Februari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fredje8, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Morgaine: Rookte en dronk jij voor je zwangerschap?

Ik rookte als een ketter zeg maar (pakje per dag) en dronk af en toe (gezelligheidsdrinker )

2. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Ik rook nog steeds, al is het niet zoveel als voor mijn zwangerschap.
    En ja ik dronk wel voor mijn zwangerschap, lekker op zaterdagavond een flesje wijn met toosjes met franse kaasjes mmmmm

3. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ow gimme gimme gimme! :D

4. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Er is weer aardig gekletst dames. Leuk! Mooie foto's van de pasgeborenen. Ben zo benieuwd hoe onze dame eruit zal zien.

Het typen doet me steeds meer pijn in mn vingers, ik reageer dus even niet persoonlijk. Sorry.

5. Niet meer actief

ha dames.

ik lees dat veel nog steeds afwachtend zijn tot wanner het grote moment is gekomen.. toi toi toi dames!

bij mij was er totaal geen sprake vn nesteldrang ik had juist die week nergens zin in en had zoiets van ik doe het volgende week wel weer haha. en ja hoor alles op de kop en toen begon de bevalling hahaha..
    toch eigenlijks nog weer heel onverwachts terwijl je bij na 2 week overtijd loopt enweet dat het kan gebeuren.. :D

roken? mmh ja. ik was ook echt verslaafd voor de zwangerschap, nu ik bevallen ben . heb ik er al wel weer an gedacht. omdat je nou weer "mag"' . maar nog niet gedaan. ik zou het zo jammer vinden als ik weer verslaafd zou zijn.. maar toch blijft het kriebellen.. en dan denk ik hoe zal hij smaken. zou ik het nog steeds lekker vinden.. hahah. maar dan zegt dat engeltje op mijn schouder nee , niet doen en het duiveltje :evil: zeg. ja toemaar probeer maar weer. maar tot nu toe is het engeltje sterker hahaha O:)

ook hier nog geen biertje of mijn lekkere besssen met ijs gehad.. ik denk dat ik meteen op z'n kop sta.
    dit weekend maar niet. sta er een beetje alleen voor. vaders is namelijk druk aan het carnaval vieren. al probeerd hij veel rekenng met me te houden gelukkig. nee geen drank dit weekend voor moeders.. ;)

ik heb al wel weer filet american gehad. lekker hoor.. en rosbief. binnenkort maar eens weer een biefstukje geloof ik hahaha..
    het is het wachten waard gelukkig.

6. kristel

kristel Niet meer actief

@maisy: ik ken je situatie niet, maar begrijp dat je alleen met die kleine en 4 meiden zit. Lijkt me erg heftig zo. Sterkte ermee en je kunt altijd hier je hart luchten.

@Aichaatje: tja die kilo's vliegen de laatste weken er altijd aan. Wat dat betreft kan je beter te vroeg gaan bevallen. Bij mijn eerste zwangerschap begon de striae ook de laatste week te komen. Wel balen.

Vanmiddag ben ik bij de carnavalsoptocht geweest. Eerst moesten we erg lang wachten, vooral voor mijn jongens was dat vervelend, omdat ze ook erg moe begonnen te worden. Ik moest wel lachen toen er iemand verkleed was als hoog zwangere en met zwemspullen rond liep en een bordje met "Help, mijn vliezen zijn gebroken." Dat had ik veel beter kunnen zijn. Zelf waren we niet verkleed, want wij waren helemaal niet van plan om naar de optocht te gaan. Dit hadden we vanochtend bedacht.

Verder heb ik nu dagelijks last van: wat eten we nou vandaag. Bij mijn andere bevallingen kwam het avondeten er netjes weer eruit, dus bij alles wat ik klaarmaak denk ik: komt deze maaltijd er vanavond uit? Niet zo'n lekkere gedachte, maar ik kan er niets aan doen.

7. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    maisy, ook een dikke (((hug))) vanaf deze kant.
    best een moeilijke situatie waar je nu inzit, vooral als je zelf niet achter de beslissing staat....
    sterkte.

aicha, fijne avond en een hele goede reis morgen.
    ik hoop dat jij ook lekker op tijd je kleine meid mag vasthouden.
    (zal wel stiekem ff lachen als het toch nog een jongetje blijkt te zijn, hihi)

wendy, mooi mannetje hoor! en wat een trotse vader!

wij zijn vandaag naar beverwijk geweest.
    lekker over de zwarte markt gebanjerd, weinig aangeschaft. maar wel ff gezellig.
    vanmiddag bij mijn ouders langsgeweest.
    zelfs mijn vader word nu ongeduldig, hihi.
    zat de beeb met stukjes kaas en augurk naar buiten proberen te lokken, niet gelukt jammer genoeg, maar heb wel lekker kunnen lachen weer.
    ben het nu ook aardig zat.
    vriend is beneden voetbal aan het kijken. (wat heb ik een hekel aan zondag avond :) )
    ga dus zo denk ik op bed een boekje lezen.
    fijne avond allemaal!

8. kristel

kristel Niet meer actief

@runner: ja balen dat voetbal. Ik dacht dat er altijd op dit tijdstip iets van de kraamafdeling was, maar kan het nu niet vinden in de gids. Ik had er net zo'n zin in (en maar hopen dat mijn weeen gauw zouden komen), mar helaas.

9. kristel

kristel Niet meer actief

@runner: ja balen dat voetbal. Ik dacht dat er altijd op dit tijdstip iets van de kraamafdeling was, maar kan het nu niet vinden in de gids. Ik had er net zo'n zin in (en maar hopen dat mijn weeen gauw zouden komen), mar helaas.

10. erna1974

erna1974 Actief lid

18 jul 2006
    416
    0
    0
    moeder
    Wijk bij Duurstede
    @dagdag ben blij dat je weer wat op orde bent na je verjaardag zijn allemaal van die momenten waar je je ritme in terug moet vinden.
    Ik moet zeggen ik vindt dat je het top aanpakt hoor lekker relaxed allemaal is vaak wel het beste.
    Ik wil nu ook wel erg graag gaan bevallen hoor straks wordt het maart.

Om op het roken in te gaan van de aanstaande of al moeders ik rook dus ook maar moet wel eerlijk zeggen ik erger me eigen er wel steeds meer aan.
    Dan zou je zeggen stop je toch ja zou ik ook graag willen maar lukt me gewoonweg niet zo.

Aaaarghhh gaat de telefoon alweer ben blij dat mijn man er is kan hij ze mooi te woord staan hij zit nu alles ff te vertellen.
    Nee geen slijmprop verloren veel harde buiken heeft ze ik dacht altijd die luisterd niet als ik wat vertel maar integendeel hoor ik wel ;)

nou voor alle dames succes maar weer

11. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    @judith, nou afvragen, wat er is met hem, wat hij voelt en denkt, en wat ik kan verwachten...ik zit hier maar me af te vragen wat er nou aan de hand is , waarom ik niks hoor en of ik ooit nog wat hoor...

12. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    5000 berichten trouwens jeej... :cry:

13. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    jeetje maisy, wat een rotsituatie is dat eigenlijk. geef jezelf iig voldoende tijd!

Hier alles nog rustig, heb echt een vreetkickdag, misschien omdat ik zo moe ben?

Begin nou toch wel een beetje ongeduldig te worden, maat ik kan ook echt niet lekker meer zitten, tja van mij mag ie. begin nou trouwens toch wel een beetje zenuwachtig te worden, nu ik wat minder stres heb over het huis moet ik kennelijk over iest anders stressen...

ga nu weer CSI kijken en zo lekker bones!

Tot morgen, Lisette

14. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom

Ja je bent een kletsgrage tante! ;)

Ik hoop dat je eens duidelijkheid krijgt in de dingen waar jij nu aan denkt en je mee bezig houd...

15. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Lieve dames.. nog heel even snel vanuit Egypte ;) de koelbox nog even inpakken (de auto zit stampvol spullen :) :) ) en we zijn er klaar voor!
    Hoop van de week nog even langs te komen (en het liefste al bevallen en met gezonde beep ;)
    Iedereen een ((((huggg))))) en tot gauw!

16. Dagdag

Dagdag Actief lid

30 mei 2006
    467
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Maisy: het lijkt me echt een moeilijke situatie en ik hoop voor je datje van zijn kant wat meer zekerheid kan krijgen, wat de uitkomst ook is!

Erna: ja, ik probeer relaxed te zijn, de ene keer lukt het beter dan de andere keer. Ik kan me voorstellen dat je nu wel wil bevallen, nog 3 dagen en dan is je uitgerekende datum. Echt benieuwd wanneer het komt hoor! Die man van jou weet stiekem mooi alles te vertellen, hij luistert dus toch wel ;) Heerlijk dat hij de telefoon opneemt, moet je straks na de bevalling ook zo regelen!

