Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Lief dat jullie zo lief reageren op deze klaagmuts....

ga ik alleen wéér huilen.......pffffff

HORMONEN :rolleyes:

2. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    @runner: ben verslaafd aan de banners haha.. deze is toch fijner zie je aantal dagen dat je nog moet.. ik ben een tel freak..

wat fijn dat je je lekker voelt.. en dan nog hoogzwanger. Kan ik niet zeggen. Ik heb van die dagen dat ik geen fut heb meer. Maar vandaag voel ik mij ook lekker heb ik zin om het hele huis te gaan poetsen.

3. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    hahaha, nou dat hoor je mij absoluut niet zeggen:
    zin om het hele huis te gaan poetsen!
    dat hele zinnetje komt in mijn woordenboek niet voor :)
    maar jij iig veel plezier! haha.

vanmiddag zou er een vriendin langskomen met haar guppie (nu 9 weekies oud).
    ben alleen bang dat als het gaat sneeuwen dat ze weer afzegt :(
    ik verheug me echt op dit soort bezoekjes.....
    leuk he zwanger zijn?!
    zit echt elke dag meerdere keren flink te balen dat ik geen kant op kan!

zo en nu weer normaal doen,
    schouders eronder en ff lekker ontspannen een douche nemen,hihi.

4. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Ik kan mij wel voorstellen dat je het zat bent en je hormonen helemaal gek worden... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Meid hier een dikke knuffel van mij.. en mocht je je hart luchten kun je mij altijd pm..

dikke kus sweetcandie. ;)

5. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    @runner: ik ben al aan het verschuiven met mijn bankstel.. wow zie ik nu dat ik veel plaats heb in mijn woonkamer. Wil ook plaats gaan maken voor de box vandaar.

6. erna1974

erna1974 Actief lid

18 jul 2006
    416
    0
    0
    moeder
    Wijk bij Duurstede
    Nou ben door de sneeuw heen gegaan naar de vk mijn bloeddruk was keurig 115/65 hartje goed alleen nu lag hij ineens zie ik dus nu pas op de kaart cbibi en vorige keer lag hij cvast nouja maargoed ik heb ineens zo'n onwijs gek gevoel dat ik weer vet overtijd ga lopen we zullen het zien

Ik zit trouwens in het midden van het land daar zou het het ergst gaan sneeuwen maar het gaat al aardig moet ik zeggen met de sneeuw

7. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Behalve het huis waar we in wonen, hebben we ook nog steeds mijn flat. Die staat al een behoorlijke tijd in de verkoop. Heb ik na anderhalve maand weer eens de post opgehaald, wat ligt er tussen? Een mededeling dat er in december een schouw gehouden is en dat de voorkant van mijn flat (houtwerk, glaswerk, balustrade, grond en overkapping) niet schoon genoeg bevonden is. Of we dat heel snel willen doen, anders laat het bestuur van de VvE het op onze kosten doen.
    Grrrr... perfecte timing, kunnen we daar ook nog een keer aan de slag! ](*,) En wie houdt er nou in vredesnaam een schouw in december, als het het meest vieze weer is van het jaar? Doe dat dan in het voorjaar!
    Sorry hoor, ik moest even stoom afblazen over dat stelletje eikels in het bestuur... :evil: :evil:

Ik was trouwens net op tijd weer thuis, want het is hier nu ook begonnen met hard sneeuwen. Hoef ik er tenminste niet meer uit vandaag.

@DAGDAG: Aaaah, wat een prachtige foto's van Dain en trotse mama en trotse papa achter de kinderwagen! Smelt...

@Pendrag: Nog gelukt met de geboortezegels? Hopelijk is vandaag een betere dag voor je dan gisteren!

@sweetcandie: Fijn dat alles weer in orde was bij de vk, en nou maar hopen dat dit je laatste controle was!
    Leuk dat je zoontje zich zo snel al thuis voelt op school. Rustig aan doen met poetsen en je interieur verbouwen he?

@missymona: Tja, het is wel veel bijlezen als je even een dagje niet kijkt. En dan is maisy gisteren nog het grootste deel van de dag niet online geweest vanwege haar bevalling ;) .
    Fijn dat alles in orde was bij de vk en dat je bloeddruk gezakt is!

@Cellie: Kan me voorstellen dat het helemaal niet leuk is om alle juichende bevallingsverhalen te horen terwijl je zelf al over tijd loopt. Zeker omdat je het zo moeilijk hebt nu. Zeur en huil maar even flink tegen ons aan hoor, als dat een beetje oplucht (((geeft Cellie een knuffel)))
    De duimen blijven hier draaien dat het ook voor jou maar snel mag gaan gebeuren!

@maisy: Leuk dat je even een update geeft, zeker een heftige maar uiteindelijk toch snelle bevalling.
    Mooie foto's in je album van jouw eerste momenten met Isaiah! Veel sterkte met de naweeën!

