Asjuh: heerlijke foto van Fleur! Maisy: het doet toch veel met je zo'n bevalling! Ondanks dat het je vijfde kindje is, weet je toch nooit hoe het zal gaan. Het is inderdaad wat je schrijft, het is nog maar zo kort geleden... Missymona: het is wel goed om vantevoren over visite na te denken. Net zoals je schrijft: heeft iemand niet gebeld en heb je op dat moment er geen zin in: echt zeggen en ze komen maar een andere keer! Wij hebben het één keer "toegestaan", maar de volgende keer zou ik ze er gewoon uitzetten! Pendrag: de meeste mensen bellen vaak wel, gelukkig! Hoe je na de bevalling op visite reageert kan je nu echt nog niet inschatten. Wel verstandig om in het begin lekker met z'n drieën te gaan genieten! Wij hebben eigenlijk bewust nog maar heel weinig bezoek gehad en vinden het heerlijk zo! We organiseren voor mijn man z'n ooms en tantes straks een dag zodat ze Dain allemaal kunnen zien. Voor mijn familie willen we het ook zo proberen. Succes morgen met de uitslag trouwens! Sam: bedankt voor de update en Caroline: zet hem op! Liefs, DAGDAG
spannend hoor liefje! nog ruim een week om daarover na te denken. hier nog zo'n zenuwenpees rondlopen! zodra hij naar zijn werk gaat en weer thuis komt, is het eerste wat hij vraagt of ik al 'wat' voel. heerlijk die mannen!
Idd nog een dikke week, ik zal zien hoe ik me voel en dan de beslissing nemen, ik zou ook graag mijn ventje in mijn armen houden, maar hoe langer in de baarmoeder hoe beter zeggen ze altijd he. maar ja in een week kan er veel gebeuren he en dat weet mijn gyneacoloog ook hoor.
@ Runner:Misschien kun je wat krampen overnemen van Caroline, arme meid is alweer zo'n tijd bezig. Nee hoor, stomme opmerking van mij... Wens je alleen krampen toe die ervoor zorgen dat het kleintje in je buik eruit komt! @ Annelies: Heey goed joh dat jouw bloeddruk ook weer iets is gezakt... Misschien is het wel een teken dat we er nu helemaal klaar voor zijn @ Liefje: Fijn dat alles goed was, de meeste kindjes groeien volgens mij niet zo hard meer de laatste 2 weken,placenta geeft ook niet zoveel voeding meer heb ik ergens gelezen. Zolang de Gyn het niet verontrustend vind is het wel oké.. Hij heeft je wel voor een moeilijke keuze gezet, wel of niet inleiden... Hmmm weet niet wat ik zal kiezen...
@liefje Ons knulletje is ook aan de kleine kant noemen ze een groeiachterstand maar tja mijn dochter was nog kleiner dan dat ze nu ongeveer schatten van deze kleine en inderdaad hoe langer het zit hoe meer het nog aankomt en echt je rust nemen daar groeien ze het meest van
Idd wat een dilemma he, maar de gyneacoloog die mijn gyneacoloog vervangt is niet van de vriendelijkste en komt nogal bruut over, terwijl mijn dokter heel kalm en zachtaardig is. wee o wee wat een beslissing dat een mens moeten nemen he. Ik zei nog moet je dan in verlof gaan hahahahahaha
@ Dagdag:Vooral de eerste 2 dagen dat mijn mannetje er ook is wil ik lekker met zijn 3en genieten... Al zijn mijn ouders wel welkom natuurlijk, schoonmoeders kan mooi wachten tot ze een kaartje krijgt, vriend heeft geen zin om haar te bellen aangezien ze nu ook zo weinig met ons meeleeft. Mijn ouders bellen echt elke week om te vragen hoe het gaat en mijn vader heeft zelf vakantie genomen en komt vanuit Frankrijk met het vliegtuig om zijn eerste kleinkind te kunnen zien ..
