Februari 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by fredje8, May 31, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. runner

runner VIP lid

Jan 12, 2006
    5,387
    0
    0
    katwijk ZH
    wendy, wat zijn we weer streng vandaag :)

gisteren oordopjes gekocht,
    vannacht heeeerlijk geslapen! haha.

de beeb ben ik nog steeds kwijt, hihi.
    weet nog steeds niet hoe ie nu ligt.
    zal idd wel verder ingedaald zijn.
    lopen gaat ook een stuk moeilijker.
    hehe, eindelijk ben ik ook aan het waggelen :) :)
    zouden vandaag naar de rommelmarkt gaan
    maar denk toch dat ik dat maar ff oversla!

2. runner

runner VIP lid

Jan 12, 2006
    5,387
    0
    0
    katwijk ZH
    mooie buik hoor wendy!
    spannend hoor, nog 1 nachtje slapen...
    en ja zo'n masker is nu wel handig,
    je wilt er toch mooi bijliggen nietwaar?! :)

pendrag, hoop ook dat jullie het eens kunnen worden met z'n 3tjes.
    en heb jij ook snel je kleintje in je armen.
    raar he zo'n leeg wiegje?!
    hier staat ie al een tijdje klaar.
    zal vanmiddag wel ff foto's maken met de camera van mijn moeder, haha.

ga nu ff wat eten.
    spreek jullie vandaag nog wel.

3. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Haha, die runner. Wenniepenny beschuldigen dat ze streng is en meteen je berichtje dubbel plaatsen! Zin om te pesten?

Waggelend over rommelmarkt lijkt me zeker niet lekker. Wel een goed teken dat je nu waggelt. Hier nog niet aan de orde.

4. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

Jul 14, 2006
    2,797
    0
    0
    Egypte
    @sweetcandie, zijn het dezelfde koekjes als in ramadan? EN hoe zit het eigenlijk met de verdere Marokaanse tradities, beetje nieuwschierig maar ik ben zo benieuwd of die een beetje overeenkomen met hier ;)

@cellie (((hugg)))) 41 weken vandaag.. en dan een zondag! Nog even volhouden dan kun je morgen gaan bellen! Maak er een lekkere verwendag voor je zelf van

@bab, fijn dat het met luuk goed gaat! Balen dat je zelf een onsteking hebt! Hoe ontstaat dat? Beterschap meis!

@erna, bofkont.. lekker slapen ;)

@wendy, dus jullie hebben een beautysalonnetje aan huis vandaag :) Oja en het is otrivin voor baby's en zwangere vrouwen :rolleyes:
    Heel heel veel suc6 morgen.. hier wordt alvast geduimd! Enne mooie buik hoor!

@pendrag, ook voor jouw duim ik morgen! sterkte met je vingers!

Vandaag nog steeds last van mn onderrug.. en mn broeken zitten ook ineens raar strak! Voel me wat moe en de nesteldrang is volgens mij ook bijna weg.. :oops:

5. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

Jul 29, 2006
    2,564
    0
    0
    Belgie
    @wennie: sorrij, heb ik niet bij stil gestaan... ik zal niet meer qouten.

6. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

Jul 14, 2006
    2,797
    0
    0
    Egypte
    Gaan we vandaag de 700 pagina's nog halen dames?

7. runner

runner VIP lid

Jan 12, 2006
    5,387
    0
    0
    katwijk ZH
    sssttt :-$ dat moet je niet verklappen!
    haha.

8. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Ja, die 700 gaan we halen hoor! Desnoods luisteren we niet naar Wendy, gaan we heel uitgebreid quoten ......

9. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

Jul 14, 2006
    2,797
    0
    0
    Egypte
    :) :) daar zat ik ook aan te denken ;) en dubbel posten ben ik ook goed in! :whistle:

10. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    @runner: nog even over die oordopjes: zijn die tegen je eigen gesnurk of die van je hubbie?

11. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

Jul 29, 2006
    2,564
    0
    0
    Belgie
    He wendy, nog even en dan zijn jullie inderdaad met zijn drieen.. Ik wens je veel succes morgen. En hopelijk loopt alles goed.

@aicha: Ja, ongeveer zelfde koekjes.. alleen is het dan bij ons traditie om sellou erbij te doen.. dat is een mix van gemalen amandelen met mee. Dat hoort bij de geboorte.

