@runner ja mijn dochter woog met 2 wk overtijd 2900 gram maar ze was best lang 51 cm maar daar moeten wij nog om lachen volgens ons woog haar haar al 300 gram want ze had me een kop met haar kon er gelijk staartjes in doen
@runner; zeker weten....maar ik weet hoe snel het KAN gaan, dus ik hou hoop dat de natuur ze werk doet. Ik wil liever niet ingeleid worden...maar als het moet, moet het hoor...
@Cellie, ik hoop voor je dat het nu eens een keertje gaat komen. Het is hier echt een stuk rustiger he.. zo zonder de meiden met de ukkies. Oke, ik heb ook al een ukkie, maar ja... die van mij die heb ik nu niet hier. Ik doe het met ziekenhuisbezoekjes en kolven Ben benieuwd hoe het gaat met Wendy, ze heeft er in ieder geval wel heel goed afscheid van genomen dit weekeinde, dat vond ik echt super om te lezen. Groetjes Daphne
is idd errug rustig hier vandaag... zal wendy al mama zijn? hoop het wel voor haar dat ze vroeg geholpen is. daphne met sam gaat het ook hard he?! alweer bijna 2 maandjes oud! wat gaat die tijd snel. tenminste.... geld dat voor jou ook? kan me voorstellen dat die voor jou stilstaat.
Zo allemaal, Ik ben benieuwd hoe het met wenniepenny gaat, zal de beeb er al zijn? Hoop het wel voor haar, is moeilijk wachten als het zo spannend is... cellie, hoop voor jou dat je woens dag niet haalt (wat klinkt dat raar, ik bedoel het goed ) Wat mijn planning betreft: de keuken is vandaag gabracht en geplaatst! Er valt echt zo'n hoop stress van me af, ik wist niet dat ik zo gestresst was hierover. Ben heeeel blij maar zit alleen maar te huilen!? Misschien komen er nu eindelijk hormonen bij mij ofzo want ik wilde opeens ook de keuken dan maar aanvegen (gelukt maar wel zwaar). Nu ga ik alleen nog maar relaxen vandaag! lekker forum lezen over mannen bij de bevalling enzo.. Knuffels van Lisette
Missymona: jij hebt ook al weer de 40 weken gehaald! Ik hoop voor je dat het niet lang meer duurt! Je vroeg of Dain bij ons op de kamer slaapt: ja! Van te voren waren we heel stellig: de baby slaapt gelijk op zijn eigen kamer. Omdat het in het begin niet zo lekker liep met de voeding e.d. vond ook de kraamzorg (en wij ook) het prettiger en verstandiger om Dain naast bed te leggen. Wij hadden geen wieg, dus hij ligt nog steeds in zijn kinderwagenbak naast mijn bed. Overdag slaapt hij wel op zijn eigen kamer en dat gaat ook prima. Deze week gaan we hem ook 's nachts op zijn eigen kamer laten slapen. Cellie: ik heb echt met je te doen! Een heel dubbel gevoel, van de ene kant wil je graag dat je beeb geboren wordt, desnoods met inleiden en aan de andere kant wil je ook gewoon wachten tot hij vanzelf komt! Ik denk aan je, heel veel succes! Daphne: het gaat inderdaad snel met Sam en gelukkig doet ze het ook goed! Hebben jullie al enig zicht op wanneer ze naar huis mag? Hoeveel ml kolf jij nu eigenlijk per keer (als ik vragen mag hoor!). Hoe gaat het verder met jou? Erna: ik had het al eerder willen schrijven, maar dat was ik weer vergeten : echt gezellig om vrijdag even te bellen! lekker kleppen kunnen we wel hè! Bij jou verder ook nog alles rustig? Wanneer mag je weer gezellig naar de vk? Wendy: we zijn zo benieuwd! Hopelijk is alles goed gegaan en zijn jullie nu papa en mama! Misschien zien we zo wel een berichtje van Bab28 of Sweetcandie dat je bevallen bent, zou leuk zijn! Mijn man is deze week weer werken, dus nu klooi ik zelf wat aan overdag. Vanochtend heel leuk onverwacht bezoek gehad van mijn oude dwarsfluitlerares. Echt ontzettend gezellig. Voor de rest ben ik blij dat Dain na zijn voeding van 12.30 lekker is gaan slapen en dat nu dus nog steeds doet! Zo aan het begin van de middag is zo'n fijne tijd om nog wat voor je zelf te kunnen doen. Voor jezelf niet echt eigenlijk. Het zijn meer huishoudelijke taken zoals avond eten voorbereiden, stofzuigen en wassen. Enig Maar... nu heb ik ook lekker eens tijd om overdag hier weer een beetje bij te kletsen! Hoe gaat het met de andere dames? Liefs, DAGDAG
Én geplaatst? Lisette Ik weet nog ruim een jaar geleden zijn ze hier zeker 3 dagen bezig geweest met de keuken plaatsen..........