@caroline27: Hopelijk zet het vandaag door bij jou, toi toi toi meid! Vk al gebeld? [-o<

@Uschel: Sterkte met de voorweeën, hopelijk duurt het wachten voor jou ook niet al te lang meer! [-o<

@morgaine: Leuk hoor, nog even swingen met de kids! Goede ontspanning! Geen last van je rug nu hopelijk?

@Judith75: Spannend, de eerste dag 'op eigen benen' als gezinnetje! Ben je blij dat de kraam weg is of vind je het jammer?
    Sterkte met de migraine, vervelend dat het direct na de zwangerschap weer terugkomt. Misschien door de hormoonschommelingen?

@Annelies: Sterkte met de pijn! Hmm da's ook niet fijn, om 'twee voor twaalf' nog even een andere vk... hopelijk is het een aardig persoon!

@runner: Nooit leuk als je bezoek, waarnaar je zo uitkijkt als je al een tijdje thuiszit, afzegt. Maar wel begrijpelijk, want er is voor vandaag een heus weeralarm afgegeven. Gisteren zou een vriendin van mij op bezoek komen, maar zij belde af omdat ze geveld was door de griep. Vond ik ook niet leuk, maar wel beter (zowel voor mij als voor haar).

Groetjes, Wendy

8. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    @erna1974: Fijn dat ook bij jou alles weer in orde was bij de vk!

Groetjes, Wendy

9. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Selmama, gefeliciteerd met jullie zoon!

@dagdag wat een heerlijke foto's.. vooral die met die knipoog ;)

@caroline27, veel succes en sterkte vandaag!

@cellie (((((hugg)))))))

@maisy, wat een mooi mannetje heb je :whistle:

@annelies ((((hugg))))

Ik moet als sinds gisteren de hele tijd p#$#pen.. Ga nu gauw kijken of de DOC er misschien is!
    Duimen jullie?
    sorry als ik in de haast iemand vergeet!

10. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Duim duim duim, dat de doc er is en dat het nu tijd is voor het Echte Werk! Veel succes en sterke!

Groetjes, Wendy

11. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    We hadden een aardige kraamverzorgster en ze deed haar werk echt SUPER! Kan niet anders zeggen. Maar toch wel fijn weer hoor zonder 'vreemde' in huis..snappie? Lekker alles rustigaan op je eigen tijd en tempo..heerlijk! We zijn nog maar net allemaal aangekleed :) ;)

Kian is bijna terug op zn geboortegewicht nu :D Kan niet wachten tot het onderstel van onze wagen er eindelijk is zodat we lekker een frisse neus kunnen halen buiten! Ik heb er wel last van hoor van dat binnen zitten.. Ben gistermiddag lekker even voor op het bankje gaan zitten en kijken naar de meiden die buiten speelden..

Die migraine dat is dus echt wel frapant he, hoe dat de hele zws kan wegblijven en daarna gewoon weer 'gezellig' terug komt vervelen :( :( :( Zal idd wel te maken hebben met hormonen.. Heb ook weer vaker mn 'hoofdpijnbril' op dan tijdens de zws..

12. spruitje

spruitje Bekend lid

16 aug 2006
    548
    0
    0
    dikke(((hug)))) Cellie, we duimen voor je dat het snel begint.

Judith, vreemd hoe het lichaam in elkaar zit, ik had dat ook bij Kimberley.
    De hel zwangerschap nergens geen last van en nog geen week na haar geboorte had ik de eerste aanval alweer te pakken. Sterket ermee!

Verder ben ik alles kwijt wat ik gelezen hem, mhh een hoofd als een zeef.

Fijne dag allemaal ;)

13. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    Ik hoop dat ik lekker thuis mag bevallen...
    Hier trouwens ook 4 verloskundige op 1 praktijk.
    En ook daar zit er 1 tussen waarvan het niet helemaal klikt,
    dus hoop dat ik die niet thuis krijg maar we zulen zien.
    Er zit nu ook een stagaire maar dat is een hele leuke meid, ze moet nog tot volgende week vrijdag en hoopt dat ze mij bevalling mag doen ze wil graag zien hoe de baby eruit ziet die ze telkens in mijn buik gevoeld heeft.

Gisteren te horen gekregen dat mijn vader zaterdag de 17 naar Nederland komt speciaal voor mij en zijn eerste kleinkind heeft hij zij vakantie vast gepland. Nu moet ik alleen nog "ff" bevallen hahaha..

@ Cellie: ((((A BIG HUG FOR YOU))))

14. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    leuk zeg dat je vader deze kant op komt!
    waar woont ie nu als ik vragen mag?
    zouden we het redden voor de 12e?
    ben bang van niet! hahaha.

aichaatje, hebben ze niet gezegt wanneer de doc weer terug is?
    vreemd hoor.
    hoop dat je 'm nu toch wel gezien hebt.

15. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    @cellie, dikke knuffel voor jou!
    Hier erg veel sneeuw nu, ben benieuwd of het fietsten naar de VK zo wel goed gaat, straks een update..

badkamer uitzoeken nog niet gelukt, er waren geen bestelformulieren voor de baden aanwezig, grrrrr... Ze hoopten dat ze vandaag binnen kwamen dus vandaag weer naar de bouwmarkt, bah.

Nou ik ga de sneeuw maar eens trotseren
    groetjes Lisette

16. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    he Cellie *HUG HUG*, kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit hoor. Jij bent nog een week verder dan ik, en ik begin t ook aardig zat te worden. Kijk ook steeds naar t lijstje en zie dat de meeste toch netjes op tijd bevallen, vrees ik dat ik er ook over heen ga. Bij het pufklasje is ook al iedereen bevallen (en netjes op tijd). Ziet er hier ook erg naar uit dat we voorbij de 10e gaan.
    Heb maar ff lekker een dip vandaag, je mag je best zielig vinden!

Maisy: da's wel een heel andere bevalling dan je gewend bent he. Maar gelukkig is je ventje er nu en kunnen jullie lekker gaan genieten. Hij ziet er erg schattig uit, ben benieuwd naar de andere foto's. Sterkte met de naweeen.

DAGDAG: ook al van die leuke foto's. Heerlijk mannetje.

Sweetcandy; ik heb je datum aangepast hoor!

Aicha: ben je al weer terug? Hou je ons op de hoogte?

Hier sneeuwt het al een tijdje, ziet er mooi uit. Ben blij dat ik de deur niet meer uit hoef.
    Zo ga nu eerst ff lekker douchen, mannetje is ook al uit z'n werk gekomen (lekker vroeg), dus gezelliger voor hem als ik niet meer in m'n pyama rond waggel.

Iedereen: sterkte met de laatste loodjes!

17. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    @ Runner: Mijn vader woont met zijn nieuwe vrouw in Frankrijk, in 2000 hebben zij saampjes nog een kleine gekregen dus dat wordt straks een hele jonge tante. Mijn ouders zijn al gescheiden sinds ik 4 jaar was, hij is altijd binnenvaartschipper geweest dus ben het inmiddels wel gewend dat ik hem niet zo vaak zie. Ook heeft hij al eerder een andere (Nederlandse) vriendin gehad waar hij nog 2 kinderen van heeft, mijn (half) zusje (21) en (half) Broertje (19) die zijn ook naar Frankrijk verhuist en hebben daar een grote kampeerboerderij. Mijn vader heeft uiteindelijk z'n schip verkocht en heeft in Frankrijk samen met zijn vrouw (een Francaise) een huis gekocht en werkt nu op een gastanker.
    Ik vind het best moeilijk dat ik ze allemaal zo weinig zie meestal maar 1x per jaar. Op zich went het wel dat je ze maar weinig ziet maar het afscheid nemen als zij of wij weer weggaan went nooit...
    Maarja Frankrijk is nou ook weer niet aan de andere kant van de wereld,
    dus ik moet niet zo zeuren.

Een heel verhaal zo .....

18. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Maisy en Selmama ; van harte gefeliciteerd met de kleintjes

19. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    @ Lisette: Je gaat nu toch niet fietsen met die sneeuw :confused:
    Ik ben net zelf voorzichtig met het hondje wezen lopen maar ik heb er al een hoop zien vallen met de fiets.

@ Ikenkleine: Veel plezier met je mannetje, gezellig dat hij nu lekker vroeg thuis is.

@ Judith: Fijn dat je het iig goed kon vinden met de kraamhulp, al kan ik me voorstellen dat je ook wel blij bent dat julie het huis weer voor jullie zelf hebben. Kian doet het echt goed zo te lezen, lekker mannetje hoor!
    Balen van die migraine, ik heb er ook heel de zwangerschap geen last van gehad maar vrees dat ik straks in mijn kraamtijd ook weer last krijg. Enig zicht op wanneer het onderstel van de kinderwagen komt ?

@ Achiaatje:Succes bij de DOC!

@ Erna:Klinkt weer prima je VK bezoek !
    Hier ligt de kleine ook nog steeds cbibi volgens mij blijft het zo tot de weeen komen.

@ Wenniepenny: Tjonge lekker dan die schouwing,
    je hebt wel ff wat anders aan je hoofd.
    Sterkte!

@ Sweetcandie: Zin om te poetsen, wat is dat voor een vreemde zin..
    Die ken ik niet! Moet zo meteen me zelf naar de keuken praten om daar de afwas van gisteren nog ff weg te werken..
    Daarna nog ff een wasje draaien en dat vind ik het wel weer genoeg :oops:

20. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Hallo, ik kom even inbreken. Ik ben een vriendin en collega van caroline27, ze smste mij net dat ze is begonnen ze heeft weeen om de 10 min. Ik heb ze even aan de telefoon gehad, en het ging nog goed ze was nog heel vrolijk. Dus ik denk dat het nog wel even duurd. Dit was alvast een up-date.

Caatje heel veel succes en je kunt het.

Deel Deze Pagina