Alvast veel succes gewenst voor morgen wenniepenny ! vriend en ik en mijn ouders gaan straks nog eens lekker naar de chinees gaan eten, is mss de laatste keer dat we dit kunnen doen he zolang we met zijn tweetjes zijn
@wennypennie: Heel erg veel succes en plezier morgen ! Geniet van je kindje... Hoop dat je vannacht nog een beetje kunt slapen. @Erna: ja heb ik ook al een paar keer gehad... @de al bevallen mama's: natuurlijk kom je nu wat minder vaak, je hebt wel wat anders aan je hoofd @de mama's die nog moeten: grote knuffel voor de laatste loodjes ik heb gister een erg drukke dag gehad, eerst geschilderd en behangen (4 uurtjes ofzo) toen bij vriend eten en daarna naar een feestje, ben blij dat ik vannacht niet bevallen ben maar gelukkig heerlijk heb geslapen! Vanfaag houd ik me rustig, even bijtanken.... mijn planning is: *Maandag: de nieuwe keuekn wordt bezorgd (moet vanaf 7:00 paraat zitten) *Dinsdag: De keuken wordt geplaatst (hebben we nog geen tijd voor opgekregen) *Woensdag: bevallen! tje we zullen zien hoe het loopt..... Dikke knuffel voor iedereen! Lisette
@runner: Dan zal het niet lang duren bij jou als je al een slijmprop verloren hebt. Heel leuke kamer en mooie wieg.. ik was ook aan het kijken voor een wiegje.. had er ook een gevonden maar geen witte, maar kan ik altijd wit verven.. Deze was goedkoop en ook heel oud. @wennie: succes met opruimen, gun je zelf wel rust vandaag want morgen is een lange dag voor je.. @erna: wat vervelend van de pijn die je hebt en dat er nog niets aan de hand is..
@liefje: veel plezier bij de chinees.. @lissete: nou knap van je dat je nog kunt behangen en al die ander klusjes..
pfffffffffffffffff vriend kreeg het ineens in zijn hoofd om de living en de salon anders in te richten en op te ruimen, ik denk dat diene zijn nesteldrang erger is dan het mijne hahahahaha
@erna1974: Sterkte met de beknelde spier, dat geeft een hoop ongemak als het kleintje ertegenaan drukt! Ik heb de laatste dagen wel eens dat mijn rechterbeen een beetje zeer doet en tintelt, waarschijnlijk ook omdat ons kindje tegen een zenuw of spier aandrukt. Niet fijn... @liefje: Veel plezier en eet smakelijk bij de chinees! Jouw vriend ook last van nesteldrang? Hahaha, nou misschien en hopelijk duurt het dan toch niet lang meer nu! @Lisette28: Ja ik hoop dat ik vannacht ook nog een beetje kan slapen. Heb afgelopen nacht trouwens best goed geslapen. Wat een drukke planning heb jij zeg. Succes met de keuken, en hopelijk houdt jullie beebje zich ook aan de planning! Doe je wel een beetje rustig aan meid? Zo ik ga nu even afsluiten om gezellig nog wat te drinken met de ouders en broers, ik meld me vanavond nog eten om jullie gedag te zeggen. Groetjes, Wendy
missymona, het is geen gewone afscheiding nee. het is echte dikke plakkerige slijm het hondje is van bebejou, was ik meteen helemaal weg van mijn tante had het wiegje nog staan, heeft nog ff geduurd voordat alle bekleding goed schoon was maar dat is ook helemaal gelukt. het bruine dekentje heb ik zelf ook nog onder gelegen en het lakentje heeft mijn oma zelf geborduurd jaren geleden. zitten 2 beertjes op. het onderstel heb ik van mijn ouders gekregen die is wel 'nieuw'. lisette, word nog een drukke week zo voor jullie! liefje, eet ze strakkies.
Klinkt toch wel spannend, er gebeurt iig iets....... Lief hoor, gek dat ik dat hondje nog nooit gezien had.(ben gek op hondjes) Vindt ik toch wel heel bijzonder dat dit zo in de familie blijft, wie weet gebruikt jouw kind het over een heleboel jaartjes ook weer
Heyyy, iedereen in spanning nu he, er zijn al best veel bevallen, nu jullie nog! Volgensmij rommelt het nu bij iedereen wel he! Wenniepenny, morgen is jouw dahaaaaaaggg Wiehoe wat spannend man, je kan vast geen oog dicht doen vannach joh! Ik wil je alvast heel veel sterkte, plezier enz. wensen voor morgen!
maisy: hoe is het met jou .. en de kleine.. is het al wennen met zo.n kereltje. Hij zal wel verwend worden door zijn grote zussen.
