Ik geloof dat er nog iemand was die pas heel laat in oktober d'r echo kreeg, dus ben ik niet de laatste.
Goed te zien hoor en harstikke mooi, echt al een kompleet beebje Geweldig hé, ik wist niet van mezelf dat ik van die stootjes en schopjes zo emotioneel kon worden. Ik begin geloof ik nu pas echt te genieten.
missymona watleuk een dochter! wij zijn ook net terug en zijn aanhangsel hangt er nog steeds, hihi! was wel een veel slechtere kwaliteit echo dan in het ziekenhuis. we willen er nog 1! heb 2 hele vage foto's gekregen. maar. verder was het wel heel gaaf, was druk bezig met zich verstoppen,zijn hoofdje dook steeds weg. geweldig dat ie zo wakker was. enne fredje wel grappig die opmerking van je! haha. mijn vriend heeft me nog steeds niet gevraagd, vandaar. en zelfs al zou hij dat binnen kort doen, dan duurd het nog even voordat het ook echt zou gebeuren. mede doordat er volgend jaar dus al 2 vrienden koppels gaan trouwen. het liefst trouwen wij ook in het buitenland, maar we hebben nog geen buitenlandse centjes! snappie?
Voor mij was het al weer 10 weken geleden dat ik mijn laatste echo had, en als je die van 10 weken en 20 weken naast elkaar legt is het echt een enorm verschil. Is natuurlijk ook wel logisch, maar erg gaaf om te zien. Jammer dat je nu maar van die vage foto's meekreeg, hopelijk heb je het zelf op het scherm wel heel duidelijk gezien en dat is het belangrijkst
Missy mona wat een mooi buikje, enne wat een verschil met 2 weken geleden zeg! Leuk hoor ook 2 meisjes erbij! Nu wordt ik ook wel heel nieuwschierig naar onze beep~
MissyMona, wat leuk een meisje, gefeliciteerd! Is weer goed voor het evenwicht. Mooie echo zeg, ze ligt er mooi bij! Super
bedankt meiden voor jullie lieve berichtjes Sorry als ik misschien ietsjes TE enthousiast ben, maarja komt waarschijnlijk doordat we eerder een miskraam hebben gehad en dus nog niet echt blij durfden te zijn, en nu is het echt overweldigend. \/
hihi runner, ben benieuwd, wie weet heeft hij al iets speciaals gepland. spannend hoor en overeen tijdje kan ook altijd nog, vorig jaar waren we in de dominicaanse republiek en daar trouwde toen ook een stel leuk hoor zo in een kappelletje en de mensen zijn er zooooooooooooooooo aardig. Wij zijn gewoon in brabant getrouwd en ik had t vor geen goud willen missen, maar ja het was welheeeeeeeeeeellllllllllllllll prijzig. liefsa fredje
@runner Ik ben ook getrouwd, was een hele leuke dag, gewoon in Nederland, maar als ik het nu over kon doen zou ik lekker met z'n tweetjes op een eilandje trouwen en dan als je terug bent een feestje geven. Vond de familiebemoeienissen een beetje een domper op het hele gebeuren. Het moet leuk blijven, maar ouders gaan vaak een beetje raar doen op bruiloften.
JA IK HEB WEER EEN ONDERWERP HOOR. EVEN JULLIE MENING/ADVIES GRAAG MEIDEN. Wij zijn druk bezig met namen zoeken en komen er niet echt uit. Ja we hebben er wel 1 voor een jongen en 1 voor een meisje die we wel leuk vinden, maar om nou te zeggen; ja dat is DE NAAM. nog niet echt. Voor meisje Mijn man komt alsmaar met engelse 'barbiepop' namen (sorry dat ik het zeg maar smaken verschillen; namen zoals cindy, sandy . vind ik niet zo) terwijl ik meer met russische en franse namen kom (lara, fabienne, fréderique) Over de jongensnaam waren we het al snel eens, kort en stoer moet die zijn. Hebben jullie nog goede websites of tips? En hoe gaat het jullie af? Zijn jullie nog aan het zoeken of ben je er al uit?
mirella, wij waren er gelukkig allang aan uit, maar ja jullie hebbe wat meiden namen wel totaal verschillende smaken, is moeilijk. Wij hebben voor een jongen en meisje een kort maar krachtige naam. Maar ik vind het zo persoonlijk. HEEL veel succes, misschien vinden jullie iets leuk van de namen top 10? zoals, emma, sanne etc. Mijn namen zijn het niet maar zoals ik het al zei het is personlijk liefs fredje!
Wij zijn er ook al uit, we hadden een hele lijst maar er is maar 1 naam die we beiden helemaal geweldig vinden, dus ja dan is de keus snel gemaakt. misschien heb je hier nog wat aan www.baby-namen.nl
Wij zijn er ook uit! Jongetje wordt naar papa vernoemd, die nog de enige naam drager is binnen de familie (5 zussen) En meisjes naam zijn we dan eindelijk ook over uit! Uiteraard kiezen wij voor arabische namen! http://www.behindthename.com/ deze is ook leuk, met betekenissen!
hey ladies, hoe is het met jullie? al druk bezig met de naampjes verzinnen zie ik, leuk! gaat alles helemaal goed met jullie en de bolle buikjes! ik zie een paar hele mooie foto's van jullie! hier ook alles goed, is weer spannend aan het worden nu! knuffel van bianc!