Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kristel

kristel Niet meer actief

@maisy: leuke foto's. Lekker koppie heeft ie.

@Daphne: Ik heb het filmpje bekeken. Ze doet het zo te zien erg goed.

@missymona: sterkte! Het zal dan niet meer zo lang duren (hoop ik).

Hier in huis is iedereen weer beter en zelf ben ik niet ziek geworden. Voor de verandering heb ik zelf een keertje kunnen uitslapen (half 9), dankzij mijn zoontjes natuurlijk. Ik heb echt de laatste tijd zo'n probleem met in slaap komen. Ik zit steeds te dubben: Is dit alleen een harde buik, of gaan er ook weeen komen, wat is een mooie datum om te bevallen (bv 20-02-2007), kom er nou maar uit..........!

Bleeeehh ... ik vind het het een beetje nutteloos wachten op het moment. Ik ga gelukkig nog wel op pad. Ik laat me niet op sluiten in mijn eigen huis.

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @missymona: jeetje meid, duurt toch langer dan je had gehoopt. Zeker nu je al zolang weeen hebt. Ben erg benieuwd of het nog door gaat zetten of dat het morgen wordt. Slaapmiddeltje is dan zeker niet overbodig. Sterkte!

@Cellie: van harte gefeliciteerd! Gelukkig geen geboorte op de verjaardag van je zoon/dochter (ben het even kwijt, sorry!). Ik hoop dat je het nog even goed vol kunt houden en op hele korte termijn toch echt gaat bevallen. Het weer werkt in ieder geval mee.

Controle vandaag was weer hetzelfde. Zaterdag terugkomen. Dan heeft mn eigen gyn. dienst. Verder eigenlijk geen nieuws. Heb net mn telefoonabo verlengd en ga nu mn nieuwe foon maar even gebruiksklaar maken. Kijken of dat een beetje lukt.

3. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Heel veel succes missymona!

4. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Missymona, :confused: :confused: balen voor je dat het allemaal zo lang duurt.. maar de beep komt eraan meid! Heel veel sterkte en we blijven duimen :)

@cellie, gefeliciteerd met je zoontje, wens jullie een fijne dag!

@maisy, je hebt ook zon hoop te verwerken nu! ((hugg))

@judith, voor jouw ook een ((hugg))

@pendrag, fijn dat alles ok was!

@kristel, pff opluchting of niet dat iedereen weer beter is..

@asjuh, wat goed dat het met Fleur zo lekker gaat!

Hoop dat de Dames die moe zijn vanacht beter zullen slapen!

5. Dagdag

Dagdag Actief lid

30 mei 2006
    467
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Missymona: wat ontzettend K*T voor je dat het nog niet lekker door wil zetten. Maar... met een beetje mazzel hebben de rugweeën toch voor wat ontsluiting gezorgd (altijd positief blijven denken ;) ). Op zich fijn dat je op tijd bent overgedragen aan de gyn. Beter zo, dan dat je tussen hevige weeën door nog naar het ziekenhuis moet! Zet hem op hè meid! We denken allemaal aan je en het duurt vast niet lang meer!

Balen dat veel van jullie zo slecht hebben geslapen. Wij hebben natuurlijk ook wel eens een bout nacht ertussen zitten, maar ja, dan ben je in ieder geval met die kleine bezig. Het lijkt me frustrerender als je niet kan slapen vanwege snurkende mannen of zwangerschapskwaaltjes!

Asjuh: shit dat je nog zoveel vocht vasthoudt, wanneer krijg je de uitslag van het bloedonderzoek? Hoe voel je je verder? Wat supergoed dat Fleur al boven haar geboortegewicht zit!
    Met Dain gaat het ook hartstikke goed. Hij komt nu lekker aan, slaapt en drinkt goed en heeft vanochtend voor de verandering zijn mama lekker onder gepoept en geplast!
    Met mij gaat het echt supergoed. Ik heb echt het idee dat ik heel erg mazzel heb. Eigenlijk heb ik niet echt klachten meer.... Hechtingen zijn weg, bekken voelt goed, bloedverlies is als van de laatste dag ongesteld zijn (bijna niets meer dus). Soms ben ik een beetje moe of wel eens hoofdpijn, maar ja, dat lijkt me vrij logisch!

Kristel: inderdaad lekker erop uit gaan hoor! Lekker hè, uitslapen!

Pendrag: toppie, de controles waren goed dus! Lekker doorgaan zo, is goed voor je kleintje!