Ik ga hier eens naar mijn bedje, het zit hier vanbinnen zo te rommelen en heb weer zoveel pijn aan mijn rug en bovenbenen. Tot morgen iedereen en veel succes aan die die aan het zware werk begonnen zijn
@ikenkleine: spannend @maisy: coole foto, lekker mannetje hoor, neem jij maar lekker de rust om een beetje bij te komen hoor. @Asjuh: Wat een schatje zeg, doe mij er ook maar zo een! Ik ga maar eens proberen om te slapen, morgenochtend lekker croissantjes, heb er nu al zin in mmmmmm! iedereen een lekkere nachtrust of natuurlijk een makkelijke bevalling toegewenst voor vannacht (((hug))) Lisette
Zo, dat was lekker douchen. Ben echt behoorlijk opgeknapt. Toch raar hoor. Het ene moment vrij veel klachten, het andere moment voel ik me een stuk beter. Kan er niet achter komen waar dat door komt. Nou ja, ik geniet er maar gewoon van dat ik me weer wat beter voel. Heb even een wasje doorgedraaid en opgevouwen maar doe verder braaf niets! Lekker slapen allemaal en wie weet zijn er morgen weer nieuwe baby's!
@ Wenniepenny en Missymona, Kimberley is de laatse paar dagen wel ontzettend aanhankelijk, ze wilde alleen maar bij me zijn, dus wie weet voelt ze iets aan. @ Maisy, wat een pracht kereltje @ Asjuh, ohhhh wat ziet dat lief uit! @ Pendrag, gelukkig dat je hoofdpijn wat is afgezekt. En morgen veel succes met de uitslag van je man. @ Cindy, lief van je dat je ons op de hoogte houdt over Caroline. Wens haar maar veel sterkte! Nou hier is het nog steeds het zelfde, ik ga nu naar bed. Tot Morgen
Ook vanuit een groen/wit Friesland een goedemorgen voor alle dames! Spannend hoor, maar nog geen nieuws zie ik. Ben erg benieuwd hoe het met IkenKleine en Caroline is. Hier begint de dag redelijk goed. Wel hoofdpijn maar die is niet erger geworden. Straks naar het ziekenhuis voor de uitslag. Hoop dat ik gelijk krijg en er niets aan de hand is. Tot vanmiddag.
Hier weer eens redelijk geslapen, dus dat is wel fijn natuurlijk. Maar nog geen actie te bekennen verders, helaas!
@maisy: Isaiah is een prachtig ventje! Hopelijk maakt hij snel zijn eerste luier vol! Sterkte met de naweeën en de andere ongemakken na de bevalling! @DAGDAG: Leuk hoor, met zijn drietjes in de sneeuw! En wat een prettig vooruitzicht dat de volgende wintersportvakantie alweer geboekt is. Kraamvisite? Nee, heb ik helemaal niet over nagedacht. We hebben iig op ons kaartje de gebruikelijke tekst staan ('Wij rusten tussen... ' en dat de mensen eerst even moeten bellen voordat ze langs komen). We zien wel wie er bellen en wanneer ze willen langskomen. @asjuh: Wat een schattige foto van Fleur in de bademmer! @Pendrag: Spannend hoor, dat 'ongesteldheidsgevoel'. Hopelijk betekent het dat jullie meisje eraan komt! Sterkte met de hoofdpijn! @sam: Bedankt voor de update over Caroline. Het wordt wel een lang verhaal voor haar zeg, ik hoop dat er nu intussen een beetje vooruitgang in zit. @Annelies: Mooie bloeddruk en urine-uitslag! Fijn, hopelijk blijft nu de rust een beetje in de tent. @liefje: Fijn dat alles goed was op de echo, afgezien van de grootte van jullie ventje! En het is duidelijk dat er al wat gebeurt in jouw lichaam. Hopelijk duurt het ook voor jou nu niet te lang meer. Succes met het nemen van een beslissing over wel of niet inleiden! @missymona: Ik kon een glimlach om het feit dat je runner 'de krampen toewenst' niet onderdrukken . Normaalgesproken is 'Krijg toch de krampen' niet zo vriendelijk bedoeld. Wel een leuke woordspeling zo aan het eind van een zwangerschap @Cellie: Fijn dat je redelijk hebt geslapen vannacht. Zeg beebje van Cellie, wordt het niet eens tijd? Groetjes, Wendy