Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefje

liefje Actief lid

12 okt 2005
    404
    0
    0
    verpleegkundige
    willebroek
    Aichaatje het zit zo, mijn gyneacoloog die is met verlof als ik uitgeteld ben, en daar ik meer en meer last begin te krijgen van mijn rug, en zeer slecht begin te stappen, zou hij eventueel als ik echt wil dat hij de bevalling doet en niet de ene of de andere vervanger van hem mijn al voor mijn uitgetelde datum willen inleiden, en dat is waar ik morgen met mijn gyneacoloog ga over praten.

2. liefje

liefje Actief lid

12 okt 2005
    404
    0
    0
    verpleegkundige
    willebroek
    hey Pendrag ik lees dat je dan toch nog wat hebt kunnen slapen, hier ook zenne, vriend staat om zes uur op en dan heb ik het hele bed voor mij alleen :)

3. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Lekker is dat he, liefje? Maakt het gewoon wat makkelijker om te bewegen. Ik geniet er altijd van. Terwijl ik samen slapen ook erg lekker vind hoor. Juist de combi bevalt mij goed.
    Volgende week is het voor mij weer over, dan heeft ie late dienst. Ik hoop dat ik dan gewoon ben bevallen!

4. liefje

liefje Actief lid

12 okt 2005
    404
    0
    0
    verpleegkundige
    willebroek
    Ik hoop het DAGDAG want morgen moet ik op controle bij de gyneacoloog en in het weekend vertrekt hij op vakantie, en ik zou zo graag hebben dat hij erbij is, hij is toch een vertrouwenspersoon geworden na die negen maand he.

5. liefje

liefje Actief lid

12 okt 2005
    404
    0
    0
    verpleegkundige
    willebroek
    Ik hoop mee voor jou hoor Pendrag, je hebt al genoeg miserie gehad geloof ik he en het word tijd dat je dat kleintje in je armen kan houden :)

6. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    Hallo meiden,

Tja het is hier nu wel erg stilletjes...
    Mijn excuus, ehm ehm ik heb gewoon nergens zin in...
    Zelfs niet om op het forum te zijn. :oops:

Vriend is vandaag thuis want hij is ziek
    Zegt hij... meneer heeft volgens mij alleen een snotneus maarja mannen en ziek zijn....
    Hij deed vanmorgen wel heel vreemd, meneer ging namelijk uitzich zelf afwassen :confused: :confused: .... moet niet gekker worden ;)

Die eigewijze beeb blijft ook maar zitten....en ondertussen wordt ik gek van al die telefoontjes van familie e.d of er al wat gaande is...
    Als ik is een ingeving heb om lekker naar buiten te gaan wordt ik lastig gevallen door wildvreemden met allerlei vragen of ik nog lang moet blablabla... en je wordt aangekeken als een wandelende broedmachine :rolleyes:

Aan valentijnsdag doen we eigenlijk nooit wat,
    als we lief willen doen zijn daar 365 dagen per jaar voor
    en niet 1 dag per jaar. Ik had graag willen bevallen vandaag dat was dan mijn valentijnskadootje geweest maar helaas..

Wel heb ik morgen de proefdruk van ons kaartje binnen,
    en ben erg benieuwd of het wat is....

Met mijzelf en de beeb gaat alles prima,
    behalve het slecht slapen s'nachts heb ik verder geen klachten.

Zo nu heb ik eigenlijk niets meer te melden,
    wens jullie allemaal een hele fijne dag, beterschap en een beeb!

Stevige knuffel vanuit Dordrecht voor jullie allemaal!

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Kllinkt toch een beetje als naderende bevallingssymptomene missymona. Nergens meer zin in hebben, jezelf wat terugtrekken en nesteldrang van je partner. Ik hoop het voor je!

8. Dagdag

Dagdag Actief lid

30 mei 2006
    467
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Missymona: heeft je vriend soms last van plaatsvervangende nesteldrang? Wel lachwekkend! ik zou ook super chagrijnig worden van telefoontjes van mensen die vragen of er al wat is. Van te voren had ik me voorgenomen dat ik een voicemail zou maken met de tekst; nee, er is nog niets geboren en als het zo is dan hoor je het vanzelf. Of ik zou gewoon de telefoon eruit trekken. Nee, niets voor mij al die goedbedoelde aandacht. Wandelende broedmachine (hahaha) :) Mensen doen echt net of ze een goede bekende van je zijn. Bereid je alvast maar voor, als je straks met de kinderwagen ergens loopt ben je ook algemeen aanspreekpunt :(

DAGDAG :)

9. Dagdag

Dagdag Actief lid

30 mei 2006
    467
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Oh ja, ik vergeet iedere keer wat: ik las dat iemand al weer in zijn normale kleding kon (dacht Maisy). Nou, hier nog zo'n mazzelaar! Dat is me echt 100% meegevallen. Ik was in totaal 14 kg. aangekomen en na de bevalling al weer 8 à 9 kilo kwijt. Nu ben ik nog 4 kilo zwaarder dan voor de zwangerschap, maar die gaan er straks wel weer af. Ik kon dus ook na 1,5 week weer in mijn normale broeken: heerlijk! Ik vond de conditie van mijn buik direct na de bevalling ook heel erg meevallen. Ik had echt een hangend blubber gordijn verwacht, maar dat was niet het geval.

Zo, hèhè, dat ben ik ook weer kwijt! Hoe gaat het wat dat betreft eigenlijk met de andere dames die al bevallen zijn?

