Idd ik zit daar ook niet op te wachten. Heb in de loop van de dag redelijk pijnlijke contracties gehad maar die zijn opgehouden en ik ben wel al mijn slijmprop kwijt mss dat het bij mij in kortelings toch gaat gebeuren he.
We zien wel he, ik probeer het wat uit mijn gedachten te zetten maar dat is zo gemakkelijk nog niet he, zeker niet als je er zo naar verlangt dat kleintje in je armen te houden.
Nee, dat valt echt niet mee. Het is wel veel verstandiger. Ik merk bij mezelf wel dat als ik me erbij neerleg dat het waarschijnlijk pas na volgend weekend is, ik me veel rustiger voel en minder klachten heb. Ook is Junior dan veel actiever. Maar soms is het zo moeilijk om maar af te wachten! Ik ben zo nieuwsgierig naar onze kleine meid. En ik wil zo graag van alle klachten af!
Ik ga nu toch een poging tot slapen doen. Hoop dat jij ook een beetje normale nacht krijgt liefje. Trusten en tot morgen.
Wou ook nog proberen te gaan slapen. Voor u ook een fijne nacht en hopelijk voelen we ons morgen een heel stuk beter he
iemand enig idee hoe groot de kans is dat ze met 42 weken gaan inleiden? dat ze gaan inleiden dat is wel zeker, maar ik bedoel eigenlijk, hoe groot is de kans dat je daadwerkelijk de 42 weken gaat halen? (gister vergeten te vragen) beeb ligt idd nog lager en helemaal klem. is iets meer naar binnen gedraaid. ligt dus met z'n ruggetje wat meer in het midden en voetjes zijn dus ook naar binnen gedraaid, niet meer in mijn zij dus, maar ja dat hadden we dus al door. het enige wat ik nog voel zijn z'n billetjes en een knietje aan de rechterkant. bloeddruk was 120/80. volgende week maandag weer terug komen en als de beeb er dan nog niet is maken ze een afspraak met de gyn. volgens mij ben ik niet de enige die heeft uitgeslapen! waar is iedereen?
@runner ik was van mijn dochter precies 42 weken zwanger dus het kan ik wil je niet ontmoedigen maar in principe is het wel mogelijk mij zouden ze toen 2 dagen later in gaan leiden
ik heb nu al te horen gekregen dat ik mocht het nog niet zover zijn de 26e naar de gyn moet en dan een dag daarna zou worden ingeleid, dus met 42 weken en 1 dag. maar moest die doos er nou echt persee bij zeggen dat het dan veel heftiger zou gaan?! haha, hoop dat ik me weer druk zit te maken om helemaal niks!
@runner tja weet je de ene is de andere niet en wie weet valt het bij jou mee toch iedereen heeft een ander soort bevalling ik zou me er niet zo druk om maken hoor en als het eenmaal zover is heb je ook bijna de kleine in je armen als je daaraan denkt tijdens de weeën probeert althans weet ik zeker dat het meevalt
das waar. ik zei al tegen de VK: gelukkig weet ik niet wat bevallen is, en het verschil toch niet zou kunnen ontdekken wat nou heftiger is... krijg steeds meer het vermoeden dat we een lui beebje hebben. niet uitzichzelf IN mijn buik en ook niet uit zichzelf UIT mijn buik, hahaha!
Hallo allemaal, @pendrag en liefje, ik snap helemaal niks van het inleiden wie kan het me een beetje uitleggen.. Succes met alles dames! @runner, dus nu is het nog maximaal 13 dagen voor jouw? Ik duim dat de beep eerder komt Ehhh en nu ben ik de rest alweer vergeten.. sjonge is er al zo weinig gepost onthoud ik er nog niks van! Hier een ongi gevoel.. maar ineens bekruipt mij ook het gevoel van.. die blijft voorlopig nog zitten! En met al die voorweeen enzo was ik er stiekem van uit gegaan dat ze eerder zou komen! Ik hoop het wel hoor.. dus ik snap jullie zeker dames!
@runner en Aichaatje: http://www.nvog.nl/files/serotiniteit.pdf Hier allerlei informatie over inleiden bij overtijd zijn. En wat jij zegt runner, dat je geen vergelijkingsmateriaal hebt, zegt de gyn. en de folder ook. Je weet niet hoe het zonder inleiding zou zijn dus weet je ook niet zo goed of het heftiger is of niet met inleiding. En als ik eerlijk ben, denk ik dat het na 42 weken ook minder belangrijk wordt. Dan wil je je beeb er gewoon uit! Hoe dan ook! Zo, ik heb weer heerlijk uitgeslapen. Toch lekker hoor als mn vriend vroege dienst heeft. Dan lig ik vanaf half 5 alleen in bed. Dat is met omdraaien heerlijk. Gewoon rollen! Wel zielig voor de hondjes en de paarden. De honden hebben nog wel even de kans gekregen om te plassen om 9 uur maar ik heb nog maar net gevoerd. Zielepietjes. Maar ja, in de natuur is ook niet altijd op tijd eten denk ik dan maar. Mn vriend heeft zonet z'n contract voor 6 maanden geaccepteerd! Dat betekent dat hij tot 1 september onder de pannen is. Heerlijk voor hem. Qua opvang hebben we dan 3 maanden een 'probleem' maar van die 3 maanden kunnen we zelf 6 weken helemaal opvangen met vakantie. Dus hooguit 7 weken een paar uurtjes meer opvang nodig dan we eigenlijk zelf ideaal vinden.
