Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Haha ja vanmorgen voor hij in bad ging bij het wegen sproeide hij mn hele arm eronder :)
    Ik vind t nog een gefriemel hoor haha, maar het went al :)

2. kristel

kristel Niet meer actief

Tja, als moeder van 2 jongens heb ik het ook vaak mogen ervaren. Vaak had ik een doos tissues klaar staan en legde altijd een tissue op piemeltje zodra de luier uit ging (was een tip van de kraamhulp).

3. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @kristel, ik hoop voor je dat je vanacht lekker mag slapen! Fijn dat de ORS helpt!

@maisy, ha ha een sproeiertje!

Het is inderdaad stil Dames..

4. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Wij gaan eindelijk onze slaapkamer schoonmaken. En dan lekker op bed tv kijken. Junior is weer goed actief en ik heb mega last van mn vingers. Voor de rest gaat het wel redelijk.

Tot morgen en ik wens iedereen een hele goede nachtrust. Cellie, jou wens ik een zondagskindje (wel deze zondag baby, niet wachten tot volgende week!).

5. liefje

liefje Actief lid

12 okt 2005
    404
    0
    0
    verpleegkundige
    willebroek
    Het zal mss nu weer een paar dagen stil blijven en dan weer twee of drie in één keer he! zo is het hier van de maand toch al geweest :)

In ieder geval, mijn laatste werkje zit er op, zijn mand met doopsuiker staat klaar en de enveloppen voor de geboortekaartjes zijn allemaal geschreven. Heb nu sinds twee dagen serieus gerommel in mijn buik en regelmatig contracties, maar is maar even en dan weer heel de dag niets meer.

6. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Whahaha, ja wennen hè dat extra stukje ;) :p Kian heeft mij al een paar keer goed te pakken gehad! :)

7. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom

Hier ook zo hoor ;) Strax als we allemaal bevallen zijn, uit de visite en er wat meer tijd over is weer, dan gaat het vast weer wel goedkomen in het mama's topic denk ik! :D

@kristel: Das een goeie tip zeg! Zal de doos tissues es mee naar boven nemen zometeen!

8. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @pendrag, slaap lekker in je schone kamer :p

@liefje, spannend dat gerommel.. wie weet zet het door :eek:

@judith, jij ook al een sproeiertje :D

@cellie, ik ga helemaal met pendrag mee.. hopenlijk voor jouw een zondagskindje :)

Nou ik ga lekker languit op de bank op mn mannetje wachten! Heb aubergientjes gefrituurd...
    Flink met otrivin baby in mn neus gesproeid (toch gevonden Daphne) wie weet gaan mn oren er van open!
    Heb wat last van mn onderrug en een raar gevoel in mn onderbuik.. vooral bij het opstaan? (weet niet hoe ik het kan omschrijven, maar zoiets alsof je tampon niet goed zit? herkenbaar voor iemand?)

Slaap lekker allemaal! Tot morgen maar weer :idea:

9. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    beschuit met muisjes doe ik zowiezo erbij.... dat hoort erbij, kan niet zonder

10. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Goedenavond dames,
    hoe is het hier..

@missymona.. ik maak ook koekjes met bv muisjes is ook grappig. wij zijn ook lekker multi...

alle culturen door elkaar waarom niet.

11. erna1974

erna1974 Actief lid

18 jul 2006
    416
    0
    0
    moeder
    Wijk bij Duurstede
    het is stilletjes vanavond dames toch niet allemaal aan het bevallen he :)

@sweetcandie wij doen ook beschuit met muisjes afgewisseld met langevingers met muisjes en mijn dochter trakteerd cakjes met muisjes erop moet je die koekjes dan ook nog zelf bakken volgens de traditie bij jullie dan

12. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    @erna: ja, dat hoort erbij.. nog zelf bakken.

Ik ga een paar zelf maken en de rest ga ik kopen.

ja rotte traditie hebben wij ... is gewoon stom als je bezoek krijgt en dan een ding op tafel legt. Bij ons moet de tafel helemaal vol staan , erg he.

13. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Goeiemorgen, ik ben vannacht flink aan het spoken geweest, maar dan met plassen en malen....

Ik ben het helemaal zat en begin echt te geloven dat een spontane thuisbevalling er niet in zit. Ik weet niet waarom, maar dat is me gevoel.
    Helaas heeft mijn gevoel erg vaak gelijk.

Ik heb ook besloten om morgen de gyn te bellen en ik hoop zo snel mogelijk terecht te kunnen voor een controle (hopelijk dinsdag al) en dan verder met haar te bespreken hoe nu verder.

Mijn jongste zoon zal donderdag de 15e 6 jaar worden en ik hoop zo dat de baby er dan al is...desnoods de 14e....en dat ik niet in het zkh lig als hij jarig is.

Balen dat het zondag is....ik heb zo'n spijt dat ik vrijdag niet al gebeld heb om het eea te regelen.

Gr. Cellie.

14. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Goedemorgen allemaal!

Sorry voor mijn late reactie maar het is echt superdruk met zo`n klein mannetje in huis!

Ten eerste gefeiliciteerd Maisy en Spruitje met jullie kleintjes? Gaat alles goed met ze?

Met Luuk gaat het super, met mij wat minder. Heb baarmoederslijmvliesontsteking. Nu zware ab-kuur en als het niet over gaat morgen weer naar zh...bleh!

Nou ga snel proberen "bij te lezen" .....

