In de herkansing! Cellie - SURPRISE - 4-2-2007 - 4e (6e) kindje Teigertje - jongen - 6-2-2007 - RianneD - jongen - 7-2-2007 - 2e kindje Missymona - meisje - 12-2-2007 - 1e kindje 'onderweg ' Runner - jongen - 12-2-2007 - 1e kindje Lisette28 - SURPRISE - 14-2-2007 - 1e kindje Kristel - meisje - 16-2-2007 - 3e kindje Carola1980 - SURPRISE - 18-2-2007 - Annelies - SURPRISE - 20-2-2007 - 1e kindje Morgaine - jongen - 20-2-2007 - 3e kindje Uschel - meisje - 20-2-2007 - 1e kindje Erna1974 - jongen - 21-2-2007 - 2de kindje Pendrag - meisje - 23-2-2007 - 1e (5e) kindje Aichaatje - meisje - 24-2-2007 - 1e kindje Mirella28 - meisje - 24-2-2007 - 1e kindje Liefje - SURPRISE - 25-2-2007 - 1e kindje Summer28 - meisje - 26-2-2007 - 1e kindje
Aicha, wij zijn even ver dus Heb je ook zoveel harde buiken? ik zei tegen de vk als dit "oefenweeën" of voorweeën zijn vind ik het reuze meevallen, van mij mogen alle weeën zo zijn. Maar dat zal wel niet het geval zijn. Ik ben nu niet meer angstig voor de bevalling. Heb dat wel een tijdje gehad. Jij? Nu kijk ik alleen heel erg uit naar het moment dat we haar kunnen zien en aanraken. Ik heb een kast vol roze met witte kleertjes en van de week verrastte me man me met 2 grote muurtekeningen van Disney's Tinkerbell (jeweetwel elfje van Peter Pan), nu is het echt een meisjeskamertje. Als het lukt zal ik proberen foto's in mijn album te zetten.
@mirella, grappig he dat we even ver zijn! Hier ook veel harde buiken en voorweeen (heb zelfs een tijdje aan de remmer gezeten) Verder ben ik niet angstig.. ben heel nieuwschierig en verlang naar ons meisje Wel hoop ik dat de reis dinsdag een beetje meevalt (naar Port Said.. 8 uur in de auto) en hoop dan daar op tijd te bevallen! Tinkerbel is leuk inderdaad! Hier veel pooh en knorretje!
Nou ik ga even prusten in huis heb nog maar 3 dagen voor vertrek! Wil het kamertje ook nog even opfrissen voor we gaan! Tot strakjes!
@Marjanne: gefeliciteerd met Ted! @Sweetcandie: Gefeliciteerd! Ik ben benieuwd naar je verhaal. Hier is het nog steeds stil. En als het zo doorgaat in huis zal er voorlopig ook niets komen. Dacht ik dat iedereen weer beter was, is nu mijn jongste (weer) ziek. Net hij hij bijna 40 graden koorts. De hele nacht zijn we weer in de weer geweest. Ik voel me zo brak en als als je je niet fit voelt dan schijnen de weeen ook niet op gang te komen. Hopelijk komt er gauw een einde aan de vermoeiende nachten. En dat terwijl er nog geen babe is.....
@dagdag, gefeliciteerd met je verjaardag! @mirella, thanks @kristel, dat is vervelend zeg! Heel veel sterkte en beterschap met de kleine! Gefeliciteerd met je 40 weken
Ik heb het kamertje even wat opgefrist.. alleen nog even stofzuigen.. nog wat spulletjes inpakken en dan ga eens lekker kopje kofffie met cake pakken! Tja je moet je zelf wel op tijd verwennen he!
@Dagdag, gefeliciteerd met je verjaardag @Aicha en Pendrag, de operatie die Sam moet ondergaan is idd om haar stoma's op te heffen zoals ze het zo mooi noemen hahaha. Maar ze maken de stukjes darm dan weer aan elkaar vast. De operatie zelf schijnt niet zo risicovol te zijn, maar meer de tijd erna (ik ben gewaarschuwd door de chirurg), als het gaat lekken dan wordt het een bende weer in Sam's buikje (dit was ook toen de NEC dus het gaatje in haar darm veroorzaakte). Lekker was wel dat ze vandaag 2300gr woog, dus ze groeit nu eventjes echt weer. Maandag dan horen we meer over de planning van de operatie. @Aicha, wist jij hihihi, dat jij op mijn verjaardag bent uitgerekend!
@daphne, wat spannend allemaal weer! Fijn dat ze nu zo goed groeit! Sterkte de komende tijd! Ahhh leuk op jouw verjaardag!
lisette, gefeliciteerd met de geboorte van ted aichaatje, ik vroeg me al af of onze beeb tot sint juttemus moest blijven zitten daphne, spannende tijden weer.... kristel, het blijft bij jullie een komen en gaan van zieke kindjes/hubbie. veel beterschap! mirella, welkom terug vandaag lekker de hele middag met m'n moeder de hort op geweest. toen we thuis kwamen weer een heerlijke nek/rug/gezichts massage gekregen. super die curcus van haar! hihi. helemaal ontspannen nu dusuh, beeb kom maar!
ja hoor, aicha, het is je al vergeven verder gaat het goed hier wat misselijk vandaag en erg moe. zal geen latertje worden vanavond... alhoewel de film 'the guardian' ligt hier en geloof dat m'n mannetje die wilde zien vanavond. nou ja, we kijken wel, die film loopt immers niet weg, haha. badwater is ook weer bijna klaar, maskertje op, bijscheren, en ik ben er dan toch helemaal (weer) klaar voor.
@runner, misselijk is wel heel vervelend! Een slimme meid is voorbereid! Ik ga nog even een broek strijken (jippie ) en dan hoop ik even voor de tv te kunnen ontspannen! Hoop dat je beep snel komt nu
dag dames tijdje niks laten horen maar kom hier bijna de trap niet meer op. in ieder geval iedereen gefeliciteerd die bevallen is heb het een beetje bij gehouden als ik bij mijn vriendin was hier alles ok begin wel vocht in mijn benen vast te houden. en heb er wel genoeg van vandaag bij vk geweest alles was weer goed kleine geschat op 6,5 pond . ze zei ook nog dat het wel gezellig zou zijn als het dit weekend geboren word. van mij mag het groetjes summer
@Kristel: beterschap! ben zelf ook koortsig dus zal nog wel even duren dat bevallen. @Runner: Ik ben nog niet bevallen hoor! Groetjes Lisette
Bericht van Missymona: Pm 16:56 is onze dochter Madelief geboren. Ze weegt 4070 gram en is 53 cm lang. Van harte Missymona!
hahahaha, sorry lisette! ik bedoel natuurlijk marjanne! zwangerschapsdementie : missymona, gefeliciteerd met de geboorte van Madelief!!! ook een lekkere flinke meid.