Liefs,

10. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    Je kon wel merken dat hij nooit afwast,
    meneer was commentaar aan het leveren op de hoogte van het aanrecht en dat je dan last van je rug krijgt en dat vervelende keukenkastje waar je telkens je kop aan stoot "DUH" kom je daar nu pas achter we wonen er al 11 jaar :(

De keuken is iig weer helemaal schoon, zelf de tegeltjes, gasfornuis en de senseo alles heeft tie schoongemaakt :confused:

11. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    Tekens als ik in de kast naar mijn spijkerbroeken kijk,
    schiet ik al hard in de lach...
    Zal echt wel ff duren voor dat ik die weer aankan ;)
    Ben echt veel aangekomen tussen week 20 en 30 daarna is het redelijk stabiel gebleven. (totaal: schrik niet 22 kilo :confused: )

12. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Haha, missymona. Geweldig die kerel van jou. Na 11 jaar! Heerlijk gewoon.
    Hier liggen de spijkerbroeken ook stof te vergaren hoor. In totaal ben ik nu ook 22 kilo gegroeid. Daar zit natuurlijk wel wat vocht bij maar ook echt wel een portie vet! En dan te bedenken dat ik nog 10 kilo extra kwijt moet. Dan heb ik dus echt de rest van dit jaar wel nodig.
    En mn vriendje maar stille hints geven: ik vind het zo mooi als je dat bot daar bij die heup zo uit ziet steken..... Jaja, als je goed je best doet kun je het voelen! En voelen is ook een zintuig, net als zien. Dus daar doet ie het voorlopig maar mooi mee.

13. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    haha, pendrag, dat weet je weer mooi te formuleren!
    hopelijk heeft je mannetje goede ogen :)

ik heb geen idee hoeveel ik ben aangekomen.
    heb me maar 2 keer hoeven wegen bij de VK.
    dat was met 29 weken en toen was ik 7 kilo aangekomen.
    moet op z'n minst wel verdubbeld zijn, haha.

missymona, lekker mannetje heb jij!
    daar na 11 jaar achter komen :rolleyes:
    gelukkig doen wij over het algemeen de afwas samen.
    heb daar zo'n hekel aan.
    net als stofzuigen
    dat doet mannetje ook, maar daar is alles wel weer mee gezegt..

14. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Hier alles prima!
    Bij de gyn was alles prima.

Nog steeds een dikke buik...pfffffffff

Ik verwacht trouwens ook snel na de bevalling me broeken weer aan te kunnen, ik ben 'maar' 8 kilo aangekomen totaal, die zijn er na de bevalling gelijk weer af, dat weet ik zeker! ;)

15. Dagdag

Dagdag Actief lid

30 mei 2006
    467
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Missymona: toch lekker dat nu de hele keuken schoon is. Het valt dus wel mee met het ziek zijn van je mannetje ;)

Cellie: gelukkig was alles goed bij de vk, en ja, nog steeds een dikke buik! Binnenkort niet meer, da's één ding, dat weet je heel zeker!

Over de kilo's: volgens mij weet je het toch nooit hoeveel je zal aankomen. De een iets meer dan de ander! Ach, 22 kilo ;) Het scheelt dat je met de bevalling gelijk al weer wat kwijt bent. Het geven van borstvoeding scheelt ook weer schijnt.

Ik ga even naar mijn man toe, die kwam net zwaar gefrustreerd thuis van zijn werk en moet even afreageren!

Liefs,

16. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Zo dames,

Hogh-tea was iid heerlijk, maar fietsen doet nu toch een beetje pijn in mijn kruis hoor, bah..

Nu weer lekker thuis wachten op mijn mannetje.

Het klinkt alsof het met iedereen we redelijk gaat vandaag, niet heel veel pijnklachten geloof ik. Ik ben ongeveer 15 kilo aangekomen maar zal wel even duren voor dat eraf is, hou niet echt veel vocht vast en eet als een paard :oops: . Ach straks kan ik eindelijk weer sporten, heerlijk...

@pendrag: als ik jou foto's bekijk ben je hardstikke slank, volgens mij moet jij helemaal niet nog 10 kilo extra afvallen (bemoei, bemoei)
    @liefje: succes met die moeilijke keuze

groetjes Lisette

17. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Zo dames, kom me ook weer eens even melden ;)

DAGDAG: Hier gaat het voorlopog niet lukken denk ik hoor mn spijkerbroeken weer passen! Ben al 10 kg kwijt, maar moet er nog 17 nu! :( Ik loop dus voorlopig nog even rond in meerekkende broeken enzo ;)

Vandaag is de verpleegkundige van het consultatiebureau geweest. Alles is goed met Kian (uiteraard, had niet anders verwacht ;) ) Heb gelijk een rits afspraken sataan voor de komende maanden voor de inentingen enzo, dus kan voorlopig weer vooruit ;) Er is in vergelijking met de meiden 1 inenting bijgekomen. Hij gaat er nu 2 per keer krijgen (Pneumokokken erbij) 1 in ieder beentje...aaaaaaaaaaaaah...

Vanmiddag visite gehad van mijn oma en een oom en tante van mij. Was gezellig :) Mn ma was er ook vandaag (woensdag=poetsdag). Ben wel blij dat ze me voorlopig nog komt helpen!

Hoe gaat het hier met de hoogzwangere dames? Nog vol te houden? Ik duim dat jullie je kleintjes ook snel in jullie armen mogen houden hoor! :D

@Maisy: Gefeliciteerd met Iris dr verjaardag!

18. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    Nieuwsflits:

Lig ik net ff lekker een tukkie te doen,
    wordt ik wakker breken me vliezen, Aaaaaaaahhh spannend

19. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Oe, spannend! Heel benieuwd hoe het nu verder gaat met je bevalling. Maar de start is er! Succes hoor.

20. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Spannend Missymona! Succes! :D

Deel Deze Pagina