lekker ding hoor maisy, maar wacht maar als de mijne er eenmaal is, dan schuift jou kanjer weer een plekje op
Nog 1 haha Ik ben dehele dag niet onlinegeweest een hoop bij te lezen, Iris was jarig vandaag en de drukte heeft me echt afgemat joh pffffffff
idd nog gefeliciteerd! is het erg druk geweest? iedereen weer weggestuurd? doe rustig aan en neem de tijd voor jezelf.
Kheb mn album maar f fbijgewerkt, er waren teveel leke foto's Ja joh ik ben blij dat het voorbij is, het vergt nu echt heel veel van me, maa mijn moeder is komen koken voor ons, dat scheelt. Spannend man van Missymona wiehoeeee, ik ga ff teruglezen wat er verder nog voor spannends is gebeurd vandaag!
@missymona, lach me rot nog even de was doen.. maar het is een feit als je bezig bent dan gaat de tijd sneller! Hier wordt heel hard geduimd! @maisy, wat een kanjer! Ik ben helemaal loom net uit bad.. ga ff op bank liggen soezen!
@ Maisy: Wat een droppie zeg, knap ventje hoor kan me voorstellen dat je helemaal verlieft bent.. @ Pendragus ik mag jou midden in de nacht smsen? @ Runner: Kom op hé, jij ook ff dan ben ik niet in mijn uppie bezig... Vraag me heel de tijd af hoe een wee voelt.. Moet zeggen dat ik nu al een paar keer zo'n flinke kramp heb gehad wat toeneemt en weer afzakt en ook in mijn onderrug waarvan ik denk hmmmm... Zou dat het kunnen zijn?
Zeker weten missymona, je smst maar zodra je er zelf aan toe bent! Ben ook benieuwd of die krampen van jou al weeen zijn. Succes!
haha, ik zou je met alle liefde gezelschap willen houden. zit er niet in meid, je zult het alleen moeten doen pendrag jij veel succes weer bij de gyn morgen ochtend. wat een tijd weer , als je het niet erg vind dan draai ik me nog ff om!
wat een leuk filmpje van sam! (heb er jammer genoeg geen geluid bij maar oke) ontzettend leuk ook dat je het allemaal zo goed bijhoud. ik ga nu mijn bed maar weer eens opzoeken en kijken of ik mijn mannetje nog vrolijk kan krijgen. ajax heeft het vannavond nou niet zo heel goed gedaan, hihi.
MIssymona: meid, wat spannend hè! Eén ding, als je nu twijfelt of het weeën zijn, dan zijn ze het nog niet echt! Je voelt het vanzelf wel en dan ook gelijk of er regelmaat in zit! Maar als het toeneemt en dan weer afzakt is het toch echt wel het begin. Ik hoop voor je dat het lekker doorzet vannacht! Ga inderdaad maar wat doen, heb ik toen ook de hele dag gedaan en het kan je goed afleiden. Ondertussen heb je er waarschijnlijk dan weer een paar cm. ontsluiting bij moet je maar denken (en je was is lekker weg ) Heel veel succes in ieder geval en hopelijk lees ik morgenochtend dat je bevallen bent van een prachtige, gezonde baby! Runner: over die punt bij Erna d'r berichten (Waaaaaahhhhhhh) ik heb me kapot gelachen! Fijn dat we op zo'n forum alles kunnen zeggen! Erna: Leuk hè, van die punt! Je wilt gewoon zoveel mogelijk effectieve dingen typen en punten horen daar niet bij Maisy: nog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter! Wat een prachtig prinsje heb je! Slaap lekker allemaal (en succes voor missymona!) Liefs, DAGDAG
Geweldige meid die Sam! Wat doet ze het toch goed zeg. Ja, wat een tijd he, die gyn? En dan te bedenken dat het altijd uitloopt. Krijg steeds vaker de neiging om gewoon later te gaan. Ik moet toch uren wachten. Maar ja, ik weet wel weer op tijd waar ik aan toe ben. Ga nu nog ff Pauw&Witteman kijken met lekkere warme chocolademelk. De melk moet op, errug! Dan duik ik lekker mn bedje in, naast mn eigen kanjer. Trusten allemaal en tot morgen!
Nou ik heb ff geprobeerd om te slapen maar dat wil echt niet lukken. Ik vermoed dat het nog niet de echte weeen zijn maar zeer doen ze wel, dan moet ik echt ff stoppen met typen en ff heen en weer lopen todat het weer afzakt..
@pendrag succes bij de VK @missymona, ik hoop dat het lekker snel gaat nu! Heel veel sterkte! En hopenlijk morgen een gezonde beep voor jouw! @daphne, ik kan hem helaas niet openen.. te trage verbinding hier.. jammer Truste allemaal ik kruip erin het is hier al weer 2 uur! Hopenlijk morgen veeeeel gezonde baby's