend he en ook die nieuwsgierigheid is niet niets zeker voor zo'n nieuwsgierig mens als ik hhahahahaha
net naar een baby en kids beurs(je) geweest in valkenburg (zh) was wel grappig een hoop gratis dingen meegekregen. heb ook al kaarten besteld voor de jonge gezinnen beurs in november. ga ik samen met mijn vriend heen. hij zat vandaag al in mijn oor te fluisteren dat er zoveel dikke buiken rondlopen ben benieuwd hoe die dan in nov. zal reageren, haha, das nog eens 188 X zo groot!! maaruh fredje hoelang wil jij doorlopen als je het pas over 23 weken zult weten wat het word?
Dat is een goeie! Wat bij betreft mag het morgen over 16 weken komen hoor...dan zal het wel eind januari zijn...maar dat komt mij mooi uit. Ik heb er al een die in februari jarig is!
@Runner en Fredje Dat vroeg ik me ook al af.. ik vind 40 weken al genoeg, en 42 weken is toch wel al errug lang. Dus 44 weken pffff, sterkte!!! Wij hebben nog steeds de kamer niet gekocht, wel weer gaan kijken vandaag maar blijkt dat we hem mee moeten nemen, dus we moeten eerst nog vervoer regelen. De wagen daar wchten we nog eventjes mee (volgens mij nog tijd zat) Ook ik wil naar de jongegezinnen beurs, ben benieuwd hoe dat is. Inmiddels ook de eerste vreemde die mijn buik duidelijk zag als "zwanger buikje". Maar dat zal alleen maar meer worden. Verder geen nieuwtjes hier Groetjes Daphne
zo ik ben er ook wer buurmeid is vandaag begraven, was een besloten begrafenis dus niet geweest Ze is verongelukt en helaas is het kindje wat bij haar in de auto zat ok overleden (ze was juf en zijn tijdens een schooluitje verongelukt ) Ik ga even bijlezen nu
Nou 5 pagina's bijlezen, tis nogal wat Heb niet zo veel onthouen, dus sorry als ik iemand over sla (vergeef me,...ik ben zwanger) Als ik zo eens kijk.....wat gaan er veel jongens geboren worden in febr :-k zouden wij er ook een krijgen???? Maisy, 4 okt dus je 20 weken echo. Grappig dat je vriend je heeft overgehaald om te willen weten wat t word. Nu maar hopen dat hij/zij zich goed laat bekijken Bab mooie buik zeg, wat ben jij slank En jij ook een jongen zag ik, je gaat je blauw shoppen nu, letterlijk en figuurlijk Je beeb lag nog in stuit zag ik. Mitchel lag ook tot aan de 35e week in een stuit. Wij hadden een afspraak staan om hem te laten draaien. 2 uur voor de draai-afspraak werd ik niet goed,z oveel buikpijn. Samen met me vriend op bed gaan liggen, buik bloot gegooid. Wat we toen zagen (en ik voelen ) het leek wel of mijn buik ging ontploffen! Meneertje was uit zichzelf even gaan draaien, en dat deed ie niet echt lekker Maar zodra hij gedraaid was, voelde ik me weer prima!! Was wel blij dat ie t toch uit zichzelf deed. Bij mijn schoonzus hebben ze namelijk met de hand gedraaid en al na 10 minuten draaide de beeb weer terg. voor niks allemaal schrammen op dr buik aan de buitenkant en een beurs gevoel Maar voor jou nog tijd zat om te draaien he Pendrag, wat leuk dat je een wagen krijgt van je ouders! Super!! Welke wagen is t geworden??? Wij hadden er bij Mitchel ook een gekregen van me schoonouders, scheelt een boel he Hier alles goed nu, had wel enorme spanningen een beetje ivm overlijden buurmeid, maar nu is het alweer wat verbeterd, maar blijft verschrikkelijk, 21 jaar Woensdag dacht ik dat me zus aan t bevallen was (14 okt uitgerekend) ze had dinsdag krampen gehad en moest woensdag 14u bij de gynae zijn. Maar ze kwam maar niet thuis, bellen op dr gsm of huisnummer, maar ze nam niet op. Savonds aan de deur gegaan maar ze was er nog steeds nie. Ja die lig te bevallen dachten wij. Maar niet dus, ze waren na de gynae gaan shoppen en daarna uit eten 8) Wij maar in spanning zitten haha Een vriendin van me is gister bevallen, ze was afgelopen woensdag uitgerekend en had al van maandag weeen en 2 cm ontsluiting. Schoot niet echt op dus. Maar gistermiddag is ze dus bevallen, van een meisje Hailey 3.300 en 52 cm lang. T was een enorm zware bevalling, si uiteindelijk met de pomp geboren en duurde een kleine 15 min voor ze huilde. ze ligt nog even in een couveuse maar t gaat verder prima