Liefs, Bab

15. erna1974

erna1974 Actief lid

18 jul 2006
    416
    0
    0
    moeder
    Wijk bij Duurstede
    @bab28 dat is niet zo mooi joh sterkte ermee

Nou ik heb wel heel goed geslapen maar ik voel me alsof ik de marathon gelopen heb heb me daar een spierpijn in me onderrug en bovenbenen ik zou niet weten waarvan misschien van het zware draaien in het waterbed

Nou ben benieuwd of er vandaag nog meiden beginnen

Groetjes maar weer

16. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    @sweetcandie: Zou je als je iemand quote alleen het zinnetje willen laten staan waar je op reageert? Ik zie dat jij soms het hele verhaal quote, en dan wordt het bericht helemaal zo lang.

Sorry dat ik zo streng doe, maar we hebben net afgesproken met de moderators dat we wat strenger op het quoten gaan toezien. Er zijn namelijk ook veel dames die telkens een quote in een quote in een quote doen, en dan worden het onleesbaar lange verhalen.

Groetjes, Wendy * heel eventjes met moderatorpetje op ;)

17. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Gisteravond een knus etentje gehad met zijn tweeën. Veel gepraat over hoe we het met zijn tweetjes hebben gehad en hoe we het met zijn drietjes gaan krijgen, over onze nieuwe rol, hoe we ons voelen zo vlak voor de geboorte van ons kindje... het was recht een mooie afsluiting en een een mooie intro naar de nieuwe fase! En lekker gegeten natuurlijk.

Ik ben mezelf nu lekker aan het vertroetelen met een mini-gezichtsbehandeling: huid schoonmaken, scrubben, maskertje. Mijn man wilde ook wel een maskertje dus we zitten hier nu als twee spoken, je zou het moeten zien. Komisch gewoon! :)
    Straks komen de ouders en broers nog even een drankje halen hier om ons succes te wensen.

@Pendrag: Kan me heel goed voorstellen dat het nu echt niet leuk meer is met al die klachten, en dat je graag actie wil! Ik denk dat de gyn dat ook best zal begrijpen, dus ik zou het zeker aan hem voorleggen maandag. De duimen draaien hier in ieder geval voor je [-o<

@asjuh: Wij begrijpen dat je het druk hebt met de kleine meid en alle kraamvisite, het is sowieso al lief dat je aan ons denkt. Niet stressen hoor meid, dat is het niet waard! Gaat het goed met jullie?

@maisy en Judith75: Ja, het is ineens wel een stuk stiller hier nu jullie bevallen zijn. Het aantal pagina's loopt gelijk een stuk minder hard op nu ;) . Maar wat ik hierboven ook al zei, het is heel begrijpelijk dat jullie nu even druk zijn met andere dingen. Geniet ervan meiden!

@kristel: Sterkte met de jongens! Hopelijk verloopt de komende nacht rustiger of kun je tussendoor nog even een verloren uurtje slaap inhalen.

@liefje: Gefeliciteerd met het kindje van je vriendin! En nu jij nog. Ik hoop dat het gerommel zeer binnenkort doorzet naar echt weeën! [-o<

@Aichaatje: Otrivin, mag je dat wel gebruiken als je zwanger bent? Hopelijk betekenen de ongemakken in jouw onderbuik dat het bij jou nu ook niet al te lang meer duurt! [-o<

@Cellie: Ik geef je groot gelijk dat je graag aktie wil ondernemen, en dat je niet wilt dat je kindjes op dezelfde dag jarig zijn. En het is natuurlijk voor je zoon ook niet leuk als zijn moeder op zijn verjaardag in het ziekenhuis ligt. Hopelijk kan de gyn snel wat voor je regelen! [-o<

@Bab28: Jakkes baarmoederslijmvliesontsteking, dat klinkt niet fijn :( Sterkte ermee meid!

Ik meld mij vanmiddag of vanavond nog wel even voordat ik afsluit en jullie mij waarschijnlijk pas na de 16e weer zien hier.

Groetjes, Wendy * nu weer zonder petje ;)

18. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Heb trouwens nog twee 'last-minute' (blote) buikfoto's in mijn album geplaatst, voor de geïnteresseerden.

Groetjes, Wendy

19. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    mooie buik Wennie ...morgen is de grote dag ...ik wens je alvast heel veel suc6 toe ...en vanaf morgen lekker gaan genieten meis ...knuf asjuh

20. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Cellie: jammer dat het zo lang duurt hoor. Kan me goed voorstellen dat je het zat bent. En dan ook nog van dat vieze, sombere weer, dat helpt ook al niet. Ik hoop dat je gevoel dit keer ongelijk heeft!

@Bab: jakkie, dat is niet leuk, zo'n ontsteking. Hopelijk helpt je AB-kuur goed.

@Wenniepenny: mooie afsluiting hoor van jullie periode samen. Heel veel sterkte en succes morgen! Ik zal zeker aan je denken.

Hier eigenlijk weinig veranderd. Wel lekker geslapen in mn schone kamer. En het wiegje staat nu naast mn bed. Das raar joh, zo'n leeg wiegje en dan het idee dat daar straks onze dochter in ligt. Mn vriend begon helemaal te glimmen. Hij heeft er zoveel zin in!

Ik denk niet dat ik vandaag nog veel typ. Heb enorm last van mn vingers. Hoop echt dat de gyn. en ik het morgen eens kunnen worden!

Deel Deze Pagina