Ik ben ook benieuwd hoor. Iedere bevalling is anders en dit is voor mij nieuw. Ik hou jullie iig op de hoogte, mocht er nog verandering in komen. Wat ik wel grappig vind is dat ik er niets over zeg waar Kimberley bij is en ze vanmiddag spontaan vroeg om bij mijn ouders te gaan slapen. Dus als het doorzet hoeven we haar niet meer naar opa en oma te brengen. Ik ga nu even dweilen hahah waar ik zin in heb he
@erna1974: hier meid, jij ook een dikke knuffel (((HUG voor Erna)))! @spruitje: Zou Kimberley iets aanvoelen misschien? Groetjes, Wendy
He spruitje, zou je dat dweilen niet laten zitten? Straks breken je vliezen en kun je weer opnieuw beginnen met dweilen! Groetjes, Wendy
@pendrag op zn nederlands, dus iesaaja Jullie kletsen teveel haha, ik kom amper vooruit ik heb mijn stuitje gekneusd ofzo, doet zo verrekte zeer zeg en de naweeeen zijn ook niet tof, isaiah heeft nog niet gepoept en daar zijn wat zorgen over, als wetemperaturen zit er wel wat op het puntje het zit er wel, alleen w8en tot het komt verder doet ie het prima, bv gaat ook lekker @ikenkleine, zet hem op meid!
Whoehoe, spannend zeg... Lijkt mij ook een hele rare gewaarwording het breken van de vliezen... Wie is jouw sms maatje, weten we wie we lastig moeten vallen met vragen of ze al wat gehoord heeft hahaha... Succes meid, ik duim voor je dat je een voorspoedige bevalling krijgt !
@ Spruitje: hopelijk zet het voor jouw ook door, kan best dat je dochter het aanvoelt , daar zijn kinderen extra gevoelig voor zeggen ze.. Wish you luck!
@maisy, fijn dat het goed gaat.. hoop dat je stuitje snel beter voelt en dat de kleine een drolletje draait! @missymona, ik ben het sms maatje van ikenkleine! Spannend he!
@maisy: mooie foto hoor. Ik ben het wel met Cellie eens: lekker samen hier blijven posten tot iedereen bevallen is en dan met z'n allen over naar het nieuwe topic.
Ik post ook egwoon nog mee hier hoor Lees zoveel mogelijk nog mee want het schiet al aardig op he hier!
Ja, het gaat hier lekker voor de meesten! Volgens mij gaat het bij de februarimama's sneller dan bij de januarimama's. Maar we hebben nog wat mama's te gaan natuurlijk.
IkenKleine: spannend hoor! Inderdaad heel vreemd gevoel als je vliezen breken! Zet hem op, we denken aan je! Maisy: wat een ontzettend lief en mooi prinsje heb je! Hoe gaat het verder met je, behalve de lichamelijke ongemakken? Aichaatje: tja, maatje 44 is echt wel te klein denk ik met 3,5 kilo. Dain woog dat ongeveer bij geboorte en past perfect in maat 50. Maar ja, er zit natuurlijk ook nog verschil in de ene maat 50 en de andere. Ik zou als ik jou was een aantal verschillende maatjes inpakken, is toch leuk! Wenniepenny: gek hè, dat je zomaar ineens kan huilen als je over de dingen nadenkt die komen gaan! Ik kan het me goed voorstellen, het is gewoon hartstikke spannend allemaal! Gooi die tranen er maar lekker uit, lucht toch altijd op! Erna: ook tranen bij jou? Zit je er even doorheen, of kan je gewoon niet wachten tot de kleine er is? Ik zal je morgen even bellen, kunnen we gezellig bijkletsen! Spruitje: hoe gaat het verder met het gerommel in je buik? Ik heb alles gelezen, maar ben ook weer stukjes vergeten om op te reageren: sorry dames! Vandaag echt niet veel gedaan, maar wel weer heerlijk naar buiten geweest met Dain in de kinderwagen. We houden allebei heel erg van sneeuw dus het was heerlijk om als kersvers gezinnetje lekker in de kraak sneeuw te lopen. Normaalgesproken gaan we altijd in februari op wintersportvakantie. Dit jaar ging dat natuurlijk niet lukken (helaas...), maar de vakantie voor volgend jaar is al weer geboekt. En Dain gaat natuurlijk mee! Ben nu al benieuwd hoe dat zal zijn.... Iedereen die nog moet bevallen: hebben jullie er al over nagedacht hoe je het gaat doen met alle kraamvisite? Fijne avond allemaal! Liefs, DAGDAG
Zakt redelijk af missymona. Was begin van de avond erger en toen was ik ook draaierig. Nu voel ik me weer veel beter. Junior is wel wat aan de rustige kant. Maar ja, ze daalt ook wat dus daar kan het ook van komen. Ze beweegt gelukkig wel maar niet zoveel. Toch wel fijn dat je dan net een CTG gehad hebt dat er goed uitzag. Stelt wel wat gerust.