Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    @judith, fijn dat ie is aangekomen zo snel! :D

2. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    SPRUITJE GEFELICITEERD MET JE DOCHTER BRITNEY!!

3. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    He maisy,

Hoe gaat het met de kleine van je.... dikke kus alvast.

4. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    @missymona: Fijn dat je redelijk hebt geslapen! Elke goede nacht is er één, zeg ik tegenwoordig maar. En wat Aichaatje ook al aangaf, overdag kun je nu af en toe ook nog een uurtje rust meepikken natuurlijk.

@sweetcandie: Ook een goede nacht gehad lees ik, mooi zo! Balen die kapotte auto, hebben jullie al een andere op het oog?

@Aichaatje: Vervelend dat je niet goed hebt kunnen slapen! Ik heb inderdaad ook niet lekker geslapen, waarschijnlijk toch door de spanning voor aanstaande maandag.

@Pendrag: Fijn dat alles goed was en dat je weer naar huis mocht (of had je toch gehoopt op een inleiding?). Hoe is het met de laptop, hebben de kippen hem al schoon?

@Marjanne: Fijn dat je nog zo goed en zo lang kunt slapen!

@sweetcandie: Waar je druk mee kunt zijn he, koekjes uitzoeken... :rolleyes:
    Wij hebben trouwens besloten om de kleurtjes muisjes te mengen, omdat we allebei een beetje een hekel hebben aan het stereotiepe blauw voor jongetjes en roze voor meisjes. Kijken hoe ons bezoek daarop reageert :) .

Zometeen nog even lekker een hapje eten met zijn tweetjes hier in het dorp. Mijn schoonouders belden net dat zij uit eten gaan vanavond en of we meegaan. Normaalgesproken vind ik dat heel gezellig, maar vandaag wil ik gewoon met zijn tweetjes om de kinderloze periode afsluiten. Hopelijk begrijpen ze dat.

Groetjes, Wendy

5. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Dank je wel wennie.. Nou nee, wij hebben er geen rekening mee gehouden. Maar ik ga nu wel kijken voor een ander. Kan niet zonder auto joh..

Ja, bij ons maken wij altijd druk om koekjes, erg he.. Ik ga gewoon een gedeelte kopen.. wat kan mij dat schelen.

6. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @wenniepenny: kan me goed voorstellen dat je dit weekend samen wilt afsluiten. Is toch een bijzondere periode die maandag afgesloten wordt. Dan begint de volgende bijzondere periode.

@sweetcandie: vervelend van je auto. Hoop dat je snel weer een andere hebt. En als je geen zin hebt in veel werk van de koekjes, kan je toch evengoed beschuit met muisjes doen? Lang leven multiculti hoor.

@marjanne: fijn dat je zo lekker slaapt. Dat wordt straks inderdaad vast wel wat minder. Maar nu mooi meegenomen toch?

Laptoppie is weer redelijk schoon. Goed ondersteboven houden en flink schudden.

Verder gaat het hier hetzelfde. Maandagochtend wil ik echt afspreken om actie te gaan ondernemen. De hele zwangerschap was al k met peren maar het is nu echt niet leuk meer. Ik heb het echt helemaal gehad. Kan mezelf normaal best wel goed ergens overheen zetten maar nu steeds hoofdpijn, misselijk, rotgevoel in mn vingers en gewoon helemaal beroerd. Tijd dat dat afgelopen is. Ben heel benieuwd wat de gyn maandag voor mogelijkheden ziet.

7. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @marjanne, geniet nog maar lekker van je heerlijke slaap! dat kan in 1 klap veranderen volgens mij.. ik zie het alvast als een goede oefening ;)

@sweetcandie, oja hier zijn ook heel wat tradities en gewoontes.. mijn voordeel.. beval niet thuis maar in een andere plaats.. en ten tweede hou ik me als "buitenlander" gewoon van de domme 8) Het meeste gebeurd pas na de 7e dag en dan zijn wij inshallah al weer vertrokken ;)

@wendy, groot gelijk lekker met zn tweeen genieten nog eventjes! Eet ze!

@pendrag (((hugg))) hoop dat ze je maandag misschien inleiden dan! Tipje voor je laptop.. ff met een oude "zachte" tandenborstel!

8. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    Hartelijk gefeliciteerd Spruitje :D :D

9. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    :( sorry dat ik weinig post ..wil eigenlijk heel erg meeleven met jullie allemaal ...maja ...wordt overstelpt met visite en ondertussen ook voeden ...pffff niet eens ff tijd voor mezelf ..neem het me niet kwalijk dames ...
    suc6 met de laatste loodjes ..
    gefeliciteerd met de kleine
    en geniet van je pasgeboren spruit ..

hoop dat het dit een beetje goedmaakt ...ik denk aan jullie ;) xx

10. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @asjuh, mis je wel hier hoor! Maar begrijp je voor 100% lekker genieten van je meisje :whistle:

11. kristel

kristel Niet meer actief

Mag ik me ook aansluiten bij de nachtbrakers? Niet zo zeer omdat IK niet kan slapen, maar meer omdat ik uit mijn slaap wordt gehaald door mijn andere jongens. Afgelopen nacht spande echt de kroon. Om half 10 had de jongste zijn hele bedje ondergespuugd, inclusief zichzelf en kon ik beginnen met schoonmaken, dweilen etc... En dit bleef hij de hele nacht doen (bij ons in bed) en de oudste kwam halverwege de nacht bij ons in bed kruipen omdat hij in zijn bed had geplast, dus ik ben de hele nacht druk bezig geweest :( .

12. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @kristel, ook een rotnacht dus! hoop dat je vanacht lekker rustig mag slapen! Is jullie jongste nog ziek geweest vandaag? "beterschap"

13. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    @ Pendrag:Ik zou als ik jou was inderdaad maandag ff met je Gyn overleggen, het is natuurlijk niet de bedoeling dat je al helemaal uitgeput bent voor de bevalling gaat beginnen lijkt me. Al die klachten krijg je ook niet voor niets, is toch een teken dat je lichaam de hoge bloeddruk niet meer goed aankan.

@ Asjuh: We missen wel alle tips en ervaringen van je
    maar je mooie meid Fleur gaat voor alles!
    Geniet maar lekker van haar ;)

@ Achiaatje:Heb je nog wat van IkenKleine gehoord?
    Ben heel erg benieuwd hoe het met haar en de kleine gaat....

@ Sweetcandie: waarom neem je geen beschuit met muisjes
    is voor jullie doen is een keer iets anders......lekker multicultureel ;)
    Bij ons thuis geen beschuit met muisjes omdat we allebei
    niet van muisjes houden hahaha...
    We maken cakejes/muffins met roze glazuur erop voor thuis.
    Wel kopen we beschuit met muisjes en mini roze koeken voor op ons werk........

@ Wenniepenny:Natuurlijk zullen je ouders dat begrijpen, eetsmakelijk.

@ Kristel: (((HUG)))

@ Marjanne: Nu nog lekker genieten van je slaapuurtjes hoor!

14. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @missymona, nee ik heb verder niets meer gehoord van ikenkleine.. had haar gisteren nog wel een smsje gestuurd! Die is vast lekker aan het genieten ;)

Leuk idee trouwens roze koeken! JAmmie.. veel lekkerder als muisjes!

15. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    Het is vandaag wel erg stilletjes hier hé.......

16. liefje

liefje Actief lid

12 okt 2005
    404
    0
    0
    verpleegkundige
    willebroek
    kom ook nog eens loeren of er nog nieuws is !

17. liefje

liefje Actief lid

12 okt 2005
    404
    0
    0
    verpleegkundige
    willebroek
    Heb daarstraks nog leuk nieuws ontvangen van een vriendin die vorige week donderdag bevallen is van haar derde kindje.

18. kristel

kristel Niet meer actief

Vanochtend vroeg (uur of 6) wilde hij een flesje melk die hij nog uitspuugde. Rond half 9 heb ik een flesje ORS gemaakt en sindsdien is het helemaal OK. Hij had alleen vanochtend nog pijn in de buik, maar is nu weer de oude. Hopelijk blijft het hierbij. Ik was echt bang dat vannacht de bevalling zou beginnen met een zieke in mijn bed, maar dat is gelukkig niet gebeurd. Hopelijk wordt er verder niemand (incl. mezelf) in dit gezin ziek.

19. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Hier geldt hetzelfde hoor is logisch toch! Nog eventjes en het is andersom ;)

20. kristel

kristel Niet meer actief

He maisy, hoe bevalt dat nou, een jongen? Ben je bij het verschonen al nat gespoten?

Deel Deze Pagina