Mirella, Ook ik heb alleen pijnscheuten aan de zijkant wanneer ik te snel beweeg/op sta etc. Aicha, volgens mij ga ik ten opzichte van de anderen weer heel weinig naar de VK. Ben geweest bij 9 weken, bij 15 weken, en mag weer bij 22,5 week. Dus nee, niet om de 4 weken zoals ik bij anderen lees. Wij zijn ook echt niet niet uit de namen, zijn er ook niet echt mee bezig. Misschien komt dit wel na de 20 weken echo.
wij gaan ook elke vier weken naar de verloskundige. ben daar wel blij mee. vind het gewoon een veilig idee. even weer de controles en het hartje horen. als ik dat dan van daphne lees. pfff, moet je wel geduld kunnen opbrengen. hoe staat het er verder mee met jullie? hier redelijk, op een oorontsteking na nu. dat is een poos geleden dat ik dat heb gehad maar wat doet dat zeer zeg. af en toe voel ik onze beeb schoppen. maar niet echt vaak hoor. alleen als ik 's avonds of 's morgens rustig op bed lig. en dan vier a vijf keer dat ik wat voel en dan is het weer weg. hoe is dat bij jullie? voelen jullie het kindje wel al de hele dag? ik heb trouwens weer wat nieuwe buikfoto's geplaatst in mn album. begint nu toch wel zichtbaar te worden volgens mij. nou meiden, doe rustig aan en tot horens hier
Aicha, ik had gisterochtend even pijnscheuten in mijn zij ter hoogte van mijn ribben. Ik heb maar beetje rustiger aan gedaan en nu heb ik al een hele tijd geen last meer gelukkig. Ik denk dat het komt door het veel in elkaar zitten achter mijn bureau. (ik werk 5 dagen op kantoor) Die kleine van ons schopt 's ochtends, 's middags en 's avonds! Elke keer als ik rustig zit, in de metro, achter mijn bureau, op de bank thuis. Over een week moet ik weer naar de vk. Het is bij mij ook maar om de 5 weken nu.
Hoi hoiii, vanmorgen f flekker wezen shoppen! Voor alle meiden en voor mij en de beeb, voor mezelf 2 positietruien gekocht bij de hennes, en ook wat voor de meiden, ik afrekenen, ik denk nahhhh heb ik nou zo misgerekend joh toen het bedrag te voorschijn kwam, ik zei het nog hardop tegen die meid (Gisèla, leuke naam vond ik dat vroeg nog hoe je het uitsprak, zij was ook een halfbloedje ) ze zei nee hoor heeft de artikelen nageteld enzo, ik d8 nou ja zwangerschapsdementie ofzo dan Wat bleek nou, ik keek de kassabon na, en een truitje voor de oudste die was dan 7,90 daar stond op 79,90 SEK een vreeme valuta dus en had de kassa als EURO aangeslagen beetje duur truitje . We zijn iig allemaal weer hip
Maisy, ben ook net even wezen shoppen. Ik had nog een parfumbon, maar ben er achter gekomen dat je beter geen parfum uit kan gaan kiezen als je zwanger bent. Alles ruikt even sterk en hetzelfde en nu heb ik barstende koppijn... beetje dom van me
Ahhh das jammer Mirella, ik gebruik ewoon mn oude parfum maar ik moet echt OVERAL van nieze, en niet 1 keer ofz ook van de luchtverfrisser hahaha. Ik ben al weken non stop verkouden en zoals het eruit ziet blijft dat tot de bevalling , ik ruik wel mijn wasmiddel hahah maar die ruikt ook zo super lekker. Heb trouwens ook bij Livera een voedingsbeha gekocht van anita, wel prijzig maarja ik ben van plan een jaar te geven en gebruik het nu eerst als meegroei dus wilde wel een fijne bh hebben.