Hello ladies, Kom ook even een update halen Al nieuws van wendy? heb er de hele dag aan gedacht Runner en Missymona gefeliciteerd met de volle 40 dat jullie beeps nu maar gauw mogen komen! lissette, is je keuken geplaats.. lekker laten gaan hoor die tranen!
Hoi allemaal! Net smsje gehad van Wendy...Ze heeft een zoon gekregen: Daan! Hij is geboren om 12.25 uur! Alles is goed verlopen! Liefs, Bab
@Wenniepenny: van harte met je zoon Daan! Fijn dat alles goed is gegaan. Ik reageer een andere keer op alle anderen. Ben in ieder geval weer thuis. Controles waren onveranderd. Gyn heeft inwendig onderzoek gedaan. Alles is nog onrijp dus hij wil nog niet beginnen met inleiden. Eigenlijk baal ik hier behoorlijk van want ik ben het meer dan zat. Maar madam maakt het nog prima en maakt nog helemaal geen aanstalten om te voorschijn te komen. Afwachten dus maar tot donderdag, dan weer controle.
wendy, gefeliciteerd met de geboorte van Daan!! pendrag, jammer dat het bij jou ook nog rustig is en er geen actie word ondernomen. gelukkig je bloeddruk en alles wel oke. succes ook weer met afwachten
Wenniepenny gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje DAAN ! joepie je ben mama.... Pendrag: balen zeg, misschien donderdag beter? Jep de keuken is af! Mannetje (ja 1tje maar) is vanmorgen om 7 uur begonnen en was om 14:00 uur ofzo klaar! Voordeel van nieuwbouwhuis en lange rechte keuken denk ik (en geen inbouwapperatuur) Greetz Lisette
Wenniepenny: Gefeliciteerd met jullie zoon DAAN! Helaas hier even geen vernieuwd lijstje, want mn laptop is gisteravond overleden en zit nu op mn man zn pc te rammen en die heeft dat lijstje natuurlijk niet
FEBRUARI 2007 MAMAS Selmama surprise - 26-01-2007 - 2e kindje - Cas: geboren 07-02-2007! Brenda77 - surprise - 1-2-2007 - 1e kindje - Lara: geboren 25-01-2007! Ukkie2007 - surprise - 1-2-2007 - 1e kindje - Luna-Fay: geboren 01-02-2007! Fredje8 - surprise - 2-2-2007 - 1e kindje - Rik: geboren 27-01-2007! Cellie - SURPRISE - 4-2-2007 - 4e (6e) kindje Bab28 - jongen - 5-2-2007 - 1e kindje - Luuk: geboren 31-01-2007! DAGDAG - suprise - 6-2-2007 - 1e kindje - Dain: geboren 20-01-2007! Teigertje - jongen - 6-2-2007 - AmyLee - jongen - 7-2-2007 - 1e kindje - Milan: geboren 29-01-2007! RianneD - jongen - 7-2-2007 - 2e kindje Caroline27 - SURPRISE - 7-2-2007 - 1ste kindje - Yessin: geboren 09-02-2007! Judith75 - jongen - 9-2-2007 - 3de kindje - Kian: geboren 31-01-2007! IkenKleine - meisje - 10-2-2007 - 1e kindje - Jente: geboren 09-02-2007 Missymona - meisje - 12-2-2007 - 1e kindje Runner - jongen - 12-2-2007 - 1e kindje Spruitje - SURPRISE - 12-2-2007 - 2e kindje - Britney: geboren 09-02-2007 Lisette28 - SURPRISE - 14-2-2007 - 1e kindje Asjuh - meisje 15-2-2007 - 3e (4e) kindje - Fleur: geboren 02-02-2007! Marjanne - SURPRISE - 16-2-2007 - 1e kindje Wenniepenny - suprise - 16-2-2007 - 1e kindje - Daan: geboren 12-02-2007! Kristel - meisje - 16-2-2007 - 3e kindje Carola1980 - SURPRISE - 18-2-2007 - Maisy - jongen - 18-2-2007 - 5de kindje - Isaiah: geboren 07-02-2007! Sweetcandie - SURPRISE - 19-2-2007 - 2de kindje Annelies - SURPRISE - 20-2-2007 - 1e kindje Morgaine - jongen - 20-2-2007 - 3e kindje Uschel - meisje - 20-2-2007 - 1e kindje Erna1974 - jongen - 21-2-2007 - 2de kindje Pendrag - meisje - 23-2-2007 - 1e (5e) kindje Aichaatje - meisje - 24-2-2007 - 1e kindje Mirella28 - meisje - 24-2-2007 - Daphne78 - meisje - 25-2-2007 - 1e kindje Sam: geboren 18-12-2006! Liefje - SURPRISE - 25-2-2007 - 1e kindje Summer28 - meisje - 26-2-2007 - 1e kindje TOTAAL 13x meisje 14x jongen 7x surprise