Die al wel bevallen zijn kunnen dat gewoon hier doen....vind ik... zo blijft het een hecht groepje.... Moeten we nu 2 topics in de gaten gaan houden Dat is geen doen...als je ziet hoe snel het af en toe gaat. Fijn dat je me begrijpt Runner xxx
Dat hoop ik ook Mrklb1 hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon! MVjannele gefeliciteerd met jullie dochter!! Hoe is het met MAISY en SELMAMA?? @ikenkleine, zou het bij jouw nu ook gaan doorzetten.. Ik heb dus een hele trage verbinding vandaag.. moet vaak opnieuw opstarten en er gaat van alles dubbel maar beter te vaak dan niet toch 8) Kwam net een groepje duitse vrouwen tegen tijdens mijn wandelingetje.. die zeiden.. jeetje wat laag die buik van jouw.. die beep die blijft geen 2 weken meer zitten! Zouden ze gelijk hebben?
Net samen met mijn moeder boodschappen gedaan, was erg gezellig! Alleen heb ik me per ongeluk versproken, dus zij weet nu - als enige naast ons - wat het gaat worden. De verspreking was te duidelijk, ik kon er niet meer overheen praten . Nou ja, ik heb het toch nog aardig lang volgehouden al met al. Dat gevoel heb ik ook, want in mijn vriendenkring zijn ineens ook relatief veel mensen weer zwanger en mijn yogagroep moest zelfs gesplitst worden omdat er zoveel animo was. @IkenKleine: Het pijnlijke gevoel in mijn onderbuik en bekken, met name bij het opstaan en weer gaan zitten, herken ik wel ja. Ik heb het ook 's nachts bij het omdraaien in bed. Net of er een betonblok onderin je buik ligt. Sterkte ermee meid, hopelijk duurt het bij jou ook niet al te lang meer! @Pendrag: Lekker smakelijk verhaal over je paard, kan me voorstellen dat je er braakneigingen van kreeg ale: . Fijn voor het paard dat de viezigheid bij de wond weer even weg is. En het hele bed onderpoepen? Volgens mij merk je daar zelf niets van als je ligt te bevallen, en heeft de kraamverzorgster het alweer opgeruimd voordat je er erg in hebt. @mvjanelle: Goed idee, er moet er één de eerste zijn he! Hierbij volledigheidshalve even de link voor de andere dames: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=34388 We zullen ons in de loop van de komende weken allemaal bij jullie voegen daar! @Cellie: Ik begrijp jouw dubbele gevoel ook wel. Uiteraard blijf ik als de kleine er is - en de meeste anderen met mij, denk ik - de dames die nog niet bevallen zijn hier steunen totdat zij zich ook bij de mama's kunnen voegen! Zoals runner net al aangaf: we hebben al die maanden de gelukkige en de zware momenten hier gedeeld, tegen elkaar aan geklaagd, elkaar een hart onder de riem gestoken en elkaar opgepept, en dat is zeker niet zomaar voorbij! Groetjes, Wendy
even posten voor ik aan het eten ga beginnen, maar helaas nog geen update van de dames die nu hard bezig zijn, ohhh wat ben ik toch benieuwd.
ben ook erg nieuwsgierig! zal wel flink doorgezet hebben bij maisy, anders was ze vast nog wel even hier komen kijken! @cellie, ik vind het aan de ene kant ook al wel snel hoor, dat ook al een mama'stopic geopend is! heb hier al genoeg bij te lezen, als ik dan ook nog dat andere topic moet gaan volgen nu... pfff kom ik gewoon niet aan toe denk ik. vind het wel leuk om hier gewoon de ontwikkelingen van iedereen te blijven volgen, ook van de meiden die al bevallen zijn! jammer maar helaas.
Go maisy en Selmama! Spannend hoor, ben zo benieuwd... Heb zelf weer de hele ochtend geklust (behangen) dus nu wel een beetje moe.. Hoop dat ik hierdoor vannacht weer een beetje slaap. merk dat als ik zelf meeklus ik het dan meer "los" kan laten en beter kan slapen.... Hier nog geen enkele aanstalte om te gaan bevallen, morgen weer naar VK maar verwacht wel weer binnen 5 minuten buiten te staan, ben benieuw hoe erg het weer morgen wordt. Groetjes en succes met alle klachten dames, vind het zelf toch ook wel pittig, ben veel te druk persoon om veel rust te houden merk ik. dikke knuffel Lisette
hmmm nog geen nieuws. jammer. hoezo ongeduldig Fijn Wenniepenny dat je het herkent. Dat is nou het fijne hier, er is altijd wel iemand (of meerdere) die hetzelfde hebben. Het stukje herkenning. Geeft weer een beetje geruststelling dat het er echt bij hoort. En oeps... versproken. Nu pas! Wel jammer, maar ook goed dat je het zo lang voor je hebt kunnen houden. Daarom vertellen wij het ook aan iedereen, ken mezelf. Had me al veeeel eerder versproken. Moet nu alleen goed opletten dat ik d'r naam niet uitfloep, want m'n vriend en ik noemen haar al vaak bij haar naam. En Cellie, begrijp je ook wel hoor. Maar denk dat het voor de mama's ook wel leuk is om daar te kletsen. Alleen is het nu wel een beetje dubbel ja.