Wat heb je gekocht dan Mirella? Ik heb 2 truien bij de hennes een zwarte en een gebreide trui een olijfgroene hele toffe. Hdrofiel luiers en washandjes bij de v en d en voor de meiden rokken, truitjes , maillots en leggings voor onder de rokjes (dat is nu modern van die zwart wit gestreepte) en kettinkjes enzo bij de v en d en de hennes, en dan de bh bij livera en 3 nieuwe strings, de mijne zitten een beetje strak nu
Ow ja hahah was echt grappig, bij de bakkerij in de stad was een vrouw die zei ohhh wat LEUKKK de 5de, ik heb er 6! 3 meiden en 3 jongens, heel egsprek enzo erover, hoe leuk het is enzo zoveel kids blabla hihi Dat soort dingen kan ik me heel blij van voelen
Maisy, lekker flink geshopt dus hè, je zal wel moe zijn? Doe je zeker zonder kinderen of gaat dat wel? Ik heb laarzen gekocht bij van Haren. Maandag heb ik een spijkerbroek bij Future Maman gekocht die tot aan mijn ribben komt, hahaha, maar zit wel lekker. Bij H&M heb ik ook al truien gekocht en shirtjes maar sommige hoefde ik niet eens bij Mama mode te zoeken, want ze hebben nu ook heel veel lange stretch mode bij de gewone maten. Ik heb ook bij www.supermom.nl 3 shirts gekocht met teksten: SUPERMAMA , DO NOT TOUCH en VIRGIN? en bij Wehkamp 2 buikbanden gekocht blauw met bloemetje en zwart met stoere print. Ja ik shop ook wel lekker.... Ik werk midden in de stad (Rotterdam) dus ben overal snel... Wat vinden jullie van die tekst shirts? Ik vind die die ik gekocht heb wel heel leuk.
Ik vind die tekst truitjes wel grappi gmaar ze hebben alleen korte mouwen en wij gaan de winter door, ik heb al veel korte mouwen positie shirts en heb nu dan 2 met lange mouw gekocht. En nee hoor shoppen doe ik gewoon met de kids, vanmorgen waren de oudste 2 op school en had de jongste 2 mee, maar ga ook zo met alle 4 hoor, no sweat . We gaan straks met zn allen bij de mac eten, ik wild epanekoekenschip maar de kids zijn echte mac fans.
Ik heb alleen die met lange mouwen, die hebben ze wel hoor. en 1tje heb ik met korte mouwen en daaronder draag ik dan een ander shirt met lange mouw deze winter, of ik draag ze onder een colbertje of kort omslagvestje. Beetje inventief zijn met die zwangerschaps mode en je ziet er elke dag hip uit. HOT MOMMA!
hi meiden... leuk he shoppen. Heb laatst ook weer wat ingeslagen. Zit nu alleen net tussen 2 maten in heb ik het idee. Het een zit te strak en het ander zakt af, hahaha. Liever dan het te grootte, want dat strakke voelt na een dag werken echt niet lekker. Blijf wel lekker hijsen aan mn broeken Volgende week heb ik een gesprek met mijn leidinggevende en baas over mijn verlof en daarna. Heb al aangegeven dat ik na mijn verlof 3 dagen wil gaan werken en denk dat we het met name daarover gaan hebben. Ben nl bang dat me dat niet gaat lukken. Er is hier niemand die 3 dagen werkt en ze zijn daar absoluut geen fan van. Collega die het de laatste keer geprobeerd heeft na haar verlof is het ook niet gelukt. Reden is dat we hier met deadlines werken en het dus niet handig is als je er niet bent en je steeds je werk moet gaan overdragen. Hoop dat ze er een full-time kracht bij gaan nemen, zodat ik dan straks 3 dagen kan gaan werken. Maar heb er eigenlijk een hard hoofd in. Gaan jullie duimen voor me? Wordt al beetje zenuwachtig voor het gesprek als ik er aan denk... Ga dit weekend maar even alles over verlof etc uitzoeken, dat ik in elk geval weet waar in recht op heb. Maar verder gaat alles goed hoor . Over 2,5 week weer naar de VK (ging eerst elke 5 weken en nu elke 4). We hebben ook al de afspraak gemaakt voor een pretecho, die hebben we in november. En dit weekend gaan we weer lekker rondneuzen voor kamertje. En vanaf volgend weekend gaan we bij ons thuis aan de slag met het toekomstige kamertje leeghalen (is nu studeerdkamer) en de nieuwe studeerkamer/kleedkamer opknappen. Heel verhaal weer...
