Net terug van de gyneacoloog, CTG gehad was dan toch in orde, lichte stijging van mijn bloeddruk. Bevalling zal nog niet voor direkt zijn gyneacoloog heeft getoucheerd en alles zit nog goed dicht. Nu zaterdag vertrek de gyneacoloog op vakantie en komt terug als ik uitgeteld ben. Heb wel even geweent daar het me allemaal wat veel word, die pijnen en dan het feit dat ik bijna geen slaap meer heb, heb mijn hartje eens kunnen luchten. Hoe gaat het hier voor de rest met jullie ?
ja, echt mooi gebaar.. Ik bedoel de lodger..Ik word gek van mijzelf vandaag. Pijn en kan niets doen maar het zet niet door.. dadelijk ga ik midden in de nacht bevallen..buhhhh Misschien ga ik morgen wel bevallen op onze trouwdag.
pendrag, fijn dat alles weer goed was! sweetcandy, ook een leuke datum om op je trouwdag te bevallen, dubbel feest! liefje, had je je erop voorbereid dat ze je gingen inleiden? nog ff volhouden hoor! maisy, mooie tekst! judith, wat een mooi koppie heeft dat mannetje van jou zeg! die oogjes (foto tummytub) daar zou je bijna in verdrinken.... vandaag van alles en nog wat gedaan. lekker buiten geweest iig. mijn vriend was dan ook om 11.00 weer thuis mijn broer heeft vandaag gebeld, met de vraag of het nog lang gaat duren, mannen mijn zusje heeft gesmst met de mededeling dat ze zo zenuwachtig is, uurtje later wilde ze weten waarom ik niks terug stuurde, of ik misschien bezig was. m'n moeder wilde weten of ze dinsdag naar de tandarts kon, ja, hé, hoe moet ik dat nou weten schoonmoeder wilde ook weten of ik al een voorgevoel heb. ik heb mijn mobiel bij deze uitstaan! behalve als er nieuws is van annelies
@sweetcandie: voordeel van bevallen op je trouwdag is dat je man je trouwdag dan wel minder makkelijk vergeet! @liefje: nog even volhouden meid, heel lang kan het niet meer duren @missymona: succes! Ik wacht met spanning op je bericht! Voor de rest ben ik het even kwijt wie wat geplaatst heeft, sorry.
Heerlijk die meelevende familie runner. Daar zit je echt op te wachten. Mn broer vroeg gisteren ook al of ik al wist wanneer ik ging bevallen. Tja, ergens tussen nu en 3 weken?
Haha ja runner je loopt ook overtijd dan krijg je dat, ik heb dat nooit gehad maar ik kan het me wel voorstellen van je familie, wel lief toch!
Vanavond ga ik het weer eens proberen: vroeg op bed. Helaas nog geen nieuws hier. Fijne avond allemaal en tot morgen.
Nou dames, de weeen komen nu wel regelmatig, heb de vk gebeld en ze zal mij terug bellen of ze langs zal komen om te kijken. ik hou jullie op de hoogte als ik tenminste nog kan.
@runner, als je dat maar doet dan ! grapje hoor. maar tot nu toe nog erg rustig hier! BAH, en ik ben het gewoon zo zat zeg. pijn, niet normaal. wordt met de dag erger...zucht... nog ff volhouden. ben jaloers op iedereen die nu "lekker" aan het bevallen is... en dan de meiden die al overtijd lopen, RESPECT! @missymona en sweetcandy, SUCCES! hopelijk snel nieuws van jullie!
sweetcandie, succes! maisy, om jou moet ik ook ff lachen hoor! een aantal dagen geleden was je nog bang dat je ukkie zat vastgeroest aan je ingewanden en nu mis je al je kwaaltjes al! hihi. gaat de tijd toch snel he?! maarre dom is dat niet hoor! wat betreft die interesse van m'n omgeving, ik werd er vandaag helemaal kierewiet van! heeft net nog iemand gebeld zonder nr herkenning, jammer dan! mijn moeder vind dat ik gewoon mijn telefoon moet opnemen want anders denkt de beller nog dat ik bezig ben. nou en! moeten ze maar niet zo dom doen en stomme vragen gaan stellen! daar zit ik dus echt niet op te wachten.
@sweetcandy: SUCCES! volgens mij hebben we morgen een boel bij te lezen op dit forum! Ik ga zo maar eens proberen een "normaal" nachtje te maken, tot morgen Groetjes Lisette