Februari 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by fredje8, May 31, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

Jul 14, 2006
    2,797
    0
    0
    Egypte
    @missymona, ik had nooit gedacht de sneeuw te missen.. totdat ik net foto's uit NL kreeg.. heb toch zin om te sleeen!

@annelies, als maatje 44/46 te krap zijn.. dan heb ik toch mooi een reden om de tas voor de 100ste keer om te pakken ha ha! ;)

@erna, wat goed gedaan zeg! Je dochtertje zal wel helemaal trots zijn!

@lissete, fijn dat alles goed was bij de VK.. op de fiets.. jij durft!

@sweetcandie, balen van je auto!

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Dank voor jullie goede wensen.

@erna: mooi hoor, vooral de prinsessejurk, echt prachtig.

@cellie: fijn dat je man thuis is, scheelt altijd enorm als je je niet lekker voelt dat je goed gezelschap hebt.

@sweetcandie: das ellende, nu tijd en energie aan een auto te moeten besteden. En geld natuurlijk. Mooi sjips zeg.

@lisette: fijn dat de controle weer goed was.

Ik heb lekker geslapen maar ben met behoorlijke hoofdpijn wakker geworden. Net een paracetamol genomen. Nu even afwachten of die helpt, anders moet ik het ziekenhuis gaan bellen.
    Zo ellendig had ik me de laatste loodjes niet voorgesteld. Bah, al dat medische gedoe!

3. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

Jul 14, 2006
    2,797
    0
    0
    Egypte
    @pendrag, fijn dat je lekker hebt geslapen, ik hoop dat je hoofdpijn zo af zakt.. hoop dat het komt omdat je misschien te vast hebt geslapen?

4. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

Feb 21, 2006
    1,439
    1
    0
    Delft
    Die zelfgemaakte jurk is echt supermooi!

5. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

Jul 22, 2005
    3,329
    0
    0
    Was ik net aan het strijken, onder andere wat babykleertjes, en ondertussen een beetje aan het mijmeren over de eerste kennismaking met ons kindje volgende week. Begon ik me daar toch ineens te huilen. Kon bijna niet meer stoppen, er kwam een heel pakje papieren zakdoekjes aan te pas voordat de tranen gedroogd waren. Volgens mij kan ik maandag ook alleen nog maar huilen, huilen en huilen als ons kindje eenmaal veilig op de wereld is gezet.
    Hebben jullie ook van die emo-momenten?

@erna1974: Leuke foto's, wat ben jij handig zeg! Zelf een prinsessenjurk en een boxkleed maken is aan mij niet echt besteed.

@Cellie: Fijn dat je mannetje er weer is, ben je tenminste niet zo heel alleen meer. Kop op meid!

@Lisette28: Inderdaad een eigenwijsje, jullie kindje! Een beetje papa en mama voor de gek houden, tsss... :rolleyes:

@missymona: Leuk hoor, dat de familie volgende week overkomt! Zeg even tegen je kleintje dat het wel zorgt dat het geboren is voor die tijd!

@sweetcandie: Bezig bijtje, jij bent lekker bezig zeg! Balen dat je auto stuk is!

@Aichaatje: Zijn de maten in Egypte wel hetzelfde als in Nederland? Want volgens mij zijn hier de maatjes 44/46 voor prematuurtjes (ik meen dat Sam van Daphne78 nu maatje 44 paste), en beginnen de 'standaardmaatjes' hier bij 50/56.

@ Pendrag: Sterkte met de hoofdpijn!
    Groetjes, Wendy

6. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

Jul 14, 2006
    2,797
    0
    0
    Egypte
    @wennypenny (((hugg))) ja hier ook van die momenten hoor.. lekker laten gaan die geluks tranen!
    De maten zijn nl'se 44- 46 die had ik van mn mams! zal wel te krap zijn dan met 3,5 kilo toch?

7. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

Jul 22, 2005
    3,329
    0
    0
    Ja, ik gok dat je dan eerder maat 50 nodig hebt. Maar ikweet het niet zeker, moet het volgende week ook nog maar zien welke maat ons kindje heeft.

Groetjes, Wendy

8. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

Mar 23, 2006
    975
    0
    16
    Meiden: news flash!
    Half uurtje geleden zijn m'n vliezen gebroken (erg rare gebeurtenis zoiets).
    Net de verloskundige gebeld en die komt straks even kijken. Er gebeurd verder nog niets, maar ze komt even langs zodat we 'rustig' de nacht in kunnen.