Op het moment word ik een beetje gek van Dain, hij loopt al vanaf vanmiddag te dreinen en we komen er niet goed achter wat er is. Ik ga hem zo maar weer voeden en dan zelf ook proberen te slapen (hopelijk is hij vannacht wel rustig...)

Slaap lekker allemaal!

Liefs,

DAGDAG :)

17. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    @Aicha, fijne reis! En hopelijk tot snel met roze nieuws!

@Dagdag, wat vervelend is dat zeg als je niet weet wat er aan de hand is. Ik hoop idd voor jullie dat ie vanacht wel lekker slaapt.

En Pendrag? Hoe gaat het met jou nu?

18. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    oje , kan me belofte niet nakomen...

had gezegd dat ik vandaag het bevallingsverhaal zou posten, maar vandaag echt een beetje te druk gehad....

echt meiden ik zal het jullie zsm vertellen en hopelijk kan ik gauw weer meekletsen met jullie!

Zet hem op hé voor degene met de laatste loodjes,

ik denk echt aan jullie.........

19. spruitje

spruitje Bekend lid

16 aug 2006
    548
    0
    0
    Hallo allemaal,

eindelijk kan ik weer online zijn.

Allereerst wil ik alle meiden feliciteren die tussen de 9de en vandaag ook trots mama zijn geworden. Ik heb prachtige babies gezien. echte wondertjes zeg. Ik heb alles terug gelezen en het is helaas teveel om op te reageren ;)

Met Brithney gaat het uitstekend. Ze is helemaal niets afgevallen.
    Afgelopen maandag was ze 55 gr bij gekomen en donderdag gaf de weegschaal 3 kilo aan. een heerlijk gevoel was dat.
    We hebben de afgelopen twee dagen zelfs kunnen doorslapen. Ik voed haar om 00:00 uur voor het laast en dan meld ze zich weer tussen half 8 en 8:00 uur. Heerlijk :) :)

Ik voel me ook helemaal fit en ben zelfs maandag 1,5 uur gaan wandelen met Kimberley. Brithney is thuis gebleven omdat ze natuurlijk pas 3 daagjes jong was.

Voor de meiden die nu nog wachten heel veel succes met de laatste loodjes. ;)

20. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @spruitje: goed om te lezen zeg dat alles zo goed gaat. Fijn voor jou en natuurlijk voor Brithney. (Met h zoals in je tekst of zonder h zoals in je banner?).

@missymona: ben natuurlijk reuze benieuwd naar je (heftige) bevallingsverhaal. Maar er zijn nu wel belangrijkere zaken voor jou. Eerst maar eens lekker genieten van je wondertje. We houden het wel van je tegoed.

@Daphne: het gaat hier niet echt geweldig. Voor mijn gevoel gebeurt er van binnen helemaal niets. En ik word zo langzamerhand helemaal depri van het niets doen. De laatste weken mag ik echt niets meer doen maar als ik terug kijk, moet ik me al inhouden en kan ik al heel veel niet meer vanaf dat ik positief getest heb. Ben veel ziek geweest en al heel vroeg minder gaan werken. Ook prive heel veel moeten laten. En dat begint me nu echt op te breken. Van een afstandje doen die laatste dagen/weken er dan ook niet zoveel meer toe maar ik kan niet meer zo goed op die manier denken. Zie erg tegen komende week op. Mn vriend heeft late dienst. Dat betekent dus in de praktijk dat we lekker uitslapen samen, hij gaat naar z'n werk en ik ben de hele dag alleen. Moet zelf eten koken enzo. En dat valt me zwaar. Ben ook erg bang dat ik morgen weer onverrichte zaken naar huis toe kan en donderdag weer terugkomen. Al met al een depriverhaal waar ik zelf enorm van baal.

@DAGDAG: is Dain nog wat rustiger geworden? Lijkt me erg vervelend als je er niet achter kan komen wat er aan de hand is.

@Lisette: lekker tv gekeken? Kan me voorstellen dat je het zo langzamerhand ook zat wordt. En dat je, nu je minder met je verhuizing/verbouwing hoeft bezig te zijn, je drukker gaat maken over je bevalling. Hoop voor je dat het snel gaat!

Deel Deze Pagina