Tja eigenlijk is het niet netjes om in een ander topic erover te kletsen, maar ik kon het echt niet laten...... Er zijn nu ook een paar reactie's van aankomende papa's geplaatst. En ik vind het gewoon zo onbegrijpelijk, natuurlijk is een vrouw erop gebouwd om kinderen te baren maar die man moet toch meer kunnen betekenen voor ons dan allleen het verwekken wat na mijn weten nog plezierig is om te doen ook Ik legde het voor aan mijn mannetje... weet je wat die zei... Hij zag er toch ook niet tegenop om hem er in te steken Owh zo onbegrijpelijk maar ook weer zo humoristisch die reactie's die deze discussie teweeg brengt...
@ Runner: Ja maar Runner dat kan toch ook niet, wie weet beval je straks midden op straat.... Je moet echt binnen blijven hoor! HIHIHIHI @ Dagdag:Goh dat gaat echt snel je mannetje is nu alweer 3 weken en 1 dag oud ! Lijkt me ook heel moeilijk om een ritme te vinden met voeden op verzoek, nog fftjes en dan zit ik ook in dat schuitje gelukkig ben jij er dan om advies en tips aan te vragen... Slaapt Dain bij jullie op de kamer?
Volgens mij ben ik hier nu helemaal in mijn uppie.. Moet mijn me bed maar is gaan opzoeken, weltrusten allemaal....en slaap lekker!
@missymona: dank je Vanmiddag mn ouders op bezoek gehad. Was leuk. Voor mijn gevoel de laatste keer dat we elkaar zien terwijl ik zwanger ben. Denk dat de eerst volgende keer dat ik ze zie, ik al bevallen ben. Hoop het ook heel erg! Vanavond nog even gedoucht (dat doe ik gelukkig wel vaker) en even wat bijgeschoren voor het geval dat. Hulp van vriendlief ingeroepen om mn bikinilijn iets te fatsoeneren. Volslagen onbelangrijk maar ik vind het wel prettig als dat allemaal wat netjes is. Dus ik sta daar onder de douche, benen wijd zodat hij overal makkelijk bij kan. Zegt ie: pas op joh, straks valt ze er nog uit! Hilarisch toch? Ik heb straks uren en uren werk om Junior naar buiten te krijgen en hij denkt dat ze er zomaar uitvalt als ik mn benen iets open. Tja, mannen en logica .... Heb net even wat warme chocomelk op. Hoop dat ik nu nog even lekker kan slapen. @Wenniepenny: geniet van je bevalling, ik zal aan je denken vandaag! Ben heel benieuwd hoor. Leuk, weer een februaribaby erbij. @Cellie: al eventjes stil bij jou. Begint er toch wat of zit je er doorheen? In ieder geval een hele dikke knuffel voor jou. Je zou vandaag de gyn bellen toch? Hoop dat die je verder kan helpen. Succes! @Runner: je uitgerekende datum! Wauwie, ben heel benieuwd, misschien krijg jij wel een heel punctueel kind dat altijd precies op tijd komt. Wie weet. We horen het hier wel. En over wel of niet bij de bevalling zijn als partner: mijn vriend zou het lef niet moeten hebben niet aanwezig te willen zijn. Gelukkig is hij er juist enorm op gebrand erbij te zijn. Dit gaat de eerste keer worden dat hij zijn eigen kind geboren ziet worden.
Ik ben er nog en ik ben het helemaal zat idd. Even weinig te melden, er gebeurt tenslotte ook niks Maar heb net even de 5 pagina's over partner bij de bevalling gelezen, ik had echt flinke LOL om sommige stukjes....