Goedemorgen dames Heb vannacht weer slecht geslapen, maar de afgelopen uurtjes toch nog wat meegepakt. hebben jullie nog een cadeau gehad, ik wel! En led-lamp van Philips, die kan in allerlei kleuren schijnen, echt heel lief vadeau want ik vind hem onwijs mooi en mijn vriend dus niet (dan moet ie toch wel heel erg veel van me houden ). Staat dus nu mooi te zijn op de babykamer, te wachten op ons murmeltje... Hier alles nog rustig, ga zo lekker high-tea-en in de stad met een pas bevallen vriendin.. Morgen weer naar VK, hoop dat beebje goed ligt @Runner, hoop dat jullie kleintje zich snel vanzelf aandient @Pendrag, succes met de rugpijn, hoe gaat het met de stoute pony? @liefje, spannend, ACTIE! Groetjes Lisette
@lisette: heerlijk zeg, een high tea! Klinkt goed. Met de stoute pony gaat het uitstekend. Nadat ik vorige week de omheining heb aangepast, is hij niet meer ontsnapt. Dank voor je goede wensen maar rugpijn heb ik niet hoor. Maar ik kan de goede wensen wel goed gebruik voor mn hoofdpijn, misselijkheid, vermoeidheid en vooral tintelende/dode vingers!
Missymona: fijn dat de controle bij de vk goed was! Voel je je nog goed? Lisette28: Nu sta je onder controle bij de vk, dat blijft zo tot ongeveer 10 dagen na de geboorte van je kleine. Daarna zorgen zij ervoor dat je wordt overgedragen aan het cb. De hielprik en de gehoortest worden trouwens ook uitgevoerd door het cb en wij kregen toen gelijk het groeiboekje. Dat boekje moet je iedere keer meenemen naar het cb. Wij kregen een paar dagen later een telefoontje van de wijkverpleegkundige (aangesloten bij het cb). Die is toen eerst op huisbezoek geweest en vult allemaal gegevens in. Zij maakte voor ons de afspraak op het cb en zij werkt daar zelf dan ook op die dag. Beetje duidelijk zo? Cellie: hoe was het bij de vk vandaag? Maisy: wow, dat klinkt behoorlijk heftig, je bevallingsverhaal. Het lijkt me absoluut geen pretje om met weeën (die om de 2 minuten komen) nog naar het ziekenhuis te moeten. Wel geweldig dat je goed van je hebt afgebeten! Je ziet dat er toch altijd ergens een oergevoel voor dat soort dingen zorgt! Hoe kijk je nu zelf terug op de bevalling? Liefje: wie weet, zet het nu binnen een paar dagen door! We hopen het voor je! Sweetcandie: vervelend dat je zoontje ziek is, gaat het al weer wat beter? Pendrag: wel verstandig dat je nu zoveel slaapt: is ook heel goed voor je kleine meisje! Daphne: het is een heel gedoe met je zwangerschapsverlof en weer gaan werken hè! Ik hoop dat je een goede regeling kan treffen en dat je straks heerlijk kan gaan genieten als je meisje thuis is! Caroline: jij ook al hechtingen? Het is behoorlijk pijnlijk, maar wel goed om op een harde stoel te gaan zitten! Ik had dat volgens mij een keer hier op het forum gelezen. Zelf heb ik dat ook gedaan en volgens mij is het wel goed om te doen. Erna: ja, ik ben superblij met het cb. Het advies werd ook niet opgelegd, maar ze gaf echt goede tips. Ik heb ook een boekje te leen meegekregen over regelmaat e.d.. Gisteren al een stukje zitten lezen en al iets toegepast. Raar maar waar: voor mijn idee had het al effect. Ik vond het iedere keer zo lastig om in te schatten wanneer ik Dain nu kon laten huilen en of ik hem niet verwen met dan weer uit zijn bedje pakken. Nu heb ik een soort richtlijnen en het gaat hartstikke goed. Het lijkt ook alsof hij veel beter in één keer doordrinkt. Hierdoor voel ik me veel zekerder en mij man merkte het ook gelijk op! Van mij mogen we inderdaad vijf lessen uittrekken voor onze bevallingsverhalen, dat redden we toch nooit: zeven verhalen in een uurtje! Trouwens, die oefeningen zullen niet veel soeps zijn . Sorry, misschien ben ik iets te negatief! Super dat je kleine nog een groeispurt heeft! Helemaal een fijn idee dat hij vast in je bekken ligt, dus jullie zijn er echt helemaal klaar voor! Runner: zelf weet ik natuurlijk niets van inleiden en bij hoeveel weken, maar de zus van mijn buurvrouw heeft dat wel gehad. Haar dochter is uiteindelijk bij 43 weken geboren (weliswaar met keizersnede). Hun lichamelijke conditie was iedere keer zo goed, dat de artsen het verantwoord vonden om de baby langer dan 42 weken te laten zitten. Ze stond natuurlijk wel onder controle van de gyn. Het is weer een heel verhaal geworden, maar het lukt me nu eindelijk weer om alles te lezen en te reageren! Verder is hier alles goed. Jammer dat het zulk pokkenweer is, ik had nog wel even lekker naar buiten gewild. Ik denk dat ik zo maar eens de slaapkamer ga poetsen, is wel weer nodig Liefs, DAGDAG
Fijn dat het zo goed gaat DAGDAG. En dat je echt wat hebt aan het CB. Daar zijn ze uiteindelijk voor, mooi dat het ook zo uitpakt voor jullie. En lekker dat Dain het groeien goed te pakken heeft. Geeft ook een goed gevoel lijkt me.
Goedemiddag dames, Ben vanmorgen naar de vk gegaan. Alles was goed beeb was wel ingedaald in de bekken.. dus dat is een goed teken. Bloeddruk was ook goed. Gisterennacht heb ik weinig geslapen omdat mijn zoontje ziek was. EN ik had zo.n misselijk menstruatie gevoel onder mijn buik. Dus ik dacht nu komt het, maar nee.. niets.. Hier niemand bevallen.. kus sweetcandie