Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Cellie... :whistle: :whistle: gefeliciteerd met MICK

@missymona en man, wat een prachtige dochter :)

@pendrag, heel veel succes bij de DOC vandaag! hoop dat er wat nieuwe info uit komt dit keer!

@runner, nog heel even jij bent ook zo.. ik ben ook zo ongeduldig nu hoor! Vooral als ik al die mooie kindjes hier zie :)

2. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Het grappige is dat als ik bij iedereen op de banners zit te kijken dan denk ik goh die beep is alweer 1 week, 2 weken etc en als je denkt dat je bevalling nog wel 3 weken kan duren denk je pffffffffff ;)

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    gefeliciteerd allemaal! en geniet er van!

en voor diegenen die nog moeten, ook al lijkt het een eeuwigheid te duren, voor je het weet is het zover, en hebben jullie ook je kleine wonder in jullie armen, fijne bevalling (voor hoever dat kan ;) )

4. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @noura, thanks :) wat een mooi kindje heb jij zeg, daar wordt je gelijk helemaal verliefd op!

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    dank je wel, ben ook helemaal verliefd.
    maar nog even en dan heb jij ook je lieverdje in je armen, spannend of niet? vooral als het ieder moment gebeuren kan.
    soms mis ik die tijd wel eens hoor, het was toch heel bijzonder, en het gevoel van je kindje in je buik is ook wel bijzonder.

6. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @noura, nou inderdaad spannend hoor! Vind het zwanger zijn ook heel bijzonder.. de beep is op het moment heel actief en dat vind ik een heerlijk gevoel! Dat ga ik zeker nog missen! Maar aan de andere kant ben ik nu zo nieuwschierig naar haar.. ;) Eindelijk in je armen.. dat lijkt nu nog een droom!

7. Niet meer actief

gefeliciteerd nieuwe mamma´s. geniet ervan..

8. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Rustig vandaag ;) waar is iedereen? of is nu iedereen of met zn schatje bezig of aan het bevallen ;)

9. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Missy Mona en Cellie GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON EN DOCHTER!

KNAP GEDAAN!

10. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    En de andere mama's ook natuurlijk gefeliciteerd!

Ik heb het idee dat die van ons nog wel een paar weken blijft zitten.

11. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Nou meiden het is iid rustig.

Ik was weer eens naar de bouwmarkt waar we een douche hebben uitgekozen maar zit nu weer lekker rustig thuis. heb wel een graad verhoging dus de beeb zal zich wel weer niet aandienen, beebje is hier ook heel druk, volgens mij probeert ie zich gewoon zonder ween naar buiten te werken (au).

@Pendrag, hoop echt voor je dat er vandaag schot in de zaak zit!
    @Missymona, wat een schatje, aaaaaaah, echt vertederend. bedankt ook man voor de foto!
    @Aichaatje: ga het denk ik ook wel missen hoor...
    @Daphne: wat een schatje is die kleine van jou toch, hoop dat ze erg snel mee naar huis mag!

Groetjes Lisette

12. Dagdag

Dagdag Actief lid

30 mei 2006
    467
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Missymona: aaaaaaaahhhh, wat een ontzettend schatje! :baby: Heerlijk van genieten hoor! Ik ben trouwens erg benieuwd naar je bevallingsverhaal, maar doe maar rustig aan hoor!

Het is inderdaad rustig hier, misschien een voorbode voor nog meer baby's!

Gelukkig begin ik weer wat bij te komen van gisteren.... hoewel ik wel sinds gisterenavond behoorlijk hoofdpijn heb en paracetamol werkt helaas niet :( Ik rommel gewoon wat aan vandaag en dan komt het allemaal goed. Nu ga ik mijn kleintje maar weer eens de borst geven!

Fijne dag vandaag!

Liefs,

DAGDAG :)

13. kristel

kristel Niet meer actief

@Cellie: Hehe.... dat moest er wel eens van komen. Van harte gefeliciteerd!

@Aihiaatje: het is inderdaad wel iets jaloers om op te worden al die geboren kindjes. Zelf heb ik er ook al genoeg van. Soms denk ik: Ach, laat ik nog even genieten van de gekonkel in mijn buik, ik zal dit nooit meer meemaken (er komt geen 4e).

Verder gaat het weer redelijk hier in huis. De jongste had wel weer 40 graden koorts vannacht, maar is er met een zetpilletje redelijk goed door de nacht heen gekomen. Nu heeft hij geen koorts, dus ik hoop nu dat het over is.

Zojuist hebben we voor de jongens een kadootje gekocht voor als de babe geboren is, en de oudste heeft dat gezien en zit alleen maar te zeuren bij mij: komt de baby er nu uit, of: mag ik het kadootje, want de baby komt niet (optimist), of: ik ben nu lief, mag ik het kadootje al?