@sweetcandie, ales gaat wellekkerhier, ik voel me weer een stuk beter en de meisjes zijn idd heel erg verliefd op hem, hijs al heel erg veranderd sinds de geboorte, veel smaller koppie en bijgekleurd enzo, hij was echt helemaal opgeblazen net na de bevalling haha. Zal wel ff een foto plaatsen morgen hoe hij er nu uitziet
@missymona, wij kijken hier ook elke dag wel een andere film.. zet je even op wat andere gedachten Hoop dat je vitamines helpen! @runner, leuk zon wieg! Succes met je prop @liefje, lekker alle slaapjes pakken die je nog kan lekker chinezen! @erna, vervelend dat je zon druk hebt.. blijft dit nu zo tot je moet bevallen? @lissette, suc6 met je planning.. hoopt dat het loopt zoals je wenst Wennypenny (((((hugg)))))) en een flinke portie ((((( kracht en geluk)))))) voor morgen! Ik heb weer hetzelfde gevoel als gisteren.. kan gewoon niet meer lekker zitten.. doed echt zeer! Enne ik wil bij deze even zeuren over alle domme opmerkingen die ik van mensen krijg.. sjonge nog maar zo kort.. dat zie je er ook niet aan af.. dat weten we nu wel! GRRR
Zit ik me even iets heel raars te bedenken.. je weet eigenlijk nooit precies wanneer je bent uitgerekend toch? is maar een gokje.. ik bedoel helemaal als je onregelmatig ongesteld was? Ik heb namelijk ook 3 verschillende data gehoord.. 21.. 24.. 26..
@ Liefje: veel plezier bij de chinees, je zult inmiddels wel bijna klaar zijn vermoed ik... @ Lisette: Phoe, je hebt het er maar druk mee. Hoop dat alles volgens je planning verloopt... @ Maisy: Ben benieuwd hoe je prinsje er nu uitziet! @ Achiaatje:Maak jij het allemaal nog ff ingewikkelder met die 3 datums Suf hé die opmerkingen af en toe heb ik dan zin om is raar te antwoorden..zoals vandaag nog bij de benzinepomp: Bediende:Goh moet je nog lang? Ik:nee nog een weekje (eigenlijk wil ik dan zeggen: nog 8 maanden ) Bediende: Oef dat is spannend! Ik:Nou hé (eigenlijk wil ik dan zeggen: nou ik vind er niets aan) Bediende:Is het je eerste? Ik:Yep (eigenlijk wil ik dan zeggen: nee mijn 8ste) Bediende:Nou ik wens je veel succes Ik: Ja bedankt hé (eigenlijk wil ik dan zeggen: Ik jou ook) Maarja ze bedoelen het uiteindelijk wel goed, maar je moet het zo vaak aanhoren die laatste weken dat het een beetje irritant wordt...
@missymona, grinnik grinnik.. lekker soms he.. ff zeuren of vriendelijk lachen en in je hoofd iets anders denken! Wat zou er gebeuren als je het gewoon zou zeggen Hier hoor ik ook veel de vraag.. en dan aan mn man in het arabisch.. is je vrouw zwanger.. en dan sta je er gewoon naast.. NEE joh ik heb gewoon zon buik van me zelf...
Nog 1 pagina Ga nog ff vlug verder stofzuigen.. stofzuiger staat nog op me te wachten voor de rest van de kamer
Caroline: gefeliciteerd met de geboorte van Yessin! IkenKleine: gefeliciteerd met jullie dochter Jente! Spruitje: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Britney! Wenniepenny: heel erg veel succes morgen met de keizersnede! Spannend natuurlijk, maar morgen is D-day en worden jullie echt papa en mama! Erna: goed dat je de vk had gebeld en fijn dat ze gekomen is! Echt wel vervelend als je nu nog meer last hebt! Ik hoop toch echt voor je dat het niet te lang meer duurt! Dain z'n krampjes worden gelukkig met de dag minder en we hebben vannacht ook weer beter kunnen slapen! Hij komt nu trouwens behoorlijk aan, maar dat is ook helemaal de bedoeling. A.s. dinsdag moeten we voor het eerst naar het consultatiebureau, ik ben erg benieuwd! Fijne avond! Liefs, DAGDAG
@ Wenniepenny: Kun je de zenuwen nog een beetje de baas blijven ? Zag trouwens op het feb lijstje dat het nog een suprise is voor jullie.... Extra spannend dus.....