Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Brenda: fijn dat het zo goed gaat met Lara. Ach en dat kleine wereldje, dat heeft zo saampies toch ook z'n charmes wel denk ik.

@Daphne: wat gaat het snel met Sam zeg. En wat ziet ze er schattig uit met haar roze rompertje!

@Aichaatje: vandaag is zeker een mooie datum!

Pfff, dat viel vies tegen dat boodschappen doen van mij. Ten eerste liep ik in de winkel als een kip zonder kop. Ben dus vanalles vergeten. Maar het wordt ook gewoon te zwaar. Madam is toch al meer ingedaald dan ik denk volgens mij. Morgen maar eens vragen. Lopen en autorijden is echt geen pretje meer.
    Het eten viel ook tegen. Patat was nogal veel en net even te bruin. Wel opgegeten en nu kan ik dus mn broodje hamburger niet meer op. Nou ja, heb ik in ieder geval wat te zeuren!
    Positief nieuws: pony heeft de hele middag in de paddock gelopen en is nul keer ontsnapt!

2. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Bij mij was trouwens vorige week de beeb ingedaald, maar nu ook vast in het bekken.
    En of ik dat merk........me liezen doen zo'n zeer, draaien in bed en opstaan was al 'killing' maar nu helemaal!

En hier nog steeds geen aktie....potver!

3. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Zo lady's nog steeds geen nieuws, jammer.

Ik ga iig naar de bouwmarkt om een badkamer uit te zoeken..

Dus als ik jullie vanavond niet meer zie, een fijne nacht!

4. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Dat is dus precies wat ik voel sinds 2 dagen.. au au.. :oops:

@pendrag, wat fijn dat je moeite vandaag beloond werd..! geef maar door die hamburgen jammie ;)

5. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Dames, ik ben dus nu ook verliefd op de lodger..Lodger Wrapper Hearts.. wat een schatje! Ik krijg alleen de site van lodger niet meer open! Wie wil er even voor me checken, wat die kost en wat de verkooppunten zijn? :)

6. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Aichaatje: www.droomkamer.nl heeft ze online en verstuurd ze ook. De wrapper die jij noemt kost EUR 63,90.

7. erna1974

erna1974 Actief lid

18 jul 2006
    416
    0
    0
    moeder
    Wijk bij Duurstede
    Ik vindt het echt schandalig wat ze vragen voor zo'n lodger ik kan zelf ik mag rustig zeggen heel goed naaien en als je wist wat die stof kost en ik gebruik altijd goeie kwaliteits stoffen dus niet de goedkoopste en hoe simpel het gemaakt is komt de lodger op 10 euro uit dus dat is aardig verdienen maargoed zo zijn er wel meer dingen

8. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Dat klopt wel Erna. Maar als je niet kunt naaien moet je toch wat. Ik ben er in ieder geval reuzeblij mee. En als ik zie dat ik voor een bunker wel veel betaal maar er alle seizoenen wat aan heb en er 3 jaar mee kan doen, dan heb ik die EUR 90,00 er toch voor over.

9. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    He Aicha, met die wrapper heb ik ook in m'n handen gestaan. Heb uiteindelijk voor een andere gekozen, maar deze is zeker heeeeeel leuk.

10. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik ga even douchen. Hoop dat er na die tijd nieuws is van maisy en Selmama!

11. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Om 19.14u is Maisy bevallen van haar zoontje:
    Isaiah

Van harte gefeliciteerd meid! :whistle: Heel veel geluk met je kleine prins! :D

12. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Maisy: GEFELICITEERD MEID, met je knulletje!

13. erna1974

erna1974 Actief lid

18 jul 2006
    416
    0
    0
    moeder
    Wijk bij Duurstede
    heb je ook weer gelijk in pendrag ik moet ook wel zeggen dingen die je niet zelf kunt maken en ik maak ook echt niet alles zelf moet af en toe ook is goed geshopt worden niet dan en ik heb bijvoorbeeld een heel duur flessensysteem daar zweer ik bij kost aardig wat meer maar is het dubbel en dwars waard dus ik kan je heel goed begrijpen hoor en het zijn ook schattige dingen

14. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @pendrag, thanks voor de link :)

@erna, misschien kun je ze namaken en verkopen.. dat is best een goed handeltje denk ik zo 8)

@ikenkleine, welke heb jij uiteindelijk gekozen.. En welke winkel verkoopt ze? Zelfde prijs (lekkere hollandse vraag he :oops: )

Maisy gefeliciteerd met je prinsje :whistle:

15. erna1974

erna1974 Actief lid

18 jul 2006
    416
    0
    0
    moeder
    Wijk bij Duurstede
    Maisy gefeliciteerd meid met je prinsje

16. erna1974

erna1974 Actief lid

18 jul 2006
    416
    0
    0
    moeder
    Wijk bij Duurstede
    tja zou kunnen aichaatje maar zo'n typetje ben ik nou ook weer niet vindt het leuk om hele aparte dingen te maken maar dan vaak wel eenmalig
    Volgende week is het carnaval bij mijn dochter op school en ik heb een hele mooie prinsessenjurk voor haar gemaakt als je dan dat trotse bekkie ziet is zo leuk ik zal wel is een foto plaatsen kun je hem zien

17. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @erna, leuk joh! ben benieuwd naar de foto! Wat knap zeg.. (ik heb nog nooit achter een naaimachine gezeten :shame: )

18. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Maisy, van harte gefeliciteerd met je zoon!

19. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik gooi mn laptoppie aan de kant en ga languit op de bank. Dit is niet echt mijn dag. Kom misschien later nog even kijken of er nieuws is van Selmama.

Fijne avond allemaal en mocht ik niet meer langskomen: alvast lekker slapen!

20. Annelies

Annelies Niet meer actief

MAISY en MEIDEN, van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!!

Deel Deze Pagina