Wij zijn er ook al uit vondt inderdaad een meisjes naam moeilijker dan een jongensnaam maar nu we weten dat het een knulletje wordt zijn we eruit Ben zelf geboortekaartjes aan het maken nu heb weer is iets met veel werk uitgezocht ik wil ze gaan borduren tenminste de voorkant dan lijkt misschien ouderwets maar ik ben verders een supermoderne mama hoor ik heb ze in ieder geval zelf op mijn laptopie ontworpen. @maisy nog even en dan mag jij ook eindelijk je echo doen het schiet nu op spannend hoor
Jaaaaa vind t ookheel erg spannend hoor! Voor t eerst weten wat het is voor de geboorte! We hebben dan ook net weer kinderbijslag binnen gnagna en laat de verloskundigenpraktijk nu net vlakbij de stad zijn
@maisy he ja klopt de 1ste okt weer he he bah moet ik alweer leuke dingen gaan kopen hahaha ik moet wel zeggen dat het wel ff wennen is hoor kleren voor een knul een meid kan je veel meer dingen aandoen maargoed went ook wel weer
Jah joh! Wat denk je van mij, stel dat het een jongetje is whahahaah sta ik daar "ehhhhhhhh" "ehhhhhh" whahahaah ik weet nog helemaal niet wat mijn smaak is met jongenskleding joh, ben 4 kipjes gewend!
Ik zit trouwens met nog een probleem het schijnt dat ik niet in mijn waterbed mag bevallen moet ik nog een bed regelen ook en waar moet ik het neerzetten pfff ik denk dat ik het maar in de huiskamer plaats ofzo kan het na de bevalling gelijk weer naar buiten toe Mijn dochter is nu in ieder geval helemaal wijs dat ze een broertje krijgt als ze s'avonds naar bed gaat krijgt (mijn buik) de baby ook een kusje dat is wel leuk hoor met meiden zijn al van die moedertjes he
erna, hebben wij ook last van een waterbed, ja nu ligt hij heerlijk, maar er in bevallen mag niet. Wij moeten dus ook nog zorgen voor een bed elders in huis. In de huiskamer hahahah nee dat gaan we niet doen, we doen het maar op een ander klein kamertje. liefs fredje
Ik heb toen in ons oude huis wel een bed in de woonkamer gezet, ik wilde wel ergens bevallen waar ik me fijn voel, ik denk niet dat ik me op het logeerkamertje fijn had gevoeld, tis maar voor even, je hubbie hoeft m zelfs pas op te zetten als je bevalling begint dus lang zal ie niet in de woonkamer staan.
Over de namen waren wij gelukkig al uit voordat ik zwanger was. Mijn 2e meisjesnaam vond m'n mannetje eerst niet zo heel leuk, maar toen ik vertelde dat ik die naam juist zo mooi vond omdat hij daarin vernoemd wordt, was ie helemaal om! En gelukkig vinden we de namen nu nog steeds heel leuk!
Had net iets engs, hele erge steken in mijn zij ter hoogte van mijn ribbenkast. Het deed zo'n pijn, de tranen schoten in mijn ogen. Wat kan dat zijn? Een spiertje? Bandenpijn in ergere vorm? Ik heb zowiezo al de laatste dagen van die pijnscheuten in mijn onderbuik als ik te snel opsta. Hebben jullie dit ook? Stel ik me aan of moet ik even de vk bellen? Ik durf niet meer te bewegen /strekken als ik zit.
Die pijnscheuten in de onderbuik herken ik wel. Geen idee wat 't is. Maar die steken bij de ribben zijn mij onbekend. Als ik jou was zou ik gewoon de vk of ha bellen. Succes! enne rustig aan doen he!
Ik heb ook wel eens een heveige scherpe pijn, bijvoorbeeld bij snel opstaan of omdraaien, mar das meestal onderin Qua namen weten wij t nog totaaaaal nie
Jongensnaam zijn we wel uit, meisjesnaam nog niet helemaal. Maar nog tijd genoeg. Vandaag een iets betere dag, kans gegrepen om mijn garderobe wat uit te breiden. Eén broek om vijf dagen per week in te werken is niet echt overdadig. Ben naar een wat duurdere zaak geweest, goedkope had ik allemaal al gehad. En ja hoor, uitstekend geslaagd maar wel bijna 300 eurootjes lichter. Tja, lang leve de creditcard.
hihihi pendrag, je weet toch wel dat het toch van je rekening afgeschreven gaat worden? Of heb je last van zwangerschapsdementie hihihih liefs fredje
Haha, beetje wel Fredje, vergat in de winkel bijna mn handtekening te zetten. En ja, er wordt deze en volgende maand erg veel afgeschreven. Niet alleen de kleding van vandaag maar ook een lang weekend weg met kerst. Maar allemaal voor het goede doel! Je moet ergens voor werken toch?
zo is het, en geld moet rollen hahahah, is mijn man het niet altijd mee eens, maar zo af en toe jezelf een keer kietelen is geen overbodige luxe. Lekker man met kerst een weekend weg, mijn verlof begint dan, dus ik ga van mijn vrije tijd genieten denk ik. geniet van je aankopen
Mirella hoe is het nu. heb je nog contact met je vk gehad? Hoe vaak gaan jullie nu naar de vk/dokter! Ben ik wel benieuwd naar! Kan ik daar een beetje aan spiegelen hier!
achiaatje, wij gaan nu ongeveer 1 x per 4 weken en vanaf 22 weken iedere 3 weken en dan op den duur om de 2 weken en dan iedere week, maar vanaf wanneer dat is ik heb geen idee? Maar dat zullen ze me wel weer vertellen. Liefs fredje