@ Daphne: Ja dat bedoel ik, je zit er nu nog zo midden in dat je nog niet eens aan verwerken van wat er allemaal is gebeurt bent toegekomen.. Zo ben je natuurlijk ook niet in staat om te gaan werken, je dochter en jezelf en je leventje weer een beetje op orde krijgen is veel en veel belangrijker hoor! Zou je nu evt recht hebben op zorgverlof oid ?
@daphne, ja zoiets, ik dacht er niet eens bij na ik pakte hem er zo uit haha het deed gewoon zo zeer allemaal en die vk wilde nog een volgende wee afwachten en dat trok ik echt niet. Ik ben vandaag heel erg prikkelbaar, zal wel bij de hormonen horen ofzo denk ik, kraamtranen savonds om die roteikel..zucht.. ik ben nu aan het koken en straks ga ik alles bijlezen want ik mis het hier wel zeg! @jet hahah ja op het laatst was ik tegen niemand lief meer, als de vk weer inwendig wilde zei ik na 2 seconden ook van ja nou wel weer genoeg, eruit nu hahaha , herken mezelf helemaal niet terug ghahaha Iris is morgen ook jarig, hardstikke leuk, echt maar tis wel veel hoor...
@liefje, spannend voor je! ((hugg en heel veel suc6)) @sweetcandie, beterschap met je kleine! @missymona, ik zit ook de hele dag te gapen hier.. heb zon slaap.. zou ik wel willen hoor de hele dag slapen @pendrag, fijn weer even van je te horen! Je houd je nu dus wel aan je rust.. verstandig hoor @daphne, snap wel dat je hoofd daar nu helemaal niet naar staat.. werken.. en als het toch een rot baan is dan helemaal niet! JIJ en de KLEINE MEID op nr 1 en verder lekker niks!
@maisy, je hebt het al zo druk nu met 5.. nog niet opgeknapt en dan ook nog een verjaardag.. POEH.. krijg je wel een beetje hulp daar? (((huggg))
Hoi meiden Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie felicitaties en meeleven! Meiden die de afgelopen dagen bevallen zijn gefeliciteerd met jullie baby's! Yessin is een heel lief tevreden jongetje en ik ben dolgelukkig met hem! Hij doet het goed slaap lekker en drinkt goed. Ben er nog van onderste boven dat hij van mij is en ik moet echt heel de dag naar hem kijken ! Het bevallingsverhaal komt nog maar ik kan bijna niet zitten vanwege de hechtingen en blauwe billen. Als het weer een beetje genezen is dan kan ik weer wat langer achter de pc. Meiden met de laatste loodjes , succes! Tot snel liefs caroline
@janne: Ik heb niets meer gehoord van wenniepennie.. Ik denk dat ze in het ziekenhuis geen internet heeft. ALs je een keizersnee hebt gehad moet je toch een paar dagen in het ziekenhuis blijven. @aicha: dank je wel meid. IK hoop dat hij snel opknapt.. want is echt veel voor mij. HIj heef constant aandacht nodig is toch vermoeiend voor mij. @Maisy: doe rustig aan meid en wij missen jou ook hier. Het is veel rustiger. @missymona: dank je wel. Hopelijk duurt het ook niet lang meer voor je. Mijn excuses als ik iemand vergeten ben.
@maisy: toch best een heffige bevalling. Je zou denken dat na 4 bevallingen het toch wel wat soepeler mag. Zelf zie ik nog niet op tegen de bevalling. Ik hoop dat het mee zal vallen.
Kom nog even kijken of er nog nieuws is over de andere soon to be mothers Hier niets speciaals te melden, wel wat last maar het zet niet door
Geeft echt niet hoor dat je even inbreekt, iedereen is hier welkom. Het enige nieuws wat we hebben gehad is reeds bekend.. Zie hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=34995 Zelf heeft ze voor ze naar het ziekenhuis gezegd dat ze vermoedelijk de 16de weer thuis is dan zul je waarschijnlijk een volledig verslag krijgen van haar zelf. Groetjes
@ Caroline: Fijn dat alles goed gaat met jou en kleine Yessin, Hopelijk ben je snel hersteld van de hechtingen! @ Maisy: Alvast van Harte Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter Iris!
@maisy, veel plezier op je dochters verjaardag morgen! wel een beetje rustig aan he! wat een indrukwekkend bevallingsverhaal, echt fijn zohn vriendin.... @cellie, jeetje nog steeds geen beeb? hier is beebje voor mijn gevoel weer ingedaald, maar weet het natuurlijk niet zeker, maar ik voel echt weer veel meer druk in mijn liezen en er "pookt" iets heel erg laag Iedereen morgen een leuke valentijnsdag toegewenst Ik ga maar weer eens vroeg naar bed nu, tot morgen...