Nu dus wachten op wat komen gaat! Spannend he

9. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Meid wat spannend! Ben benieuwd hoe het vervolg er voor jou uitziet. Wel schoon vruchtwater?

Heel veel succes met je bevalling!

10. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

Jul 22, 2005
    3,329
    0
    0
    @IkenKleine: Spannend meid, hopelijk laat jullie kindje nu echt niet lang meer op zich wachten! Toi toi toi!

Groetjes, Wendy

11. erna1974

erna1974 Actief lid

Jul 18, 2006
    416
    0
    0
    moeder
    Wijk bij Duurstede
    @ikenkleine sterkte meid komende nacht

12. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

Jul 22, 2005
    3,329
    0
    0
    Nog geen nieuws van Caroline27? Zij had geloof ik ook geen sms-maatje, dus het wordt afwachten totdat ze zich weer meldt denk ik.

Groetjes, Wendy

13. spruitje

spruitje Bekend lid

Aug 16, 2006
    548
    0
    0
    @ Aichaatje, maatje 50 en 56 zal jou baby beter passen hoor.

Ik heb een aantal weken geleden een pakje maatje 44 gekocht voor de baby van een vriendin. Ze woog toen 2250 gr en heeft het maar heel even kunnen dragen.
    Kimberley woog 2800gr bij de geboorte en maatje 50 was een heel klein beetje te groot. JAJA voor de 100ste keer je tasje opnieuw inpakken :)

@ Wenniepenny, is helemaal niet erg dat je net hebt moeten huilen ;)
    Lijkt me ook erg spannend worden nu voor jou/ jullie te weten dat je over 4 dagen de baby in je armen kunt sluiten.

@ Erna, wat een mooie jurk zeg. Je dochter zal de trots wel uitstralen.

@ Pendrag, wel echt je rust nemen nu he?

@ Missymona, wat leuk dat iedereen naar jou toe komt. Is echt wel lief.

@ Lisette, jij durft echt, zeg, op de fiets.
    En jammer dat jullie de badkamer nog niet hebben kunnen bestellen.

@ Maisy, wat een heerlijk kereltje, ben benieuwd naar de andere foto's.
    Hoop dat je nu geen last meer hebt van de naweeën, en hoe reageren de meiden op de kleine prins :(:

@ Cellie, fijn dat je man zo vroeg thuis is gekomen, Gaat het weer een beetje.

Zo nu weet ik niet meer wie ik vergeten ben :rolleyes:

Ik heb al de heledag echt gerommel in de buik en vanochtend zelfs wat roze afscheiding :oops: Voel me vandaag heel onrustig en zie wel waar het strand.
    ;)

14. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

Jul 14, 2006
    2,797
    0
    0
    Egypte
    @ikenkleine! SPANNEND heel heel veel succes :whistle:

15. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    @Aicha, ik denk dat die kleertjes idd te klein zullen zijn bij 3,5 kilo. Sam is nu rond de 2100 gram en zij past nu zo'n beetje in 44 (42 kan ook nog).

@Pendrag, hoop dat die paracetamol heeft geholpen, ziekenhuis is niets!

16. spruitje

spruitje Bekend lid

Aug 16, 2006
    548
    0
    0

Heel veel sterkte meid :) :) SPANNENDDDDD

17. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

Jul 14, 2006
    2,797
    0
    0
    Egypte
    @spruitje.. roze afscheiding.. gerommel.. ben jij vandaag ook aan de beurt? ;)

Iedereen bedankt voor de maat adviezen! ik ga fijn weer opnieuw pakken :)

18. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

Jul 22, 2005
    3,329
    0
    0
    @spruitje: Sterkte met het gerommel, hopelijk zet het door!

Groetjes, Wendy

19. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    @Spruitje: ook voor jou spannend zeg. Het gaat maar vlot met de meeste februarimama's.

Bij deze een hele dikke knuffel voor Cellie! Hou moed meid.

20. erna1974

erna1974 Actief lid

Jul 18, 2006
    416
    0
    0
    moeder
    Wijk bij Duurstede
    @wenniepenny ik had hier net ook even de nodige tranen zomaar ineens hormonen ook he ;)

Share This Page