@Ikenkleine Ik zit in dezelfde situatie op mijn werk! Ook deadlines continu (handel, schepen, inkoop, verkoop). Alleen mogen we hier maar 4 dagen - bij hoge uitzondering - werken ipv 5. Ik heb dat gesprek al gehad en was ook heel zenuwachtig, had aan het einde van het gesprek zweetplekjes onder me armen (getsie, maar was me altijd wel hoor hihihi, zenuwen he). Ik krijg nog te horen of ze akkoord gaan met die 4 dagen. Maar als ze niet akkoord gaan mag ik ouderschapsverlof claimen, want daar heb je recht op. Dat kwam dan neer op een half jaar part-time werken.
Ha meiden, Leuk dat iedereen nu aan het shoppen gaat, ik heb morgen een lekkere vrije dag dus dan gaat ik ff heerlijk de stad in. Zag bij Prenatal een gave camouflage broek en ze schijnen 20% korting te geven op BIJNA het hele assortiment moet dus nog maar ff zien of het voor die broek ook geldt Verder nog bij de H&M kijken, en laarzen en een goeie meegroeibeha zoeken. Doei doei
Vandaag meteen mn nieuwe kleren aangehad. Wat een verrukking. Passende kleren die er ook nog mooi uitzien. Het kost wat maar dan heb je ook wat. Er was iemand die vroeg wanneer je de baby voelde. Ik ook 's ochtends heel even en als ik 's avonds op bed ga. Verder gedurende dag amper. Maar ik mis ook wel eens wat hoor. Ben vaak erg geconcentreerd aan het werk en heb al vanaf het begin last van rommelende darmen. Dus voel dan niet altijd het verschil tussen mn darmen en Junior
Ik voel ons beebje ook elke dag het meest s'morgens en s'avonds, overdag wat minder omdat ik dus ook vrij geconcentreerd bezig ben met mijn werk. Liefs
Heyy dames,iedereen aan de shop Dit zijn ook ech de maanden dat we nog puf hebben om van alles te ondernemen voor de beeb op komst! Kheb vanavond nog 2 omslagdoeken gekocht bij de hema en spuugdoekjes ergens, kweenie meer waar, limegroene en een buikcreme bij de hema en een maskertje ff mezelf verwennen Ik voel de beeb de hele dag soms zo hard zoals zonet was ik ff met de buuf praten dat ik d8 nou ehhh kalm aan maar weer ik weet wel dat je er bent aandachttrekkertje, alsof hij/zij al weet dat ie om de aandacht zal moeten vechten straks hahaha. Geweldig! Eef de jongste was ook echt zo'n groot gezins baby, die was de drukte vanuit de buik al zo gewend dat zij NIET kon slapen overdag in haar wiegje op mijn kamer, ze sliep alleen in de box of de wipstoel in de woonkamer met dat stel olifanten eromheen, grappig he!
ha dames, Inmiddels de tweede screeningsecho gehad en in een week tijd was de baby gedraaid en ging nu (gelukkig) goed voor de camera liggen. Ze hebben nu gelukkig alles kunnen melden en zoals het ernaar uit ziet is alles dik in orde. Toch weer fijn om te weten. De vrouw vroeg of we nog wat wilde weten, nee zeiden mijn man en ik hahahah ze kon het geslacht zien maar wij wilden het NIET ZIEN! Lijkt me toch een verrassing om het strakkies tezien als het eenmaal geboren wordt. Voor degene die vandaag gaan shoppen veel plezier en ook voor alle anderen natuurlijk. Ik moet thuis helpen met de verbouwing poeh poeh liefs fredje