@maisy wow heftig verhaal joh ik had even het idee dat ik in een spannend boek zat te lezen je hebt het echt heel leuk en uitgebreid geschreven. @dagdag dat cb hier is echt wel oke vindt ikzelf ze zeuren er niet zo en geven echt wel goeie tips en wat is de kleine gegroeid zeg gaat snel he. En wat kennen we kleppen aan de foon ik vondt het reuze gezellig als we straks op zwangerschapsgym ons bevallingsverhaal mogen vertellen mag ze er wel 5 lessen voor uittrekken Nou ik ben vandaag bij de vk geweest en de kleine maakt hier echt nog ff een super groeispurt hij lag nu helemaal vast in mijn bekken en dat is ook zeker te voelen ik heb nog steeds last van mijn linkerbeen en onwijs veel harde buiken op een dag dus ik modder maar een beetje aan nu ik krijg al een harde buik als ik naar de voordeur loop dus veel fut zit er niet in hier ik geloof wel dat gezien er nog weinig gepost wordt dat jullie allemaal een beetje geen puf meer hebben net als ik
Ik ben niet de enige die heel veel minder post dan de periode hiervoor. Het bijlezen is erg gemakkelijk nu. Toch weet ik niet meer van iedereen wat er geschreven is. Dus helaas, ik reageer weer even niet op alles. @Cellie: fijn dat je je beter voelt dan afgelopen weekend. Hou vol! Ben erg benieuwd wat de gyn gaat zeggen/doen. Veel succes. Hier geen verandering. Heb me er voor nu bij neergelegd dat het volgende week gaat worden. Voel me echt een michelinvrouwtje nu. Alles is opgezet en dik. Heb mn armbanden ook maar afgedaan. Heb net definitieve accoord naar drukker gemaild. Weer iets wat helemaal af is. Incl. adressenbestand met dank aan Cellie en man. Postzegels zullen ook wel deze week komen dus eigenlijk heb ik niets meer te doen. Wel een luxeprobleem: mn vriend werkt momenteel als uitzendkracht. Nu hebben ze hem een 6 of 9 maanden contract aangeboden (hij mag kiezen). Maar alleen fulltime is mogelijk. Ook als uitzendkracht is 3 dagen werken niet mogelijk dit jaar. Volgend jaar misschien wel. Nu zitten we dus ernstig in dubio wat te doen. 1) contract accepteren en meer opvang (ene week 28 uur verdeeld over 4 dagen, andere week 12 uur verdeeld over 3 dagen) 2) als uitzendkracht blijven werken met dezelfde opvang en rustig zoeken naar ander werk 3) binnen de komende 3 maanden ander werk zoeken. Ander werk zoeken voor 3 dagen in de week zal niet meevallen. Bovendien vindt hij z'n werk erg leuk. Aan de andere kant heeft hij zich heel erg verheugd op het zorgen voor z'n dochter. Wel lastig dus. Ik ga in ieder geval 32 uur werken ipv de huidige 40. Minder is voor mij geen optie. Moeilijke keuze dus, we hebben tot volgende week vrijdag om een beslissing te nemen.
Ik heb nog geen poging gedaan liefje om te gaan slapen. Heb van gisteravond een uur of 10 geloof ik tot 3 uur vanmiddag op bed gelegen en een heel groot deel van die tijd geslapen. Ben nu dus nog niet echt aan slaap toe.
En ik ben eigenlijk wel moe, maar als ik me dan neerleg, dan heb ik alleen maar last en geraak ik niet in slaap. kzal blij zijn als het donderdag is wanneer ik naar de gyneacoloog kan gaan.
Ben je er al uit of je ingeleid wilt gaan worden? En heeft jouw gyn. het er al over gehad of je baarmoeder daar al rijp voor is? Mijn gyn. wil nl. nog niet beginnen met inleiden omdat mijn baarmoeder nog onrijp is. Ben benieuwd hoe jouw gyn. daarover denkt.
Dat zal hij donderdag allemaal wel zeggen geloof ik, mijn vriend gaat in ieder geval mee. Nu als mijn baarmoeder er nog niet rijp voor is dan zal ik toch liever wachten hoor, ik verbijt de pijn in mijn rug dan nog wel even.
Ja, als je leest hoelang een bevalling wel niet kan duren als je baarmoeder nog niet rijp is en ze gaan inleiden, daar zit ik echt niet op te wachten. Maar even afwachten dus tot mijn lijf verder is. Ben heel benieuwd hoe dat donderdag bij jou is.