Ik ga na de voeding van 14.00 uur lekker met mijn kleintje genieten van het heerlijke weer. Even naar de binnenstad lopen met de kinderwagen. Ben benieuwd hoe het gaat!

Liefs,

DAGDAG :)

6. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Wat heerlijk DAGDAG dat je je zo goed voelt. Veel plezier vanmiddag.

7. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @dagdag, lekker genieten!

8. kristel

kristel Niet meer actief

@DagDag: Veel plezier met shoppen. Ga maar lekker pronken en jezelf verwennen.

9. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    Ik had graag op iedereen gereageerd
    maar daar heb ik de puf ff niet meer voor.

Wil jullie wel bedanken voor alle aanmoedigingen en lieve mailtjes!

En hopelijk tot vanavond of morgen!

Doe me best om jullie zsm op de hoogte te brengen!

Dikke knuffel!

10. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Goh, ik kom net kijken en lees het van jou missymona, wat spannend zeg..

IK hoop dat alles goed gaat en wij horen het wel.

IK heb niet alles terug gelezen dames.

Maar ik heb ook nieuws vanaf zeven uur s.morgens vroeg ik krampen in mijn buik. En gaat weg en komt weer terug. Maar duurt voor heel kort. Zo,n soort menstruatiegevoel komt vanuit onder mijn buik. Zal dit ook het begin zijn voor mij. Spannend.

Nogmaals missymona succes meid..

11. Dagdag

Dagdag Actief lid

30 mei 2006
    467
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Knap hoor missymona, dat je nog steeds op het forum komt! Dat je verder niet reageert is niet meer dan normaal! Wij wachten met spanning af!

Liefs,

DAGDAG

12. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Maisy: wat een prachtkerel.. en een mooi ventje..
    Ik wil die deken ook kopen waar heb jij die besteld..

dikke kus sweetcandie

13. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @missymona! SPANNEND hoor.. (((hugg)))

@sweetcandie, en en zet het al door? ben benieuwd.. heel veel succes!

14. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    @aicha: nee, ik krijg de pijn om het uur of half uur.. maar het zet niet door.. maar ik denk dat het niet lang duurt.. vandaag of morgen...

15. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Zo dames, hoe gaat het hier. ik voel me iig al weer een stuk beter. Ben naar de VK geweest en de beeb ligt weer keurig met hoofdje vast in bekken, goed zo! Als ik volgende week donderdag nog geen beebje heb gaan ze kijken of ze me kunnen strippen. Ze laten je hier in delft overigens nooit tot lang na 42 weken doorlopen, zelfs niet als het goed met jou en de beeb gaat. Mijn vk vertelde dat ze dat nergens in nederland meer doen (Cellie?)

@cellie: gefeliciteerd met je zoon
    @Missymona: pff rugweeen, verheug me er iid niet op. Onwijs veel succes vandaag of morgen!
    @Uschel: Ja ik wil ook mijn beebje!
    @Maisy: is de rust weer een beetje teruggekeerd bij jou thuis?
    @runner: goed idee, oordopjes, ga ze ook maar eens ergens opgraven hier in huis.
    @morgaine: ja klote he zo'n nacht, maar het is voor een heel goed doel. kan me ook echt verheugen op op mijn buik slapen (over een paar weken dan)
    @Asjuh: hoop dat alles goed is met je nieren en je snel van dat vocht af bent, je vent zal zich ook wel machteloos voelen nu...
    @kristel: lekker uitgeslapen, jalours!
    @Aichaatje: en hoe gaat het met jou dan?
    @Dagdag: wat fijn dat het zo goed gaat! ja ga lekker even de stad in meid, heb net zelf ook een terrasje gepakt, heerlijk!
    @sweetcandie: spannend, hou ons op de hoogte!

Voor iedereen de groetjes en een knuffel
    Lisette

16. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    missymona, zet hem op girl!

sweetcandie, spannend voor jou ook! welke deken bedoel je?

17. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    ik denk de Lodger

18. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Een vriend van me mailde dit, wilde ikff delen , ik met mijn hormoontjes :p

Isaiah was a man sent by God to tell his people about thier sins. Isaiahs words are of universal application. After the indictment of Isaiah follows the sentence on his people. He was fearless in telling the people what God wants from them and God loved Isaiah so much.
    Isaiah points to the people the assurance of Gods forgiveness which deals with guilt, and of Gods cleansing which deals with inclination and habit. He called for repentance and promised the people Gods pardon .
    I just want to let you see how much great a name you have in your son.
    God bless you .

19. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    ja dat is een shelter draagdoek/maxi cosi zak , hijs echt te gek! :D

20. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623