Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    Hallo Sam, bedankt voor je update. Spannend hoor.

Gaat nu wel snel ineens met alle bevallingen, hoop dat het besmettelijk is ;)

2. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @erna, fijn dat alles goed was bij de VK!

@judith, lekker weer je eigen huis ter beschikking! Fijn dat alles goed gaat.. wel jammer van je migraine

@missymona, jij komt dus ook uit een internationale familie ;) en nee afscheid nemen went voor ons ook echt nooit! :cry:

@cellie, hoe is het nu meis!

@sweetcandie, hier ook zin om te poetsen :)

@caroline, succes!

Dames kijken jullie wel uit in de sneeuw.. hier is het super warm 8) vandaag.. kan me haast geen sneeuw voorstellen!

YES, het duimen heeft geholpen dames :D :D :D
    Ik was eindelijk bij de dokter.. ruim 2 uur wachten en het was toch druk :rolleyes:
    Nou ik ben dus van de tabletten af.. eindelijk :whistle: verder was alles goed ben in de afgelopen 2,5 week maar een kilo bij gekomen dus dat was ook netjes!
    Inprincipe hoef ik pas over 2 weken pas terug.. duhhh dan ben ik uitgerekend hoor :rolleyes: Dus we hebben afgesproken over ongeveer een week.. dan kunnen we mooi ons plannetje uitvoeren en de dag erna vertrekken! Tja af de beep moet toch eerder komen of iets dergelijks!
    De DOC schat de beep op ongeveer 3,5 kilo.. dat is netjes toch? Maar dan denk ik dat ik de tas wel om mag pakken... :whistle: maatje 44 en 46 zullen dan wel te krap zijn (of niet ervaren mama's?)

3. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @missymona: pony blijft heel goed binnen de nieuwe omheining! Hier gaat de telefoon ook mee de badkamer in.
    Fijn dat je controle weer goed was. Heb je leuke dingen gekocht bij Ikea?
    Leuk zeg, dat je vader komt!

@maisy: lekker joh, zo'n gezond dikkertje. Staat zo mooi bij baby's, die hamsterwangen. Hoe spreek je z'n naam uit, op z'n Nederlands of Engels?

@Cellie: rot hoor, weer zo slecht geslapen. Ik hoop zo dat jij als eerstvolgende bevalt! Enne, dat klaagmuts zijn valt reuzemee hoor. Als je hier al niet je hart kunt luchten, waar dan wel? En huilen is gezond, veel beter dan alles maar opproppen. Bovendien kun je lekker je hormonen de schuld geven toch?

@morgaine: dat zou inderdaad wel het ijzer kunnen zijn dat je uitplast. Misschien eens een dagje wat anders drinken, kijken of het dan verandert?

@Judith: dat is nou niet het ontzwangeren dat je wilt, migraine.

@Annelies: ook voor jou rot dat je zo slecht slaapt en ook nog veel pijn hebt. Succes bij de VK vanavond.

@runner: fijn dat je je goed voelt! Dat kan gelukkig ook als hoogzwangere.

@sweetcandie: heerlijk dat je zoontje school leuk vindt!

@wenniepenny: heerlijk zo'n berichtje over een huis waar je zelf al niet meer komt. Niets aan om daar dan nog aan het werk te moeten, zeker nu niet.

@Aichaatje: en was de dokter er? Hoop het wel voor je.

@Lisette: das frustrerend dat je nog een keer voor je badkamer weg moet. Hoe is het bij de VK gegaan? En het fietsen?

@IkenKleine: lekker zo'n middagje met je man. Geniet ervan!

@caroline: succes met je bevalling!

Ik ben weer terug uit het ziekenhuis. Man, wat een gedoe. Had om 10 uur een afspraak voor het CTG. Was er net iemand tussendoor gekomen en ze hadden voor 10 uur een dubbele afspraak staan. Het werd dus iets na elven voor ik aan de beurt was. Om kwart voor 12 naar de gyn, waar ik om 11.15 een afspraak mee had. Zitten wachten tot kwart voor 1. Hij had oproepdienst en er was vanochtend het ene spoedgeval na het andere.
    Mn bloeddruk was hetzelfde, geen eiwitten in mn urine, CTG uitstekend. Wel heb ik behoorlijk klachten. Ik moet dus nog meer rust nemen. Zaterdag weer terugkomen. Dan is ook de uitslag van het bloedprikken er, dat mocht ik ook nog even doen vandaag. Dan maandag weer een afspraak. Hij verwacht zeker niet dat ik nog 2 weken zwanger rondloop. Maar nu al inleiden vindt ie weer te vroeg omdat het mn eerste bevalling gaat worden denkt de gyn dat mn lijf nog niet rijp genoeg is voor een inleiding nu. Ik ga er stiekum nu toch een beetje vanuit dat ik volgende week ingeleid ga worden, uiterlijk die week erna. Mocht ik extra klachten krijgen dan eerder maar dan heb ik ook nog kans dat het een keizersnee wordt omdat er dan snel moet worden ingegrepen en een inleiding nog niet zoveel kans op succes heeft. Heerlijk vooruitzicht dus. Nou ja, niets aan te doen.