Krijgen jullie al veel telefoontjes met : "En, voel je al iets?"

14. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    hahaha, kristel, wat een heerlijk mannetje van jou.
    die baby komt toch niet.....
    kadeau's zijn natuurlijk ook veel leuker dan beebies! hahaha.

vandaag in 10 min tijd 3 telefoontjes en 4 berichten gehad,
    verder wil ik het er niet meer over hebben!
    aaargh!

15. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @lisette, zo te horen probeerd jullie beep ook via andere wegen zich naar buiten te wurmen :)

@kristel, jaah cadeautjes daar moet je niet te lang opwachten.. ;)

@runner, pff bij jouwook weer zon bel dag ;)

Ga zo lekker een filmpje kijken.. heerlijk op de bank en het hele huis voor me alleen!
    We hebben besloten om maandag al te vertrekken! Mannetje wordt ook onrustig 8) Dan verstoppen we ons in het appartement, gaan alleen heerlijke dingetjes halen om te eten en komen savonds of dinsdag pas te voorschijn voor familie en vrienden :confused: Dat geeft wat rust tussen alle verplichtingen :)

16. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Vandaag geen nieuws bij de gyn. Alles nog precies hetzelfde. Maandag terugkomen en dan opnieuw inwendig onderzoek.

Ik ben het echt spuugzat. Doe niets anders dan op bed liggen. Ga ik nu ook weer doen. En later vanavond lekker Claudia de Breij kijken. Heerlijk, gaat o.a. over bevallen!

17. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @pendrag, wat balen voor je! Veel plezier met kijken vanavond (((hugg))

18. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    pendrag, ik heb nog zo mijn best gedaan met duimen vandaag!
    jammer dat het niet heeft geholpen.
    ik heb ook een super baaldagje vandaag.
    zit totaal niet lekker in mijn vel.
    werd vanmorgen alweer gebeld door schoonmoeder,
    oh sorry heb de irene verkeerde gebeld, jaja, natuurlijk.
    is in 7 jaar nog nooit gebeurd maar toevallig nu...
    gingen hun auto even ophalen vanmiddag omdat we eindelijk tijd hadden om de schommelstoel op te halen bij opa en oma (daar ben ik wel weer dolgelukkig mee, hihi)
    dus ik zei tegen mijn schoonmoeder dat ik niet goed word van mensen die stomme excuses hebben om te bellen,
    was ze de rest van de tijd beledigd.
    ze wist dus best dat we haar door hebben.
    heb er maandag wat van gezegt en sinds dien heeft ze nog 4 x gebeld, hardleers ofzo?!

nou ja, zo begon mijn dag dus en het is er niet beter op geworden.
    hoop dat ik morgen wel weer met mijn goede been uit bed kom en die telefoon gaat dus echt uit!

19. Dagdag

Dagdag Actief lid

30 mei 2006
    467
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ik leef zo mee met jullie telefoonterreur! Ik heb sowieso al een super hekel als de telefoon veel gaat, maar als dan iedereen zou bellen om te vragen hoe het ervoor staat :x

Wij krijgen ook nog steeds veel telefoon van mensen die langs willen komen etc. Eerlijk gezegd neem ik heel vaak niet op (ook vanwege de nummerherkennig ;) ). Ik heb echt dagen dat ik schijtziek word van de telefoon, dan gooi ik hem het liefst naar buiten! Ach ja, er zijn natuurlijk ook ergere dingen!

Vandaag niet veel bijzonders gedaan, ik hoop dat morgen een beter dagje wordt. Morgenmiddag komt een vriendin van de middelbare school langs, heb ik echt super veel zin in!

Liefs,

DAGDAG :)

20. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Dank jullie wel voor alle felicitaties!

Ik ben zo blij dat ik eindelijk verlost ben. Gelukkig een vlotte bevalling (5 uur van begin tot eind, en alleen de laatste 3 kwartier waren pittig) en we mochten ook gelijk weer naar huis. Mick is ontzettend lief en vooralsnog slaapt hij eigenlijk alleen maar.

De andere kinderen zijn ook heel blij met hem.

Ik heb trouwens totaal geen beschadigingen van onder, echt super, zelfs plassen doet geen zeer.
    Helaas is me bekken er (nog) niet op vooruit gegaan, dat is best pittig en baal best wel van die pijn met met name opstaan en draaien, hopelijk gaat dat snel beter.

Ga ik nu maar is even op zoek naar een andere banner.......

De anderen natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met jullie babies...3 stuks op de 16e! Haha
    Degene die nog moeten natuurlijk ook veel succes.

Liefs, Cellie.

Deel Deze Pagina