Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    aan alle mama's
    van harte gefeliciteerd
    gaat snel zo :D

@Cellie; ik hoop voor jou dat je nu ook snel aan de beurt bent, vind het best wel sneu voor je dat je iedereen voor ziet gaan
    hele dikke knuffel voor je

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @missymona: het is precies zoals jij zegt: we gaan eerst lekker genieten van ons kersverse gezinnetje straks. Dan beslissen of we voor een tweede gaan (moet er nu echt niet aan denken!) en wanneer Ron dan de behandeling zal gaan starten. Gelukkig hebben we genoeg tijd om te kiezen wat we zelf willen zonder dat dat ten koste gaat van zijn gezondheid.

@spruitje: meid, wat een snelle bevalling! Daar doe ik het voor. Vooral het persen doe jij echt super zeg, wat een tempo. Geniet lekker van je dochter, ik ben erg benieuwd naar foto's!

Nou, zoals jullie aan het tijdstip van posten kunnen zien, kan ik dus niet slapen. Ben al bijna anderhalf uur klaarwakker. Sterker, heb de hele nacht nog niet geslapen. Kon wel eindelijk de mail van mn werk openen dus heb die even flink bijgewerkt. 250 mailtjes gedelete. Dat kan helpen. Er waren er een paar bij waar ik eigenlijk wat mee moest doen. Die heb ik keurig geantwoord dat ze een andere oplossing moeten zoeken omdat ik niet voor niets met verlof ben. En vervolgens hup de prullebak in. Ik ga nu echt niets meer doen hoor. Vanaf juni ben ik weer beschikbaar!

Zit nu te twijfelen of ik een boek zal pakken (maar welk, heb niets meer ongelezen liggen) of nog een poging zal doen om te gaan slapen. Ben wel moe maar heb ook het gevoel dat ik vanalles moet doen. Opruimen enzo. Als dat geen irritante nesteldrang is, om half 4 's nachts!

3. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Klote dan niet slapen hé Pendrag, weet er alles van.....maar al 2 nachten redelijk geslapen nu! Joepie.

Zou dat iets betekenen? :rolleyes:
    Is mijn lichaam zich aan het voorbereiden? :rolleyes:

Hoe dan ook, nu al 6 dagen over tijd en idd een heleboel baby's zijn me voorbij gegaan, lief dat je aan me denkt brenda!

In iedergeval allemaal van harte gefeliciteerd met al die baby's gisteren,
    jeetje gaat echt hard ineens, zag ook het lijstje nog ergens voor bij komen, staat wel zielig dat gat in die lijst van mij, dan nog 2 gaten.....maar nog na mij en niet actief op het forum....tja...

Nou zometeen maar even de weekendboodschappen gaan doen en verders totaal geen plannen....maarja hoe kan je nou in deze toestand plannen maken......pffffff

Tot latersss allemaal.

XXX

4. liefje

liefje Actief lid

12 okt 2005
    404
    0
    0
    verpleegkundige
    willebroek
    Goedemorgen iedereen !

Heel ambetant hoor Pendrag dat je niet kan slapen, hopelijk krijg je tijdens de dag wat rust.

5. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Hallo dames. Na een korte nacht ben ik er ook al weer. Voel me niet eens zo beroerd qua slaapgebrek. Heb toch wel last van spanning denk ik. Of ik straks naar huis mag en wanneer ik ga bevallen. En hoe.

Gelukkig heb ik wel de mazzel dat als ik overdag moe word, ik lekker mn bed in kan. Zelfs op doktersadvies! Zo kan ik toch de rust pakken die ik nodig heb.

Wat jammer Cellie dat het bij jou nog steeds rustig is. Ik kan me voorstellen dat je flink baalt als je het februarilijstje weer ziet. Nog hooguit een week, dan is je kleine er! Hoop dat je het nog even goed volhoudt en dat je kleine z.s.m. komt!

Mn vriend is ook half wakker hoor. Ik lag net op bed te bedenken wat ik voor ontbijt zou nemen: brinta of brood. Brood was nog bevroren, makkelijke keuze dus. Net toen ik dat bedacht zei hij: heb je ook melk. Ik zei: ja, nog wel 2 liter. Hij: huh? Hoe weet je dat? Ik: nou, die heb ik eergisteren gekocht. Hij: nee joh, ik bedoel in je t**ten!
    De grapjas. Soms lijkt het wel of ie voor het eerst vader wordt.

6. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    YES, het is gelukt! Ik heb geboortezegels besteld. Ineens kon ik ze vinden op de site van TNT Post. Als je zoekt op geboorte of uit hun selectie geboortezegels kiest krijg je niets. Maar goed, het is gelukt. Ik heb 50 geboortezegels besteld, de rest krijgt liefdeszegels. Ook leuk toch? Weer iets afgehandeld. Hoop vandaag of maandag definitieve proefdruk te krijgen en laat de kleine meid dan maar komen!

Ik ga me nu klaarmaken voor het ziekenhuis. Hoop aan de ene kant vanmiddag een update te kunnen plaatsen. Aan de andere kant begin ik ook te hopen dat ze me houden en gaan inleiden. Klachten worden niet minder en dat geeft toch stress. Jullie horen vandaag meer!

7. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    spannend hoor pendrag,
    heel veel succes in het ZH!

ik heb geloof ik net zo'n beroerde nacht erop zitten als jij!
    van 3 tot 7 wakker gelegen en om 8.30 zat ik al met m'n gat in bad!
    de beeb ben ik ook opeens 'kwijt'.
    ligt niet meer met z'n ruggetje links en z'n pootjes rechts.
    rug ligt nu rechts en z'n voetjes ben ik kwijt!
    wel een hoop pijn in m'n bekken en schaambotje nu.
    hoop dat hij het ook niet lekker vind liggen en snel weer in 'normale' positie gaat liggen!
    of dat ie er heeeeel snel uitkomt!
    maar dat zal wel niet, haha!

cellie wel lekker hoor dat jij nu aan je rust toe komt.
    ik help mee hopen dat je lichaam zich idd aan het voorbereiden op een snelle bevalling!

8. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Oh ja, is ook héél herkenbaar Aichaatje! :rolleyes:

Ja, ook al ben ik na de 16e weer thuis en mama, ik wil natuurlijk wel precies weten hoe het met jullie zit en degenen die nog niet zijn bevallen steunen bij de laatste loodjes. Dus ik blijf hier ook gewoon gezellig meelezen tot de laatste februari-mama is bevallen!

@spruitje: Mooie bevalling hoor, inderdaad snel gegaan!

@Pendrag: Wat een lolbroek, die vriend van jou! Ach, mannen blijven altijd een beetje kind, zegt men wel eens. ;)
    Veel succes in het ziekenhuis, we wachten vol spanning op nader bericht!

@runner: Ik kon mijn draai ook niet vinden in bed vannacht, dus ik lag vanmorgen al om 7.30 uur in bad. Lekker hoor! Beeb alweer gevonden ;) ? Misschien wat meer ingedaald?

Groetjes, Wendy

9. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    spruitje:

Gefeliciteerd met jullie dochter Britney!

@Pendrag: Suc6 meid!

10. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    Hier redelijk geslapen, ging wel pas om een uur of 1 naar mijn bedje en ben om 4 uur er weer ff uitgegaan en daarna weer verder geslapen tot half 11.

@ Pendrag: :rolleyes: Klinkt als een beroerde nacht voor jouw, hopelijk kun je vanmiddag je rust nemen. Heeel veel sterkte in het ziekenhuis.

@ Spruitje: Snelle bevalling geweest voor jouw, geniet maar lekker van je kleine meid.

@ Runner:Zo te horen is je beeb nu ingedaald, hoop voor je dat het nu niet lang meer duurt.

@ Cellie:Duim voor je dat het voor jouw ook snel gaat beginnen, kan me voorstellen dat het zien van het feb lijstje erg frustrerend is.

Tot laters!

11. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    hallo dames,

Hoe is het verder. Met mij gaat het wel goed. IK heb lekker geslapen tot een uur of 11.. alleen baal ik dat mijn auto kapot is. Ik kan niet eens naar de stad en ik mag niet te voet gaan of met de bus alleen van mijn familie die vermoorden mij..

maar ja dat wordt dit weekend thuis blijven dan .

12. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Ik sluit me aan bij het clubje nachtbrakers :rolleyes: Ik ging om 2uur naar bed en was om 3 uur weer op! Van 3 tot 7 wakker en toch weer in geslapen.. Vanmorgen als een zoutzak voor de DVDspeler gehangen.. en wou stiekem dat het al weer bedtijd was.. maar ja ook al was het dat.. slapen is er geloof ik niet meer bij ;)

@spruitje, klinkt als een super bevalling!

@cellie, ik hoop dat dit jouw dag wordt meis.. volgens mij is het zwaar irritant als iedereen je voor gaat ;)

@pendrag, jij ook al zon irritante nacht dus.. het enige waar het goed voor is dat je dingen gaat doen die anders blijven liggen ;) Zoals je mailbox.. Hoop dat ze je goed nieuws geven in het ziekenhuis.. misschien ben je al wel mama terwijl ik dit typ :)

@runner.. hey jij ook van 3 tot 7.. was gezellig bij me komen zitten.. koffiedrinken ofzo ;) Heb je je beep alweer gevonden? Volgens mij is die nog verder gedaalt als ik je zo hoor!

@wendy, tis maar goed dat je een bad hebt! Jij dus ook geen lekkere nacht?

@missymona, fijn dat jij wel wat beter slaapt!

@sweetcandie.. chips hey van je auto.. kun je niet van iemand een autootje lenen zolang?

13. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    Ja vanmorgen wel lekker geslapen teminste daar bedoel ik dan mee dat als ik wakker wordt ook weer snel in slaap val.
    Maar s'nacht wil het gewoon niet echt lukken, durf niet vroeg naar bed te gaan dus duik ik er meestal na 12 uur pas in. Lig dan meestal een half uur tot een uur te woelen, draaien en alles kriebelt . Dan val ik uiteindelijk wel in slaap maar wordt ongeveer zo standaard om 4 uur weer klaar wakker, dan ga ik eruit om wat te drinken, te eten en ff tv te kijken ofzo.... een uur later probeer ik dan wel weer te gaan slapen en dan slaap ik tot mijn vriend eruit gaat om naar zijn werk te gaan (6:30)
    dan weer eruit, beetje tv kijken en op het forum spieken of er nog beebs zijn geboren. Om 8 uur duik ik dan weer terug in bed en slaap dan heerlijk tot 12 uur.

Dus zo kom ik uiteindelijk wel aan mijn rust maar kies er toch liever voor om s'nacht lekker te slapen.....maarja ik zie het maar als de laatste loodjes.... nog ff volhouden hooguit nog 2 weken en dan heb ik in iedergeval iets te doen als ik s'nachts wakker wordt en dat is mijn meisje voeden.... ;).

14. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik ben weer thuis! Wat een gedoe zeg, zo'n controle. CTG ging prima, bloeddruk was ook 'mooi' voor mijn doen: 140/90. Spoortje eiwit in mn urine maar dat was de moeite niet. Maar ja, dan moet de gyn. de boel beoordelen. En de dienstdoende gyn. was dus thuis. Niet erg: telefoon is gewillig. Wel erg dus: anderhalf uur gewacht tot die kerel eindelijk bereikbaar was. Wat een enorme L*L zeg. Daar gaat je hele ochtend! Uitslagen van bloed dat donderdag is geprikt waren ook goed dus ik mocht weer naar huis. Wel meteen bellen als ik meer klachten krijg en verder rust!

Ik ga nu dus braaf op bed nadat ik mn laptoppie een beetje heb schoongemaakt. Had lekkere tosties voor mezelf gebakken. Zou mn bord wegzetten maar omdat ik erg last heb van tintelende vingers/dood gevoel, is mn coordinatie nog wat slechter dan normaal gesproken. Hele toetsenbord zit nu dus onder de broodkruimels. Kan mn laptop wel even buiten zetten, kunnen de kippen hem schoonpikken.

Nou, ik ga mn tukkie doen. Fijne middag allemaal en tot later!

15. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @missymona, nee dat klinkt ook niet echt ideaal.. maar elk uurtje wat je kunt pikken "waar ook op de dag ;) " is meegenomen toch! En inderdaad straks heb je wat te doen snacht's .. leuk idee he :)

@pendrag, pff zinloos is wachten soms he.. als je je bedenkt wat je allemaal in die tijd had kunnen poetsen ;) Wel fijn dat alle uitslagen goed waren, toch niet ingeleid dus.. Beepje heeft het nog even goed bij mama.. Lekker joh tosties, maar haal die laptop eens gauw naar binnen.. anders moeten we je nu al missen hier!

Ik ga zo maar een eindje wandelen in het zonnetje! ben wat onrustig.. maar de ergste nesteldrang is afgezakt.. Heb nergens zin in maar verveel me dood ;)

Tot strakjes maar weer!

16. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    @ Pendrag: fijn dat ale uitslagen weer goed waren,wel erg vervelend als
    je zo lang op de Gyn moet wachten (is mij ook al een paar keer overkomen) terwijl je alle testen al hebt doorstaan en de zuster al heeft gezegd dat alles oké is...

Ehm zou je dat nu wel doen je kippen de laptop geven?
    Praat liever met jou dan met je kippen.....
    tok tok tok tok tok tok tok tok tok tok....

@ Achiaatje : Heel erg herkenbaar : Je vervelen..maar nergens zin in hebben... frustrerend hé

17. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    @Maisy: Net je kaartje onvangen :) In het echt issie nóg leuker joh! :D

18. erna1974

erna1974 Actief lid

18 jul 2006
    416
    0
    0
    moeder
    Wijk bij Duurstede
    Nou hier ook ff nergens zin in ja bevallen ;)

19. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Zo pendrag en aichaatje dat klinkt niet echt als een lekker nachtje... :(

Gelukkig heb ik nog steeds niet echt problemen met slapen.

Ga nu wel later slapen, blijf wachten totdat mijn mannetje thuiskomt en dan kijken we nog even samen een uurtje tv. Dan ga ik naar bed, en binnen een half uurtje slaap ik.

Dat half uurtje is voor mijn doen erg lang, normaal doe ik er zo'n 2 minuten over om in slaap te komen.
    Ik slaap ongeveer 10 uur, en dat elke nacht. Maar ik hoop dat dat toch minder mag worden als de kleine er is. Tis zo zonde van je dag. Maar ik mag wat slaap betreft niet klagen. ;)

20. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    nee, als je iemand nodig hebt dan is er niemand voor je.. terwijl ik altijd klaar sta voor iedereen..

Ben mij nu ook druk aan het maken over koekjes, dat is een gewoonte bij ons marokkanen voor bezoek. OM verschillende koekjes op tafel te zetten.. Hadden wij het ook maar zo simpel als nederlanders beschuit met muisjes en klaar..

Deel Deze Pagina