pppppfffff wat een rotnacht. mijn lief snurkt zo onwijs en ik ben klaarwakker met veel harde buiken. met mijn verstopte neus kan ik ook al niet goed liggen (in combinatie met de buik wel te verstaan). Ben ook heel benieuwd hoe het met jou gaat Missymona, nog steeds heen en weer aan het lopen of al bezig met het stevigere werk? en hoe is je vent eronder? Hoop dat jullie allemaal een beter nachtje hebben knufel van een vermoeide Lisette
Nog geen beeb ..... wel vanaf 00:00 heerlijke rugweeen om de 5 a 4 minuten... Aiaiaiai wat zijn die nasty.. Vk om 03:45 gebeld en die zou na een uurtje ff komen kjiken... staat ze... na al eerder gebeld te hebben dat ze het niet kon vinden eindelijk voor me deur krijgt ze weer een telefoontje dat er 1 tje persweeen heeft of ik het nog ff uithou Nou vooruit dan maar...
Balen Missymona........maar er gebeurt wél iets! Heel veel sterkte dan nog maar......hopelijk zal het niet te lang meer duren voor je. Ik ben gewoon weer eens klaarwakker, maar ach, om 7u is de jongste toch al present, dus ik ben er maar vast uit gegaan, hij is jarig dus zal er vast betijds bij zijn
Balen missymona, ik hoop dat je gauw de kleine in je armen hebt ! Cellie, schat, wat is bij jou de planning? Die 42 weken komen heeeel dichtbij nu...arme jij...
@missymona ik hoop voor jouw dat je nu al heel erg druk bezig ben hallo allemal, zo als ik het lees zijn jullie het inmiddels ook zat, ik hoop het duurt bij ons ook niet meer zo lang, bij alles wat je zo voelt wat net even andere pijn is denk je zal het dit wel zijn? bijna de heele dag harde buiken,pijn in de onderrug en gisteren avond steekende pijn net boven mijn navel. tuurlijk hoort het er allemal bij, maar al die mooie babys hier , dan wil je ook zo graag eindelijk mami zijn. sorry , moest even een beetje zielig doen groetjes uschel
geeft niks hoor uschel, dat doet nu iedereen bijna, haha wat een vroege vogels vandaag! ik was ook zo benieuwd naar missymona, zo te horen duurd dat ook niet zo lang meer! cellie, gefeliciteerd met je zoontje, hebbie al gezongen? lisette, ik heb oordopjes gekocht, werkt echt! heb vannacht niet eens gemerkt dat m'n mannetje de deur uitging! hier is alles nog steeds rustig
even nog een vraagje ik heb sinds 2 weeken, konstant vochtverlies, het is geen urine, het heeft geen kleurtje een ruikt naar niets, ik dacht ook gelijk afscheiding maar dit is toch een beetje wit zo was het de rest van de zwangerschap, ben dan net naar de wc geweest een gelijk darnaa voel je het weer vochtig in je onderbroekje, hebben jullie dit ook ? vroeg de vk ze zij alles normal ,maar ze heeft niet eens naar gekijken, ik heb gelezen dat je vruchtwater ook drubbelsgewijs kan verliezen? is het vruchtwater ,is het dan niet erg(voor het kindje) als je zoiets over een lange tijd verlies. sorry voor een zo stomme vraag groetjes uschel
als je vruchtwater verliest is dat niet erg nee, je lichaam blijft dat toch constant aanmaken. dus er is altijd genoeg van. (behalve als het er uitgutst natuurlijk, haha.) ennuh, dat is geen stomme vraag hoor.
Volgens mij is het zo dat als je vruchtwater verliest (al zijn het maar beetjes) je tegenwoordig binnen 72u moet bevallen. De weg naar buiten is dan open en het risico van infecties is dan groter.... Ik heb het gehad, bijna 9 jaar geleden en toen was het zelfs 24u. @Maisy, ik ben onder controle van de gyn Maisy, mag tot zondag/maandag thuisbevallen. Zolang de baby het goedmaakt mag ik 'doorlopen' wel morgen weer controle.
@cellie gefeliciteerd met je zoontje en succes vandaag. en nog niets van missymona zo te zien sterkte met de weeën meid.
Hoi dames, Pfff hier ook zon k*t nacht achter de rug, heb amper 2 uurtjes geslapen. Niet leuk meer Dinsdag bij de vk geweest, heb gevraagt om een inwendig onderzoek maar dat doen ze pas met 41 weken. Iedereen suc6 met de laatse loodjes gr morgaine
Hier is het nog steeds K*T, die rugweeen blijven om de 5 minuten komen.. Vk wilde nog niet kijken.... Ben moe en ben het beu.. Ik wil een beeb!
missymona ..jeetje dat is idd. k*t zeker als de VK niet wil komen kijken ik hoop dat je vandaag je beebje in je armen hebt meis .. cellie gefeli. met je zoontjes verjaardag .. verder iedereen suc6 vandaag als je naar de gyn/vk moet ik hoop voor iedereen dat jullie je kleintje snel in je armen mag hebben @ maisy en Judith en alle andere mama`s ...hoe is het met jullie kleintjes ? ..en vooral ook met jullie ? ik hou nog steeds veel vocht vast ...lijk wel een michelinn popje gisteren bloed laten prikken op nierfunctie .. Fleur zat Dinsdag al boven haar geboorte gewicht ...echt super wil nog wel ff zeggen @ Maisy petje af dat je het helemaal alleen gaat doen ...heb je nu nog hulp ? omdat Tom in gips zit ..moet ik ook alles alleen doen ..en merk nu wel dat ik erg moe aan het worden ben ...en veel tranen laat ...soms om helemaal niks ...maja hoort erbij zullen we maar zeggen ...
nou missymona, hoop dat er nu snel een beetje vaart in komt te zitten en je je meissie snel in je armen hebt! kan je mannetje nog een beetje lekker masseren? en wat betreft die beeb, die is onderweg... hihi.
@missymona, wat kut dat je er zo bij zit man, laten ze je helpen ofzo zeg... sterkte @asjuh, ik heb savonds ook wel huilbuien maar dan om ja het gemis van zijn vader, verder gaat het heel goed hier, Isaiah heeft ok een heel mooi ritme, dat scheelt ook.
Hier alles goed met Kian hoor asjuh! Hij eet een slaapt en dat is goed hè Hij heeft alleen ontstoken oogjes. Vanmiddag medicijnen ophalen bij apotheek. Met mij wat minder door de BI en heb vandaag geloof ik een dipdag Nix gaat goed en begin volgens mij al te huilen als iemand BOEH zegt Ach..zal wel weer overgaan..? Vanmiddag als Kian en Yasmin beiden willen slapen op hetzelfde moment ook maar even gestrekt gaan denk ik..
Nou Vk is net geweest en ben nu medisch overgedragen naar het ziekenhuis. Daar wordt ik straks ff nagekeken en misschien gaan ze dan wel toucheren om te kijken of die rugween nog iets heben gedaan.. 17:00 vanmiddag is 24 na de gebroken vliezen dus dat betekend weer dat de beeb 1 dagje zal moeten blijven voor de zekerheid ivm kans op infectie's..mocht er vanavond ruimte zijn zal ik waarschijnlijk worden ingeleid, anders morgen ... en krijg ik iets om vannacht te slapen.