Ik ga nu dus braaf op bed. Kom in de loop van de dag wel weer even langs.

4. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    @ Sam:Bedankt voor de update!

@ Caroline: Zet hem op! Succes!

@ Achiaatje:Wij kunnen ons niet voorstellen dat het bij jou zo warm is ;) . Ik vindt het altijd we leuk sneeuw, dan heb je pas echt het idee dat het winter is en het landschap is dan zo moooooi.

5. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @pendrag, doe je het dan nu wel "echt" rustig aan meis!

6. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    @ Pendrag: Bah wat een lange dag is het voor jouw weer geweest in het ziekenhuis. Hoop echt voor je dat de bevalling zich spontaan aandoet en je niet ingeleid of een keizersnede hoeft.
    Sterkte met die vervelende klachten en doe maar ff lekker een tukkie!

Weltrusten!

7. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    @Caroline27: Zet hem op meid!

@Aichaatje: Wat fijn dat de dokter nu eindelijk eens aanwezig was, en dat je nu van de weeënremmers af mag!

@Pendrag: Balen dat je zo lang moest wachten in het ziekenhuis, maar wel fijn dat alles redelijk in orde was! Succes met rust nemen (ik weet dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is).

Groetjes, Wendy

8. erna1974

erna1974 Actief lid

18 jul 2006
    416
    0
    0
    moeder
    Wijk bij Duurstede
    @aichaatje ben blij dat de doc er weer was voor je altijd weer fijn als je weet hoe of wat ik ga nu ff de beloofde foto's plaatsen van de carnavalsjurk van mijn dochter ik heb ook nog een leuke foto van mijn zelf gemaakte boxkleed erbij gedaan

@pendrag rustig aan doen hoor maar kan ook begrijpen als je veel dieren hebt dat dat niet meevalt ook zij hebben verzorging nodig

@caroline succes met bevallen meid

gaat nu ff proberen fotootjes te plaatsen in mijn album

9. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    @ Erna: Echt gaaf hoor die prinsessen jurk, knap dat je dat kan!
    Boxkleed is ook erg mooi geworden!

Waar heb je trouwens dat leuke wipstoeltje vandaan?
    Ik vind hem zo lekker stoer!

10. Annelies

Annelies Niet meer actief

@pendrag, gat meis wat vervelend zeg dat lange wachten. maar gelukkig dat alles een beetje hetzelfde was gebleven! en hopelijk hoef je niet ingeleid te worden maar wordt het deze of volgende week gewoon spontaan geboren! heel veel sterkte met rustig aan doen iig!

@caronline: heel veel succes meid, en we horen het wel!

@aichaatje: gelukkig dat je eindelijk weer een dokter hebt gezien en dat alles goed was! maat je 44 en 46 lijken mij idd een beetje te krap...

@erna, zo mooie jurk hoor! ik wou dat ik zo handig was met de naaimachine. ga je straks ook veel babykleertjes zelf maken?

11. erna1974

erna1974 Actief lid

18 jul 2006
    416
    0
    0
    moeder
    Wijk bij Duurstede
    @missymona die heb ik in de aktie gekocht bij V&D toen waren alle wipstoeltjes voor de helft alleen hebben ze bij mij een foutje gemaakt want hij was 39 euro en toen ik ging betalen vroeg ze 10 euro dus deed ze nog een keer de helft vondt ik niet erg natuurlijk

12. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Mannetje is thuis....dat scheelt wel....een stukje gezelschap....

13. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    jeetje pendrag, je hebt er al wel een lange dag opzitten zo!
    balen dat je zolang moest wachten.
    ik ga voor je meeduimen dat de bevalling uitzichzelf begint...

aichaatje, jij ook al zo lang moeten wachten!
    daar gaat de helft van je dag.
    geniet maar van het zonnetje,
    dan doen wij dat van het uitzicht hier!

erna, gaaf hoor dat je dat zelf allemaal kunt!
    ben wel eens met mijn moeder meegeweest naar naailessen.
    heb 1 broek in elkaar gezet en vervolgens nooit aangetrokken, haha.
    zo geweldig ziet het eruit, maar niet heus!

cellie, lekker hoor dat je mannetje weer thuis is.
    toch weer wat aanspraak :)
    mijnes was om 13.25 alweer thuis,
    hebben een lekkere boswandeling erop zitten.
    gelukkig waren we weer thuis voordat het ging dooien dit keer.

sam, bedankt voor je update!

missymona, dus jullie hebben ook een goedkoop vakantieadresje?
    waar verblijft je vader dan als hij hier is,
    en neemt hij vrouw en dochter ook mee?
    (als ik teveel vraag moet je dat zeggen hoor!)

lisette, hoe was het bij de VK?
    nog heelhuids aangekomen?

14. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    Maisy ..hartelijk gefeliciteerd met je mooie prinsje ..mooie foto`s staan in je album ...geniet van hem

Selmama heel hartelijk gefeliciteerd met jullie kleintje ..eindelijk geboren ..geniet ervan :D :D :D

15. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    goh kom je ook bijna een dag niet op het forum ...en zo maar 2 mama geworden ...vet cool ... :D :D

voor alle andere meiden de laatste loodjes ..zet um op !

16. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Zo dames daar ben ik weer.

Fietsen naar VK was goed te doen, maar ik zat toch wel gespannen op de fiets hoor..
    Update van de VK: bloeddruk prima, hartje prima, gewicht kindje prima
    maar...... Vorige week zat kindje nog met hoofd vast in bekken maar nu is ie weer boven mijn bekken gaan liggen, gewoon helemaal niet meer ingedaald, eigewijze beeb. We helemaal met zijn hoofd op de goede plek maar moet wel meteen bellen als mijn vliezen breken, ach...

Is hier buiten trouwens nog steeds prachtig wit, geniet er toch wel van hoor!

groetjes Liset

17. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    Je vraag niet teveel maar je krijgt wel een lang antwoord ;)

Yep 2 vakantieadressen 1 bij mijn zus en broer, en 1 bij mijn andere zusje en mijn vader.
    Mijn vader komt alleen met het vliegtuig en verblijft bij 1 van zijn zussen, er zit er 1 in Noorwijkerhout (noord-holland) en 1 in Maasbracht (limburg) die genoeg slaapplek hebben.Onze logeerkamer is omgetoverd tot babykamer, en de andere kamer is nog rommelkamer dus beiden niet geschikt voor logé's. Zijn vrouw die heeft ook nog een dochter uit een vorig huwelijk das dus mijn stiefzusje (12) en mijn kleine zusje komen een week later met de auto naar Nederland eerst rijden die nog langs mijn andere zus in Frankrijk om haar op te pikken, mijn broer kan helaas niet (erg druk met school en zijn vriendinnetje hihi).
    Echt zo lief dat ze allemaal voor mij naar Nederland komen,
    maarja ik ben dan ook de oudste en de eerste die voor een kleinkind zorgt aan mijn vaderskant.

Was dus ooit enigskind maar mijn vader heeft daar ff verandering in gebracht en nu heb ik dus 2 zussen, 1 broer en een stiefzus.
    Echt leuk hoor :)

18. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Goedenavond dames,

Nou ik heb de hele woonkamer omgegooid en het ziet er veel gezelliger uit. .....

Mijn zus heeft wel geholpen gelukkig.. maar even goed zwaar. Hele huis gezogen. Nu is mijn auto komt er komt rook uit.. En weet ik niet hoe ik morgen mijn zoontje naar school moet brengen. Is wel een stukje lopen naar school..

19. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Heb ik weer.. mijn auto.. moeten wij een ander gaan kopen nu..

20. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    @ Lisette: Pfff je hebt echt lef om (zwanger) met dit weer nog te gaan fietsen :rolleyes: , gelukkig is alles goed gegaan.

Ik ben ooit zo ontiegelijk hard op mijn bek gegaan
    met de fiets toen het glad was,
    dat ik toen heb gezworen nooit meer met zulk weer te gaan fietsen.

Blijkbaar heeft de baby na het zien/horen/ruiken van de sneeuw zoiets van ik blijf nog ff binnen en dan ligt het natuurlijk niet echt fijn zo met het koppie vast in de bekken.

Deel Deze Pagina