Denk trouwens dat het bij Maisy nu echt serieus bezig is, want ze is ook niet meer online op msn. Vanmiddag nog wel. Judith: je houdt ons wel op de hoogte he?!
Ja, komt goed! Mn foon is nooit verder dan een meter bij mij uit de buurt al vanaf vanmorgen! Spannenddddddddddddddddddddddd!
De dames houden ons wel in spanning zeg. Wel een raar idee dat als ik straks zelf bezig ben, jullie ook zo zitten. Hebben jullie dat ook? Zelfs mijn vriend is hiermee bezig. Hij zei gisteravond nog dat hij mijn wachtwoord van hier wilde hebben zodat hij meteen kon posten als onze dochter geboren is. De schat. Heb hem verteld dat dat dankzij ons sms-maatje-systeem niet nodig is maar ik vond het wel heel lief dat ie dat als kerel zomaar zelf bedacht had!
oehh spannend hoor allemaal! @cellie: Het is niet mijn bedoeling om de groep uit elkaar te gaan halen maar uiteindelijk zal het topic zich moeten verplaastsen en iedereen die hier is komt hier maar ik zit ook bij de juli 2006 mama's en dat is zo gezellig dat ik dacht ik maak de gfebruari mama's vast aan,,
Ik ga me aankleden en boodschapjes doen. Heb echt helemaal niets te eten en drinken in huis. Neem lekker patat mee voor mezelf. Extra vitaminepilletje en morgen weer verse groenten.
@selmama en maisy; zet hem op , dat jullie snel jullie beebje in de armen mogen houden @de wachtenden; heel veel sterkte met die laatste zware loodjes hier gaat alles zijn gangetje, Lara meldt zich 's nachts meestal 1 keertje en slaapt daarna weer verder vandaag is ze nogmaals gewogen, zit nog 15 gram onder haar geboortegewicht, dus dat is goed. het mama zijn went snel moet ik zeggen, kan me niet anders meer voorstellen, maar op dit moment is mijn wereldje nog steeds erg klein, meeste gebeurt allemaal binnenshuis. vrijdag met schoonmoeder gaan we er ff lekker op uit.....en volgende week heeft mijn man vakantie,dan kunnen we lekker met zijn drietjes leuke dingen gaan doen. groetjes Brenda
Terug wakker hier ! is er al meer nieuws over maisy en selmama, ik heb gezien dat ze er niet meer geweest zijn, ze zullen aan het echte werk begonnen zijn, hoop voor hen dat alles goed gaat. SPANNENDDDDDDDDDDDD !
Ben net terug uit het ziekenhuis, zit te eten en meteen eerst even hier spieken.. maar helaas nog geen nieuws. Ik blijf met spanning wachten! Sam in kleertjes ziet er echt uit als baby, en vandaag de volgende verassing, ze ligt nu in een echt bedje, dus geen verwarmd bedje meer, maar een ziekenhuislelijkantje hihihi. En haar nu uit bedje halen is veel makkelijker, en ook terugleggen. Zo wordt het wel leuker hoor. @Cellie, ik blijf ook hier meelezen/schrijven hoor, heb zelfs nog niet de neiging gehad om me bij de december mama's aan te melden want ik voel me zo vreselijk thuis bij jullie! Maar het is idd wel zo dat 01 maart dit topic gesloten wordt en we verder moeten in het februari mama's topic. Dus aanmaken kan denk ik geen kwaad, maar het fanatiek schrijven zal pas in maart gebeuren in dat topic. @Pendrag, ik ken dat van het tegen viezigheid kunnen voor de zwangerschap en tijdens niet meer. Ik heb dat met een van onze katten gehad, moest dus ook eventjes kortstje van af, en ondertussen werd ik misselijk en viel ik bijna flauw.. jakkes! (Normaal doet dat me helemaal niets) Tot later
Ik ben dus niet de enige die hier in spanning zit nog geen nieuws... Trouwens ik vind 07-02-07 wel een hele bijzondere datum om te bevallen
@wenniepenny & ikenkleine, ik heb het zelfde gevoel sinds 2 dagen.. opstaan en omdraaien en bed kunnen echt geweldig zeer doen! @pendrag, inderdaad straks zijn wij leuk he!