@Carola: dank je voor je compliment over het slank zijn.....Voelt niet zo hoor hahaha! Voel me best wel een beetje zwaarder dan voorheen (en t is pas 4 kilo!) maar het is voor een goed doel, toch? De kleine ligt nog steeds in stuit en ik heb ook wel een klein beetje een rotgevoel net boven mijn schaambot. Komt ws door zijn billetjes hahaha! Er is idd nog genoeg tijd om te draaien maar die van mijn zus (en mijn zus zelf!) dachten daar heel anders over en zijn beiden in onvolkomen stuit geboren! Haar 1e werd al met 24,5 week geboren en helaas is ze niet levend ter wereld gekomen. Bij de 2e begonnen de weeen met 31 weken en toen is mijn neefje ook in stuit geboren. Heeft de eerste dagen dan ook met de beentjes omhoog gelegen. Volgens de echoscopiste is de kans wel aanwezig dat onze baby in stuit blijft liggen omdat het al de 2e echo is en de baby gisteren op beide echo`s in stuit lag (met 3 uur verschil ertussen!)...Ben iig geen voorstander van draaien van buitenaf! Hoor daar zulke rotgeluiden over....pijnlijk, gescheurde placenta ed...Nee geef mij dan maar een keizersnede met een gezond kindje! En de naam....dat vind ik toch zo moeilijk. De baby krijgt 3 namen....De eerste is vrije keus zeg maar, de 2e is vernoeming naar mijn (overleden) vader en de 3e is vernoeming naar vader van mijn vriend...Nu hebben we al een jongensnaam bedacht maar weet nog niet of die het ook al daadwerkelijk wordt. Alhoewel je kindje echt een persoontje wordt als je hem bij zijn naam kunt benoemen (alleen tegen elkaar hoor, niet tegen anderen). Groetjes, Bab
liever niet te lang door maar ja je kan tot 43 weken blijven lopen he,dus ja ik bedoel 22 weken liever 18 maar ja we gaan uit van het langste
Weet iemand of je voor de Jonge Gezinnen Beurs kaartjes moet bestellen of kun je die ook aan de kassa kopen? Wij willen er ook graag naar toe... Groetjes, Bab
kun je oo kaan de kassa kopen, maar goedkoper is het via het internet, krijg je twee euro korting en een nijntje cd en als je lid bent van jongegezinnen en je besteld ze eerder dan krijg je er 1 gratis, twee halen 1 betalen. Dat hebben wij gedaan. Succes liefsfrejde
Haha ik een half uur later 14:30, zodra ik thuis ben post ik wel ff een berichtje natuurlijk en wij zijn ook behoorlijk zenuwachtig, wordt een drukke dag 12:30 in ondertrouw en dan rennen naar het ziekhuis voor de echo....... We hopen dat ons beebje gezond is, en dat ze kunnen zien wat het geslacht is. Zoveel jongens in februari (gefeliciteerd meiden) nou geef ons dan maar een meid, dan zijn we weer een beetje in evenwicht hier op het forum Liefs
Bab, stuitertjes zitten in de familie dus Dat je neefje de eerste dagen met zn beentjes omhoog lag komt me bekend voor. Mijn neefje is uiteindelijk met de KS geboren omdat hij gewoon niet indaalde. Hij heeft ook de eerste dagen op zijn buik doorgebracht omdat ie anders steeds zn knieen optrok
Wil ook wel naar de jongegezinnenbeurs, maar hoop ook nog op vakantie te gaan. Waarschijnlijk gaan we rond die tijd. (is niet verkeerd toch?)
Ik weet niet meer wie het vroeg maar de kinderwagen is een mutsaer geworden. Ik wil persé met vier wielen. Kon kiezen tussen deze en de mutsy. Mutsy was twee keer zo duur en zeker niet twee keer zo goed. Heb nu een mooie wagen met gratis autostoeltje, gratis van die aanpasdingen zodat maxicosi op het onderstel kan en naast de kinderwagenbak ook een wandelwagen. Ben er erg blij mee!