Hallo, hier ben ik weer even. Jullie gaan ook hard alweer 700 pagina's jullie halen ons nog wel in zo. Ben bij Caroline geweest en het gaat heel goed met de kleine YessiN hihi. Echt een lekker ventje. Met Caroline gaat het ook goed. Ze zei dit doe ik noooooit meer hahaha. Maar die het hards roepen he.Nu laat ik jullie weer met rust. Voor die nog moeten bevallen heeeel veel succes. En voor de mama's geniet van jullie kleintjes. Groetjes Cindy
hoi hoi Alle dames gefeliciteerd met de baby's. Mijn internet ligt er uit, ben daarom niet zoveel online maar hier waggel ik nog steeds door. Wenniepeny, suc6 vandaag! Gr morgaine
Goedemorgen dames, WIj gaan allemaal voor wennie duimen.. vandaag. EIndelijk mag ze de kleine in haar handen vasthouden vanmiddag.. @runner: spannend voor je, je uitgerekende datum.. @ik en kleine: jij ook spannend voor je. Het is eigenlijk voor iedereen spannend. Bij mij is het ook rustig. Ik hoop niet dat ik over de 40 week kom dit keer. Heb s,avonds wel veel harde buiken maar verder niets. Had gisteren avond een beetje slijmverlies, maar dat is de slijmprop niet.. Nou dames, veel succes allemaal.. en hopelijk krijgen wij veel beebs vandaag. In ieder geval twee beebs of zo.. spannend. Who is next... eerst wennie en dan..
nou, ik sla over vandaag! hihi. doe cellie maar eerst, meid ik wacht op je hoor! ik heb zelf ook zo'n vaag idee in m'n hoofd, dat als het s nachts niet begint ik het de rest van de dag ook wel kan vergeten. raar... missymona, jij ook gefeliciteerd met het behalen van de volle 40 weken \/ bah! verder weer goed geslapen vannacht. (mét oordopjes weer ) geen plannen voor vandaag, jammer genoeg. zo eerst maar weer ff in bad soppen, haha.
@runner: ik denk dat het bij ook vandaag niets wordt... weer een dag erbij. Ik wil liever dat het overdag bij mij begint. Bij mij zoontje begon het om tien uur s,avonds en hele nacht wakker gelegen en om 6 uur smorgens wat hij er.. Hopelijk komt deze beeb overdag.
Dankjewel jij ook! Ehm je bedoeld hoe nu met haar en der ukkie gaat, ja ben ook erg benieuwd maar ze zal wel lekker aan het genieten zijn. Ik hoop wel dat ze al thuis is en niet nog in het ziekenhuis ligt...
De 1e was 10 dagen te laat, maar de bevalling begon 7 dagen na de uitgerekende datum al De 2e en 3e kwamen beide in de 39e week! Daarom valt het nu zo ontzettend tegen eigenlijk, had het totaal niet verwacht. Ik ben net bij de verloskundige geweest, woensdag een afspraak voor een controle in het ziekenhuis bij de gyn. Het weekend was echt een rotweekend, en toen had ik zoiets van vóór komend weekend moet ik ingeleid worden....maar ik ben inmiddels wel weer een stuk relaxter en als de toestand van de baby nog gewoon goed is kom ik daarvan terug....wacht ik het toch liever af en laat de natuur ze gang gaan....
kan me er iets bij voorstellen ja volgens mijn vk gaan ze ervan uit dat ik ook overtijd ga dit omdat het een klein kindje is en over het algemeen zegt ze blijven die langer zitten dus ik ben benieuwd van mijn dochter was ik ook vol 2 weken overtijd
cellie, hebben ze jou eigenlijk al geprobeerd te strippen? hoop eigenlijk dat je woensdag je afspraak niet hoef na te komen bij de gyn, haha. elke dag is er 1 teveel, nietwaar? sweetcandy, mij maakt het geen bal uit wanneer het begint, als het maar snel is pendrag, ben benieuwd hoe jou verhaal vandaag afloopt, sterkte in de strijd! erna, was jou dochtertje ook aan de kleine kant dan? ze schatten onze beeb op 56 cm en 4200 gram. geen teer poppetje dus maar ben bang dat ik ook nog wel een tijdje doorloop... met 28 weken hadden ze gezegt dat de beeb 2 weken voorloopt op de groei dus dat ik er rekening mee kon houden dat ie ook eerder geboren zou worden. dit dus ook stiekem een beetje gedaan. maar wat duurd die tijd lang als ie niet voor de datum komt! heb nu in m'n hoofd geprent dat ie de 27ste gehaald gaat worden, dan kan het vanaf nu alleen maar meevallen, haha!
die van mij wordt met 2 weken overtijd op 6 pond geschat komt het rond de 40 wk dan denken ze 5,5 pond we zullen zien