Mijn zus heeft al drie soorten gemaakt en die sellou dan.

@pendrag: spannend he.. nou komt alles dichtbij. Ik wens je beterschap meid.

Trouwens ik heb nog steeds geen wieg gekocht, kon geen goedkope vinden op marktplaats en om een nieuwe te kopen vind ik zonde voor de eerste drie maanden.

@runner: ja wennie is streng vandaag als moderator, maar een schat als een februari moeder ....

12. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

Jul 29, 2006
    2,564
    0
    0
    Belgie
    Tuurlijk halen wij de 700 vandaag... misschien wel de 800..

alleen moet ik nog gaan stofzuigen, maar begin weer last te krijgen van maagzuur.. neem even een glas melk

13. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

Jul 14, 2006
    2,797
    0
    0
    Egypte
    Ik ga zo mn tas (een andere ;) ) maar vast inpakken! Voor onze reis naar Port Said.. De uiterste datum zal de 20ste zijn.. maar ik denk wat eerder! Komt nog best veel bijkijken met al die tassen! Tas voor mannetje, ziekenhuis tas voor mij en de beep! Andere tas voor de beep en andere tas voor mij.. Best gek.. een vakantie idee met ziekenhuis tassen!
    Mijn schoonzus komt op de terug weg mee hier heen.. 2 weken ;) en mn moeder zal ook komen! Das maar goed dan dat we nog een appartement vrij hebben.. dan kunnen we rustig door ademen ;)

14. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

Jul 29, 2006
    2,564
    0
    0
    Belgie
    Aicha: ga je dan ergens anders bevallen dan Egypte.. of gewoon in een andere stad en waarom als ik vragen mag..

ik ben niet nieuwsgierig hoor..

15. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    Nieuwe uitgebreide update van Sam staat weer op de website.

@Cellie {{{{{Cellie}}}}}
    @Wendy, spannend hoor zo toeleven naar het moment, je kan echt afscheid nemen van het zwanger zijn, en dat etentje is ook heel bijzonder!

@Aicha, helpt het ook?
    @Babette, wat vervelend van die ontsteking. Dan doet het helemaal pijn, en zo fijn is het allemaal al niet.

Ik: ben misselijk, heb al overgegeven vandaag.. buikgriep? Mannetje zegt al leuk, misschien ben je wel weer zwanger, maar neeeee dat kan en mag niet! (Mag niet van de gyn binnen 6 maanden naar mijn ks, en kan niet omdat wij aan safe sex doen)

16. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

Jul 22, 2005
    3,329
    0
    0
    LOL! Stelletje pestkoppen :)
    Jullie gaan je toch wel een beetje gedragen de aankomende week he? ;)

Groetjes, Wendy

17. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

Jul 14, 2006
    2,797
    0
    0
    Egypte
    @sweetcandie, tuurlijk vragen mag altijd! Wij wonen in een toeristen badplaats.. waar je of toeristen ziekenhuizen hebt of "slechte" openbare.. dus de bedoeling is om te bevallen in mijn hubby zijn geboorte plaats (8 uur rijden :rolleyes:) omdat de voorzieningen gewoon beter zijn en er familie paraat staat! Hier zijn we met zn tweetjes.. (en je weet hoe de mannen zijn ;) ) Als we het niet mocht halen hebben we altijd nog een prive kliniek achter de hand maar dat is alleen in noodgevallen..
    Snap je het een beetje?

18. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

Jul 29, 2006
    2,564
    0
    0
    Belgie
    Wennie: leuk he om je te pesten..

@daphne: is niet zo best dat je ziek bent..

Maar wel blij om te horen dat het goed gaat met sam.

19. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

Jul 14, 2006
    2,797
    0
    0
    Egypte
    @daphne, beterschap meis! Hier helpt het nog niet.. maar het zit dan ook potdicht! Ik kijk regelmatig op de site van Sam.. vind het zon schatje! Zou wel heel snel zijn.. alweer zwanger :confused:

20. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

Jul 29, 2006
    2,564
    0
    0
    Belgie
    @aicha: ja, kan ik mij best wel voorstellen. Ik weet hoe mannen zijn inderdaad.. en als er familie dichtbij is geeft je een goed gevoel. Dus je gaat in zijn geboorteplaats bevallen. Zal jouw familie er ook bij zijn.

Share This Page