@missymona Spannend , nu gaat het echt gebeuren , suc6 en zet hem op! @ dag dag Ja ik ook al hechtingen , merk wel dat het elke dag beter word e vanmorgen heeft de vk er een paar uitgekipt dus nu trekt het wat minder. Ik denk dat ik mijn spijkerbroeken ook wel weer aan kan maar heb het nog niet geprobeerd, doet me nog iets te pijn van onderen. Hier alles ok Yessin doet het goed , zijn julie ook allemaal zo verliefd op je baby? kan er heel de dag naar kijken!
Joepie missymona, spannend! hou ons op de hoogte hoor... Bijna je kleintje in je armen (binnen 72 uur!) knuffel Lisette
Welkom nc22 13-03-07 bevallen van de eerst. : foutje @missymona succes meid @dagdag succes met je frustie mannetje een koekepan wil nog wel is helpen en inderdaad die oefeningen hoeven van mij ook niet zo Ik lijk trouwens net op kwebbel van kabouter plop zowel de kwebbel als het waggelloopje van haar. Ach zolang je de lol er maar van inziet ben blij dat het zo meevalt met je buik. Nou ga ff me preischotel uit de oven halen heb ontzettende honger
@lisette: als ik die 10 kilo ook nog afval ben ik 78 kilo bij een lengte van 1.83. Lijkt me niet zo raar. En uit ervaring weet ik dat ik me met dat gewicht lekker voel. Voor ik zwanger raakte was ik 89, das echt net even te veel. Wat ik nu weeg, rekenen jullie maar lekker zelf uit!
missymona, waahhhh, spannend! je hebt nu iig de zekerheid dat je binnen 3 dagen mamma bent! zet 'm op meid. ipv schoonmoeder is mijn schoonvader me aan het stalken! beld ie net. en? ben ik al opa? had echt ff zin om 'm door de telefoon te trekken! hoop echt dat m'n vriend er zelf nu eens wat van gaat zeggen. word hier dus echt niet goed van! nc22, ik begrijp 'm ook niet helemaal. maar iig welkom!
@Pendrag: Nee klinkt inderdaad niet zo gek, ik ebn zelf 1.80 maar toch wel wat lichter maar op de foto's zie jij er toch echt een stuk dunnner uit dan ik (of ik heb een vertekend zelfbeeld). Wil na mijn 9 maanden ontzwangeren toch wel graag weer onder de 70 eindigen. Zal me er niet meer mee bemoeien dus... Groetjes Lisette @Missymona: al weeen?
@missymona, wat spannend hoor! Wel mooie datum vandaag Ik ben al terug op gewicht, dus dat is lekker gegaan, maar ja.. was ook met name vocht aangekomen. Vandaag naar gyn geweest voor nacontrole en alles was goed! Mijn placenta bleek maar half zo groot te zijn als normaal is, en door de ziekte is die nog eens 25% afgestorven. Dus vandaar dat Sam het in mijn buik niet meer volhield.
Missymona: spannend meid! Geinig hè, dat je het van te voren helemaal niet voelt aankomen dat je vliezen gaan breken (logisch natuurlijk). Je ligt lekker en ineens word je er wakker van! Heel veel succes, je bent bijna mama! Ik ben benieuwd of je ons nog een beetje op de hoogte kan houden, of dat de weeën al goed bezig zijn! Caroline: ik vond het zo fijn om te merken dat je je iedere dag weer wat beter voelt. Eerst kan je amper de ene been voor de andere zetten en een paar dagen later kan je de trap al weer goed af. Zal wel heerlijk zijn dat er een paar hechtingen zijn doorgeknipt. Lijkt me echt akelig als ze te strak zitten! Heerlijk dat Yessin het zo goed doet. Ik ben ook zo gek op dat kleine ventje hoor, helemaal als hij net aan het wakker worden is! Of als hij tevreden kijkt na het drinken. Heerlijk! nc22: Je bedoelt waarschijnlijk 13-02-07 ipv 13-03-07. Gefeliciteerd dus : Erna: ik heb juist altijd erg met mijn man te doen als hij zo gefrustreerd is, dus een koekenpan zal ik niet snel pakken Het heeft er ook mee te maken dat hij vanavond ouderavond heeft. Iedere keer gaat het hartstikke goed, maar hij vindt het nooit fijn zo'n avond met soms van die zeikende ouders! Kwebbel van kabouter plop (haha) ik zie je al lopen met een puntmuts op Je kan er inderdaad maar beter om lachen, maar het is wel vervelend voor je ! Runner: leuk hè, schoonouders! Ze verzinnen iedere keer een nieuw trucje! Misschien hadden ze in de gaten dat je niet meer zo'n zin had in je schoonmoeder en laten ze tactisch je schoonvader bellen! Zoiets hadden wij ook, alleen dan met mijn eigen ouders! Iedere keer als ze belden of langskwamen zei mijn moeder: "ja, je vader die was niet te houden hoor!" Ook met een cadeautje (kleertjes): "je vader kon het echt niet laten liggen." Ja, tuurlijk, mijn vader die babykleertjes gaat kopen, geloof je het zelf! Daphne: wel fijn dat je weer op gewicht bent. Weten ze ook waarom je placenta maar half zo groot was als normaal? Ik wist trouwens niet dat door zwangerschapsvergiftiging de placenta ook nog een keer gaat afsterven! Hoe gaat het verder met jou en Sam? Liefs, DAGDAG
@missymona... Wowww spannend hoor! Misschien een valentijns baby @maisy, gefeliciteerd met je dochter!
Zo de zenuwen gieren door me lijf, vk komt voor 20:00 ff kijken. Verder nog geen weeen, wel een zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Wel vervelend dat het vruchtwater er maar uit blijft lopen.... Ik loop hier dus heel charmant met een handoek tussen de benen Ik ga zo nog maar ff proberen te relaxen, kweet niet of me dat gaat lukken het spookt zo in mijn hoofd of ik alles wel in huis heb enzo... Ik vermoed niet dat het een valentijnsbeeb gaat worden maarja het begin is er ... en de 15de is ook een mooie dag!
Ik lees hier ook al een tijdje mee...Spannend meid! Heel veel succes en idd de 15de is ook een mooie datum! Succes!
@missymona, heel veel suc6 en elke dag dat je je kindje mag vasthouden moet toch DE geweldigste dag zijn!
Zit nog even te lezen over inleiden: Lees: kan het inleiden van uw bevalling alleen plaatsvinden als de baarmoedermond rijp is; Wat is dan de volgende optie als je overtijd bent? (na 42 wk) Lees: In principe hoeft een ingeleide bevalling niet pijnlijker te zijn dan een normale bevalling. Het hormoon dat het lichaam toegediend krijgt om de weeën op te wekken, kan ervoor zorgen dat je pijnlijke kramp in de baarmoeder krijgt. Echter, geen vrouw is gelijk en iedere vrouw reageert anders op de toegediende hormonen.
wauw spannend hoor missymona. ik zei net al tegen mijn vriend dat ik denk ik zenuwachtiger word als mijn vliezen breken dan als de weeen zouden beginnen. 15e is idd ook een 'leuke' datum, haha. wat aicha al zei, het maakt niet uit welke dag het is, zodra je de beeb in je handen hebt is het een dag om nooit meer te vergeten! pendrag, heb een hoop antwoorden gevonden bij die link die je plaatste, nog bedankt daarvoor!